lancer4x4 Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 (редакция) Не знам как, но се спрях на :mitsu-smiley: Colt 99' първо си мислех за Galant 2.5 v6 , които повече ми приляга на вкуса и стила на шофиране, но е време и за малка кола /2 врати/ Galant-та остава на заден план.С най-малкия и слаб мотор за това купе http://i2.cars.bg/photos/i/caroffer/2013-08-12/9119251o.jpg 4G13 12V 75hp причината е простотата на мотора, a и останалите 1.3 16V, 1.6 16V са с DiS запалване и усложняват монтажа на CNG/метан.Никак не обичам коли с ниска мощност/слаба динамика с който изпреварването е свързано със смесени чувства и леките неравности се превръщат в лек "полет". Но маи е време за компромис с 1 Colt, на които все пак няма да се разчита за единствена кола.Винаги шофирам с съобразена скорост , но обичам колата да е в обороти 3000-4000, 100-130km/h.(150+) нещо от този сорт но само ако пътя, време и трафика го позволяват.Търся кола от Австрия с покупна цена до 2000лв. като тази http://www.cars.bg/c350766 проблем за мен са много захабения волан и мотора :icon_doh: :icon_doh: Скобите тип свинска опашка шлауха на високоволтовите кабели, тоалетни блокчета!!! Направо ме :icon_bye: Тук цената http://www.cars.bg/c390137 и маи е пребоядисвана. И двете май нямат странични въздушни възглавници. .................. Редактирано 14 август 2013 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mariyana Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 http://www.mobile.bg/11373035818229093ето я същата, снощи я гледах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Не знам ,но този колт много ме кефи ........но според мен е доста съмнителен ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Този много е боядисван, бре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 ...Никак не обичам коли с ниска мощност/слаба динамика с който изпреварването е свързано със смесени чувства и леките неравности се превръщат в лек "полет". Но маи е време за компромис с 1 Colt, на които все пак няма да се разчита за единствена кола.Винаги шофирам с съобразена скорост , но обичам колата да е в обороти 3000-4000, 100-130km/h.(150+) нещо от този сорт но само ако пътя, време и трафика го позволяват.Търся кола от Австрия с покупна цена до 2000лв. като тази http://www.cars.bg/c350766 проблем за мен са много захабения волан и мотора :icon_doh: :icon_doh: Скобите тип свинска опашка шлауха на високоволтовите кабели, тоалетни блокчета!!! Направо ме :icon_bye: Тук цената http://www.cars.bg/c390137 и маи е пребоядисвана. И двете май нямат странични въздушни възглавници. .................. Здравей колега. Ти със сигурност имаш повече опит от мен, но все пак да дам няколко съвета.За Колт-а скорост от над 100 и средна от около 120-130 км/ч е трудна. Говоря за този двигател. В обороти или извън, поне на моя Колт му приляга най-вече скорост от около 100 извънградско. Определено не можем да говорим за изпреварване, освен ако бавното МПС не е някой Зил или Камаз. По-скоро съм забелязал през страничното стъкло, че Колт-а е изпреварваната кола. Дори се получава така, че докато шофирам, сякаш гледам отстрани самия процес :icon_blush: Иначе ти си знаеш - Колта равен няма по издръжливост Аз се чудя дали да продавам моя... единствено защото искам нещо по-мощно и 4х4, разбира се - японско. И какво по-хубаво от едно Субару... да, ама не - нямам още джоб за него . Т.е. засега няма да го продавам, но ако го продавах, щях да го предложа за 1800, а най-вероятно да го дам за 1500, при това с газ, макар и неработеща в момента. Иначе има болежки, но са поправими - свещи, кабели, масълце, тропане по предницата и... ръждичка За финал - взимай смело Колтче, но си вземи и нещо двулитрово за изпреварване :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 август 2013 Сподели Публикувано 16 август 2013 В случая по-добре просто си вземи колт с 1.6 мотора. Става и за изпреварване и за по бързо каране. А с 90 к.с. пак си под летвата за данъка. Идеалния градски мпс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 16 август 2013 Сподели Публикувано 16 август 2013 В случая по-добре просто си вземи колт с 1.6 мотора. Става и за изпреварване и за по бързо каране. А с 90 к.с. пак си под летвата за данъка. Идеалния градски мпс Съгласен на всичките 100%. А като ти омръзнат 90то коня (които се държат съвсем прилично, между другото), конверсията към 113 никак не е трудна ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 17 август 2013 Автор Сподели Публикувано 17 август 2013 (редакция) Наистина колеги прави сте, но твърдо си оставам за 1.3 12V за мен много важно е колата да има метанова уредба(Част от проекта).За 1.6 16V 90к.с съм сигурен, че повече ще ми допадне как се държи, но уви :icon_blush: сега имам под ръка VW Golf mk3 1.8 75к.с, Opel Vecta A 1.6 75к.с, Audi 80 B3 1.8E (механичен инжекцион )4 скорости :icon_doh: 112к.с и 3-те са газифицирани с Audi-то само ядове заради механичен инжекцион. + :mitsu-smiley: Lancer Wagon 1.6 16V 4WD 113 Hp(газифициран), които просто вече е непродаваем набутал съм доста пари в него и си остава вечно мои и не съжалявам мисля да го дам на родителите ми да го ползват. :first: Та освен с "бегачки"(тях няма да изброявам за да няма :icon_doh: от някой колега) имам опит и с мишоци от по 75 коня затова си мисля че и :mitsu-smiley: с толкова става за кола на която няма да разчитам за основна кола е добра идея, икономична 7,8 лева на 100 км. за метан. Според мен кола до 15 години с Климатик, Ел.стъкла, Ел.огледала, ABS, Airbag(2 или 4), Центр. заключване, Серво управление, фарове за мъгла, оборотомер :D волан и конзола от "махагон", решетка и дръжки на вратите от хром.Е изгодна сделка .И тази ми допада, но мотора е 16V http://www.cars.bg/c389066 02' ножa за предната броня, праговете и крилото за задната врата са супер, белите странични мигачи. Маи тези ща не ща ще се гледа http://www.cars.bg/c350766 като не намирам друга. И още малко за проекта 2 метан бутилки по 30 литра(2 х 4 кг. = 8 кг. метан) http://www.eurogas-varna.com/catart_pictures/eurogas-art-70160100_8645.JPG цел метан за 200 км. преход + тороидална бутилка за пропан бутан за преход 400 км. с едно зареждане.Знам, че багажника е малък, но така или иначе няма да го ползвам и товарния ръб според мен е много висок кората ще я преправя ако оригиналния размер на резервната гума е с диаметър 575мм височина 175мм (175/70r14) можели да влезе бутилка 600мм диаметър на мястото на резервната гума и ако може някои да измери и растението в което трябва да се поберат бутилките заедно с крановете за метан, че 1-во може да се сдобия(купя на старо) с бутилките а в последствие колата. Редактирано 17 август 2013 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 17 август 2013 Сподели Публикувано 17 август 2013 (редакция) Колега, правилно ли съм разбрал, че искаш да набуташ отзад на Колта две метанови бутилки и една за пропан бутан? Редактирано 17 август 2013 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 17 август 2013 Сподели Публикувано 17 август 2013 Нормалните гуми на Колта са съшите като на Лансера, мястото за резервната гума също. Щом имаш подръка Лансер, мери направо на него. От там нататък нищо не мога да кажа, щото метана все още ми е непозната територия. Знам само, че съседа преправи и двете си коли (Голф и Витара) на метан, след което ги турбинира и резултата от към "вървене" спрямо разходи за гориво е отличен, гони ги ежедневно и двете вече 2-3 години без проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 17 август 2013 Автор Сподели Публикувано 17 август 2013 Колега, правилно ли съм разбрал, че искаш да набуташ отзад на Колта две метанови бутилки и една за пропан бутан? :yes3: Lancer-а е комби 4х4 гумите са с друг размер и мястото за резервната е под колата.А турбото според мен е голяма лъжица и не е за всеки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Базикчо Публикувано 17 август 2013 Сподели Публикувано 17 август 2013 Какъв разход трябва да постигнеш с тази бутилко-ограда в багажника ? И аз съм на твоето мислене доло горе ама не мога да си харесам колче, имаше едно две ама вече ги няма :( а тези са ми доста далеч на мен. едно по старичко http://www.cars.bg/c367468и едно новичко от мен http://www.cars.bg/c320257 като сме почнали да даваме обяви вече даже почнах да се замислям пак за нещо голямо защото не мога да си харесам малко: http://www.cars.bg/c388426 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 17 август 2013 Сподели Публикувано 17 август 2013 (редакция) Колега, недей да слагаш и метан, и пропан-бутан - и аз така разбрах от постовете ти, извинявай, ако не съм разбрал правилно.Просто ако слагаш метан, другото не ти е нужно. Ще пренатовариш задното окачване прекалено много. Да не говорим, че само метана според мен ще му дойде множко... 2х30 литра бутилки 60кг ли тежи общо?Аз щях да слагам в началото (като купих още Мицка) метанче. Един комшия ми даде бутилка (мисля беше 80 литра) - ей така, просто да пробвам дали ще влезе :D. Влезна, но Мицка клекна почти до земята, малко остана да задира гърнето. Гърнето го задирах, когато я бях натоварил с 500кг тухли, но това е друга тема. Пълни две бутилки да тежат близо 100 кила, което си е доста за Колта. Ако ще слагаш от олекотените бутилки, това е друга бира. Ако сложиш само една малка бутилка, също ще го понесе. Но в останалите случаи май ще трябва да се пипва окачване. Може не веднага, но след време. Пък и екстра багаж ще се отрази на вървежа. Аз знам как се набира моя Колт като е празен, и като возя още двама, особено по нагорнище, макар и на бензин; за метан не знам .Иначе, метан на един Хамър или ВАЗ с удоволствие бих сложил Ето аз как реших въпроса с бутилката: http://media.snimka.bg/s1/0096/026435392.jpg?r=0 В този случай резервната гума (оригиналната, на 13 цола джанта) си влиза и излиза спокойно. Бутилката е най-малката възможна - 25литра, тип "пура".По твоя въпрос - за метан и пропан-бутан: технически, съобразено с геометрията на багажника, е възможно. Бутилка 600мм радиус не знам дали ще влезе, но утре мога да премеря... Освен това, не е ли по-разумно да махнеш резервоара и на негово място да майсториш бутилките? Поне багажник ще ти остане, пък и ще е по красиво и хитро ;) Като ще слагаш и двата вида газ, от бензин няма май да има нужда... все пак нали на метан се пали директно... Редактирано 17 август 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 18 август 2013 Сподели Публикувано 18 август 2013 Много извращения бе - метан + пропан..... Веселба ще е. Иначе успех на колегата всеки има право да експериментира , въпроса е човек да е доволен от резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 август 2013 Сподели Публикувано 18 август 2013 (редакция) И дано такива експерименти са по-далече от нас, че много се запалиха напоследък... Редактирано 18 август 2013 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 19 август 2013 Сподели Публикувано 19 август 2013 Преди да ги наредиш всички тия железа отзад ,провери дали продават подсилени пружини за модела.Щото тия 130-140 кила ,които ще стоят ден и нощ в багажника ще направят пружините на хармоника.Да не говорим,че с хора отзад може и да останеш без пружини.Аз съм карал на метан с една друга марка.Сложих такива пружинки за 110лв комплекта и си реших проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Talic_TDF Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 колт + метан = счупена задна броня на всеки легнал полицай :rolleyes: гавра с труп :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.