shildarov Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Колеги имам следният проблем.Преди около 2 седмици смених задните накладки,защото просто си бяха отишли старите ,и от тогава ръчната изчезна.Не съвсем ,но не е това което беше.Забравих да спомена,че отзад също съм със дискови спирачки.Взех да си мисля да не би от феродото на новите накладки,да се получило това!? :mad: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peicho Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) Колеги имам следният проблем.Преди около 2 седмици смених задните накладки,защото просто си бяха отишли старите ,и от тогава ръчната изчезна.Не съвсем ,но не е това което беше.Забравих да спомена,че отзад също съм със дискови спирачки.Взех да си мисля да не би от феродото на новите накладки,да се получило това!? :mad: :icon_hmm: Колега, имаш ли ход на ръчната? Моята много трудно се мърдаше, после задържаше замалко. Като свалих апаратчетата на едното беше спекло цилиндърчето, а и на двете механизма за ръчната беше спекъл и имаше доста раздвижване. Редактирано 20 юни 2013 от somalietsa Правопис Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 17 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2013 Ход има...Даже бих казал,че много лесно се движи :D ,лошото е че хваща почти накрая на хода 2-3 зъба преди края.Буталцата и водачите съм ги раздвижвал,водачите даже ги мазах с боров вазелин :D ,и пак не мога да схвана проблема.Взех да си мисля за жилото,имали някъде да накъсява хода му :icon_hmm: ,но пък не виждам логиката да се получило с него някъкъв проблем...Незнам май пак ще отварям да търся причината! :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luboV6 Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Здравей, колега Провери от долу по средата на колата трябва да има едно жило което идва от лоста на ръчната. На неговия край трябва да има шпилка на която е закачена планката обединяваща двете жила. От там се регулира ръчната. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) Моята ръчна също има проблем - изобщо не хваща. Мисля, че е защото скъсах жилото при едно превъртане на гуми :icon_blush: Не съм го гледал откъде се регулира, но съм гледал отдолу и там няма нито жило, нито нищо... Жилото, което идва от ръчната, излиза чак отзад от купето, даже не то, а две жила - по едно от всяка страна, излизат непосредствено преди резервоара и отиват към колелата. Мисълта ми е, че ако не е отдолу гайката за натягане (за Колт 4), значи е отвътре, като се махне средната кора за подлакътника и всичко около ръчната...Мисля, че имаше теми относно регулиране на жилото. Редактирано 17 юни 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 На колт 5 жила от долу както каза Архитекта няма. Те минават под задната седалка и отиват в барабаните. За да се натегне ръчната спирачка, се маха подлакътника. Веднъж има гайка на самата ръчка от където може да се натегне, втори път може от шпилката която е на 20 см зад ръчната (там е самата планка с двете жила от колелетата). Преди подобна процедура обаче, препоръчвам на всеки да си направи профилактика на спирачките (почистване и раздвижване на механизмите). След това отворете накладките от механизма за саморегулиране докато остане минимален луфт с барабаните. Моята ръчна съм я направил да кове на първия зъб Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 18 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2013 Момчета намерих причината! Оказа се,че задно ляво бутало все пак е блокирало.Явно от както е станала на кола не са сменяни задните накладки :D ,и след като съм го прибрал в крайно положение,то там си и останало! :D .Поиграх си малко да го пораздвижа/спрейче + тръбен ключ/, и мисля че се получи!Също така натегнах малко жилото,като махнах подлакътника,за което благодаря че ми пояснихте! :good: Има още малко какво да се желае от работата на буталото,но мисля че с карането ще се доуправи!Мерси за съветите! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Това изпълнение с дискове отзад явно е правено...виждал съм още един такъв колт, дошъл отвън, но заводско мисля, че само 1.8 мотора на това купе е с дискови отзад... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 19 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2013 Да ти кажа незнам дали някой немец го преправил :D ,но наистина така съм го взел от автоджамбазина,а има АБС,което ме навежда на мисълта че много трудоемко и скъпо ще е преправянето.По вероятно купето да е било за 4Г93,а да са цопнали 4Г92 ! :D Определено не е никак зле по тоя начин обаче! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peicho Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 (редакция) Аз имах три Колтчета 4, 1.6. Лично съм ги взимал от Германия от хора, които едва ли са ги правили и си оставих едното, което отзад беше оригинално на дискове и с АБС.Май просто са рядкост. Колега, обърни внимание на пунктоацията в постовете си - не всичко в едно изречение, че трудно се разбира! Редактирано 20 юни 2013 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 Има си заводски 1.6 с 4 дискови спирачки, аз самия имах такъв и за малко се размина да си купя още един - просто беше с гаден удар, макар и криво-ляво замаскиран... Препоръка към колегата пуснал темата - ако не си разглобявал запеклия апарат нацяло - вземи го направи и му направи обслужването като хората, с все почистване и нови гумички и пръстени и маншони. Раздвижването само по себе си е временна мярка и обикновено държи от ден до пладне. Преди 2 години ремонтен комплект струваше около 15 кинта по спомен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 24 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2013 Има си заводски 1.6 с 4 дискови спирачки, аз самия имах такъв и за малко се размина да си купя още един - просто беше с гаден удар, макар и криво-ляво замаскиран... Препоръка към колегата пуснал темата - ако не си разглобявал запеклия апарат нацяло - вземи го направи и му направи обслужването като хората, с все почистване и нови гумички и пръстени и маншони. Раздвижването само по себе си е временна мярка и обикновено държи от ден до пладне. Преди 2 години ремонтен комплект струваше около 15 кинта по спомен.Ако можеш да ми кажеш откъде мога да ги намеря на тая цена е добре,защото си спомням ,че на мен ми казаха за някакви 80 лв.! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 (редакция) ... 80 лв.! :icon_crying: Стресна ме бре...Това да не е целия апарат? Ако не забравя, ще мина да проверя на магазина, от който си купувам такива неща, дано имат в наличност. Редактирано 26 юни 2013 от tef4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.