Премини към съдържание

Скъп ремонт на 2.4 ГДИ 99'


Goodfella

Препоръчано мнение

Колеги, все още ми предстои голям основен ремонт на 2.4 ГДИ 99', преди това я закарах на диагностика в добър сервиз, казаха ми - малко под 2000 лева ремонта (двигател, съединител, ходова част) + труда.

Не ми е ясно обаче, какъв е произхода на тези части които ще се използват за ремонта, дали ще е осезаема разликата в сравнение с оригинални части от Япония и до колко би се удължил живота на колата ако се използват качествени части. Посетих други две места - майстор със собствен гараж и дългогодишна практика, и друг по-обикновен сервиз...общо взето на пръв поглед мнението им беше "голяма беля си си навлякъл, трудна работа ще е"

Удачно ли е да правя такъв ремонт в сервиз за който нямам препоръки относно майсторлъка им към Мицубиши?

 

от 2 седмици съм собственик на кола и нямам съществени знания и опит :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aко не е тaйнa,зaщо я купи в тaковa състояние?От кой грaд си зa дa те нaсочим към читaв сервиз?Aз лично не бих прaвил толковa сериозен ремонт при тaкивa мaйстори.Aко е нещо по-дребно ок ,но тaкъв ремонт и нaй-вече тaкъв двигaтел не бих го прaвил при никой освен при хорa които прaвят Мицубиши и рaзбирaт.A кaк стигнaхте до тaковa зaключение свързaно с нещaтaтa които описвaш че сa зa ремонт?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Бургас съм

Колата я купих за 2600 и ми останаха около 1500 лева с които наивно си помислих че ще се оправя. опцията да я заведем на диагностика преди покупката беше доста затруднена.

Колкото до сервиза който посетих тук - качиха я на стенд, закачиха я на разни компютри и т.н. освен това им казах че колата не е била поддържана подобаващо за дълго време,

и също добавих коментара на МиленЗ

- "Три пъти ми я караха и трите пъти беше без масло. Последно двигателя се беше разтракал, ама сега като гледам шума се е усилил...... Т.е. едва ли проблема ти е от ролки, просто колата е само карана без никаква поддръжка, гори и масло на поразия. Единия път пък ми я бяха докарали на три цилиндъра..... едната свещ се беше развила и беше стопила бубината......И един път и беше задръстен горивния филтър до безобразие."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проучи варианта да вземеш двигател 2.5 V6. Може да го намериш за 500 лева. Виж какъв съединител точно трябва да купиш, защото маховиците едва ли са еднакви. Би трябвало да стане с твоята скоростна кутия.

Каквото остане от твоите части пускаш обява да се продава - бензиновите помпи, здравите бобини и др. специфични неща за ГДИ че не ги знам. Ако има здрави биели с лагери и вала ако е здрав с лагерите, ги запази. Но щом трака, едва ли са стока.... поне едните са приключили.

Каквото не става - за скрап ще вземеш някой лев. Няма да е много, но по-добре от нищо. Трябва да си помислиш и да си направиш добре сметката.

Добре е да ти кажат какъв е редът да стане с V6 двигателя. Без масло ще се счупи и той, но иначе няма грижи.

Вече ходовата част се прави при всяка кола без изключение.

За 4000 да си взел галант в много добро състояние, ама свършила е тя... Дано пазиш сумата от 1500 и да не си тръгнал да я профукваш по гди-то, че като чета за какво става въпрос....

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като ми гледаш коментара (дето сме си писали на лични)..... и колата е идвала три пъти при мен и трите пъти без масло.....Какво ли и трябва освен нов двигател :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се смени съединителя защото се натиска много по трудно отколкото би бил един нормално работещ хидравличен съединител. Трябва да се отвори главата на двигателя, евентуално ако лошото дрънчене не е оттам, ще се наложи да се извади и разглоби на цяло, трябва да се сменят дискови спирачки, амортисъори, регулиране на геометрията на задния мост, и също така всички други малки джунджурии които се сменят при стандартното обслужване на автомобила.

Имаше и още подробности но горе-изброените са най-съществени. Като цяло не съм решил дали ще отида в този сервиз и затова не съм му звънял за уточнения.

 

http://www.youtube.com/watch?v=nfXckwbc5iA така звучи японската ми прислужница

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не се обиждай,ама си се набутал и то доста яко,за друг път ще знаеш. Изобщо не си играй с тоя двигател,ами пиши на Сашо (alex2511),той има същия двигател в момента,направо да ти го праща както си е с немското масло още в него. А за окачване,там вече няма отърване по тия наши хубави пътища,ама да не тази кола да е удряна и от там да ти бяга геометрията на окачването,ако е така може и на разпънка да ходиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е че какъв ще е тоя двигател за 500 лева ... ако ще купувам двигател ми се струва че по скоро бих теглил кредит да си зема чисто нов (remanufactured) по интернет отколкото да взимам за 2ри път нещо евтино и примамливо...поне да си знам че ще има живот в него докато не се замогна по стабилно... откъде ще взема гаранция че този мотор за 500 лева ще работи нормално поне 100 000 км при правилна експлоатация D: + това 2.5 в6 при положение че не е гди, няма ли да увеличи разхода за гориво значително в сравнение с моя, а иначе със сегашния разход на този мотор съм си преценил че повече от 150 км на седмица няма да е оферта да навъртам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не се обиждай,ама си се набутал и то доста яко,за друг път ще знаеш. Изобщо не си играй с тоя двигател,ами пиши на Сашо (alex2511),той има същия двигател в момента,направо да ти го праща както си е с немското масло още в него. А за окачване,там вече няма отърване по тия наши хубави пътища,ама да не тази кола да е удряна и от там да ти бяга геометрията на окачването,ако е така може и на разпънка да ходиш.

 

Да, колата е претърпяла челен удар но не е бил много сериозен, гледам че е изправяна предната рамка за която се държи радиатора, който е леко огънат в единия край от сблъсъка.

 

мерси за насоката, ще проверя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция... Този двигател от петстотин лева ще те влачи повече от 100 000 км. Разходът ще е по-голям, но можеш да го направиш на газ. Питай SLX от форума дали е продал неговия. Доколкото помня, беше с наскоро сменени свещи, ангренаж и хидравлични компенсатори.

Няма гаранция че твоят двигател може да се ремонтира качествено и да спре да харчи масло и само да се возиш. Ако цилиндрите са на елипса със сегменти нищо няма да направите. Компенсаторите са му 16 броя и са скъпи. По спомен са към 40 лева парчето.

Като искаш и 2000-кубиков двигател си намери и пак му сложи газ, но ти казвам как е по-евтино. Какво се сменя освен двигателя, кое може да остане и какво още се сменя - нямам представа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, все още ми предстои голям основен ремонт на 2.4 ГДИ 99', преди това я закарах на диагностика в добър сервиз, казаха ми - малко под 2000 лева ремонта (двигател, съединител, ходова част) + труда.

Не ми е ясно обаче, какъв е произхода на тези части които ще се използват за ремонта, дали ще е осезаема разликата в сравнение с оригинални части от Япония и до колко би се удължил живота на колата ако се използват качествени части. Посетих други две места - майстор със собствен гараж и дългогодишна практика, и друг по-обикновен сервиз...общо взето на пръв поглед мнението им беше "голяма беля си си навлякъл, трудна работа ще е"

Удачно ли е да правя такъв ремонт в сервиз за който нямам препоръки относно майсторлъка им към Мицубиши?

 

от 2 седмици съм собственик на кола и нямам съществени знания и опит :icon_n_king:

Мерена ли е компресията ,ако е да, колко е тя на всеки цилиндър........ трака ли нещо мотора, от къде трака, казаха ли ти какво е според тях и как го установиха и т.н.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за проблема по двигателя не бяха сигурни но към сумата беше сметнат и труда около разглобяването на двигателя, за компресия нищо не ми спомена, тракането идва от крайната дясна лицева част на двигателя,единствено когато карам на 3та с 2000оборота чувам че тракането е по малко, но в зависимост от газта и предавката трака с различна сила...чува се все едно дрънчат ламарини

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за проблема по двигателя не бяха сигурни но към сумата беше сметнат и труда около разглобяването на двигателя, за компресия нищо не ми спомена, тракането идва от крайната дясна лицева част на двигателя,единствено когато карам на 3та с 2000оборота чувам че тракането е по малко, но в зависимост от газта и предавката трака с различна сила...чува се все едно дрънчат ламарини

.......проверете масления обтегач дали е дал фира или пък е хлабав, ако е последното, когато даваш газ , в началото ще изтраква ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......проверете масления обтегач дали е дал фира или пък е хлабав, ако е последното, когато даваш газ , в началото ще изтраква ......

 

може и да е луфт, наистина изтраква яката като подам първоначално газ, но вече сумати хора ми казаха че работата е дебела..тоест вътре в двигателя, какъв е шанса да не е така :icon_hmm:

2ра седмица немога да я вкарам за ремонт и голяма част от сумата е на кантар :icon_crying:

Редактирано от Goodfella
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

може и да е луфт, наистина изтраква яката като подам първоначално газ, но вече сумати хора ми казаха че работата е дебела..тоест вътре в двигателя, какъв е шанса да не е така :icon_hmm:

2ра седмица немога да я вкарам за ремонт и голяма част от сумата е на кантар :icon_crying:

Ако се чува от лицевата част на мотора,значи не е кой знае какво ,най много да има проблем с лагерите на някой от балансир валовете,но пък така ще свети лампата на маслото и няма да има налягане .......хванете и един по един почнете да разкачвате нещата които са откъм лицевата част.........запалете мотора без пистовите ремъци,ако го има пак, тогава отворете агр. ремък и вижте там.......обърнете внимание на положението на масл. обтегач и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чува от лицевата част на мотора,значи не е кой знае какво ,най много да има проблем с лагерите на някой от балансир валовете,но пък така ще свети лампата на маслото и няма да има налягане .......хванете и един по един почнете да разкачвате нещата които са откъм лицевата част.........запалете мотора без пистовите ремъци,ако го има пак, тогава отворете агр. ремък и вижте там.......обърнете внимание на положението на масл. обтегач и т.н.

 

Ще се обадя и аз (брат му на Goodfella), относно шумното тракане със звук като на хлабава ламарина при подаване на газ, доколкото го слушах двигателя и това което съм чел, смятам и аз че ще е или развален лагер на някоя помпа или ролка около която минава ремъка. Просто самия звук и времето през което го прави е чист индикатор, че е директно свързано с ремъка и ролките, които движи. Ние двамата бяхме успяли да махнем горния страничен капак на ремъка, но по надолу трябваше много да разглобяваме и до там стигнахме. Не съм голям разбирач, но ако имахме малко повече време, сигурно можехме да диагностицираме поне този шум и дали всички ролки и ремъци да си в ред. Уви това ще остане за майстора.

Редактирано от Kryndon
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е в бокса, чака я сериозна трансплантация и зашиване, Благодаря че ме свързахте със Сашо от Ямбол...изглежда че колата ще пропее с нов двигател скоро време :rulez: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е в бокса, чака я сериозна трансплантация и зашиване, Благодаря че ме свързахте със Сашо от Ямбол...изглежда че колата ще пропее с нов двигател скоро време :rulez: :icon_thumbup:

 

А ти добре,че чуваш петела,че с тия ремонти,може да те заболи главата за много време напред :icon_clap:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...