Илко Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Колеги, чета с интерс всичко свързано с упоментият :mitsu-smiley:, който сериозно ми е легнал на сърцето, но не мога да се ориентирам с коя от многото модификации/ 1,3; 1,4; 1,5; 1,6 ; GLS; GDI;1,8/ любовта ще е взаимна и дълготрайна :icon_angel: Знанията ми в тази област са срамно скромни, което и обяснява лаишкия ми въпрос, ама ако има/ убеден съм, че да/ сърцати и отдадени на марката съфорумци, които да прежалят някоя и друга минута и споделят мнения,маса хора като мен ще им бъдат дълбоко признателни :icon_clap:Примерно, знам, че двигателят GDI е съвременен и икономичен, но сложен и неподаващ се/за сега/ на ГИ, а за дизеловата версия на Мицко нищо не знам :icon_blush: и т.н.Благодаря предварително на всеки озовал се. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Колеги, чета с интерс всичко свързано с упоментият :mitsu-smiley:, който сериозно ми е легнал на сърцето, но не мога да се ориентирам с коя от многото модификации/ 1,3; 1,4; 1,5; 1,6 ; GLS; GDI;1,8/ любовта ще е взаимна и дълготрайна :icon_angel: Знанията ми в тази област са срамно скромни, което и обяснява лаишкия ми въпрос, ама ако има/ убеден съм, че да/ сърцати и отдадени на марката съфорумци, които да прежалят някоя и друга минута и споделят мнения,маса хора като мен ще им бъдат дълбоко признателни :icon_clap:Примерно, знам, че двигателят GDI е съвременен и икономичен, но сложен и неподаващ се/за сега/ на ГИ, а за дизеловата версия на Мицко нищо не знам :icon_blush: и т.н.Благодаря предварително на всеки озовал се. :icon_rock: Здравей, и добре дошъл! Първо модификациите не са чак толкова много . Имаш двигатели от 1300куб. , 1600куб. , 1800куб. GDI и съответно дизеловия агрегат. За дизеловия, от форума знам и от един колега , че е доста икономичен двигател, и горе-долу достъпен за обслужване. 1300кубиковият бензинов двигател, с който съм и аз го карам вече 32 000 километра. Ами освен да си го почиствам от прах друго не съм правил, разбира се и консумативите. ГИ е добър вариант за хората който се движат на ден по 40км. Разходът при мен е около 6.0 извънградско и около 7.2 градско. Единственият ми проблем с колата е бил едно уплътнение на спирачното цилиндърче... това е за 32 000 и пак ще се повторя консумативите (масла, филтри, ремъци, накладки ... ) Общо взето безгрижен двигател, разбира е хубаво да е добре поддържан. 1600куб, седят по същия начин нещата. Колегите с такива могат да споделят и техният разход. 1800куб. ГДИ е един страхотен двигател , запасен с доста мощност, тъй като 1300куб. е малко слабичък в определени моменти. До колкото знам от колегите е неприложим за газ (поправете ме ако греша) но пък дава и добър разход на бензин . Откъм окачване колата е доста добре, има добра возия и е доста стабилна на пътя. GL и GLX са две разпределения при Mitsubishi . GL са по-базовите модели а GLX са с управления на страничните огледала, халогени, прагове, оборотомер . Надявам се да съм бил полезен, тук във форума що получиш добра информация ! Ако имаш въпроси не се притеснявай да пишеш и на ЛС. ! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко Публикувано 4 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Здравей, и добре дошъл! Прекрасно и много полезно резюме като начало,колега Михов, за което сърдечно благодаря. Естествено,смяната на консумативите с предписаните оригинални такива conditio sine qua non,т.е условие без което не може.Бих приветствал мнението на колеги и с дизелови мотори, ако споделят; много ме изкушава, но стар дизел си е огромен риск;ГНП,дюзи и още нам'си колко още разболяващо скъпи матракулки.......Ама "който го е страх от мечки" да не ходи в гората, ама на мен като че ли ми се ще там :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 5 октомври 2013 Сподели Публикувано 5 октомври 2013 Бих приветствал мнението на колеги и с дизелови мотори, ако споделят; много ме изкушава, но стар дизел си е огромен риск;ГНП,дюзи и още нам'си колко още разболяващо скъпи матракулки.......Ама "който го е страх от мечки" да не ходи в гората, ама на мен като че ли ми се ще там :icon_blush: Колега този дизелов мотор се слави с това че е доста непретенциозен. Има го в два варианта 102 или 115 к.с. Разликата е в турбината , според мен втория е по-добър, но по-рядко се среща. Относно това какво може да се счупи? - Всичко може да се счупи все пак е машина. По скъпите части които могат да се счупят са:1. Турбо;2. Съединител (понякога се налага смяна на маховика);3. Дюзи. Ами това са по-скъпичките части, но затова се избира и оглежда колата при покупка. Аз лично не съм сменял нищо от тези неща засега. Разбира се смяната на маслото излиза стотина лева, докато при бензина предполагам ще е по-евтино. А дали да е бензин или дизел всеки сам си взема решение след като врътне по едно кръгче с двете коли(зависи от стила на каране). Личното ми мнение по-въпроса е че при дизела разчиташ постоянно на конете за които си плащаш данъка, а при бензина силата на мотора идва след 3500 - 4000 об. , а обикновено хората достигайки до тези обороти превключват на следваща предавка, не че не може да се изреже, но се прави рядко. Пак казвам това е лично мнение и не ангажирам никого с него.Покупката на кола е на късмет почти като избора на жена http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif. Успех и да се похвалите след покупката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко Публикувано 5 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2013 Благодаря за отговора и пожеланията, колега Niksun.А тук По скъпите части които могат да се счупят са:1. Турбо;2. Съединител (понякога се налага смяна на маховика);3. Дюзи. -малко се оздачавам; няма ли ГНП? Имате ли представа за цените им-по правило са отровно високи- защото аз съм улегнал шофьор и обичам да "галя" на 5-та, но като се налага и да режа яко, но само тогава, та за това ме изкушава дизела.. Личното ми мнение по-въпроса е че при дизела разчиташ постоянно на конете за които си плащаш данъка, а при бензина силата на мотора идва след 3500 - 4000 об..........прекрасно казано.Успех и да се похвалите след покупката! И ще почерпя даже. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 6 октомври 2013 Сподели Публикувано 6 октомври 2013 (редакция) А тук -малко се оздачавам; няма ли ГНП? Имате ли представа за цените им-по правило са отровно високи- защото аз съм улегнал шофьор и обичам да "галя" на 5-та, но като се налага и да режа яко, но само тогава, та за това ме изкушава дизела. Този мотор е с Common Rail помпа и няма ГНП. За цени - съединителя лагер помпа със феродов диск около 600лв + 800-900лв за маховик (ако е за смяна) , ново турбо около 2000лв. , ако се рециклира около 500-800лв. Една дюза мисля че е около 200лв. Но за цените въобще не съм сигурен(по спомен аз като си купувах колата)! Нека някой който се е занимавал с подобен ремонт да сподели. Или просто отскочете до кварталното магазинче и попитайте за цени който Ви интересуват. Но пак Ви казвам всеки си избира колата и се предполага че ще гледа за такива евентуални проблеми. То и аз уж съм улегнал шофьор. . Редактирано 6 октомври 2013 от niksun Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко Публикувано 6 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2013 Този мотор е с Common Rail помпа и няма ГНП. За цени - съединителя лагер помпа със феродов диск около 600лв + 800-900лв за маховик (ако е за смяна) , ново турбо около 2000лв. , ако се рециклира около 500-800лв. Една дюза мисля че е около 200лв Звучи доста респектиращо,та даже стряскащо Но пак Ви казвам всеки си избира колата и се предполага че ще гледа за такива евентуални проблеми. В същност, възможно ли е при огледа, правен от специалист или в сервиз/ комп. диаг. и тн/ да се установи състоянието на упоменатите агрегати и детайли, достатъчно достоверно за да се поеме риска със закупуването на дизел? :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 От около 2 седмици карам 1.9 дизел спейс стар (102 коня). За тази колица мога да кажа, че върви почти като бензинов мотор. Мощен мотор, много добра возия и като екстри и удобство в купето си е повече от перфекно. 5.5 извън градско разход и 6.0 с климатик а градско БЕЗ климатик 7.5 Консумативите със ремонта им ми излезе грубо казано 400 лв. Колега ако търсиш икономия, возия и мощност ето това е колата.Возия като мерцедес, мощност като БМВ икономия като затворен джоб с цип.(= МИТСУБИШИ) Хммм каква реклама направих и аз набързо :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко Публикувано 13 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2013 От около 2 седмици карам 1.9 дизел спейс стар (102 коня). За тази колица мога да кажа, че върви почти като бензинов мотор. Мощен мотор, много добра возия и като екстри и удобство в купето си е повече от перфекно. 5.5 извън градско разход и 6.0 с климатик а градско БЕЗ климатик 7.5 Консумативите със ремонта им ми излезе грубо казано 400 лв. Колега ако търсиш икономия, возия и мощност ето това е колата.Возия като мерцедес, мощност като БМВ икономия като затворен джоб с цип.(= МИТСУБИШИ) Хммм каква реклама направих и аз набързо :DЗдравей колега n1k3r,следя ти появата и развитието във форума, та чак до кулминацията да си купиш :mitsu-smiley: за което те поздравявам и пожелавам дълго да сте си заедно без кахъри. Много точно си обрисувал колицата :icon_clap: а и препоръката си я бива. За сега събирам парици, а дойде ли момента, ще помоля и за съдействие от колегите за избора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 До сега карах рено клио 1.2 с някакъв рядко срещан двигател. Та с 1 дума знам бензинова кола колко може да върви, но това митсубиши ... с него се родих. Лукс, комфорт, икономия и още каквото са сетиш. Карал съм всякакви коли без митсубиши и останах много изненадан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 До сега карах рено клио 1.2 с някакъв рядко срещан двигател. Та с 1 дума знам бензинова кола колко може да върви, но това митсубиши ... с него се родих. Лукс, комфорт, икономия и още каквото са сетиш. Карал съм всякакви коли без митсубиши и останах много изненадан. Де да беше така и с новите им модели нямаше да имат равни тези японци. Ми то колега от рено клио 1.2 няма как да си направиш извод как върви бензинов мотор, а точно този 1.9 дизел е доста добър и мощен за сравнението което правиш, може би ако си карал Лагуна 1.8 или Лансер 2.0 този дизелов спейс нямаше да те грабне така, но все пак си е много готина кола. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ribarshe Публикувано 13 октомври 2013 Сподели Публикувано 13 октомври 2013 До сега карах рено клио 1.2 с някакъв рядко срещан двигател. Та с 1 дума знам бензинова кола колко може да върви, но това митсубиши ... с него се родих. Лукс, комфорт, икономия и още каквото са сетиш. Карал съм всякакви коли без митсубиши и останах много изненадан. С икономичността съм съгласен , ама с лукса и комфорта :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.