Премини към съдържание

Компресия


Paveto

Препоръчано мнение

  • Отговори 58
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Еми човека от сервиза така каза... Cамо за повдигачи става дума на този етап...

Смени човека, смени сервиза. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами поне да бяхте му казали кой е във Варна човека, дето ще му смени повдигачи без да сваля валовете, :) защото предполагам не са доста тези човеци ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С махане на валовете може да се сменят при всеки двигател, но при някои двигатели компенсаторите може да се "изчоврят" изпод гърбиците на разпределителния вал. Гърбицата да сочи в противоположния ъгъл да не пречи, натиска се на пружината на клапана да отпусне и с отвертка "изчовряш" ... как се нарича... кобиличката ... и компенсаторът може да се извади с 2 пръста. След това при слагането на кобиличката натискаш пружината на клапана надолу и я подпъхваш на мястото й. Трябва да застане точно където е била преди. На Е54 с този 2.0 шестак аз поне не знам как е направено. С два вала в глава ли са, с един ли са, става ли без сваляне на валовете, не става ли.....

Иначе съм гледал на два двигателя как сменят компенсаторите. На единия по горния начин, а специално вторият беше 4G63 и там бяха махнати валовете. Разоборудваха, свалиха ангр. ремък, развиха болтовете на зъбчатките с винтоверт, разхлабиха от центъра към краищата равномерно с гедорето (една кофа болтове :-) ), причукаха леко-леко върху гнездата на лагерите на валовете да се освободят, извадиха ги един по един, надписаха кой къде е бил и ги подредиха да не ги объркат при сглобяването - смукателни, изпускателни ... изкефиха ме. Всички инструменти бяха чисти да не падат мизерии в главите докато работят с тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да ме насочите наистина, бих бил много благодарен! :)

 

При единия майстор вече си ходил, мога да ти препоръчам майстор в Игнатево, за Варна не зная кой да ти препоръчам. :icon_hmm:

Аз моите преди време си ги смених сам и затова се учудих, че така са ти казали. Но ти си с по-стария Галант и не съм сигурен дали при него е аналогично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми като гледам user manual-a не мога да се ориентирам много много дали ще мога без демонтаж на валовете... А тези повдигачи в какво ги киснат? Бензин или дизел? Всеки казва различно... Имам 4 броя от ГДИ свалени, искам да ги почистя преди да ги сложа... После то е ясно, добавка за промивка и после ново масло...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми като гледам user manual-a не мога да се ориентирам много много дали ще мога без демонтаж на валовете... А тези повдигачи в какво ги киснат? Бензин или дизел? Всеки казва различно... Имам 4 броя от ГДИ свалени, искам да ги почистя преди да ги сложа... После то е ясно, добавка за промивка и после ново масло...

 

Аз пък ги киснах в Газ за горене. :) От ГДИ мисля, че са други и няма да ти свършат работа, но нека някой по запознат да се изкаже.

 

http://media.snimka.bg/s1/2596/031436298.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/2596/031436299.jpg?r=0

 

Снимките са от двигателя 4G63 на Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 4Г63 не стават. От 4Г64 стават. По-лесно е за намериш ГДИ отколкото 6А12 на части... Или поне на мен ми беше!:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...