freeman Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 Колеги, имам 2 проблема: Проблем 1: Когато карам колата при леко завъртане на волана на ляво (примерно при леви завои) започва да се чува странен стържещ шум. Наистина не знам как да го оприлича, но е доста дразнещ. Когато въртя волана на дясно или е в изправена позиция този шум изчезва. При по висока скорост е по-осезаем, но и когато карам в града пак се чува. Някои да има някаква идея???Проблем 2: При подаване и връщане на газта когато съм на скорост някъде отдолу се чува едно тък-тък, все едно разхлабена връзка на 2 неща които влизат едно в друго (като рамо и ябълка) и има луфт? Също не знам как да го оприлича? Нещо разхлабено по кардана може би? Някои да има някаква идея? Предварително ви благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 Колеги, имам 2 проблема: Проблем 1: Когато карам колата при леко завъртане на волана на ляво (примерно при леви завои) започва да се чува странен стържещ шум. Наистина не знам как да го оприлича, но е доста дразнещ. Когато въртя волана на дясно или е в изправена позиция този шум изчезва. При по висока скорост е по-осезаем, но и когато карам в града пак се чува. Някои да има някаква идея???Проблем 2: При подаване и връщане на газта когато съм на скорост някъде отдолу се чува едно тък-тък, все едно разхлабена връзка на 2 неща които влизат едно в друго (като рамо и ябълка) и има луфт? Също не знам как да го оприлича? Нещо разхлабено по кардана може би? Някои да има някаква идея? Предварително ви благодаря!.......проверете си правите носачи дали шарнирите им са заминали........вдигнете я на крик от едната страна на около 5-7 см. от земята, вземете една тръба около 1м. и от единия край я вкарайте м/у гумата и земята и почнете да дърпате нагоре тръбата от другия й край.........ако се чува въпросното "тък-тък" значи имате проблем с шарнирите на правите носачи и не трябва колата да се кара докато не ги смените.....скърцането идва пак от тях....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 Колеги, имам 2 проблема: Проблем 1: Когато карам колата при леко завъртане на волана на ляво (примерно при леви завои) започва да се чува странен стържещ шум. Наистина не знам как да го оприлича, но е доста дразнещ. Когато въртя волана на дясно или е в изправена позиция този шум изчезва. При по висока скорост е по-осезаем, но и когато карам в града пак се чува. Някои да има някаква идея???Проблем 2: При подаване и връщане на газта когато съм на скорост някъде отдолу се чува едно тък-тък, все едно разхлабена връзка на 2 неща които влизат едно в друго (като рамо и ябълка) и има луфт? Също не знам как да го оприлича? Нещо разхлабено по кардана може би? Някои да има някаква идея? Предварително ви благодаря! Кардана ??? Ма ти сериозно ли,колега,карате кола с предно предаване,не Мерцедес или Москвич. А относно болежките,за да не се чудите наистина ли има разбит шарнир,трябва да развие същия и като не е под напрежение се разбира и на ръка,че се върти леко,значи е износен. Повярвай ми,при много майстори съм ходил със силно тракане и като не са разкачени шарнирите,няма как да им се провери луфта. Трябва да са пред изваждане за да може. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 А за стържещия звук - да си провери предните накладки, вероятно са износени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 28 юли 2013 Сподели Публикувано 28 юли 2013 Аз имах като Проблем №2, оказа се правия носач. Направо ми настръхна косата, като ми показаха на подемника какъв луфт има, защото бях сигурен, че проблемът е другаде и не е решаващ за безопасността. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Аз имах като Проблем №2, оказа се правия носач. Направо ми настръхна косата, като ми показаха на подемника какъв луфт има, защото бях сигурен, че проблемът е другаде и не е решаващ за безопасността. Само за протокола да попитам кривия носач опасен ли е ,като е заминал ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Само за протокола да попитам кривия носач опасен ли е ,като е заминал ?? Кривия носач не е толкова опасен, ако има дори и минимален луфт в ябълката, тракането е толкова силно, сякаш колата се разпада. Не съм видял до сега нито един изваден от гнездото крив носач, докато извадени прави съм виждал доста. По тези причини кривите носачи носят на рециклиране, докато правите задължително трябва да се сменят с нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 29 юли 2013 Сподели Публикувано 29 юли 2013 Кривия носач не е толкова опасен, ако има дори и минимален луфт в ябълката, тракането е толкова силно, сякаш колата се разпада. Не съм видял до сега нито един изваден от гнездото крив носач, докато извадени прави съм виждал доста. По тези причини кривите носачи носят на рециклиране, докато правите задължително трябва да се сменят с нови. Аз моя го взех 2ра , но шарнира е като нов ( според майстора ). Наистина от кривия носач , като слизам на пристанището по паважа и направо ее лудница :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.