stalef Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 (редакция) Здравейте Колеги,Каризмата е 95 г.; 1.6; 90 кс; АГУ От няколко дни насам имам следния проблем: сутрин когато е студен двигателя колата пали нормално на бензин държи си обороти, но в момента когато действието на автоматичния смукач отпадне и на място подам газ колата глъхне и изгася, повторно мога да я запаля колкото пъти искам но при подаване на газ изгася. Ако принудително я запаля на ГАЗ проблема отпада и се форсира добре. Когато колата загрее добре и на бензин си заработва нормално. Кабели и свещи са сменени. Съмнявам се, че е необходимо почистване на инжекторите ! Благодаря предварително ! Редактирано 28 ноември 2013 от stalef Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 Е щом се съмнявате проблема да е в почистването на дюзите..... Значи за смяна е бензиновата помпа. То или е едното или е другото. След като на газ работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 По принцип може ли да му запали колата ако е заминала бензиновата му помпа? Ако не е тя,според мене ще са инжектори. Няма да са кабели и свещи защото и на газ няма да работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stalef Публикувано 28 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2013 Е щом се съмнявате проблема да е в почистването на дюзите..... Значи за смяна е бензиновата помпа. То или е едното или е другото. След като на газ работи. Благодаря колега ! Ще почистя дюзите и ако пак е така сменям помпата, но имам един допълнителен въпрос нова и втора ръка е по-добре ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 нова и втора ръка е по-добре ?-Винаги Нова качествена горивна помпа е по добре от "втора радост"! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 Нова и качествена наистина е добре, обаче си мисля, че е добра идея първо да се премери налягането в рейката, щото нова читава помпа не е 5 лева. Проблема спокойно може да е от друго, примерно задръстен горивен филтър, разкачен термодатчик, прецакан дебитомер, заседнал регулатор на бензина, прецакан горивопровод и така нататък. Въпрос: когато я запалиш студена на бензин и подадеш газ пак ли гасне или го прави само на загрял двигател? Втори въпрос: ако задържиш 3000-3500 оборота и превключиш на бензин без да пускаш подала на газта, пак ли гасне или тогава се форсира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stalef Публикувано 7 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2013 Нова и качествена наистина е добре, обаче си мисля, че е добра идея първо да се премери налягането в рейката, щото нова читава помпа не е 5 лева. Проблема спокойно може да е от друго, примерно задръстен горивен филтър, разкачен термодатчик, прецакан дебитомер, заседнал регулатор на бензина, прецакан горивопровод и така нататък. Въпрос: когато я запалиш студена на бензин и подадеш газ пак ли гасне или го прави само на загрял двигател? Втори въпрос: ако задържиш 3000-3500 оборота и превключиш на бензин без да пускаш подала на газта, пак ли гасне или тогава се форсира? На първия въпрос, когато я запаля студена на бензин и подам газ дали гасне - не гасне а си се форсира и като загрее и тръгна започва да прави номера !Ако я форсирам на 3000-3500 в движение или на място и превключа на бензин забива моментално муцуна! Дюзите са почистени ми мериха налягането на изхода след инжекторите беше добре, но после е паднало и майстора ми откри вода в бензина. След това навъртях 50 км всичко нормално, но пак се появи и сега всеки ден си го прави и когато си иска. Съмнявам се, че може да е от регулатора на бензина ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 7 декември 2013 Сподели Публикувано 7 декември 2013 Ами не знам дали няма да е от някой датчик за температура. Това ми минава на ума. А това дето се мени налягането... прегледай и датчиците да не да има хлабава връзка за всеки случай,а за измерване на стойности не знам как и какви са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.