Премини към съдържание

Турбо на Лансер X


Ivan.Yanev

Препоръчано мнение

Здравейте,

скоро ще си взимам Лансер Х 1.8 или 2.0 бензин и искам да попитам дали някой е слагал турбина на неговия или знае как стоят нещата (каква ми трябва,какво друго трябва да сменя и колко ще ми излезе това удоволствие) ? :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да те свържа с приятел, който вече е свършил цялата тази работа :). Абсолютно завършен проект има. Турбиниран Лансър с подменена спирачна система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да те свържа с приятел, който вече е свършил цялата тази работа :). Абсолютно завършен проект има. Турбиниран Лансър с подменена спирачна система.

Мерси много ще ти пиша на лично да ми дадеш кординати :icon_rock:

 

Ако някой друг сподели опита си също ще съм му благодарен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,няма да е лошо тук да се сподели някаква информация какво е необходимо, някакви цени а и какъв е резултата :mitsu-smiley: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега добра идея имаш, браво подкремям начинанието ти, а сега виж това може да ти хареса!

 

 

 

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам има турбо ентусиасти, браво, браво :) Дано имате и дълбоки джобове :)

 

Лансера пуснат от Тонино е първият такъв турбиниран Лансер в Гърция. Моят пък мисля, че е първият в България :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам има турбо ентусиасти, браво, браво :) Дано имате и дълбоки джобове :)

 

......освен дълбоки, требе да са и пълни ....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете кефа цена няма :drive:

Ти ако наистина си взимаш Лансер с цел турбиниране гледай задължително да е с ръчни скорости, че това CVT не става за тази работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересно, за колко дълбоки джобове все пак става дума?

Щото ... ясно, че ако абсолютно всичко се купува, цената може да ойде ... на едно място. От друга страна, ако човек не го мързи да се поогледа и да помисли, цената може да падне доста само заради "дреболии".

 

На 10-ката ремапва ли се компа или е по-лесно да се сложи друг?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ликсе, не се мързелосвай, а направи една тема ТУРБО НА ЛАНСЪР 10 и да се закачи и там да се обсъжда, имаш снимки, цени всичко :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте сега :) Не е въпроса аз колко съм дал, а колко биха дали заинтересованите хора които искат да тръгнат по този път. ;)

 

Следната сентенция е много вярна: Cheap - Fast - Safe, избери 2 от тях. Няма как и с трите.

 

Както се досещате начините за осъществяване на такъв проект не се свеждат до един, най-малко заради горната сентенция.

 

Един такъв проект изисква много отдаденост, време, нерви и разбира се пари. Българският пазар е твърде малък и намирането на части тук е твърде ограничено, може единствено разни универсални части да се намерят, като свещи, алуминиеви тръби за интеркулера, вакумни маркучета и разни такива дреболии.

Мен ми отне 6 месеца за да събера необходимите части, главно от UK & US. Има един единствен кит, който се предлага като цялостно решение и струва около $4500. Честно казано не струва за това което получаваш и затова много хора (включително аз) асемблират сами кит от заводски Лансер Ралиарт и/или Ево Х части. Излиза по-евтино и за радост 95% от частите са директно съвместими :)

 

Цената се определя от това колко си търпелив да гониш ниски оферти на части и дали ще успееш да ги намериш в UK за да спестиш ДДС и мито. Честно казано, някой части излизат по-евтино от Щатите въпреки добавеното ДДС и транспорт, въпрос на късмет и правилни сметки.

 

Хайде за да бъда по-конкретен да кажем средна цена само за частите 4000 лв. Това включва частите свързани с турбинирането без труд! Кой ще ви го сглоби и направи е вече друг въпрос.

Освен самото турбиниране трябва да хвърлите пари и за да може да спирате, както и преработена изпускателна система е за препоръчване. Тука може да спестите пари, но поне предните спирачки трябва да се ъпгрейднат.

След това идват и промените по окачването, все пак тази мощност която генерирате трябва да може да се оползотвори на пътя. По-широки джанти и гуми, по-твърд преден тампон на двигателя за да не играе родео като подадете газ, тампони на носачите, спортни пружини или coil overs, по-дебели стабилизиращи щанги и допълнителни разпънки, да не продължавам нататък защото списъка може да стане дълъг...

Ако пък искате да не светят никакви грешки трябва естествено още да се бръкнете за Ево Х ЕКУ или допълнителна електроника, примерно AEM FIC 8. Ако пък искате тук да спестите може да си карате с флашнат Ево ROM в заводското ЕКУ, но пък няма да ви работи MIVEC-a и ще ви свети check engine лампата.

Освен това трябва и някой да ви я тунингова колата след цялата тази епопея. Моята лично аз и само аз съм я настройвал и смея да твърдя, че добре съм се справил.

 

Както виждате може да хвърлите много пари, може и да минете по-тънко, зависи какъв ви е бюджета и какво искате да постигнете.

 

Относно темата за която Рангел спомена, честно да ви кажа не вярвам, че има ентусиасти да направят такъв проект след всичко което изписах. Но все пак ако има такива хора ще помагам и ще има такава тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...