Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Чистене на компютър от грешки на Lancer - 2008


Препоръчано мнение

Дали не е изтощена батерия в един от TPMS сензорите?! Това няма как да го "изчистиш". Само с отстраняване на проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии нямаш полезен ход. "Малкият дявол" е батерия. Сменяш и си ОК. Ако са ти прецакали сензора - смяна с нов. Но внимавай при купуването. Американските работят на друга честота. Да махнеш сензорите?! Това си е екстра, защо да се лишаваш от нея?! За да я забраниш, ти трябва човек с MUT 3, но и можещ да работи с него. Има и друг вариант, но още не сме го тествали, за да ти го предложа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно е, че не може да се локализира, кой е проблемния вентил. Да не би някоя от гумите да е по-мека?! :) Ако знаехме обхвата на действие на системата, можеше по метода на елиминиране, със сваляне на гумите една по една, да откриеш слабото звено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С махане на датчиците не правиш нищо. Екстрата така е програмирана, че не може да се елиминира. Лошото е също, че не позволява и две различни честоти ( зимни и летни джанти с гуми). Едно гадно пуерториканче се беше научил да обучава датчици със същите параметри, но като чу за БГ каза , че не знае къде е и не му се занимава. Единствен вариант е да обучиш изцяло нов комплект датчици. Пробвай в DMS, aз лично съм решил при тях да ходя на есен за зимния комплект! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е , че съм от другия край на България.

Джантите и двата ми комплекта летни и зимни са еднакъв модел 18".

Сега ще започна една по една да ги въртя и така ще разбера може би ако изчезне светването на лампата. Голяма борба ще е :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се изключи TPMS чрез препрограмиране на ETACS модула. Сваля се конфиг файла от ETACS-a, модифицира се и се качва обратно. Все пак тази екстра отсъстваше при европейските модели докато Евро директивата за TPMS не влезна в сила. Така, че може да се активира/деактивира въпросната екстра, въпроса е, че никой Мицубиши дилър няма да извърши въпросната услуга защото модификацията на TPMS е незаконна.

 

Полу-легално решение е ако използвате дилъра само за сваляне/качване на конфигурацията на ETACS, а вие използвайки алтернативни методи промените конфиг файла, така че TPMS опцията да е изключена. От гледна точка на дилъра няма да извърши нещо незаконно защото няма да го карате да променя конфигурацията, вие ще си носите отговорност за това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се изключи TPMS чрез препрограмиране на ETACS модула. Сваля се конфиг файла от ETACS-a, модифицира се и се качва обратно. Все пак тази екстра отсъстваше при европейските модели докато Евро директивата за TPMS не влезна в сила. Така, че може да се активира/деактивира въпросната екстра, въпроса е, че никой Мицубиши дилър няма да извърши въпросната услуга защото модификацията на TPMS е незаконна.

 

Полу-легално решение е ако използвате дилъра само за сваляне/качване на конфигурацията на ETACS, а вие използвайки алтернативни методи промените конфиг файла, така че TPMS опцията да е изключена. От гледна точка на дилъра няма да извърши нещо незаконно защото няма да го карате да променя конфигурацията, вие ще си носите отговорност за това.

 

Това няма да го направят!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://adler-auto.bg/kontakt.html свържи се с момчето, 90% съм сигурен, че ще ти пипне софта и изобщо няма да се сети Лансъра, че е имал такива датчици :).
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://adler-auto.bg/kontakt.html свържи се с момчето, 90% съм сигурен, че ще ти пипне софта и изобщо няма да се сети Лансъра, че е имал такива датчици :).

 

Тези 10% са решаващи. Няма да ти свършат работа! Трябва да имат MUT3, да се изтегли един файл, да се направят промени в него и да се запише обратно в ETACS-а. Изтеглянето и записването е 40 кинта. Но промяната е проблем. Трябва софтуер! Руснаците имат такъв, но трябва плащане, а банковите операции с тях са трудни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Етакса ли управлява датчиците по DPF филтъра?

Уважавам желанието ти да помогнеш! Но тези пичове няма да свършат работа, защото технологията е различна. Не виждам, защо трябва да "скачаш" толкова. Обади им се и си изясни въпроса. Позволи ми да съм малко по-навътре в материята TPMS! Как работи европейския и как американския стандарт. Честоти, как се активира и забранява.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това няма да го направят!

 

В Щатите свалянето и качването на конфигурация на ETACS е съвсем легално нещо и го правят. Така че не виждам проблем и тук да правят същото нещо.

 

Самата модификация на TPMS е нещо нелегално.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто попитах, дали се управлява от това нещо :), аз нямам идея и за това питам. Знам че момчето няма проблем с промяната на този софтуеар :). Явно вече момчето му е звъннало и е разбрало, че не може. А когато някой пита нормален въпрос, не е нужно да се репчиш :). Поне научих нещо ново.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто попитах, дали се управлява от това нещо :), аз нямам идея и за това питам. Знам че момчето няма проблем с промяната на този софтуеар :). Явно вече момчето му е звъннало и е разбрало, че не може. А когато някой пита нормален въпрос, не е нужно да се репчиш :). Поне научих нещо ново.

 

:drinks:

Има един пиниз с диагностичен уред за Пежо и Ситроен, който става и за нашите. Още не съм го пробвал, затова и не го предлагам като вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:drinks:

Има един пиниз с диагностичен уред за Пежо и Ситроен, който става и за нашите. Още не съм го пробвал, затова и не го предлагам като вариант.

 

Този така наречен пиниз не работи на 100% и е възможно да превърнеш ETACS-a си в тухла :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам човек който може да ви свърши работата с деактивирането на TPMS. Руснак е и си има всички необходими инструменти, включително MUT3. Той е същия човек който ми пренаписа VIN-a е Евовското ЕКУ, което е в турбо Лансера. Голям факир е.

 

Условието е да предоставите конфигурационен файл свален от ETACS.

 

Прави необходимата настройка и след това по обратния начин записвате новия конфигурационен файл в ETACS.

 

Свалянето/качването на файла може да го направи всеки Мицубиши дилър, но това остава вие да си го организирате.

 

За цена няма да пиша тук, ама бих казал, че сумата е символична.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...