Премини към съдържание

Проект Colt 99' 1.3


Препоръчано мнение

Не знам как, но се спрях на :mitsu-smiley: Colt 99' първо си мислех за Galant 2.5 v6 , които повече ми приляга на вкуса и стила на шофиране, но е време и за малка кола /2 врати/ Galant-та остава на заден план.

С най-малкия и слаб мотор за това купе http://i2.cars.bg/photos/i/caroffer/2013-08-12/9119251o.jpg 4G13 12V 75hp причината е простотата на мотора, a и останалите 1.3 16V, 1.6 16V са с DiS запалване и усложняват монтажа на CNG/метан.

Никак не обичам коли с ниска мощност/слаба динамика с който изпреварването е свързано със смесени чувства и леките неравности се превръщат в лек "полет". Но маи е време за компромис с 1 Colt, на които все пак няма да се разчита за единствена кола.

Винаги шофирам с съобразена скорост , но обичам колата да е в обороти 3000-4000, 100-130km/h.(150+) нещо от този сорт

но само ако пътя, време и трафика го позволяват.

Търся кола от Австрия с покупна цена до 2000лв. като тази http://www.cars.bg/c350766 проблем за мен са много захабения волан и мотора :icon_doh: :icon_doh: Скобите тип свинска опашка шлауха на високоволтовите кабели, тоалетни блокчета!!! Направо ме :icon_bye:

 

Тук цената http://www.cars.bg/c390137 и маи е пребоядисвана. И двете май нямат странични въздушни възглавници.

 

..................

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ,но този колт много ме кефи ........но според мен е доста съмнителен ........ :):link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Никак не обичам коли с ниска мощност/слаба динамика с който изпреварването е свързано със смесени чувства и леките неравности се превръщат в лек "полет". Но маи е време за компромис с 1 Colt, на които все пак няма да се разчита за единствена кола.

Винаги шофирам с съобразена скорост , но обичам колата да е в обороти 3000-4000, 100-130km/h.(150+) нещо от този сорт

но само ако пътя, време и трафика го позволяват.

Търся кола от Австрия с покупна цена до 2000лв. като тази http://www.cars.bg/c350766 проблем за мен са много захабения волан и мотора :icon_doh: :icon_doh: Скобите тип свинска опашка шлауха на високоволтовите кабели, тоалетни блокчета!!! Направо ме :icon_bye:

 

Тук цената http://www.cars.bg/c390137 и маи е пребоядисвана. И двете май нямат странични въздушни възглавници.

 

..................

 

Здравей колега. Ти със сигурност имаш повече опит от мен, но все пак да дам няколко съвета.

За Колт-а скорост от над 100 и средна от около 120-130 км/ч е трудна. Говоря за този двигател. В обороти или извън, поне на моя Колт му приляга най-вече скорост от около 100 извънградско. Определено не можем да говорим за изпреварване, освен ако бавното МПС не е някой Зил или Камаз. По-скоро съм забелязал през страничното стъкло, че Колт-а е изпреварваната кола. Дори се получава така, че докато шофирам, сякаш гледам отстрани самия процес :icon_blush:

Иначе ти си знаеш - Колта равен няма по издръжливост :)

Аз се чудя дали да продавам моя... единствено защото искам нещо по-мощно и 4х4, разбира се - японско. И какво по-хубаво от едно Субару... да, ама не - нямам още джоб за него :). Т.е. засега няма да го продавам, но ако го продавах, щях да го предложа за 1800, а най-вероятно да го дам за 1500, при това с газ, макар и неработеща в момента. Иначе има болежки, но са поправими - свещи, кабели, масълце, тропане по предницата и... ръждичка :)

За финал - взимай смело Колтче, но си вземи и нещо двулитрово за изпреварване :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В случая по-добре просто си вземи колт с 1.6 мотора. Става и за изпреварване и за по бързо каране. А с 90 к.с. пак си под летвата за данъка. Идеалния градски мпс :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В случая по-добре просто си вземи колт с 1.6 мотора. Става и за изпреварване и за по бързо каране. А с 90 к.с. пак си под летвата за данъка. Идеалния градски мпс :)

 

Съгласен на всичките 100%. А като ти омръзнат 90то коня (които се държат съвсем прилично, между другото), конверсията към 113 никак не е трудна ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина колеги прави сте, но твърдо си оставам за 1.3 12V за мен много важно е колата да има метанова уредба(Част от проекта).

За 1.6 16V 90к.с съм сигурен, че повече ще ми допадне как се държи, но уви :icon_blush: сега имам под ръка VW Golf mk3 1.8 75к.с, Opel Vecta A 1.6 75к.с, Audi 80 B3 1.8E (механичен инжекцион )4 скорости :icon_doh: 112к.с и 3-те са газифицирани с Audi-то само ядове заради механичен инжекцион. + :mitsu-smiley: Lancer Wagon 1.6 16V 4WD 113 Hp(газифициран), които просто вече е непродаваем набутал съм доста пари в него и си остава вечно мои и не съжалявам :drive: мисля да го дам на родителите ми да го ползват. :first:

 

Та освен с "бегачки"(тях няма да изброявам за да няма :icon_doh: от някой колега) имам опит и с мишоци от по 75 коня затова си мисля че и :mitsu-smiley: с толкова става за кола на която няма да разчитам за основна кола е добра идея, икономична 7,8 лева на 100 км. за метан.

 

Според мен кола до 15 години с Климатик, Ел.стъкла, Ел.огледала, ABS, Airbag(2 или 4), Центр. заключване, Серво управление, фарове за мъгла, оборотомер :D волан и конзола от "махагон", решетка и дръжки на вратите от хром.

Е изгодна сделка :) .

И тази ми допада, но мотора е 16V http://www.cars.bg/c389066 02' ножa за предната броня, праговете и крилото за задната врата са супер, белите странични мигачи. Маи тези ща не ща ще се гледа http://www.cars.bg/c350766 като не намирам друга.

 

И още малко за проекта 2 метан бутилки по 30 литра(2 х 4 кг. = 8 кг. метан) http://www.eurogas-varna.com/catart_pictures/eurogas-art-70160100_8645.JPG цел метан за 200 км. преход + тороидална бутилка за пропан бутан за преход 400 км. с едно зареждане.

Знам, че багажника е малък, но така или иначе няма да го ползвам и товарния ръб според мен е много висок кората ще я преправя ако оригиналния размер на резервната гума е с диаметър 575мм височина 175мм (175/70r14) можели да влезе бутилка 600мм диаметър на мястото на резервната гума и ако може някои да измери и растението в което трябва да се поберат бутилките заедно с крановете за метан, че 1-во може да се сдобия(купя на старо) с бутилките а в последствие колата.

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, правилно ли съм разбрал, че искаш да набуташ отзад на Колта две метанови бутилки и една за пропан бутан?

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормалните гуми на Колта са съшите като на Лансера, мястото за резервната гума също. Щом имаш подръка Лансер, мери направо на него. От там нататък нищо не мога да кажа, щото метана все още ми е непозната територия.

Знам само, че съседа преправи и двете си коли (Голф и Витара) на метан, след което ги турбинира и резултата от към "вървене" спрямо разходи за гориво е отличен, гони ги ежедневно и двете вече 2-3 години без проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, правилно ли съм разбрал, че искаш да набуташ отзад на Колта две метанови бутилки и една за пропан бутан?

:yes3: :yes3: :yes3:

 

 

Lancer-а е комби 4х4 гумите са с друг размер и мястото за резервната е под колата.

А турбото според мен е голяма лъжица и не е за всеки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв разход трябва да постигнеш с тази бутилко-ограда :) в багажника ?

 

И аз съм на твоето мислене доло горе ама не мога да си харесам колче, имаше едно две ама вече ги няма :( а тези са ми доста далеч на мен.

 

едно по старичко http://www.cars.bg/c367468

и едно новичко от мен http://www.cars.bg/c320257

 

като сме почнали да даваме обяви :)

 

вече даже почнах да се замислям пак за нещо голямо защото не мога да си харесам малко: http://www.cars.bg/c388426

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, недей да слагаш и метан, и пропан-бутан - и аз така разбрах от постовете ти, извинявай, ако не съм разбрал правилно.

Просто ако слагаш метан, другото не ти е нужно. Ще пренатовариш задното окачване прекалено много. Да не говорим, че само метана според мен ще му дойде множко... 2х30 литра бутилки 60кг ли тежи общо?

Аз щях да слагам в началото (като купих още Мицка) метанче. Един комшия ми даде бутилка (мисля беше 80 литра) - ей така, просто да пробвам дали ще влезе :D. Влезна, но Мицка клекна почти до земята, малко остана да задира гърнето. Гърнето го задирах, когато я бях натоварил с 500кг тухли, но това е друга тема.

Пълни две бутилки да тежат близо 100 кила, което си е доста за Колта. Ако ще слагаш от олекотените бутилки, това е друга бира. Ако сложиш само една малка бутилка, също ще го понесе. Но в останалите случаи май ще трябва да се пипва окачване. Може не веднага, но след време. Пък и екстра багаж ще се отрази на вървежа. Аз знам как се набира моя Колт като е празен, и като возя още двама, особено по нагорнище, макар и на бензин; за метан не знам :).

Иначе, метан на един Хамър или ВАЗ с удоволствие бих сложил :)

Ето аз как реших въпроса с бутилката:

 

http://media.snimka.bg/s1/0096/026435392.jpg?r=0

 

В този случай резервната гума (оригиналната, на 13 цола джанта) си влиза и излиза спокойно. Бутилката е най-малката възможна - 25литра, тип "пура".

По твоя въпрос - за метан и пропан-бутан: технически, съобразено с геометрията на багажника, е възможно. Бутилка 600мм радиус не знам дали ще влезе, но утре мога да премеря... Освен това, не е ли по-разумно да махнеш резервоара и на негово място да майсториш бутилките? Поне багажник ще ти остане, пък и ще е по красиво и хитро ;) Като ще слагаш и двата вида газ, от бензин няма май да има нужда... все пак нали на метан се пали директно... :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много извращения бе :) - метан + пропан..... Веселба ще е. Иначе успех на колегата всеки има право да експериментира , въпроса е човек да е доволен от резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И дано такива експерименти са по-далече от нас, че много се запалиха напоследък...

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да ги наредиш всички тия железа отзад ,провери дали продават подсилени пружини за модела.Щото тия 130-140 кила ,които ще стоят ден и нощ в багажника ще направят пружините на хармоника.Да не говорим,че с хора отзад може и да останеш без пружини.

Аз съм карал на метан с една друга марка.Сложих такива пружинки за 110лв комплекта и си реших проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...