rafaelo Публикувано 24 септември 2013 Сподели Публикувано 24 септември 2013 (редакция) Здравейте колеги, В последно време чувам някакви спорни слухове, че може да се сложи турбина на двулитровия галант (след 97-ма). Възможно ли е това? Поздрави Редактирано 24 септември 2013 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 24 септември 2013 Сподели Публикувано 24 септември 2013 Турбо можеш да сложиш на всичко с ДВГ. Друг е въпроса струва ли си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 24 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2013 Аз винаги съм си мислил че точно този двигател не би издържал на напрежението и натоварването за това и реших да питам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 септември 2013 Сподели Публикувано 24 септември 2013 Аз винаги съм си мислил че точно този двигател не би издържал на напрежението и натоварването за това и реших да питам.Твоя мотор издържа до 0.4-0.5 атм. без да има проблем, естествено се правят и други неща...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 септември 2013 Сподели Публикувано 25 септември 2013 Здравейте колеги, В последно време чувам някакви спорни слухове, че може да се сложи турбина на двулитровия галант (след 97-ма). Възможно ли е това? ПоздравиСкъпо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 26 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2013 Скъпо, скъпо, колко да е скъпо . Турбина, радиатор, генерация, филтри... май това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 26 септември 2013 Сподели Публикувано 26 септември 2013 Скъпо, скъпо, колко да е скъпо . Турбина, радиатор, генерация, филтри... май това е. Съединител, скорости, спирачки, окачване, помпа,инжектори ,бутала, управление на всичката карантия с някакъв компютър и още сумати ти дреболии.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 26 септември 2013 Сподели Публикувано 26 септември 2013 Май не е само туй, с турбото имаш по - голямо сгъстяване и може да се наложи да сменяш карантии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 септември 2013 Сподели Публикувано 26 септември 2013 (редакция) Рафата пита дали може и не споменава за смяна части. На 0,4-0,5 бара би трябвало да изкара към 180 коня на колелата (~200 вал). За който може да си го направи сам и работи с части втора ръка където е възможно, може и да се вмести в двете хиляди лева. При нови части и майстори - поне 4000 лева, а с електрониката, настройването и няколко важни датчика (преди турбото, след блоуоффа ... де да ги знам и аз) - 5000 лева.Само изработването на изпускателния колектор с фланец за турбината, самата турбина и то подходяща такава - кога да прави бууст, до кога, как спуулва...), интеркулера и турбо пътищата са от 1500 до не знам колко може да стигне. Има турбини от 200 лева (некви к03-ки в неясно здраве), има и Borg Warner по над 1500$ за тази мощност. Не се знае ще трябва ли друг бензинов регулатор, евентуално бензинова помпа, дюзи... Блоу офф клапан и уестгейт ако турбината си няма вграден, генерация трябва да се преправи също и куп други дреболии, които не струват по 5-10 лева бройката. Редактирано 26 септември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 26 септември 2013 Сподели Публикувано 26 септември 2013 Че може може, но както казват колегите е доста разход. В този кош влиза идялно VR-4, той си има всичко , ще трябва да смениш окачването, спирачките, съединителя, скоростите... П.П. Общо взето, ако искаш турбо, по-добре си вземи някоя VR-4ка да речеме ударена от зад, изрежи купето и го напасни.. май по-евтино ще излезне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 5 декември 2014 Сподели Публикувано 5 декември 2014 Че може може, но както казват колегите е доста разход. В този кош влиза идялно VR-4, той си има всичко , ще трябва да смениш окачването, спирачките, съединителя, скоростите... П.П. Общо взето, ако искаш турбо, по-добре си вземи някоя VR-4ка да речеме ударена от зад, изрежи купето и го напасни.. май по-евтино ще излезне Ще кажеш, че VR-4 са под път и над път.. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 15 декември 2014 Сподели Публикувано 15 декември 2014 http://www.gumtree.com/p/other-cars/rare-mitsubishi-galant-vr4-330bhp-very-fast-car-p-x-swap-cash/1090330211 http://www.gumtree.com/p/mitsubishi/for-sale-2001-mitsubishi-galant-vr4-2.5-v6-twin-turbo-4wd-280bhp/1091256729 има доста, но не и в БГ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.