bacard1 Публикувано 3 декември 2013 Сподели Публикувано 3 декември 2013 (редакция) Здравейте,след като не успях да се справя с проблема,реших да го споделя с Вас и да търся решението му.След като застудя/около -3,-5 гр./започна да ми се появява конденз по всички стъкла в купето,реших,че клапата за външен въздух не работи,но след като проверих се оказа,че с нея всичко е наред.Лятото сменях филтрите на климатика,всъщност това съм правил различно от миналата зима и сега имам проблем.Въпросът ми е необходимо ли е да сменя филтрите и ще режа ли проблема или той е някъде другаде.Моля за помощ,че трудно се кара така.Благодаря предварително.Що се отнася до търсачката,многократно съм я ползвал,но резултатите са никакви.Автомобилът е спейс стар-1,3 бензин,2000 г. Редактирано 3 декември 2013 от bacard1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baykata Публикувано 3 декември 2013 Сподели Публикувано 3 декември 2013 Здравейте,след като не успях да се справя с проблема,реших да го споделя с Вас и да търся решението му.След като застудя/около -3,-5 гр./започна да ми се появява конденз по всички стъкла в купето,реших,че клапата за външен въздух не работи,но след като проверих се оказа,че с нея всичко е наред.Лятото сменях филтрите на климатика,всъщност това съм правил различно от миналата зима и сега имам проблем.Въпросът ми е необходимо ли е да сменя филтрите и ще режа ли проблема или той е някъде другаде.Моля за помощ,че трудно се кара така.Благодаря предварително.Що се отнася до търсачката,многократно съм я ползвал,но резултатите са никакви.Автомобилът е спейс стар-1,3 бензин,2000 г.Ако не топли добре - Радиаторче на парното за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 3 декември 2013 Сподели Публикувано 3 декември 2013 Пускай климатика от време на време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DALGIQ_0 Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 Възможно е от копчето за въртене на въздуха в купето ако е включено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 Конденза най-често се дължи на влага в купето, провери си мокета по цялата дължина на колата да не е влажен, както и багажника. Много често като се поставя аларма и не оплътняват хубаво кабелите които влизат в купето и от там прониква влага. Мен тази зима един единствен път останах шокиран след като си карам колата се е стоплила пуснал съм да духа на стъклото и си спирам най-доволно. След 2 часа се качвам и предния джам все едно съм го пръскал със водоструйка... така и не разбрах защо се беше получило така и повече не е ставало... пък не е като да я карам от скоро колата и да правя различно всеки път... Провери за влага е моя съвет! Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 4 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2013 Пускай климатика от време на времеПусках,го но няма никаква разлика-конденза го има.Днес отворих отзад,в ляво и дясно/двете решетки/за изход на въздух.Там има гумени клапи,пред лявата имаше кабел с гумена изолация,която доста прееше на циркулацията.Другата клапа беше откачена от корпуса.Оправих за сега нещата,но засега.Ще покарам и ще пиша за резултата.Благодаря за мненията на Всички колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 4 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2013 Конденза най-често се дължи на влага в купето, провери си мокета по цялата дължина на колата да не е влажен, както и багажника. Много често като се поставя аларма и не оплътняват хубаво кабелите които влизат в купето и от там прониква влага. Мен тази зима един единствен път останах шокиран след като си карам колата се е стоплила пуснал съм да духа на стъклото и си спирам най-доволно. След 2 часа се качвам и предния джам все едно съм го пръскал със водоструйка... така и не разбрах защо се беше получило така и повече не е ставало... пък не е като да я карам от скоро колата и да правя различно всеки път... Провери за влага е моя съвет! Поздрави Проверих за влага,абсолютно навсякъде сухо,сиптомите водят към лоша вентилация,но вече писах за направеното днес и след тестване ще пиша.Благодаря за съвета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 Зимно време влагата в купето е нещо нормално. Обикновено влага се вкарва от мокри дрехи и обувки. Понякога има и сняг, който се топи по стелките или на седалките. Случва се да има повредени уплътнения които пущат вода или както писаха преди мен отворени технологични отвори, а даже и дупки в пода през които влиза вода. Решение за гумените стелки и снегът е да се слага "рекламни вестници" върху стелките за да попиват водата и в последствие да се изхвърлят редовно. За намирането и отстраняването на течове е ясно, но във всички случаи борбата с конденза е по един начин, загряване на въздуха в купето максимално, за да се и изпари водата и след това продухване с вентилацията, за да се изхвърли влагата навън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 7 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2013 (редакция) Здравейте,след като не успях да се справя с проблема,реших да го споделя с Вас и да търся решението му.След като застудя/около -3,-5 гр./започна да ми се появява конденз по всички стъкла в купето,реших,че клапата за външен въздух не работи,но след като проверих се оказа,че с нея всичко е наред.Лятото сменях филтрите на климатика,всъщност това съм правил различно от миналата зима и сега имам проблем.Въпросът ми е необходимо ли е да сменя филтрите и ще режа ли проблема или той е някъде другаде.Моля за помощ,че трудно се кара така.Благодаря предварително.Що се отнася до търсачката,многократно съм я ползвал,но резултатите са никакви.Автомобилът е спейс стар-1,3 бензин,2000 г.Колеги,проблема остава,по-скоро запотяването от страната на шофьора,там е в по-вече.Това което направих е:махнах филтърната част на филтриращите елементи,проверих клапата която променя посоката на въздуха,но проблема остана-в ляво /шофьорската част/обдухването е по-слабо.През страничния въздуховод прокарвах твърд шлаух,но явно е проблема в насочващата клапа към предния прозорец.След поредната интервенция/днес/не съм тествал.Ще пиша какво се получи. Редактирано 7 декември 2013 от bacard1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 Обдухването от страната на шофьора е по-слабо по принцип. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 Tо, май духането и топленето на нашите японки не им е силна страна :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 Tо, май духането и топленето на нашите японки не им е силна страна :icon_crying: Всякакви анамалии ги отдавам на техническото състояние на колата. Аз съм очарован от парното, като се има в предвид от какво слезнах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 Всякакви анамалии ги отдавам на техническото състояние на колата. Аз съм очарован от парното, като се има в предвид от какво слезнах.Парното си топли като камина, но когато ти е изпотено предното стъкло коя страна първо ти се избистря твоята или на пасажера? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 Парното си топли като камина, но когато ти е изпотено предното стъкло коя страна първо ти се избистря твоята или на пасажера? Не съм обръщал внимание. Но през миналите дни наистина се изпотяваше предното стъкло (когато валеше вечерта). Аз карам колата в едната посока 7 км и чакам с нетърпение да почне да духа топло. С чист парцал забърсвах изпотеното стъко в шофьорската половина (не съм го обдухвал със студен въздух). Но ще направя последното и ще пиша как е при мен.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 8 декември 2013 Сподели Публикувано 8 декември 2013 При мен парното работи доста прилично, но първоначалното загряване спрямо други коли е малко по-бавно. За конденза освен проветряване, друго едва ли ще помогне, провери и за теч от стъклата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 9 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2013 (редакция) При мен парното работи доста прилично, но първоначалното загряване спрямо други коли е малко по-бавно. За конденза освен проветряване, друго едва ли ще помогне, провери и за теч от стъклата. Колега,не знам с кои автомобили визираш,но толкова бързо топлене,аз не съм имал.Найстина ако ти топли бавно провери термостата,що се отнася до горното мнение,че конденза по стъклата е проблем от техническото състояние-съгласен съм,но това не се отнася до моя тъй като добре го познавам технически.Пропуснах-течове нямам от никъде. Редактирано 9 декември 2013 от bacard1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 28 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2013 Колега,не знам с кои автомобили визираш,но толкова бързо топлене,аз не съм имал.Найстина ако ти топли бавно провери термостата,що се отнася до горното мнение,че конденза по стъклата е проблем от техническото състояние-съгласен съм,но това не се отнася до моя тъй като добре го познавам технически.Пропуснах-течове нямам от никъде.Здравейте,след доста лутания,в крайна сметка след смяна на филтъра на климатика,нещата се оправиха.Мина време около седмица каране и всичко се оправи,явно филтъра си свърши работата.Пиша да се знае,че и такъв вариант е възможен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Чешмеджиев Публикувано 29 декември 2013 Сподели Публикувано 29 декември 2013 Здравейте,след доста лутания,в крайна сметка след смяна на филтъра на климатика,нещата се оправиха.Мина време около седмица каране и всичко се оправи,явно филтъра си свърши работата.Пиша да се знае,че и такъв вариант е възможен. Колега пиши какъв филтър си купил за смяната? Оригинален ли е, марка ако може и орентировъчна цена? Моя също е за смяна и бих си взел като твоя щом проблеми не ти създава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 29 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 29 декември 2013 Колега пиши какъв филтър си купил за смяната? Оригинален ли е, марка ако може и орентировъчна цена? Моя също е за смяна и бих си взел като твоя щом проблеми не ти създава.Колега,на стария пишеше,че е произведен в китай/филтриращия материал беше подобен на ютена тъкан/,този е италианско производство.Съжалявам,че изхвърлях кутията,но е купен от евро-07-цена 20 лв.Този има във външната част дунапренов уплътнител и филтриращия елемент е типична хартия за филтри.Интересното беше,че няколко дни карах,като леко се появяваше влага,но след това се оправи.Предложиха ми на МАН-27 лв,но реших да взема със средна цена-защото имаха и по 15 лв.Весели празници. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 29 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 29 декември 2013 Колега пиши какъв филтър си купил за смяната? Оригинален ли е, марка ако може и орентировъчна цена? Моя също е за смяна и бих си взел като твоя щом проблеми не ти създава.Колега,на стария пишеше,че е произведен в Китай/филтриращия материал беше подобен на ютена тъкан/,този е италианско производство.Съжалявам,че изхвърлях кутията,но е купен от евро-07-цена 20 лв.Този има във външната част дунапренов уплътнител и филтриращия елемент е типична хартия за филтри.Интересното беше,че няколко дни карах,като леко се появяваше влага,но след това се оправи.Предложиха ми на МАН-27 лв,но реших да взема със средна цена-защото имаха и по 15 лв.Весели празници. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Чешмеджиев Публикувано 29 декември 2013 Сподели Публикувано 29 декември 2013 Колега,на стария пишеше,че е произведен в Китай/филтриращия материал беше подобен на ютена тъкан/,този е италианско производство.Съжалявам,че изхвърлях кутията,но е купен от евро-07-цена 20 лв.Този има във външната част дунапренов уплътнител и филтриращия елемент е типична хартия за филтри.Интересното беше,че няколко дни карах,като леко се появяваше влага,но след това се оправи.Предложиха ми на МАН-27 лв,но реших да взема със средна цена-защото имаха и по 15 лв.Весели празници. Благодаря за отговора. Аз от Евро-07 си бях взел последния с който съм и сега. Филтъра беше английски ароматизиран и цената беше 15-тина лв. При мен също го има запотяването на стъклата, особенно от шофьорската страна. От както съм я купил колата втора ръка зимно време е много неприятен този момент. Може би ще инвестирам малко повече пари във филтър този път, за да видя ще се промени ли нещо. Има една фирма D&V auto продават предимно оригинални авточасти за японски автомобили и ще питам там първо оригиналния филтър на каква цена идва. Весело посрещане на НОВАТА ГОДИНА! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merani Публикувано 6 февруари 2014 Сподели Публикувано 6 февруари 2014 При мен парнато си топли добре но по някога стъклата се изпотяват. Констатирах, че действително в ляво пред шофьора стъклото се изсущава по бавно отколкото пред пътника в дясно. Явно така е при всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.