kesten Публикувано 11 април 2015 Сподели Публикувано 11 април 2015 Дали не е изтощена батерия в един от TPMS сензорите?! Това няма как да го "изчистиш". Само с отстраняване на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 11 април 2015 Сподели Публикувано 11 април 2015 Възможно е , мислил съм си , а ако ги махна кво ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 11 април 2015 Сподели Публикувано 11 април 2015 Възможно е , мислил съм си , а ако ги махна кво ще стане.Ще получиш грешка, че липсват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 11 април 2015 Сподели Публикувано 11 април 2015 В общи линии нямаш полезен ход. "Малкият дявол" е батерия. Сменяш и си ОК. Ако са ти прецакали сензора - смяна с нов. Но внимавай при купуването. Американските работят на друга честота. Да махнеш сензорите?! Това си е екстра, защо да се лишаваш от нея?! За да я забраниш, ти трябва човек с MUT 3, но и можещ да работи с него. Има и друг вариант, но още не сме го тествали, за да ти го предложа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 11 април 2015 Сподели Публикувано 11 април 2015 Аман от такива екстри. Ако има начин да я махна ще се радвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 12 април 2015 Сподели Публикувано 12 април 2015 Неприятно е, че не може да се локализира, кой е проблемния вентил. Да не би някоя от гумите да е по-мека?! Ако знаехме обхвата на действие на системата, можеше по метода на елиминиране, със сваляне на гумите една по една, да откриеш слабото звено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 12 април 2015 Сподели Публикувано 12 април 2015 С махане на датчиците не правиш нищо. Екстрата така е програмирана, че не може да се елиминира. Лошото е също, че не позволява и две различни честоти ( зимни и летни джанти с гуми). Едно гадно пуерториканче се беше научил да обучава датчици със същите параметри, но като чу за БГ каза , че не знае къде е и не му се занимава. Единствен вариант е да обучиш изцяло нов комплект датчици. Пробвай в DMS, aз лично съм решил при тях да ходя на есен за зимния комплект! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avangard Публикувано 12 април 2015 Сподели Публикувано 12 април 2015 Лошото е , че съм от другия край на България.Джантите и двата ми комплекта летни и зимни са еднакъв модел 18".Сега ще започна една по една да ги въртя и така ще разбера може би ако изчезне светването на лампата. Голяма борба ще е :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 13 април 2015 Сподели Публикувано 13 април 2015 Може да се изключи TPMS чрез препрограмиране на ETACS модула. Сваля се конфиг файла от ETACS-a, модифицира се и се качва обратно. Все пак тази екстра отсъстваше при европейските модели докато Евро директивата за TPMS не влезна в сила. Така, че може да се активира/деактивира въпросната екстра, въпроса е, че никой Мицубиши дилър няма да извърши въпросната услуга защото модификацията на TPMS е незаконна. Полу-легално решение е ако използвате дилъра само за сваляне/качване на конфигурацията на ETACS, а вие използвайки алтернативни методи промените конфиг файла, така че TPMS опцията да е изключена. От гледна точка на дилъра няма да извърши нещо незаконно защото няма да го карате да променя конфигурацията, вие ще си носите отговорност за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Може да се изключи TPMS чрез препрограмиране на ETACS модула. Сваля се конфиг файла от ETACS-a, модифицира се и се качва обратно. Все пак тази екстра отсъстваше при европейските модели докато Евро директивата за TPMS не влезна в сила. Така, че може да се активира/деактивира въпросната екстра, въпроса е, че никой Мицубиши дилър няма да извърши въпросната услуга защото модификацията на TPMS е незаконна. Полу-легално решение е ако използвате дилъра само за сваляне/качване на конфигурацията на ETACS, а вие използвайки алтернативни методи промените конфиг файла, така че TPMS опцията да е изключена. От гледна точка на дилъра няма да извърши нещо незаконно защото няма да го карате да променя конфигурацията, вие ще си носите отговорност за това. Това няма да го направят! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 http://adler-auto.bg/kontakt.html свържи се с момчето, 90% съм сигурен, че ще ти пипне софта и изобщо няма да се сети Лансъра, че е имал такива датчици . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 http://adler-auto.bg/kontakt.html свържи се с момчето, 90% съм сигурен, че ще ти пипне софта и изобщо няма да се сети Лансъра, че е имал такива датчици . Тези 10% са решаващи. Няма да ти свършат работа! Трябва да имат MUT3, да се изтегли един файл, да се направят промени в него и да се запише обратно в ETACS-а. Изтеглянето и записването е 40 кинта. Но промяната е проблем. Трябва софтуер! Руснаците имат такъв, но трябва плащане, а банковите операции с тях са трудни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Етакса ли управлява датчиците по DPF филтъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Етакса ли управлява датчиците по DPF филтъра? Би трябвало да се управляват от ECU-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Етакса ли управлява датчиците по DPF филтъра?Уважавам желанието ти да помогнеш! Но тези пичове няма да свършат работа, защото технологията е различна. Не виждам, защо трябва да "скачаш" толкова. Обади им се и си изясни въпроса. Позволи ми да съм малко по-навътре в материята TPMS! Как работи европейския и как американския стандарт. Честоти, как се активира и забранява. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Това няма да го направят! В Щатите свалянето и качването на конфигурация на ETACS е съвсем легално нещо и го правят. Така че не виждам проблем и тук да правят същото нещо. Самата модификация на TPMS е нещо нелегално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Просто попитах, дали се управлява от това нещо , аз нямам идея и за това питам. Знам че момчето няма проблем с промяната на този софтуеар . Явно вече момчето му е звъннало и е разбрало, че не може. А когато някой пита нормален въпрос, не е нужно да се репчиш . Поне научих нещо ново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Просто попитах, дали се управлява от това нещо , аз нямам идея и за това питам. Знам че момчето няма проблем с промяната на този софтуеар . Явно вече момчето му е звъннало и е разбрало, че не може. А когато някой пита нормален въпрос, не е нужно да се репчиш . Поне научих нещо ново. :drinks:Има един пиниз с диагностичен уред за Пежо и Ситроен, който става и за нашите. Още не съм го пробвал, затова и не го предлагам като вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 :drinks:Има един пиниз с диагностичен уред за Пежо и Ситроен, който става и за нашите. Още не съм го пробвал, затова и не го предлагам като вариант. Този така наречен пиниз не работи на 100% и е възможно да превърнеш ETACS-a си в тухла Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Имам човек който може да ви свърши работата с деактивирането на TPMS. Руснак е и си има всички необходими инструменти, включително MUT3. Той е същия човек който ми пренаписа VIN-a е Евовското ЕКУ, което е в турбо Лансера. Голям факир е. Условието е да предоставите конфигурационен файл свален от ETACS. Прави необходимата настройка и след това по обратния начин записвате новия конфигурационен файл в ETACS. Свалянето/качването на файла може да го направи всеки Мицубиши дилър, но това остава вие да си го организирате. За цена няма да пиша тук, ама бих казал, че сумата е символична. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.