spank Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Здравейте, ако може някакви впечатления от дизеловия двигател? След 2-3 месеца ме очаква покупка и съм се ориентирал към дизел понеже от 01.01.2014 ще стане груб данъка за доста коне. Така че читав ли е ако може да споделите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 ...понеже от 01.01.2014 ще стане груб данъка за доста коне. Колега нещо не си разбра... грубия данък ще стане точно И за коли под 100 коня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Аз съм доволен , но ми се искат повече коне. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Добър е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 (редакция) Здравейте, ако може някакви впечатления от дизеловия двигател? След 2-3 месеца ме очаква покупка и съм се ориентирал към дизел понеже от 01.01.2014 ще стане груб данъка за доста коне. Така че читав ли е ако може да споделите? Ако попаднеш на запазен екземпляр и се грижиш са него, мисля, че ще останеш доволен, като за кола на тези години. Проблеми са задни вежди, синхронизатори на 1-ва и 2-ра.. има писано по тези въпроси. Аз за 75 000км съм доволен до момента. Мога само да те посъветвам, ако попаднеш на Галант докаран от Австрия да гледаш много внимателно за ръжда, аз не гледах и от време на време имам ядове с ръждата :icon_blush: Редактирано 3 октомври 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Колкото и да гледа все ще намери, австрийка бе ръжда - няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spank Публикувано 4 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
virusa75 Публикувано 8 октомври 2013 Сподели Публикувано 8 октомври 2013 Аз също съм доволен.Както пишат колегите-има проблеми с ръждата.Обработваш и пръскаш със шагрен и си ти човека.Става като нова.Относно двигатела-като я запалиш студена трябва да я изчакаш поне да мръдне стрелката на температурата иначе ще правиш главица.Бързо загрява.Като я запалиш заслушай се в работата на двигатела (трябва да бъде студена като я оглеждаш).Двигатела трябва да работи без много да трака.Като загрее започва да мърка като котенце.Смени си и маслата на помпата на съединителя(сменяй на всяка смяна на маслото).Фабрично колата и дават да гори (лятото) 8 градско и 6 извънградско.На мен това ми е разхода зимата,така че направи си сметката.ЗАПОМНИ ЧЕ ТАЗИ КОЛА НЕ Е БЕНЗИНОВА И НЕ ТЪРПИ СТЪПКА.Не се притеснявай за конете-изтрелва се много.Проблемно е окачването-малко е скъпико ама като се смени всичко издържа много,но трябва да се пази.Това не е Опел.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 10 октомври 2013 Сподели Публикувано 10 октомври 2013 Вярно е че окачването не е от най-евтините , но за сметка на това е здраво. Моя кораб съм сменил всичко което е тропало хлопало, само купето не съм . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.