ДимДим Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 Здравейте колеги,Имам следния проблем, от време на време ми светва датчика на таблото, който се включва при вдигната ръчна спирачка, въпреки че спирачката не е вдигната. Датчика светва предимно по време на движение. Преди месец бях на технически преглед и при тестването на спирачките нямаше проблем. Преди извесно време бяха изсипали малко фастъци в колата, нялко бяха паднали върху лоста на ръчната спирачка и покрай него. Възможно ли е някои фастък да е паднал под кората и от него да се включва датчика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 Ами вземи долей спирачна течност. Може и да спре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 29 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2013 Ами вземи долей спирачна течност. Може и да спре... Мерси :D, не съм я проверявал от както я купих, напълно изключих, че може да е от това ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 30 септември 2013 Сподели Публикувано 30 септември 2013 Мерси :D, не съм я проверявал от както я купих, напълно изключих, че може да е от това ;)Прегледай и накладките. Като се износят, цилиндърчетат им поемат от спирачната течност и в горното казанче остава малко. Това също е верочтната причина да ти светва датчика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 1 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2013 http://prikachi.com/images/89/6614089T.jpg Нали това ми е казанчето за спирачната течност пълно е, накладките са добре. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 1 октомври 2013 Сподели Публикувано 1 октомври 2013 Карай по веригата. Разглоби около ръчната, отнема не повече от 15 минути и виж бутончето там дали няма някаква физическа пречка. Няма ли, идва ред на преглед на спирачната система, може да има някоя пукната тръбичка и от там да губи по малко, въпреки, че не бива да отчита веднага, а като падне нивото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 2 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2013 Карай по веригата. Разглоби около ръчната, отнема не повече от 15 минути и виж бутончето там дали няма някаква физическа пречка. Няма ли, идва ред на преглед на спирачната система, може да има някоя пукната тръбичка и от там да губи по малко, въпреки, че не бива да отчита веднага, а като падне нивото. Мерси колега, най - вероятно е някой фастък да се търкаля вътре и от време на време да се удря в бутончето, ама то пък толкова ли е да е чуствително?!? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 2 октомври 2013 Сподели Публикувано 2 октомври 2013 (редакция) Поне при мен е чуствително, леко да надигна рънчната и веднага светва на таблото, без да съм минал и един зъб. Дано да е механична пречка на бутона, че смяна на медна тръбичка са спирачната течност си е играчка, че се прави по поръчка. Сменял съм на моя Колт, но при мен светеше индикатора постоянно. Сподели какъв е бил проблема, като го установиш. Редактирано 2 октомври 2013 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 7 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2013 Поне при мен е чуствително, леко да надигна рънчната и веднага светва на таблото, без да съм минал и един зъб. Дано да е механична пречка на бутона, че смяна на медна тръбичка са спирачната течност си е играчка, че се прави по поръчка. Сменял съм на моя Колт, но при мен светеше индикатора постоянно. Сподели какъв е бил проблема, като го установиш.Мисля че не е от спирачната течност от 2-3 дена си е на същото равнише, ако имаше някакъв теч трябваше нивото и в казанчето да падне. Най - вероятно са накладките, според "разбирачи", когато имам време ще ги сменя и ще видя дали ще спре да свети . Но пък спирачките "коват" и не се чува стържене метал в метал (поне за сега). През това време може да разглобя кората около ръчната за да махна проклетите фастъци, ако има въобще. Някакви съвети как да се случи това без да счупя кората ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin1 Публикувано 8 октомври 2013 Сподели Публикувано 8 октомври 2013 Мисля че не е от спирачната течност от 2-3 дена си е на същото равнише, ако имаше някакъв теч трябваше нивото и в казанчето да падне. Най - вероятно са накладките, според "разбирачи", когато имам време ще ги сменя и ще видя дали ще спре да свети . Но пък спирачките "коват" и не се чува стържене метал в метал (поне за сега). През това време може да разглобя кората около ръчната за да махна проклетите фастъци, ако има въобще. Някакви съвети как да се случи това без да счупя кората ? На мен ми светеше същата лампа и се оказа цилиндърче отзаде изпуска, не много и не оказа видимо да спада течноста но си течеше.Спирачките си ковяха и ако не беше омазал джантата нямаше да се сетя.Мислех че свети щото стана зимата и да нее замръзнало нещо въжето на ръчната.20 лв е цилиндърчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДимДим Публикувано 2 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Днес ми остана време и мисля, че намерих и отстраних проблема. Оказа се, че поплавъка, който се намира в казанчето за течността за спирачки се е заклинило и не се движи и въпреки, че казанчето е пълно с течност, датчика свети. Натиснах го два пъти до долна мъртва точка и то си изплува и датчика спря да свети. Естествено преди да го установя това, разглобих половината кола ;D, но сега вече съм доволен. Мерси на всички колеги за помощта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Днес ми остана време и мисля, че намерих и отстраних проблема. Оказа се, че поплавъка, който се намира в казанчето за течността за спирачки се е заклинило и не се движи и въпреки, че казанчето е пълно с течност, датчика свети. Натиснах го два пъти до долна мъртва точка и то си изплува и датчика спря да свети. Естествено преди да го установя това, разглобих половината кола ;D, но сега вече съм доволен. Мерси на всички колеги за помощта. Ако беше разровил с търсачката, щеше да си спестиш целият труд. Проблема е характерен за повечето модели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.