kov Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 Здравейте колеги,От известно време съм регистриран във Вашия и чета тема след тема!Трябва да отбележа добрия тон ,който цари в този форум,и това много ме радва !Та по същество:Съвсем скоро ( до месец )се надявам да се сдобия с една Звездичка и да стана член на Вашия отбор(ако ме приемете де ;) ) Проблема обаче идва от това,кой от тези 3 двигателя( 1.3 / 1.6 /1.9 )да избера.... :icon_hmm: Първоначално се бях насочил за дизелчето, но след като изчетох куп теми,вече не знам ..Притесненията ми относно дизела са: високия данък,както и по-скъпата му поддръжка!Особено ме притеснява евентуален проблем в турбото и съединителя.При 1.3 ме притеснява малката кубатура,съответно и мощността му!Колата така или иначе ще се кара основно в града ,и сравнително рядко извън него.Но все пак е хубаво да можеш да разчиташ на малко повечко мощност,особено когато си в планината!При 1.6 май нещата са най-добре,но пък там разхода е най-висок(според ауто-дата..) а аз не съм фен на газта!Ами това е,объркан съм ,както се вижда , и ако вие ми помогнете да направя правилния избор ще бъда един много щастлив човек с едно много щастливо семейство П.С. ако това ще помогне ,на година въртя около 10-11 000км и сме 3-членно семейство!Благодаря Ви предварително за помоща,поздрави на всички и до скоро,надявам се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 Аз съм за дизела ..............в момента имам дизелова кола (не е :mitsu-smiley: ) и е нисък разхода :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kov Публикувано 4 август 2013 Автор Сподели Публикувано 4 август 2013 Да и аз в момента карам дизел-много съм доволен,но все пак си е скъпа поддръжка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 Щом не си фен на газта погледни и GDI - двигателя.Когато пожелаеш имаш под ръка достатъчна мощност, а при по-нежно натискане на педалана газта е много икономична.Недостатък е големия данък и малкото хора който разбират от тези двигатели.Но удоволствието от шофирането е несравнимо. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 (редакция) Здравей колега,правилният избор зависи от твоите предпочитания и финансови възможности. Вижда се че производителя Мицубиши е предоставил опции между които да избираш. Не съм се интересувал как е сега, но преди 2г когато аз се насочих към Мицку Space Star, на пазара бяха кът 1.6 двигателите. Масово се предлагаха 1.3 и за парите които имах, си взех такава кубатура. Не е състезателен кон и в града се усеща как тръгва от светофарите само с шофьора или има още 2-3-ма души. Но в урбанизираните градове където живеем, от светофар до светофар понякога са 300-400 метра и дали ще тръгнеш с 1 сек по-бързо няма толкова голямо значение. Вдигащ 50-60км/ч и вече си пред следващия светофар. Данъка специално в Пловдив ми е поносим - 36 лв, а едно време разхода на бензин лятото бе с климатик 7,5, зимата 8,5-9 макс. За кола с високо челно съпротивление мисля че е отличен, на фона на стария ми опел кадет горящ 13/100. И при двигателя Мицку 1.3 си има поддръжка, в началото не е качваш се и караш. Идва в един момент смяна на съединител, на макферсони, дискове, накладки и някои др. дребни работи. Но сега като се замисля се радвам че Мицку излезна отлична кола. Вече съм във фазата "зареждащ и караш". Най ме радва това, че вече не се страхувам сутрин ще има ли кой да ме дръпне, ще запали ли, бързо ли ще загрее парното, ще охлади ли климатика? Моя съвет е ако те претиснява мощността на 1.3, ти с 2-ма приятели да направите малко тест драйв и да прецениш тръгването и ускорението удовлетворяват ли те. Всяка една кола си има положителни фактори които те грабват. Мен ме впечатли простора вътре (плюс ел.стъклата, хидравликата волан, парното и климатика - като се има в предвид от какво слезнах). Отличен избор е Мицку каквато и кубатура да избереш. Но качи се и пробвай, защото след покупката няма връщане назад. След нея, очакваме да се похвалиш ;)Поздрави Редактирано 4 август 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 За такъв годишен пробег , по добре дизел.........само че читав ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kov Публикувано 4 август 2013 Автор Сподели Публикувано 4 август 2013 (редакция) Благодаря ти "svetliof" твоите постове доста ги четох тук ! Много подробни са и всъщност те ме накараха да се замисля за бензинов двигател!Истината е ,че аз не съм Шумахер,и 1-та секунда не ме вълнува особено!Мощността би ми била в полза единствено за дълъг път,при изпреварване на тирове и планински изкачвания.Повече от 100-120 не вдигам.Все пак возя семейството си!Иначе си прав,1.3 е най-масовия двигател и наистина 1.6 се намира трудно,но все пак има.Жалко само ,че там и паричките са по-други.Да видим ,има едно такова в Русе,ако се спазарим с продавача ще бъде супер! Стискайте палци! Редактирано 4 август 2013 от kov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kov Публикувано 5 август 2013 Автор Сподели Публикувано 5 август 2013 А някой има ли преки впечетления за разхода при 1.6 моторите?В ауто-дата пише,но на книга е едно,а реално е по-друго ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 5 август 2013 Сподели Публикувано 5 август 2013 10 на 100 газ в Пловдив,8 газ— извънградско. Това за1.6 неикономично шофиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 5 август 2013 Сподели Публикувано 5 август 2013 (редакция) Благодаря ти "svetliof" твоите постове доста ги четох тук ! Много подробни са и всъщност те ме накараха да се замисля за бензинов двигател!Истината е ,че аз не съм Шумахер,и 1-та секунда не ме вълнува особено!Мощността би ми била в полза единствено за дълъг път,при изпреварване на тирове и планински изкачвания.Повече от 100-120 не вдигам.Все пак возя семейството си!Иначе си прав,1.3 е най-масовия двигател и наистина 1.6 се намира трудно,но все пак има.Жалко само ,че там и паричките са по-други.Да видим ,има едно такова в Русе,ако се спазарим с продавача ще бъде супер! Стискайте палци!Привет от Русе,колега за да добиеш реална представа от 1,3 утре след обяд/разбира се след уговорка/може да се видим да покараш и поговорим.Повече от това здраве.Търси ме на лични да се уточним.Включи и бирата,аз ще почерпя. Редактирано 5 август 2013 от bacard1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 6 август 2013 Сподели Публикувано 6 август 2013 Привет от Русе,колега за да добиеш реална представа от 1,3 утре след обяд/разбира се след уговорка/може да се видим да покараш и поговорим.Повече от това здраве.Търси ме на лични да се уточним.Включи и бирата,аз ще почерпя.Добра оферта то да си взема и аз още един Спейс? :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Glatzial Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Здравей колега,мога да споделя и аз моя опит от 1.3 бензин (без газ). Аз съм 95 кила и карам предимно градско с поне едно извънградско на месец. На отиване към работа карам сам, на връщане - с двама колеги (мои габарити).Разлика в мощността и спирането се усеща, но не е чак толкова съществена. Лесно се свиква да караш и по двата начина. Разходът ми е около 7.5-8 през лятото на климатик и 8.5-9.5 зимата. Бих казал, че за градска кола е удобна - компактна е отвън и просторна отвътре. Сравнително малко слепи точки (особено за ванче). В града никога не съм имал проблеми с мощността или динамиката.На извънградско 1.3 има два режима на работа - 90-110 и 120+. Има рязка разлика в разхода. На първокласен път карам с 90-100 и съм постигал разход от 5.5 (почти 1000 километра с един резервоар) натоварена с 4 човека (другите освен мен по-слабички) и багаж. Карам често по планински пътища и никога не съм имал проблеми с мощността по наклоните. Качвал съм я в Пирин (х. Вихрен), Рила (х. Пионерска), Стара планина (петрохан, ВЕЦа на Априлци), Витоша (Копитото, Златните и Кумата). По планините винаги сме минимум 3ма човека с багаж (качвал съм и 5ма). По завоите така или иначе може да се движиш с максимум 50-60 км/ч и на тази скорост нямаш драми с мощността.При 120+ (магистрали и дълги прави участъци на хубав път) колата хаби като на градско - м/у 7 - 7.5. Проблеми с мощността има действително при изпреварване - като изключиш климатика се изпреварва с една идея по-лесно. Аз лично предпочитам да изпреварвам на наклони - колата е тежка и добре набира надолу Другия проблем с мощността е да поддържаш висока скорост на наклон (да кажем магистрала Хемус при Витиня или гръцката магистрала към Игуменица) - 110-120 се поддържат лесно, но повече - не.Данъкът в София ми излзиа под 30лв. Предполагам че 1.6 ще е по-добро решение, особено ако планираш да я караш повече на извънградско. За 1.9 - по-специален двигател и минаваш 100те конски сили и отиваш на друг данък.Дизел - трябва да я заведеш на майстор да я прегледа по-прилежно - имам познат, който си взе дизеларка и имаше проблеми с турбото. Както каза Светльо - приготви се да смениш ремък, накладки и (при мен края на първата година) съединител. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ribarshe Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Да кажа и аз две приказки - най-икономичната и безгрижна кола , която съм имал последните 10-15г. А за комфорта и простора не съм съгласен със Светльо - доста спартанско е вътре , и тесничко :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 За мен лично рискът да вземеш дизел при качеството предлагано от нашите бензиностанции не е оправдан. При 1,3 и 1,6 бензин + газов инжекцион имаш малък паричен разход на километър и сравнително малък риск от неочаквани ремонти за много пари. Аз карам 1,3 и съм нервен шофьор, но въпреки това колата се държи прилично, е понякога се налага да изключвам климатика по баирите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Здравей, аз отскоро съм собственик на спейс стар . Нямам все още много впечатления. Мойто е 1,3 2001г. Само ремъка, маншон с лагер, на скоростите че му беше малко маслото, свещи. За извънградско с клима борд компа показа 5,1 .Това за 100тина км, ама оттогава само градско и стигна до 6,8. Аз исках да взема 1,6 ама мнжго трудно се намират,все от Германия с ръждички. Пък и цифрата скача доста. 1,9 .d също карах , върви добре ама там ремонтите ми се виждат по сложни. Ако познаваш предходният собственик -да взимай го.Но при условие че е от автокъща не смея и да си помисля. По отношение на багажника -с 20 см е по къса цялата кола от астро комби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.