StanislavB Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Колеги, чак ме е срам да пиша за такава тъпотия ама взе да ме дразни и реших да питам. От около 2 месеца имам следния проблем - пъскам чистачките, вдигат се нагоре, чистят перфектно, навсякъде, но като се върнат надолу от шофьорската страна правят един мокър непочистен участък. Първо реших, естествено, да сменя чистачките. Не помогна. Купих още едни - същото. Реших, че проблема е някъде другаде, но може би вие по-добре ще знаете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 И все на едно и също място ли не чистят?Пробвали да измиеш стъклото със някакъв препарат, дори и обикновен за стъкла? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Вземи си чистачки Denso и няма да имаш проблеми близките поне 3 години. Малко са скъпички, но си заслужават :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 29 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2013 Все на едно и също място не чистят. Имам съмнения в механизма отдолу ама не знам къде и кое може да се прецака. От 3 чифта чистачки и трите да не стават... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Важно е рамото да упражнява добър натиск. Както обясняваш - точно това ти е проблема.Вдигни го, раздвижи го, виж дали заяжда, смажи пантата, погледни пружината... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 29 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2013 Там е работата, че и рамото не е оригинално, но поне допреди да започе така да не чисти всичко беше Ок. Старото, в опит да го изкривя, за да не опира в капака, го счупих. А самото опиране според мен явно пак идва от този механизъм, който се изкривява или... Знам ли и аз какво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Вземи си чистачки Denso и няма да имаш проблеми близките поне 3 години. Малко са скъпички, но си заслужават :icon_thumbup: Да съгласен съм че са хубави Denso чистачките и аз съм с такива, но не мисля че проблема на колегата е в самите чистачки, все един от трите комплекта щеше да чисти. Но пак ще попитам колегата, дали е опитал да чисти стъклото със нещо, не е гаранция че може да е проблема в самото рамо, разбира се не е и изключено. Направи проба и вземи рамото от колега с друг Галант и го пробвай... виж как ще е тогава 100% ще си наясно какво става. А по въпроса със това колко са скъпи, Denso чистачките, не мисля че са пък толкова, на нормални цени са си... около 45 кинта за комплект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Ако имаш износени втулки на механизма, рамото на чистачката е дълго и малкия луфт дава голямо отражение. Има значение и ъгъла на чистачките към стъклото, колкото е по-остър, толкова по-добре чистят. Вариантите са само два - луфт в механизма или изкривено рамо на чистачката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 30 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2013 Не съм пробвал да изчистя стъклото с препарат, но откакто се прояви проблема поне 10 пъти съм бил на автомивка. Въпреки това ще пробвам с 1 парцал да го мина днес, но се съмнявам в ефекта. Тези втулки купуват ли се отнякъде или цялото рамо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 юли 2013 Сподели Публикувано 30 юли 2013 (редакция) Поръчай си проблемното рамо втора употреба. Алекс ще ти пробва на някой галант дали чисти и ще си имаш ефективно работещи чистачки. Ще ти го прати барабар с перото и ти само ще сложиш цялата друга чистачка без да пипаш нищо. Би трябвало с това да се реши проблема.Не трябва да опира нито в капака, нито в рамката на колонката. Има си точно място и се движи открай докрай с толеранс сигурно не повече от 1 см. от двете крайни точки. Редактирано 30 юли 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 30 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2013 Старото рамо (което счупих) го сравнявахме с колегата SNS един ден и беше 1:1 с неговото, но когато вдигаш предния капак, леко опира в мястото където се пречупва рамото, когато да вдигам нагоре. Седеше по-надигнато, отколкото неговото, а като ъгли си бяха Ок. Та се опитах на ръка да го изкривя така, че да прилепва повече към стъклото, но се оказа някакъв материал, които по-скоро ще се счупи, отколкото да се огъне. И сега лявото ми рамо е от някаква немска бангия, която в моргата не си личеше дори каква е. Ако някак се ремонтират тези механизми - ок, ако не - ще помоля Алекс да засили един към Варна и каквото е писано... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.