Paveto Публикувано 2 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2013 Еми човека от сервиза така каза... Cамо за повдигачи става дума на този етап... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 Еми човека от сервиза така каза... Cамо за повдигачи става дума на този етап...Смени човека, смени сервиза. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 Ами поне да бяхте му казали кой е във Варна човека, дето ще му смени повдигачи без да сваля валовете, защото предполагам не са доста тези човеци .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 3 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2013 Ако може да ме насочите наистина, бих бил много благодарен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 С махане на валовете може да се сменят при всеки двигател, но при някои двигатели компенсаторите може да се "изчоврят" изпод гърбиците на разпределителния вал. Гърбицата да сочи в противоположния ъгъл да не пречи, натиска се на пружината на клапана да отпусне и с отвертка "изчовряш" ... как се нарича... кобиличката ... и компенсаторът може да се извади с 2 пръста. След това при слагането на кобиличката натискаш пружината на клапана надолу и я подпъхваш на мястото й. Трябва да застане точно където е била преди. На Е54 с този 2.0 шестак аз поне не знам как е направено. С два вала в глава ли са, с един ли са, става ли без сваляне на валовете, не става ли.....Иначе съм гледал на два двигателя как сменят компенсаторите. На единия по горния начин, а специално вторият беше 4G63 и там бяха махнати валовете. Разоборудваха, свалиха ангр. ремък, развиха болтовете на зъбчатките с винтоверт, разхлабиха от центъра към краищата равномерно с гедорето (една кофа болтове ), причукаха леко-леко върху гнездата на лагерите на валовете да се освободят, извадиха ги един по един, надписаха кой къде е бил и ги подредиха да не ги объркат при сглобяването - смукателни, изпускателни ... изкефиха ме. Всички инструменти бяха чисти да не падат мизерии в главите докато работят с тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 Ако може да ме насочите наистина, бих бил много благодарен! При единия майстор вече си ходил, мога да ти препоръчам майстор в Игнатево, за Варна не зная кой да ти препоръчам. :icon_hmm: Аз моите преди време си ги смених сам и затова се учудих, че така са ти казали. Но ти си с по-стария Галант и не съм сигурен дали при него е аналогично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 4 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2013 Еми като гледам user manual-a не мога да се ориентирам много много дали ще мога без демонтаж на валовете... А тези повдигачи в какво ги киснат? Бензин или дизел? Всеки казва различно... Имам 4 броя от ГДИ свалени, искам да ги почистя преди да ги сложа... После то е ясно, добавка за промивка и после ново масло... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 4 септември 2013 Сподели Публикувано 4 септември 2013 Еми като гледам user manual-a не мога да се ориентирам много много дали ще мога без демонтаж на валовете... А тези повдигачи в какво ги киснат? Бензин или дизел? Всеки казва различно... Имам 4 броя от ГДИ свалени, искам да ги почистя преди да ги сложа... После то е ясно, добавка за промивка и после ново масло... Аз пък ги киснах в Газ за горене. От ГДИ мисля, че са други и няма да ти свършат работа, но нека някой по запознат да се изкаже. http://media.snimka.bg/s1/2596/031436298.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/2596/031436299.jpg?r=0 Снимките са от двигателя 4G63 на Галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 5 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2013 От 4Г63 не стават. От 4Г64 стават. По-лесно е за намериш ГДИ отколкото 6А12 на части... Или поне на мен ми беше! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.