alex0489 Публикувано 9 ноември 2013 Сподели Публикувано 9 ноември 2013 Здравейте, както подсказва темата- липса на мощност на бензин при студен двигател. Колата е Colt 1.3i, 1995г. с монтиран газов инжекцион BRC. Този проблем се беше изявил по- рано, но по- леко. Сутрин темп. около 15гр., давам на контакт, изчаквам Check Engine да изгасне и паля. Колата пали на около 1300об (по слух, нямам оборотомер), и бавно спадат, когато спаднат до около 900 оборота и започва леко да прекъсва, оборотите се вдигат, след това пак спадат, пак се вдигат, пак спадат и т.н. Когато й подам леко газ има прекъсване, все едно е на 3 цилиндъра, при потегляне няма мощност- леко прекъсване. Изфорсирването не помага особено. Колата е с газов инжекцион от Април месец тази година (около 7000км). Сменени са свещите преди 2000км- марка Denso. На газ обръща сама при 30 градуса, и на газ е стрела, идеална работа на място, ускорение залепващо те за седялката, разход 6 на 100 извънградско газ при идеалните пътни условия- както когато я купих. Сменени са всички консумативи без кабелите и бензинов филтър. На бензин го има това прекъсване при студен мотор и недостиг на мощност, като загрее го няма прекъсването при работа на място, но при ускорение се усеща едно придърпване- ускорява на тласъци (много леки). Беше се изявил проблемът по- рано през Септември. При по- ниски температури (около 10 градуса) палеше от вторият път, пак неравномерна работа на място и прекъсване при потегляне. Тогава действията ми бяха 20л. 100октанов с добавка Sonax за инжектори и яко изрязване на загрял двигател- резултата: оправи се колата, но и времето се стопли. Сега пак е така, от моя страна същите действия. Вече 60км. само на бензин и няма подобрение. Акумулатора е нов също. Вече не знам от какво е, изчетох всички теми свързани с бензин/газ и прекъсване на мотора. Единственото, за което се сещам е запекли инжектори. Помагайте хора или ме посъветвайте къде във Велико Търново да отида да я прегледат. Благодаря предварително за отговорите. Мале, каква поема написах... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 10 ноември 2013 Сподели Публикувано 10 ноември 2013 Единственото, за което се сещам е запекли инжектори. Помагайте хора или ме посъветвайте къде във Велико Търново да отида да я прегледат. Благодаря предварително за отговорите. Мале, каква поема написах...-Вероятно са инжектори,има логика, но не спекли ами замърсени, особенно от тези "чудодейни" добавки в горивото за "почистване" на горивната система! Доста е писано няма да изпадам в подробности относно това "как вдигат тинята от резервоара и я набутват през филтъра право в инжекторите :D Препоръчвам почистване с ултразвукова система и комутатор на импулси.Не е зле да се направи и една цялостна диагностика на горивозапалителната система , и профилактика на двигателния контролер! Ще ти пратя на лична, координати на човек от Търново(за който гарантирам) можещ да свърши всичко това, ако имаш желание разбира се, да му се довериш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 ноември 2013 Сподели Публикувано 10 ноември 2013 И да ги почисти пак ще се позапушат след време. Караш си така и да не ти пука;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 Залагам на МАП датчик . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex0489 Публикувано 13 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2013 Залагам на МАП датчик .И как се лекува това животно? Не успях да намеря никаква конкретна информация за този датчик. Разбрах, че ми трябва човек, който чува петлите и борави с комп. диагностика. На прав път ли съм с ориентацията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 14 ноември 2013 Сподели Публикувано 14 ноември 2013 1. Прави се диагностика !2. Всичко останало ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex0489 Публикувано 16 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2013 Проблемът е разрешен. Смених бензинов филтър и почистване на дюзите с ултразвукова система и комутатор на импулси. Сега има огромна разлика в паленето (докато завъртя ключа), работата на място, както и във високите обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 Дано само ефекта с почистването на дюзите да не е краткотраен, както пише из форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 30 януари 2014 Сподели Публикувано 30 януари 2014 (редакция) Проблемът е разрешен. Смених бензинов филтър и почистване на дюзите с ултразвукова система и комутатор на импулси. Сега има огромна разлика в паленето (докато завъртя ключа), работата на място, както и във високите обороти.Здравей колега,аз имам същия проблем,а съм само на бензин,нови свещи,нов горивен филтър пълна профилактика общо взето,каква му е цената на този импулсен комутатор??!Благодаря предварително :icon_hmm: Редактирано 30 януари 2014 от japanese Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 януари 2014 Сподели Публикувано 30 януари 2014 Не ти трябва, това е за тези които чистят дюзите, при почистването им подава импулси за да симулира работата им (да тракат) с цел по-добро почистване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 30 януари 2014 Сподели Публикувано 30 януари 2014 Не ти трябва, това е за тези които чистят дюзите, при почистването им подава импулси за да симулира работата им (да тракат) с цел по-добро почистване.А как да реша проблема колега,към кое да се насоча?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 6 февруари 2014 Сподели Публикувано 6 февруари 2014 Колеги реших си проблема с липсата на мощност,бензиновата помпа и беше дошло времето и не правеше достатъчно нялагане.Смених я с нова и всичко вече е ОК ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.