aods Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Здравейте колеги! Вчера се прибирах късно вечерта при обилен дъжд и попаднах в голяма локва след което двигателя започна да издава странни звуци и да трака при високите предавки едвам се прибрах до вкъщи... помислих че са се намокрили свещите но днес като я запалих и подадох газ тръгна да гаснее какво бихте ме посъветвали , благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Като изсъхне хубаво ще се оправи от самосебе си. Имай малко търпение.Не си минал през голяма вода че да глътне чак във филтъра, нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Кой знае... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Кой знае... Ако беше глътнала вода, щеше да направи воден чук и нямаше да запали изобщо. И аз мисля, че като изсъхне ще се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 Ако беше глътнала вода, щеше да направи воден чук и нямаше да запали изобщо. И аз мисля, че като изсъхне ще се оправи. +++ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Говорех за малки количества. Капки, не кофи. Взимай един сешоар по лули, кабели, букси, бобини... нагревки. Щеше да е добре да е жега и да я оставиш на слънце с вдигнат капак, ама не е. Дано нещо не е приключила с електрониката, че от водата стават къси съединения. Тествай дали идва бензин по входящия маркуч (от помпата) като дадеш контакт, виж дали свещите дават ток, провери и маслото за всеки случай докъде е що е, прегледай някои съединения/букси до датчици, бобина, подсуши, почисти и пали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 (редакция) Нямаше да е зле да се знае конкретно какъв е Галанта и с какъв мотор, но ако има капачка и палец и описаното новопоявило се чукане е като от "аванс", много вероятно се е намокрила капачката и може просто да се свали и продуха, вместо да се чака чудото да стане от само себе си няколко дни.. Редактирано 13 юни 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aods Публикувано 13 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2013 Колеги,колата е Галант година 1995 1.8 glsi , днес я запалих ходих до центъра,вече не ми гаснее като подам рязко газ само от време на време на 2ра и трета скорост вибрираше , иначе вчера и отварях филтъра въздушния сух е нз може би сте прави че трябва да изчакам да изсъхне хубаво, и все пак мисля да я заведа на доктор при мой човек следващата седмица като се варне от почивка да я прегледа . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Някой цилиндър се "губи" от време на време. На втора и трета е вибрирало (аз го разбирам като прекъсване), защото повече газ даваш на тези предавки. На първа докато си намачкал педала и колата се набира. Едва ли си давал толкова газ колкото на горните две предавки. Не като обороти, а като степен на отваряне на дроселовата клапа.Ако го прави след голямата локва, би трябвало да й мине и без да я водиш по майстори. Просто трябва да се покара и да загрее хубаво че да избяга водата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aods Публикувано 13 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2013 Добре , ще пробвам както ти каза да я поразтикам малко да видим дали това прескачане ще изчезне . Мерси за коментарите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юни 2013 Сподели Публикувано 13 юни 2013 Какво точно се случва? Ако нещо двигателя се е разтропал, каре или нещо друго, с каране ще я счупиш. С описателни "вибриране" и "прескачане" почвам да се притеснявам. Прекъсване е например както си дал газ на трета и тя ту набира, ту спира... присецва, върви на тласъци. Включително с равна газ, без ускорение. Но ако чуваш че нещо "меле" отпред, бегом при майстор и не я карай изобщо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aods Публикувано 13 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2013 Не чувам нищо отпред ей сега пак излизах с нея това прекъсване го нямаше на 2-ра и 3-та малко по тромава е сякаш нз не и давам много зор нека да изсъхне хубаво и ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.