Aardwolf Публикувано 6 ноември 2013 Сподели Публикувано 6 ноември 2013 Здравейте, Интересува ме някой дали е ходил да гледа този екземпляр, че търся да взема Galant-че Спрях се на GDI, че ми се вижда най-икономичен откъм гориво, че съм противник на газта и ще си го карам на бензинец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 7 ноември 2013 Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Изглежда доста запазена. 2.4 ГДИ не трябва ли да са само 150 кс? Във всеки случай ако ще го купуваш няма да е зле да се свържеш с Пламен и да го закараш на един бърз преглед, за да не плачеш после ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 7 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Изглежда доста запазена. 2.4 ГДИ не трябва ли да са само 150 кс? Във всеки случай ако ще го купуваш няма да е зле да се свържеш с Пламен и да го закараш на един бърз преглед, за да не плачеш после )Със сигурност ще го закарам (ако собственика се съгласи разбира се), но се чудех дали някой не го е поглеждал и да каже дали има смисъл въобще да ида. Да, изглежда добре, значи остава само двигателя да е скапан :D Вече огледах над 15 автомобила и за нищо не стават... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 7 ноември 2013 Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Другото интересно нещо за автомобила, на което не си обърнал внимание е визитката на клуба. Явно собственика влиза във форума или поне знае за него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 ноември 2013 Admin Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Аз ходих да я гледам тази кола в Надежда в София.Търсих си преди няколко месеца кола.След като си скъсах нервите, погубих време и средства с изключително изхабени екземпляри във България, си взех кола от Швейцария...:icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 ноември 2013 Сподели Публикувано 7 ноември 2013 В какво се изразяваше тази изключителна изхабеност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 7 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Аз ходих да я гледам тази кола в Надежда в София.Търсих си преди няколко месеца кола.След като си скъсах нервите, погубих време и средства с изключително изхабени екземпляри във България, си взех кола от Швейцария...:icon_bye:И като си я гледал кажи нещо за нея де... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 ноември 2013 Admin Сподели Публикувано 7 ноември 2013 В какво се изразяваше тази изключителна изхабеност? Когато дойдеш на някоя среща на клуба, ще ти кажа всичко в подробности.Крайно време е да се запознаем. На мен ми трябват 10 секунди, за да разбера състоянието на един Галант. Има доста неща по които се познава какъв е бил предишния собственик (ако е един). И като си я гледал кажи нещо за нея де... Няма да кажа нищо. Всеки си има различни критерий. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 ноември 2013 Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Когато дойдеш на някоя среща на клуба, ще ти кажа всичко в подробности.Крайно време е да се запознаем. На мен ми трябват 10 секунди, за да разбера състоянието на един Галант. Има доста неща по които се познава какъв е бил предишния собственик (ако е един). Няма да кажа нищо. Всеки си има различни критерий. :icon_bye: Б*х мааму, колко ли взема на час тоя Светльо. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 ноември 2013 Admin Сподели Публикувано 7 ноември 2013 Онзи Светльо не взима нищо за оглед за неговата си кола.Ако на онуй (Светльо имам предвид) му хареса колата, отива при онези професионални майстори да я до огледат, ако разбира се разрешат продавачите. Ако тези (имам предвид автокъщата) са с добро име, онова нещо (Имам предвид Светльо) я купува, без да я гледат те (майсторите имам предвид). :icon_bye: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 7 ноември 2013 Сподели Публикувано 7 ноември 2013 На снимките изглежда нормално,но докато не се провери на живо,нищо не може да се каже. Почти всички екстри ги има,което не е малко,GDI-тата имат специфични проблеми,но вече има толкова много части за тях,че са и на добри цени. Закарай я на някой,който разбира от японски коли или да я закачат на диагноза и да се видят живите данни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 9 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2013 Светльо не казва, но аз ще кажа нещо, пък всеки да го тълкува според своите критерии. Днес ходих да го видя въпросния Galant, не съм го карал на майстор да го гледа, но мога да кажа, че е много хубава колица (поне от това аз до колкото разбирам от коли, а и взех приятел с мен, който разбира малко повече - главно от италиански коли, но колата си е кола). Единствените забележки, които ме отказаха бяха това, че е пребоядисвана частично в комбинация с омразната ръжда. На някои места е доста тръгнала, от долу е изпръскана с черно (предполагам в опит да се намали скоростта на разпространение на ръждата), лявото бомбе отпред е доста тръгнало (на дебели люспи) и под вратата пак е на люспи. Моите "критерии", по-скоро са да беше с по малко екстри, но да нямаше ръжда, или да имаше нещо друго счупено отколкото ръжда, че от нея няма спасение... П.П. Иначе пак казвам хубава колица. Само ръждата да я нямаше! Сега продължаваме да търсим нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.