Премини към съдържание

Липса на мощност на бензин при студен двигател


alex0489

Препоръчано мнение

Здравейте, както подсказва темата- липса на мощност на бензин при студен двигател. Колата е Colt 1.3i, 1995г. с монтиран газов инжекцион BRC. Този проблем се беше изявил по- рано, но по- леко. Сутрин темп. около 15гр., давам на контакт, изчаквам Check Engine да изгасне и паля. Колата пали на около 1300об (по слух, нямам оборотомер), и бавно спадат, когато спаднат до около 900 оборота и започва леко да прекъсва, оборотите се вдигат, след това пак спадат, пак се вдигат, пак спадат и т.н. Когато й подам леко газ има прекъсване, все едно е на 3 цилиндъра, при потегляне няма мощност- леко прекъсване. Изфорсирването не помага особено. Колата е с газов инжекцион от Април месец тази година (около 7000км). Сменени са свещите преди 2000км- марка Denso. На газ обръща сама при 30 градуса, и на газ е стрела, идеална работа на място, ускорение залепващо те за седялката, разход 6 на 100 извънградско газ при идеалните пътни условия- както когато я купих. Сменени са всички консумативи без кабелите и бензинов филтър. На бензин го има това прекъсване при студен мотор и недостиг на мощност, като загрее го няма прекъсването при работа на място, но при ускорение се усеща едно придърпване- ускорява на тласъци (много леки). Беше се изявил проблемът по- рано през Септември. При по- ниски температури (около 10 градуса) палеше от вторият път, пак неравномерна работа на място и прекъсване при потегляне. Тогава действията ми бяха 20л. 100октанов с добавка Sonax за инжектори и яко изрязване на загрял двигател- резултата: оправи се колата, но и времето се стопли. Сега пак е така, от моя страна същите действия. Вече 60км. само на бензин и няма подобрение. Акумулатора е нов също. Вече не знам от какво е, изчетох всички теми свързани с бензин/газ и прекъсване на мотора. Единственото, за което се сещам е запекли инжектори. Помагайте хора или ме посъветвайте къде във Велико Търново да отида да я прегледат. Благодаря предварително за отговорите. Мале, каква поема написах...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, за което се сещам е запекли инжектори. Помагайте хора или ме посъветвайте къде във Велико Търново да отида да я прегледат. Благодаря предварително за отговорите. Мале, каква поема написах...

-Вероятно са инжектори,има логика, но не спекли ами замърсени, особенно от тези "чудодейни" добавки в горивото за "почистване" на горивната система! Доста е писано няма да изпадам в подробности относно това "как вдигат тинята от резервоара и я набутват през филтъра право в инжекторите :D Препоръчвам почистване с ултразвукова система и комутатор на импулси.

Не е зле да се направи и една цялостна диагностика на горивозапалителната система , и профилактика на двигателния контролер! Ще ти пратя на лична, координати на човек от Търново(за който гарантирам) можещ да свърши всичко това, ако имаш желание разбира се, да му се довериш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на МАП датчик .

И как се лекува това животно? Не успях да намеря никаква конкретна информация за този датчик. Разбрах, че ми трябва човек, който чува петлите и борави с комп. диагностика. На прав път ли съм с ориентацията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Проблемът е разрешен. Смених бензинов филтър и почистване на дюзите с ултразвукова система и комутатор на импулси. Сега има огромна разлика в паленето (докато завъртя ключа), работата на място, както и във високите обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Дано само ефекта с почистването на дюзите да не е краткотраен, както пише из форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е разрешен. Смених бензинов филтър и почистване на дюзите с ултразвукова система и комутатор на импулси. Сега има огромна разлика в паленето (докато завъртя ключа), работата на място, както и във високите обороти.

Здравей колега,аз имам същия проблем,а съм само на бензин,нови свещи,нов горивен филтър пълна профилактика общо взето,каква му е цената на този импулсен комутатор??!Благодаря предварително :icon_hmm:

Редактирано от japanese
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва, това е за тези които чистят дюзите, при почистването им подава импулси за да симулира работата им (да тракат) с цел по-добро почистване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва, това е за тези които чистят дюзите, при почистването им подава импулси за да симулира работата им (да тракат) с цел по-добро почистване.

А как да реша проблема колега,към кое да се насоча?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги реших си проблема с липсата на мощност,бензиновата помпа и беше дошло времето и не правеше достатъчно нялагане.Смених я с нова и всичко вече е ОК ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...