Премини към съдържание

Мицубиши Галант или Хонда Акорд


Препоръчано мнение

Колега извини ме, мненията ни за хонда са различни, ти говориш за ходите до 95 там съм 100% с теб, и аз съм бил в спорта знам какво е Б16/Б18/К20/Ф20Ц това са легенди. Но ! англииските модели след 98 до наши дни са абсолютно неадекватни на пазара, нито като надеждност нито като изработка нито като екстри, мотори и ск. кутии. Горещо ти препоръчвам мазда 6 фейслифта 2004-5 много е добра ! и можеш да си я позволиш като поддръжка ;) Просто хонда и тойота много пропаднаха напоследък, а за мицубиши не коментирам, те вече правят само климатици

Нали знаеш, колко струва демпферния маховик на мазда 6 :icon_thumbup: Иначе препоръката за дизела преди 2006 г. е наистина смислена, щото ДПФ се монтира оттогава. Маздата от това поколение също има някои системни проблеми един от които е SCV клапанчето, струващо към 500 лв., дифтунгите на дюзите са другото нещо, но там ремонтът е евтин и относително лесен. Дизелът на мазда макар и икономичен, не е баш от най икономичните, което е недостатък.

Иначе съм съгласен, че сравнението на хонда сивик от 96 с акорд или галант от 2000 г. ще се стори болезнено като разходи за опитния сивик собственик. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

..напоследък, а за мицубиши не коментирам, те вече правят само климатици

 

А Хонда правят само сенокосачки, ама и те са английски и дефектират често. :icon_doh:

 

Колеги, много ви моля, дайте да не превръщаме форума на пуберска среща 2013-та.

И двете фирми си имат плюсове и минуси.

Всичко е въпрос на лично предпочитание и намиране на запазен екземпляр.

Като толкова са легендарни сивиците от 1995-та година си купувате една ЛЕГЕНДА, отремонтирате си я и легендарно пътувате до Гърция, Австралия и до Марс ако искате.

Моля ви, спрете с глупостите вече!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Хонда правят само сенокосачки, ама и те са английски и дефектират често. :icon_doh:

 

Колеги, много ви моля, дайте да не превръщаме форума на пуберска среща 2013-та.

И двете фирми си имат плюсове и минуси.

Всичко е въпрос на лично предпочитание и намиране на запазен екземпляр.

Като толкова са легендарни сивиците от 1995-та година си купувате една ЛЕГЕНДА, отремонтирате си я и легендарно пътувате до Гърция, Австралия и до Марс ако искате.

Моля ви, спрете с глупостите вече!

 

Не бе, извънбордни двигатели и мотоциклети...:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не бе, извънбордни двигатели и мотоциклети...:icon_thumbup:

 

Оффф не мОе човек ти затвори устата...:D

Хора без работа...

Айде чаос от мен.

 

П.П.

И да не флудите много днес, че се оплескахте здраво напоследък.

Довечера ще ви видя компютърния ентусиазъм до къде е стигнал.

Ако не сте ядосали някой модератор, за голям негов ужас, стоварен върху вас под рестрикция "модераторски контрол". :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Хонда правят само сенокосачки, ама и те са английски и дефектират често. :icon_doh:

 

Колеги, много ви моля, дайте да не превръщаме форума на пуберска среща 2013-та.

И двете фирми си имат плюсове и минуси.

Всичко е въпрос на лично предпочитание и намиране на запазен екземпляр.

Като толкова са легендарни сивиците от 1995-та година си купувате една ЛЕГЕНДА, отремонтирате си я и легендарно пътувате до Гърция, Австралия и до Марс ако искате.

Моля ви, спрете с глупостите вече!

 

Всъщност ако си купиш една легенда (LEGEND) с доказан пробег под 300 000 км. от поколението 98-2000 г., ще можеш да се возиш до Гърция и обратно поне 5 години безпроблемно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Всъщност ако си купиш една легенда (LEGEND) с доказан пробег под 300 000 км. от поколението 98-2000 г., ще можеш да се возиш до Гърция и обратно поне 5 години безпроблемно.

 

За сметка на това, ако си купиш на същите години Мицубиши със същия пробег и пътуваш до Гърция, ще го правиш в Дупница, Сандански, Кулата. и т.н. до Атина и обратно.

А бе на на всеки 100 километра як ремонт, щото е по-калпаво. :D

 

Няма да се спрат глупостите скоро ми се струва...:rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сметка на това, ако си купиш на същите години Мицубиши със същия пробег и пътуваш до Гърция, ще го правиш в Дупница, Сандански, Кулата. и т.н. до Атина и обратно.

А бе на на всеки 100 километра як ремонт, щото е по-калпаво. :D

 

Няма да се спрат глупостите скоро ми се струва...:rolleyes:

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама пък легенда, ако нещо се скапе, директно застава в сервиза в така наречената "алея на мъртъвците" :icon_dance: Роска мисля, че един нов МЛ 350 ЦДИ от магазина ще върши същата работа, но с по нисък разход и по добра динамика и комфорт :))

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че, съм съгласен с вас..относно новите коли били те хонда,мицубиши,мазда или тойота, а колкото до колегата олеле, значи сме на едно мнение...аз още от самото начало говорех за по-стари модели (но не се уточних...грешката е моя) защото много добре знам какви щайги правят последните години почти всички производители, карал съм почти всичко само че като служебни коли. Подкарах акорд 1998г бензин 136коня, а след това галант 2000г 130коня и като че ли галанта е по-удобен,по-комфортен с малко по-добро управление, почти двойно по-голям от сегашния ми сивик и разбира се много по-сигурен а като вървеж нещо не можах да преценя и двете вървяха повече от прилично но вече съм решил галант ще е и вече съм направил поръчката. Само трябва да почакам да ми го докарат когато се натрупат достатъчно коли за автовоза

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си направил колега. Качваш се и караш двата автомобила и веднага ще разпознаеш кой е за теб. Аз така избрах Галанта...точно след 5 минути шофиране ми стана ясно, че това е моят автомобил все едно за мен е проектиран. Според мен водещото при избора на автомобил не трябва да бъде това колко се чупи или какви са цените на резервните части.....то така ако беше давай всички да се мятаме на ЛАДА или голф двойки. Взимаш Галанта стягаш го и после се кефиш....като сдаде нещо правиш и после пак се кефиш :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно прав си колега...с едно изключение че, един път като стегнеш галанта и ако си го караш и подържаш нормално, просто няма какво да сдаде...това да не ти е гоуф..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен като естет, галанта е с по класическа, по непреходна форма от почти всички коли от своето време, дори днес по-остарял изглежда елегантно и агресивно. Линиите са спокойни купето издължено, с много добра странична пропорция, не прекалено тлъст както доста от новите возила. В интериора качеството на материалите, ергономията и дизайна надминават много от днешните модели с космическия си евтин интериор, който само след няколко години изглеждат жалки и нелепи. ( забележете C5, C4 Citroen ) Това важи и за старите модели тъй подвластни на модата, вижте интериора на 1ва и 2ра генерация авенсис, примера П11-144, Форд мондео, изключително грозно изглеждат днес, с тапицерии като на холна гарнитура от "АскоДеница" 1988ма. Интериора на галант напомня мерцедес и бемве, солиден, добре изработен, няма претенциозни форми и извивки, а просто вдъхва сигурност и удобство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, защо продължавате да "връзвате" и да отговаряте ли, отговаряте на хора които нямат 5 стотинки уважение към вас, иначе са щели да си направят труда да потърсят форума и да прочетат всичко налично за Галанта, че дори имам спомени че за Галант срещу Акорд вече е питано няколко пъти, а да не говорим че това да сравняваме модели на други марки не му е тук мястото.

 

Ако толкова си нямате работа, излезте на протеста срещу правителството, вместо да връзвате тук като шарани на арматурно желязо!!!

 

Извинявам се предварително ако някой се обиди от поста ми, но поредният пост "Галант или XXXX" или "Ще купувам Галант, помагайте" ми дойде в повече. Ако искате наистина да помогнете на тези хора, дайте им линкове към конкретни теми където вече има тази информация или ги препратете към търсачката. Стига вече толериране на "интернет лумпени".

 

Със здраве!

Редактирано от silveria
  • Положителен вот 1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали да отговоря, или не... Рискувам да се превърна във "форумен лентяй" или ... "интернет лумпен", ако двете определения са еквивалентни. Но ще отговоря.

По въпроса с уважението - защо да нямат уважение към нас (до колкото разбирам - хората, които пускат теми, без да четат старите, в конкретния случай - автора на темата)? Авторът на темата няколко пъти благодари на колегите за мненията по неговата тема. За мен това е достатъчен признак на уважение.

По въпроса с нечетенето на форума - така е, има изобилие от теми, особено в раздел "Галант". Но право на всеки нов съфорумник е да създаде своя тема с надеждата, че в неговата тема ще присъстват строго индивидуални съвети и мнения... което от негова гледна точка може да е така, но за нас не е - ние имаме чувство, че дъвчем едно и също. Дефакто си е така, но това се осъзнава чак известно време след присъствие във форума... Аз по същия начин създавах теми в началото, в които пишех все едно пиша роман... Но "влезнах в роля" :)

Просто можем да даваме линкове към подобни теми, ако нямаме какво да кажем, за да не оставаме темата празна - предлагам го като вариант, който всички практикуват понякога. Всъщност, ако подобна "банална" тема търпи развитие в продължение на 3-4-5 страници, явно хората във форума искат да си говорят по даден въпрос (темата), и в този случай не е виновен автора. Пример - "Дизелът при другите японски марки" :P

По въпроса с "висенето" във форума - и това е вярно, има хора, които цял ден висят и само пишат, има хора, които след напрегнат ден влизат вечер, за да видят "какво ново" - аз съм от тях. Така и не можах да разбера смисъла на израза "интернет лумпени", предполагам е първото. Според мен, именно заради тези "лумпени" форума е "интернет активен" :). Ако нямаше хора без работа да пишат по цял ден, във форума щяхме да влизаме само да проверим дали някой не търси части или когато колата ни е за ОР.

Ето, сега аз пишейки, загубих 10-20мин от своето време, значи ли това, че съм си пропилял времето, или че съм интернет лумпен? Не мисля :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лумпен е синоним на просяк, бездомник и дори престъпник. Не знам какво те е изнервило за да напишеш такива обидни определения и сравнения.

Моето мнение за протеста е че е прибързан. Точно толкова, колкото и твоето писание за шараните. Не можеш да оцениш свършената работа от екип, та бил той и на тройната коалиция, за 1-2 седмици. Нужно е повече време. Между 3 и 6 месеца, според това какво се прави. Нямаме алтернатива към момента, така че за мен този протест е грешка. Има и много платени агитки ако не знаеш. Целта е да се върне ГЕРБ, въпреки всички компромати, глупости и арогантното им поведение и отношение към всички нас. Те не очакваха да бъдат свалени преждевременно и нямаха време да се оправят глупостите преди да влязат новите на тяхно място. Почнаха да изнасят и крият папки и като ги хванаха журналистите стана интересно... Това е все едно да те сложат теб начело на протестиращите да управлявате фирма с милиарди задължения (вътрешни и външни), да внася пъти повече отколкото произвежда и изнася и работниците (всички ние шараните и интернет лумпените) да ревем за заплати и за какво ли не.

Много е подобна атмосферата с времето когато Турция ни е завладява. Подобно на сега има грандиозно разединение на българите, омраза едни към други, незаинтересованост към чуждите проблеми и нещастие, десетки партии и всеки тегли в различна посока и все е недоволен. Така България е била лесна плячка за и без това мощната Османска империя. Ако ще ходя на протест, то ще е за Гергана, защото това е справедливо! Някой да може да си представи екстрадиране на американец в България, само защото някой от нас се е заклел че въпросният американец е виновен?

И на мен са ми странни питанките галант или нещо друго, защото това другото я го карали 5 човека тук, я не. Дали тези 5 човека ще видят и дали ще искат да изкажат мнение и съвет, е друг въпрос. Но форумът е за взаимопомощ. Да, отделяме твърде много време да мислим каква кола да си купим. Определям това като правилно заради ограничените финансови възможности. Ако се чудим какво да си правим парите, няма да задаваме толкова въпроси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Пълен :offtopic2:

 

Форума има много опции, едната от тях е "Обновяване на статуса".

Тоест нещо, като "Стената" на Фейсбук.

Могат да се пишат "крилати" разсъждения и прозрения.

Няма само Петър Слабаков и Иво Сиромахов да имат такива. :D

 

http://www.mitsubish....php?showuser=7

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...