Премини към съдържание

Монтиране на турбо


rafaelo

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

В последно време чувам някакви спорни слухове, че може да се сложи турбина на двулитровия галант (след 97-ма). Възможно ли е това?

 

Поздрави

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги съм си мислил че точно този двигател не би издържал на напрежението и натоварването за това и реших да питам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги съм си мислил че точно този двигател не би издържал на напрежението и натоварването за това и реших да питам.

Твоя мотор издържа до 0.4-0.5 атм. без да има проблем, естествено се правят и други неща......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

В последно време чувам някакви спорни слухове, че може да се сложи турбина на двулитровия галант (след 97-ма). Възможно ли е това?

 

Поздрави

Скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скъпо, скъпо, колко да е скъпо :). Турбина, радиатор, генерация, филтри... май това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скъпо, скъпо, колко да е скъпо :). Турбина, радиатор, генерация, филтри... май това е.

 

Съединител, скорости, спирачки, окачване, помпа,инжектори ,бутала, управление на всичката карантия с някакъв компютър и още сумати ти дреболии....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май не е само туй, с турбото имаш по - голямо сгъстяване и може да се наложи да сменяш карантии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рафата пита дали може и не споменава за смяна части. На 0,4-0,5 бара би трябвало да изкара към 180 коня на колелата (~200 вал). За който може да си го направи сам и работи с части втора ръка където е възможно, може и да се вмести в двете хиляди лева. При нови части и майстори - поне 4000 лева, а с електрониката, настройването и няколко важни датчика (преди турбото, след блоуоффа ... де да ги знам и аз) - 5000 лева.

Само изработването на изпускателния колектор с фланец за турбината, самата турбина и то подходяща такава - кога да прави бууст, до кога, как спуулва...), интеркулера и турбо пътищата са от 1500 до не знам колко може да стигне. Има турбини от 200 лева (некви к03-ки в неясно здраве), има и Borg Warner по над 1500$ за тази мощност. Не се знае ще трябва ли друг бензинов регулатор, евентуално бензинова помпа, дюзи... Блоу офф клапан и уестгейт ако турбината си няма вграден, генерация трябва да се преправи също и куп други дреболии, които не струват по 5-10 лева бройката.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че може може, но както казват колегите е доста разход. В този кош влиза идялно VR-4, той си има всичко :), ще трябва да смениш окачването, спирачките, съединителя, скоростите...

 

 

П.П. Общо взето, ако искаш турбо, по-добре си вземи някоя VR-4ка да речеме ударена от зад, изрежи купето и го напасни.. май по-евтино ще излезне :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Че може може, но както казват колегите е доста разход. В този кош влиза идялно VR-4, той си има всичко :), ще трябва да смениш окачването, спирачките, съединителя, скоростите...

 

 

П.П. Общо взето, ако искаш турбо, по-добре си вземи някоя VR-4ка да речеме ударена от зад, изрежи купето и го напасни.. май по-евтино ще излезне :)

 

 

Ще кажеш, че VR-4 са под път и над път..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...