Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с датчика на ръчната спирачка


ДимДим

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Имам следния проблем, от време на време ми светва датчика на таблото, който се включва при вдигната ръчна спирачка, въпреки че спирачката не е вдигната. Датчика светва предимно по време на движение. Преди месец бях на технически преглед и при тестването на спирачките нямаше проблем. Преди извесно време бяха изсипали малко фастъци в колата, нялко бяха паднали върху лоста на ръчната спирачка и покрай него. Възможно ли е някои фастък да е паднал под кората и от него да се включва датчика?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами вземи долей спирачна течност. Може и да спре... :)

 

Мерси :D, не съм я проверявал от както я купих, напълно изключих, че може да е от това ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :D, не съм я проверявал от както я купих, напълно изключих, че може да е от това ;)

Прегледай и накладките. Като се износят, цилиндърчетат им поемат от спирачната течност и в горното казанче остава малко. Това също е верочтната причина да ти светва датчика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://prikachi.com/images/89/6614089T.jpg

 

Нали това ми е казанчето за спирачната течност пълно е, накладките са добре. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карай по веригата. Разглоби около ръчната, отнема не повече от 15 минути и виж бутончето там дали няма някаква физическа пречка. Няма ли, идва ред на преглед на спирачната система, може да има някоя пукната тръбичка и от там да губи по малко, въпреки, че не бива да отчита веднага, а като падне нивото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карай по веригата. Разглоби около ръчната, отнема не повече от 15 минути и виж бутончето там дали няма някаква физическа пречка. Няма ли, идва ред на преглед на спирачната система, може да има някоя пукната тръбичка и от там да губи по малко, въпреки, че не бива да отчита веднага, а като падне нивото.

 

Мерси колега,

най - вероятно е някой фастък да се търкаля вътре и от време на време да се удря в бутончето, ама то пък толкова ли е да е чуствително?!? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне при мен е чуствително, леко да надигна рънчната и веднага светва на таблото, без да съм минал и един зъб. Дано да е механична пречка на бутона, че смяна на медна тръбичка са спирачната течност си е играчка, че се прави по поръчка. Сменял съм на моя Колт, но при мен светеше индикатора постоянно. Сподели какъв е бил проблема, като го установиш.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне при мен е чуствително, леко да надигна рънчната и веднага светва на таблото, без да съм минал и един зъб. Дано да е механична пречка на бутона, че смяна на медна тръбичка са спирачната течност си е играчка, че се прави по поръчка. Сменял съм на моя Колт, но при мен светеше индикатора постоянно. Сподели какъв е бил проблема, като го установиш.

Мисля че не е от спирачната течност от 2-3 дена си е на същото равнише, ако имаше някакъв теч трябваше нивото и в казанчето да падне. Най - вероятно са накладките, според "разбирачи", когато имам време ще ги сменя и ще видя дали ще спре да свети :). Но пък спирачките "коват" и не се чува стържене метал в метал (поне за сега). През това време може да разглобя кората около ръчната за да махна проклетите фастъци, ако има въобще. Някакви съвети как да се случи това без да счупя кората :)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не е от спирачната течност от 2-3 дена си е на същото равнише, ако имаше някакъв теч трябваше нивото и в казанчето да падне. Най - вероятно са накладките, според "разбирачи", когато имам време ще ги сменя и ще видя дали ще спре да свети :). Но пък спирачките "коват" и не се чува стържене метал в метал (поне за сега). През това време може да разглобя кората около ръчната за да махна проклетите фастъци, ако има въобще. Някакви съвети как да се случи това без да счупя кората :)?

 

 

 

На мен ми светеше същата лампа и се оказа цилиндърче отзаде изпуска, не много и не оказа видимо да спада течноста но си течеше.Спирачките си ковяха и ако не беше омазал джантата нямаше да се сетя.Мислех че свети щото стана зимата и да нее замръзнало нещо въжето на ръчната.20 лв е цилиндърчето. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Днес ми остана време и мисля, че намерих и отстраних проблема. Оказа се, че поплавъка, който се намира в казанчето за течността за спирачки се е заклинило и не се движи и въпреки, че казанчето е пълно с течност, датчика свети. Натиснах го два пъти до долна мъртва точка и то си изплува и датчика спря да свети. Естествено преди да го установя това, разглобих половината кола ;D, но сега вече съм доволен. Мерси на всички колеги за помощта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми остана време и мисля, че намерих и отстраних проблема. Оказа се, че поплавъка, който се намира в казанчето за течността за спирачки се е заклинило и не се движи и въпреки, че казанчето е пълно с течност, датчика свети. Натиснах го два пъти до долна мъртва точка и то си изплува и датчика спря да свети. Естествено преди да го установя това, разглобих половината кола ;D, но сега вече съм доволен. Мерси на всички колеги за помощта.

 

Ако беше разровил с търсачката, щеше да си спестиш целият труд. Проблема е характерен за повечето модели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...