Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Привет :mitsu-smiley: -ковци!

 

Оглеждам се за ново Муци. Като знам сега какво имам, и добавяйки каквото ми липсва /основно климатик, филтри на купето, повече безшумност, възможност за по-бързо предвижване от точка А до точка Б през точка С междувременно, повече сигурност - да спи зло под камък - и повече представителност /, а не на последно място и супер предложенията в момента /визирам промоцията 50 на 50/, стигнах до по-горе написаните автомобили.

 

Въпросът ми към притежателите на този тип автомобили /т. нар. джипове/ е - как се чувствате след по-продълително шьофиране? Говорим за 250-350 км/ден през цялата година. И това не е сядам - минавам 300 км и слизам а пътуване до определен град - минимума е да кажем 50 км., срещи с клиенти, връткане из града и още срещи с клиенти, бръмване до друг град и т.н.

 

Няма как да е друг тип автомобил, защото трябва както лятото да отида до Варна така и зимата да се кача до Смолян или Силистра. А и Габрово, където живея, зимата си е "весело".

 

Благодаря за мненията ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

ASX e SUV.

Карах лятото една седмица тази кола 1.8 дизел и съм силно впечатлено от удобството.

Мисля това да бъде следващата ми кола.

Проблема е, че не искам дизел, а бензиновия двигател е твърде слаб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Светльо, извинявам се за спама, но и аз имам същия проблем-мисля, че това ще е следващата ми кола, а бензина ми се струва слаб.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

{style_images_url}/offtop.gif

 

От Америка. Там се казва Outlander Sport 2.0L (DOHC with MIVEC variable valve timing - 148 hp @ 6,000 rpm; 145 ft lb of torque @ 4,200 rpm). :rulez:

 

 

Ето го красавеца.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми към притежателите на този тип автомобили /т. нар. джипове/ е - как се чувствате след по-продълително шьофиране? Говорим за 250-350 км/ден през цялата година. И това не е сядам - минавам 300 км и слизам а пътуване до определен град - минимума е да кажем 50 км., срещи с клиенти, връткане из града и още срещи с клиенти, бръмване до друг град и т.н.

 

За това не мисля, че трябва да имаш притеснения. Лятото ходих с колата до италия, първият и последният ден преходите ми бяха по 900км, другите 5 дни - идваха средно по 360км на ден - разходка до някакъв град, разглеждане, следващият град..., като карах само аз.

Единствената умора беше в краката от разходките.

Съчетано с по-високата видимост за мен се кара по-спокойно отколкото нисък седан.

 

Иначе при твоите километри определено бих взел дизела. Бензина си е ламя на градско/магистрала. При 90км/ч иначе е прилично икономичен. А при вземане на нова и тия километри, ще има едно сериозно перо и в сервиза от честите посещения за масла и филтри...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За това не мисля, че трябва да имаш притеснения. Лятото ходих с колата до италия, първият и последният ден преходите ми бяха по 900км, другите 5 дни - идваха средно по 360км на ден - разходка до някакъв град, разглеждане, следващият град..., като карах само аз.

Единствената умора беше в краката от разходките.

Съчетано с по-високата видимост за мен се кара по-спокойно отколкото нисък седан.

 

Иначе при твоите километри определено бих взел дизела. Бензина си е ламя на градско/магистрала. При 90км/ч иначе е прилично икономичен. А при вземане на нова и тия километри, ще има едно сериозно перо и в сервиза от честите посещения за масла и филтри...

 

 

Това с обслужването... на 15 000, като се има предвид че сега има и автомобили с обслужване на 20-30 000 км... Въпреки че тия километри лично на мен ми се виждат в повече.

Тествах дизеловата версия на ASX. Високото ниво наоборудване, дизел, 150 магарета, на 50 000 км. Много добре върви, но - както и другите подобни тествани напоследък автомобили от този клас - доста се мята в завоите... Почти колкото сегашното ми Муци. Определено е по-безшумен от Тракс на 20 км., по-готин отвътре и отвън от Йети и Дъстър. С две думи - харесва ми. Дизел не съм имал до сега, но явно на там клоня. Но пък с Outlander - а заради 6+1 местата си взимаш ДДС-то... Дилема! Може би ще предпочета ASX - голям ми е сякаш Outlander-a.

 

Сега само се чудя дали 2WD ще ми е достатъчно, че иначе на вариант 4WD и дизел натоварвам бюджета до край... :icon_hmm: Ако вече навън имаше сняг, определено щях да взема решението по-лесно - сядам, пробвам и готово но в момента....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с обслужването... на 15 000, като се има предвид че сега има и автомобили с обслужване на 20-30 000 км... Въпреки че тия километри лично на мен ми се виждат в повече.

Тествах дизеловата версия на ASX. Високото ниво наоборудване, дизел, 150 магарета, на 50 000 км. Много добре върви, но - както и другите подобни тествани напоследък автомобили от този клас - доста се мята в завоите... Почти колкото сегашното ми Муци. Определено е по-безшумен от Тракс на 20 км., по-готин отвътре и отвън от Йети и Дъстър. С две думи - харесва ми. Дизел не съм имал до сега, но явно на там клоня. Но пък с Outlander - а заради 6+1 местата си взимаш ДДС-то... Дилема! Може би ще предпочета ASX - голям ми е сякаш Outlander-a.

 

Сега само се чудя дали 2WD ще ми е достатъчно, че иначе на вариант 4WD и дизел натоварвам бюджета до край... :icon_hmm: Ако вече навън имаше сняг, определено щях да взема решението по-лесно - сядам, пробвам и готово но в момента....

Вземете си дизеловия мотор на АСХ-а, той е изцяло разработка на :mitsu-smiley: и няма нищо общо с тракащия дизел BSY на немците, освен това е далеч по добър като икономия,ергономия,еластичност и не на последно място - безшумност.......

В твоя случай - а именно ако го купувате "нов"-разбирай на 50 к км, по добре е освен горното, да е 4х4 версията,далеч по стабилно и не се люшка и ляга на завоите......освен това е и по безопасен и сигурен,но пък товарите бюджета си......

Нито един мотор, еле пък ако е и дизел той ,може ( то може, но доколко е рентабилно )да изкара 30 к км пробег с една смяна на маслото на мотора..........то и 15к км. е много, но да речем че го карате на дълги разстояния - разбирайте палите мотора, и газ към София или Варна ,даме поне 100-200 км. и гасите мотора,после пак така и т.н........то най добре е да не го гасите ,ама ......ако пробега на година ви е 15 к км. ,то маслото в най лошия случай се сменя на година, да не говорим ,че е добре дори и на 1/2 година.......В протиовен случай рискувате някой ден в сервиза да ви налеят само половината от това, което трябва масло като количество, защото ще източат само половината от старото масло а другата половина ще е останало в картера под формата на "желирана" субстанция...... :D

Ако искате да видите за какво става дума, и снимки мога да ви покажа.....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземете си дизеловия мотор на АСХ-а, той е изцяло разработка на :mitsu-smiley: и няма нищо общо с тракащия дизел BSY на немците, освен това е далеч по добър като икономия,ергономия,еластичност и не на последно място - безшумност.......

В твоя случай - а именно ако го купувате "нов"-разбирай на 50 к км, по добре е освен горното, да е 4х4 версията,далеч по стабилно и не се люшка и ляга на завоите......освен това е и по безопасен и сигурен,но пък товарите бюджета си......

Нито един мотор, еле пък ако е и дизел той ,може ( то може, но доколко е рентабилно )да изкара 30 к км пробег с една смяна на маслото на мотора..........то и 15к км. е много, но да речем че го карате на дълги разстояния - разбирайте палите мотора, и газ към София или Варна ,даме поне 100-200 км. и гасите мотора,после пак така и т.н........то най добре е да не го гасите ,ама ......ако пробега на година ви е 15 к км. ,то маслото в най лошия случай се сменя на година, да не говорим ,че е добре дори и на 1/2 година.......В протиовен случай рискувате някой ден в сервиза да ви налеят само половината от това, което трябва масло като количество, защото ще източат само половината от старото масло а другата половина ще е останало в картера под формата на "желирана" субстанция...... :D

Ако искате да видите за какво става дума, и снимки мога да ви покажа.....

 

Благодаря за съветите. Нов, разбирам наистина нов - 0 км. Просто този, който пробвах в Севлиево, беше на 50 000 км. И да, ще си натоваря бюджета, но пък тези 18 месеца без ангажименти за погасяване на лизинг в момента са много добра оферта.

Както казах и мен тези оферти за по 20 -30 000 км. от обслужване до обслужване ме притесняват, въпреки че си е примамливо да се спестяват едни пари... сигурно после излиза "през носа" но човек се подлъгва. Особено при моят пробег.

Мисля че вече решението е взето. Дано само на време да се случат нещата и с финансите. Стискайте палци! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Нов, разбирам наистина нов - 0 км. Просто този, който пробвах в Севлиево, беше на 50 000 км. И да, ще си натоваря бюджета, но пък тези 18 месеца без ангажименти за погасяване на лизинг в момента са много добра оферта.

Както казах и мен тези оферти за по 20 -30 000 км. от обслужване до обслужване ме притесняват, въпреки че си е примамливо да се спестяват едни пари... сигурно после излиза "през носа" но човек се подлъгва. Особено при моят пробег.

Мисля че вече решението е взето. Дано само на време да се случат нещата и с финансите. Стискайте палци! :icon_rock:

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Ето че :mitsu-smiley:-ко вече е при мен! :icon_rock: Днес сложих и комплект зимни гуми. Сега се започва едно четене на мануал-а...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Много безаварийни км!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Много безаварийни км!

 

Благодаря! Ето и малко снимки

 

http://sturm44.snimk...iles/asx.794781

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво бре, Щурмовак ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

Със здраве да го караш, дълго и безаварийно! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво бре, Щурмовак ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

Със здраве да го караш, дълго и безаварийно! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

 

Благодарско, г-н Ценов. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Браво! Страхотен коледен подарък! :santa:

 

Със здраве да си го караш.

Следващата ми кола ще бъде ASX.

Дай повече информация за него. Двигател, екстри и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги!

 

Миц-ката е с мотор 1,8 DI-D, оборудване Intense и механична 6-степенна кутия (M/T). Офертата е 50 710 лв. от каталожна 55 990 лв. Първоначалната вноска с такса регистрация КАТ/КТИ и такса ЦРЗО излезе 21 422 лв. без ДДС. Автокаско, гражданската и данък ПС стъпиха още 1887 лв. Успях да вляза в срока на промоцията и сега 18 месеца няма да имам вноски. След това има опция за лизинг до три години. Пристигна със 17" джанти и гуми 215/60, но сложих комплект лети 16"-ки TEKNO със зимни гуми Bridgestone EVO LM 80 на размер 215/65R16. Стъпиха ми 1620 лв.

 

За разлика от модела на тест - драйв-а селектора за избора на задвижване /2WD, 4WD и 4WD LOCK/ е на бутон до скоростният лост, а не с въртящ се селектор. При натискането му се сменя индикатора на таблото. При най-лекият режим няма указващ надпис, при другите се появява. Много ме радва стъкленият покрив. Още не съм свикнал с "копчалъка", но и това ще стане. Много съм доволен и от фаровете - първият ден още беше страшна мъгла по Велико Търново и наистина светят страхотно. Е, то и като се има предвид колко бе старото предното ми Мицу...

За сега карам до 100-120 km/h, не вдигам над 2000 min-1. Много добре се кара и с Cruise-контрола. Има си ел. пакета и всичко останало. Седалката ми също е с достатъчно опции за регулиране - особено по височина. Свикнал съм на по-висока "стойка" и ...

 

Просто това е колата, която исках - всичко, което има старата плюс още нещо. Всички останали, които пробвах, имаха неща, които не ми бяха ОК.

 

Не успяха да ми докарат колата до Севлиево, та се наложи със старата да отида до София да си я взема. Е, отсрамиха се с комплект оригинални текстилни стелки и два зимни комплекта /шал, шапка и ръкавици/ - за мен и за жената, но бяха свършили ключодържателите :D.

 

Единственото което виждам като минус е че и при максимално вдигнат волан пак като сядам кракът ми трие във волана - аз първо сядам в колата, чуквам обувките една в друга и тогава се обръщам. При нормално влизане е по-добре.

 

Поздрави!

Редактирано от sturm44
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Благодаря, колеги!...

 

Toчно такава ще си взема. Някак си ще преглътна дизела....:rolleyes:

Много ми харесва автоматичната осветеност на таблото, когато излезеш от тунел и супер хубавите фарове.

Стъкления покрив с жълти лампички ли ти свети?

Това е първото нещо, което ще сменя със светло сини...

 

Ехаааа, коя е най - хубавата кола? :icon_thumbup:

 

Mitsubishi Galant е най-хубавата кола и веднага след това ASX! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Toчно такава ще си взема. Някак си ще преглътна дизела....:rolleyes:

Много ми харесва автоматичната осветеност на таблото, когато излезеш от тунел и супер хубавите фарове.

Стъкления покрив с жълти лампички ли ти свети?

Това е първото нещо, което ще сменя със светло сини...

 

 

 

Mitsubishi Galant е най-хубавата кола и веднага след това ASX! :rulez:

 

Светлината е оранжево-жълта, с три различни нива на силата на светлината.

 

 

А иначе за най-хубавата кола - Galant -а, ама този на Илийката! :icon_thumbup: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита коледа на патерица..... :icon_blush:

 

 

 

Mitsubishi Galant е най-хубавата кола и веднага след това ASX! :rulez:

.......с тия дъргели за къде сте ? :D

 

Най хубавите :mitsu-smiley: са две :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Два месеца по-късно - 6700 км зад гърба. Всичко за сега е супер, с изключение на счупеното предно стъкло... шибна ме един камък миналият четвъртък и тръгна пукнатина... Застрахователя писа смяна, но ми при проверка за налично стъкло ми отговориха че в Европа няма и трябва да чакам 2 седмици...:icon_crying: По-интересното е растящата пукнатина - откъм винетката към мен. Вече е 30-тина см. Какво ли казва закона в такъв случай?!? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Два месеца по-късно - 6700 км зад гърба. Всичко за сега е супер, с изключение на счупеното предно стъкло... шибна ме един камък миналият четвъртък и тръгна пукнатина... Застрахователя писа смяна, но ми при проверка за налично стъкло ми отговориха че в Европа няма и трябва да чакам 2 седмици...:icon_crying: По-интересното е растящата пукнатина - откъм винетката към мен. Вече е 30-тина см. Какво ли казва закона в такъв случай?!? :icon_hmm:

Ето ТУК има повече информация.Дано да е актуална.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Два месеца по-късно - 6700 км зад гърба. Всичко за сега е супер, с изключение на счупеното предно стъкло... шибна ме един камък миналият четвъртък и тръгна пукнатина... Застрахователя писа смяна, но ми при проверка за налично стъкло ми отговориха че в Европа няма и трябва да чакам 2 седмици...:icon_crying: По-интересното е растящата пукнатина - откъм винетката към мен. Вече е 30-тина см. Какво ли казва закона в такъв случай?!? :icon_hmm:

........колега, там където ще ти сменят стъклото знаят как се прехвърля винетката, има си начин без да се скъса или увреди.......а по въпроса с пукнатината има два варианта докато чакаш да ти дойде новото стъкло......първия вариант е да се пробие една малка дупчица в стъклото в двата края на пукнатината,по този начин спираш по нататъшното пукане на стъклото ,породено от статичното и динамичното напрежение......другия начин е да потърсиш майстор ,който лепи пукнатини,става дума за техника и материал, който определен човек я има и се занимава с това.......лепи са фотополимерно,като преди това се вкарва в пукнатината химия,, която изчиства и разлага боклуците и тогава се лепи.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...