Премини към съдържание

Странен стържещ шум при въртене на волана на ляво


Препоръчано мнение

Колеги, имам 2 проблема:

 

Проблем 1: Когато карам колата при леко завъртане на волана на ляво (примерно при леви завои) започва да се чува странен стържещ шум. Наистина не знам как да го оприлича, но е доста дразнещ. Когато въртя волана на дясно или е в изправена позиция този шум изчезва. При по висока скорост е по-осезаем, но и когато карам в града пак се чува. Някои да има някаква идея???

Проблем 2: При подаване и връщане на газта когато съм на скорост някъде отдолу се чува едно тък-тък, все едно разхлабена връзка на 2 неща които влизат едно в друго (като рамо и ябълка) и има луфт? Също не знам как да го оприлича? Нещо разхлабено по кардана може би? Някои да има някаква идея?

 

Предварително ви благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам 2 проблема:

 

Проблем 1: Когато карам колата при леко завъртане на волана на ляво (примерно при леви завои) започва да се чува странен стържещ шум. Наистина не знам как да го оприлича, но е доста дразнещ. Когато въртя волана на дясно или е в изправена позиция този шум изчезва. При по висока скорост е по-осезаем, но и когато карам в града пак се чува. Някои да има някаква идея???

Проблем 2: При подаване и връщане на газта когато съм на скорост някъде отдолу се чува едно тък-тък, все едно разхлабена връзка на 2 неща които влизат едно в друго (като рамо и ябълка) и има луфт? Също не знам как да го оприлича? Нещо разхлабено по кардана може би? Някои да има някаква идея?

 

Предварително ви благодаря!

.......проверете си правите носачи дали шарнирите им са заминали........вдигнете я на крик от едната страна на около 5-7 см. от земята, вземете една тръба около 1м. и от единия край я вкарайте м/у гумата и земята и почнете да дърпате нагоре тръбата от другия й край.........ако се чува въпросното "тък-тък" значи имате проблем с шарнирите на правите носачи и не трябва колата да се кара докато не ги смените.....скърцането идва пак от тях.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам 2 проблема:

 

Проблем 1: Когато карам колата при леко завъртане на волана на ляво (примерно при леви завои) започва да се чува странен стържещ шум. Наистина не знам как да го оприлича, но е доста дразнещ. Когато въртя волана на дясно или е в изправена позиция този шум изчезва. При по висока скорост е по-осезаем, но и когато карам в града пак се чува. Някои да има някаква идея???

Проблем 2: При подаване и връщане на газта когато съм на скорост някъде отдолу се чува едно тък-тък, все едно разхлабена връзка на 2 неща които влизат едно в друго (като рамо и ябълка) и има луфт? Също не знам как да го оприлича? Нещо разхлабено по кардана може би? Някои да има някаква идея?

 

Предварително ви благодаря!

 

Кардана ??? Ма ти сериозно ли,колега,карате кола с предно предаване,не Мерцедес или Москвич.

А относно болежките,за да не се чудите наистина ли има разбит шарнир,трябва да развие същия и като не е под напрежение се разбира и на ръка,че се върти леко,значи е износен. Повярвай ми,при много майстори съм ходил със силно тракане и като не са разкачени шарнирите,няма как да им се провери луфта. Трябва да са пред изваждане за да може.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах като Проблем №2, оказа се правия носач.

Направо ми настръхна косата, като ми показаха на подемника какъв луфт има, защото бях сигурен, че проблемът е другаде и не е решаващ за безопасността.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах като Проблем №2, оказа се правия носач.

Направо ми настръхна косата, като ми показаха на подемника какъв луфт има, защото бях сигурен, че проблемът е другаде и не е решаващ за безопасността.

 

Само за протокола да попитам кривия носач опасен ли е ,като е заминал ??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само за протокола да попитам кривия носач опасен ли е ,като е заминал ??

 

Кривия носач не е толкова опасен, ако има дори и минимален луфт в ябълката, тракането е толкова силно, сякаш колата се разпада. Не съм видял до сега нито един изваден от гнездото крив носач, докато извадени прави съм виждал доста. По тези причини кривите носачи носят на рециклиране, докато правите задължително трябва да се сменят с нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кривия носач не е толкова опасен, ако има дори и минимален луфт в ябълката, тракането е толкова силно, сякаш колата се разпада. Не съм видял до сега нито един изваден от гнездото крив носач, докато извадени прави съм виждал доста. По тези причини кривите носачи носят на рециклиране, докато правите задължително трябва да се сменят с нови.

 

Аз моя го взех 2ра , но шарнира е като нов ( според майстора ). Наистина от кривия носач , като слизам на пристанището по паважа и направо ее лудница :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...