Haho Публикувано 28 Май 2013 Сподели Публикувано 28 Май 2013 Здравейте, Преди 3 дни забелязах, че постоянно ми светят и двете задни светлини. Многократно превключвах на задна и обратно но без ефект. Тъй като ми се налагаше да тръгна на дълъг път просто извадих крушките за да не смущавам движещите се зад мен.Въпроса ми е, възможно ли е да е реле със залепнали контакти (достъпно в двигателния отсек) или по-скоро е някакъв превключвател, за който ще се наложи да търся сервиз? Колата е тази от подписа. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 28 Май 2013 Сподели Публикувано 28 Май 2013 (редакция) Ако не се лъжа ..........датчик на скоростната кутия Редактирано 28 Май 2013 от Traychev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Haho Публикувано 29 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2013 Ако не се лъжа ..........датчик на скоростната кутия Да, и аз в последствие прочетох малко, как обикновено е реализирано в повечето автомобили. Явно ще се минава през сервиз. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.punto Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 На моята каризма 1.8 гди 2000 г. изобщо не светят задни светлини..крушките са наред..бушоните са здрави..моля за идеи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 И двамата си сменете датчика за задни светлини, който е на скоростната кутия и ще ви се оправят ..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.punto Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Ще пробвам идеята.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 юни 2013 Сподели Публикувано 15 юни 2013 И като го смените, ако проблема още не е решен, то разгледайте снопа кабели - които излиза от купето и влиза в задният капак. Може да има някой прекъснат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.punto Публикувано 15 юни 2013 Сподели Публикувано 15 юни 2013 Кабелите от купето към задния капак уж ги гледах ..ще ги проверя пак.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 юни 2013 Сподели Публикувано 15 юни 2013 Не ти трябва да ровиш по кабелите .. Откачи буксата от датчика на скоростите и дай на късо с едно кабелче, завърти ключа на контакт и виж отзад какво става ..Ако няма светлини, тогава търси причината в кабели и крушки .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.punto Публикувано 15 юни 2013 Сподели Публикувано 15 юни 2013 (редакция) Ясно, мерси за помоща! Редактирано 15 юни 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 8 юли 2013 Сподели Публикувано 8 юли 2013 (редакция) На моята каризма 1.8 гди 2000 г. изобщо не светят задни светлини..крушките са наред..бушоните са здрави..моля за идеи Прекъснат кабел или датчик на скоростна кутия. Намира се долу ниско до полуоската.Въртиш пълен десен излизаш от колата и от страната на шофера клякаш и ще го видиш ;).Прецаква се пружинката в самия датчик и палчето засежда -(светлините светят постоянно) или друга механична повреда на самия датчик- (въобще не светят ) това е колега успех !!! Редактирано 8 юли 2013 от doktora_mz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 юли 2013 Сподели Публикувано 9 юли 2013 Прекъснат кабел или датчик на скоростна кутия. Намира се долу ниско до полуоската.Въртиш пълен десен излизаш от колата и от страната на шофера клякаш и ще го видиш ;).Нищо няма да види, ще му остане само въртенето и клякането .. При него датчика е отгоре ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v.k. Публикувано 28 август 2016 Сподели Публикувано 28 август 2016 Добър ден!От известно време не ми светят светлините за заден ход !проверих крушките и бушоните... всичко е 6+ Без да проверявам датчика за задни светлини, ярез подаване на късо, направо го поръчах и понеже майсторите все нямат време исках да попитам, това на снимката ли е датчика ?! Ако е той, има ли някакъв пиниз на подмяна, или да действам смело и направо да го сменя самичък !?1,8 GDI, 99г., 125к.с. http://prikachi.com/images.php?images/290/8892290a.jpg http://prikachi.com/images.php?images/291/8892291z.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 август 2016 Сподели Публикувано 28 август 2016 Той е.Вадиш първо буксата, после смело отвиваш с ключа.При слагането на новият, не забравяй дифтунката - върви в комплект с датчика.И не стягай докато изкривиш ключа - по-лекинко... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v.k. Публикувано 28 август 2016 Сподели Публикувано 28 август 2016 Благодаря за бързия отговор В пликчето освен самия датчик нямам никакви други екстри (части), това за което говориш да не забравя се надявам да е сложено на самия датчик или ще проверя ако мога да взема от стария дано да имам късмет :Р Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 август 2016 Сподели Публикувано 28 август 2016 Представлява тънка медна или месингова шайба. На старият датчик би трябвало да има.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 31 август 2016 Сподели Публикувано 31 август 2016 хубаво е да е нова .Медна шайба,може да се намери в повечето магазини за крепежни изделия.Ако си от Асеновград,като влезеш в Пловдив от Кукленско,там дето е мотокара,има добре зареден магазин .Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 1 септември 2016 Сподели Публикувано 1 септември 2016 хубаво е да е нова .Медна шайба,може да се намери в повечето магазини за крепежни изделия.Ако си от Асеновград,като влезеш в Пловдив от Кукленско,там дето е мотокара,има добре зареден магазин .Успех! При слагането на новият, не забравяй дифтунката - върви в комплект с датчика. Странно е, че дифтунката я няма приложена към новият датчик,,, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v.k. Публикувано 5 септември 2016 Сподели Публикувано 5 септември 2016 Добър ден Само да споделя опита Подмяната е изключително лесна, ключ 24 и малко по-дълги клещи (за хора с по-големи ръце), тъй като датчикт е на малко тясно място !Дифтунгата от оригиналния датчик пасва перфектно на новия Само внимавайте при работата да не ударите датчикът за температурата ! При мен се откачи, за да се избегне препоръчвам предварително да се откачи неговата букса Всичко отнема 2 минути ! УСПЕХ ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.