Премини към съдържание

Outlander 2008 2.0 DI_D съвет


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

от известно време карам Outlander II с ''най-хубавия'' двигател :D

 

Не искам да пускам 2 теми въпреки че имам 2 коренно различни въпроса.

 

1. Така нареченета премиум система RockfordFosgate, за мен звука е доста далеч от истината, но ми казаха че не могат да се сменят колоните по нея без да се смени самото радио, поради някакви технически електричарски причини. Но по-лошото е че колата е 2008 и с уж по-скъпа sound система, а няма USB вход. В Toyaga ми казаха че такъв adapter за моята кола е около 280лв. Което са си доста пари. Въпроса ми е някой слагал ли е подобен, за какви пари, откъде?

 

2. Този двигател както всички знаем има огромна турбо дупка и движението на 1ва и 2ра предавка си е направо мъка. Знам къде слагат хубави чипове, digitaltuning.bg, но там цената също е невероятна.

Някой да е слагал чип и да има впечатление на този двигател струва ли си и да препоръча някоя читава фирма?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

от известно време карам Outlander II с ''най-хубавия'' двигател :D

 

Не искам да пускам 2 теми въпреки че имам 2 коренно различни въпроса.

 

1. Така нареченета премиум система RockfordFosgate, за мен звука е доста далеч от истината, но ми казаха че не могат да се сменят колоните по нея без да се смени самото радио, поради някакви технически електричарски причини. Но по-лошото е че колата е 2008 и с уж по-скъпа sound система, а няма USB вход. В Toyaga ми казаха че такъв adapter за моята кола е около 280лв. Което са си доста пари. Въпроса ми е някой слагал ли е подобен, за какви пари, откъде?

 

2. Този двигател както всички знаем има огромна турбо дупка и движението на 1ва и 2ра предавка си е направо мъка. Знам къде слагат хубави чипове, digitaltuning.bg, но там цената също е невероятна.

Някой да е слагал чип и да има впечатление на този двигател струва ли си и да препоръча някоя читава фирма?

За 1-ия ? , питай колегата Kesten от Лансер подфорума, той ходи и правиха нещо , но знам че го направиха , т.е. изведоха изводи и с чинчове стана работата.......

За 2-ия ? - чипа ще те удовлетвори, но за кратко, после ще си мислиш че колата ти пак не върви, лошото е ,че след време ще скапеш мотора, тъй като чипа нищо друго не прави,освен да го помпа мотора , разбирай да промени работата на турбото, и да промени режимите на впръскване на дюзите.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По точка 1 - с навигация ли си?

По точка 2 - вместо чип защо не помислиш за Pedalbox? Хората от немските форуми са доста доволни що се касае до елиминиране на турбо дупката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По точка 1 - с навигация ли си?

По точка 2 - вместо чип защо не помислиш за Pedalbox? Хората от немските форуми са доста доволни що се касае до елиминиране на турбо дупката...

 

1. Без навигация съм. Instense+ мисля че е оборудването, предпоследното преди Instyle. Просто обикновен RockfordFosgate какъвто има в Лансъра, само дето при Лансъра има изход за Ipod изведен, а при мен дори това няма.

 

2. Не бях чувал за Pedalbox, предполагам имаш в предвид това http://www.pedalbox.com/as. Не харчи ли доста повече гориво така? Няма и кой да го сложи тук, поне официален дилър няма, трябва да се поръча и отделно да се монтира и ще излезне около 600лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За горивото - няма разлика или поне не съм прочел някой досега да е казал лоша дума в тази (или друга) посока. За дилърът, обаче, за жалост си прав. Не че няма кой да го сложи, но рискът е в гаранцията на модула... Иначе цената е под тази на качествен тунинг и поне никой не ти бърника по компютъра, а резултатите са сходни, но с една много по-проста интервенция. Макар че специално този мотор по думите на много хора се чипосва доста успешно и има логика в такава стъпка...

 

Иначе за навигацията питах, защото звукът реално не е толкова лош, лоши са настройките от самото радио - от навигацията има по-"детайлни" настройки на системата и може да се докара много по-приличен звук (забележките са ми само към пищялките), особено ако обичаш да слушаш музика по-високо (което по магистралата с този шум в купето си е задължително :icon_thumbup: ). Та исках да кажа, че по-скоро помисли да смениш цялото радио и да сложиш нов юнит отпред, някое нормално Pioneer-че, което хем ще има USB, хем ще подава далеч по-читав звук към колоните. Но за мен задължително трябва да се започне оттам. Във всеки по-голям аудио сервиз могат да свършат тази работа - слага се една нова рамка и шини, евентуално преходници тук и там и работата заспива. Но е факт - лесно и с много малко пари за съжаление май няма как да стане. Аз съм с навигация и също съм се ориентирал към смяна на юнита при възможност, нищо че съм доволен като звук, но тези дискове ме побъркват, а и самата навигация не е особено читава.

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, този двигател е на ВАГ и всеки 2ри VW е с него, доста масов и лесен за чипване.

 

Да, определено пищялките са най-слабата част от саунд системата на Rockford. Трагични са, но не ми се сменя цялата система определено, това са нов приемник, нови колонки и цялата работа ще струва сигурно накрая около 1000лв. и на мястото на оригиналния player ще седи радио което по никакъв начин няма да се вписва в интериора на оригиналната централна конзола на колата.

Но ако се прави, няма да е Piоneer, аз съм много доволен от Alpine, а има и други много добри марки като Clarion, Hertz и т.н.

 

Btw, сега съм в Гърция и докато идвах насам колата отнова направи един проблем, който вече започна много да ме дразни. Винаги се появява на дълъг път, а той е че турбото спира да функционира, мъркуча на турбото се вади и до София се кара без турбо, което е уникална мъка. Понякога обаче както сега, след гасене-палене (рестарт) се оправи. В митсубиши казаха, че не можели да решат проблема, просто мъркуча се вадел понякога и като станело да съм идвал да го слагат. Аз им обяснявам на тези кретени, че това е ужасно да ти се случи далеч от родното място и че трябва да намерят начин да го захванат по-добре или на да намерят техническо решение, за да не се получава, но те не направиха нищо.

Не виждам този проблем да е обсъждан тук, не вярвам само при мен да го има?

Редактирано от Nocturne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Аз карам същия мотор и от доста време обмислям чипосване, но все още не съм го направил. Съветвам те да провериш и възможността за ремапване при Brezel , води се един от най-добрите мапъри на помпи дюзи. Бачкаше в Германия преди, сега мисля си е в БГ вече, даже строеше сервиз с дино стенд и т.н. Нямам му тела, но по форумите му го има. Виж примерно в на vw форума. Иначе по темата винаги има две мнения за и против. Аз още немога да се реша, все си мисля да не направя няква беля с мотора. Но като цяло при нормална експлоатация, не би трябва да има по-голям риск с и без ремап /чип/.

Относно тръбата на турбото, незнам защо така са ти казали в сервиза. На мен ми се случи на около 5-10000км. още нова новичка колАта и в сервиза даже каза, че имали такава сервизна акция за поправяне на този проблем. Сменя се тръбата и скобата. На мен ми смениха само скобата защото нямаха тръбата и така си е до ден днешен, вече съм на 160 000км. При мен даже ми се случи при изпреварване на колона от тирове и се получи доста неприятна ситуация, така че би трябвало да изтеглят всички коли за подмяна, но в БГ всичко е възможно какво да ти кажа....

Относно стереото, на което пък лично на мен ми харесва звука, един колега ми каза, че би трябвало да има някъде изкарани кабеляци, на които може да се монтира аукс ин букса и се намирали някъде под пластмасите зад подлакътника. Все още не съм разглобявал да провера какво има там.

Хайде успех и пиши какво си решил за чипването, защото и на мен ми е интересно, тук във форума със сигурност има такива коли, но не знам кои са, ако някой се припознае, нека пише :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на мястото на оригиналния player ще седи радио което по никакъв начин няма да се вписва в интериора на оригиналната централна конзола на колата.

Но ако се прави, няма да е Piоneer, аз съм много доволен от Alpine, а има и други много добри марки като Clarion, Hertz и т.н.

 

Това не е точно така - цялата конзола на мястото на оригиналния плейър се подменя с такава, която е подобна на тази от версията с навигация. Иначе ето две снимки за сравнение: фабричен вид с навигация от фейслифта и афтърмаркет рамка, която е по каталог от Pioneer + техен юнит:

 

http://static.ed.edmunds-media.com/unversioned/img/long-term/misc/mitsubishi%20outlander%20ipod%20integration-thumb-717x537-77979.jpg

 

http://www.pioneer.eu/images/products/cars/pioneer/outlander_large.jpg

 

Ако самият юнит е с черни копчета, които светят червено или могат да се настройват като цвят, или пък е изцяло с тъчскрийн, то аз не виждам как може да не се впише в оригиналния вид на централната конзола :)

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Pioneer изглежда много добре. Ако е цяла навигация/DVD с голям екран пасва да, аз имах предвид че обикновен player няма да пасне.

Цената обаче на този от снимката е доста висока със сигурност.

 

Днес пак направи номера с турбото. Само че май не е маркуча, защото след като спрях, изгасих и пак запалих се оправи. Но е абсолютно същото като резултат, турбото изчезва в движение... И 2та пъти се случи на дълъг път, на баир. Не съм и давал зор, със скорост около 100км на 5-6 предавка. Супер странно... Ще се ходи на диагностика май, определено има проблем и той е опасен. Може да се случи при изпреварване, не ми се мре заради такава глупост.

 

Най-скапаното нещо в колата е този двигател. Не стига че не върви и шуми като трактор, а и това... тия от ВАГ са най-омразната ми компания.

Редактирано от Nocturne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='Nocturne' timestamp='1369165946' post='284214'

 

Най-скапаното нещо в колата е този двигател. Не стига че не върви и шуми като трактор, а и това... тия от ВАГ са най-омразната ми компания.

...........аз кога говорех преди има няма 4-5 години.........никой не ме взе насериозно........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........аз кога говорех преди има няма 4-5 години.........никой не ме взе насериозно........

 

Не съм си избирал аз колата, в момента така да се каже ми е дадена да я карам, не е точно моя.

Иначе никога нямаше да избера ръчка и с толкова малко коне, за това купе.

 

Btw, май намерих въпросната мултимедиа http://www.pazaruvaj.com/avto-multimedia-c3637/pioneer/avic-f40bt-p99447185/

2 бона ако е тази. :D

Редактирано от Nocturne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Като си търсех навигация, попаднах и на по-евтини варианти, който уж трябва да се вписват добре в купето

 

Но аз поне в крайна сметка си взех един 7" таблет с андроид, който перфектно се събира в жабката отгоре на таблото, a може да се ползва и вкъщи

Сега остана да си опъна само един стерео кабел от скрития AUX

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой точно двигател монтират на тез митсубишки.. едно м ие интересно едно карам осевн джипата и едно Кади 2008 ..от чиито двигател съм очарован.. чак пък да е толкоз различно...ма знам ли ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия дизелов двигател, който монтират на Grandis, Lancer и Outlander е този на VW.

Основния му проблем е шума (което не е болка за умиране) и сравнително често дефектиращи механизми по EGR системата.

Капризен е към масла, но това е нещо което лесно може да се избегне спазвайки изискваният предписани от производителя.

DPF системата (ако е оборудван с такава) също е проблемна, но създава много по-малко проблеми от тези монтирани на другите дизели с DPF ползвани при Мицубиши.

Разбира се има и всичките други характерни недостатъци на технологията помпа-дюза, но такива недостатъци си имат и другите системи, винаги едното е за сметка на компромиси в други параметри.

ААааа .......не съм съгласен, според мен това е най скапания мотор, монтиран някога на :mitsu-smiley: ..... :D :D Нито върви, нито пък е икономияен, имам доста наблюдения към него........например на Грандис.........вървенето е зле в сравнение с бензиновия.......доста проблеми от към ЕГР-а, дросела , турбото, ( утре ще ти дойде на гости един такъв мотор )......да не говорим за шума, това се чува брутално, ако ти си в Люлин го чуваш чак у Младост......... :D

Аутлендъра е същата работа........и като сложим цените на тези на пръв поглед дребни неща , и може човек да намрази за доста дълго време колата си.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Шума не идва ли да рече ,че японците пак,отново,за коий ли път са икономисали шумоизолацията...не се научиха тия хора и това си е .

 

Поне на Кади-то шума е в пеиемливи граници..нищо за отбелязване. За да стане ясно за какво пиша ,говоря за 2008 BMM PD140 2.0 140 к.с с 320 Nm,6 speed.

 

Ако го ръчна по педала..се изправя на задни гуми. По скоро трабва да разглеждаме нещата какво не са направили от Митсубиши.Колкото до маслата знаем ,че българина е силно склонен да е...ва майката на всяка техника .. е с Диона Супер не става :) DPF ще изреве.. :icon_angel:

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Шума не идва ли да рече ,че японците пак,отново,за коий ли път са икономисали шумоизолацията...не се научиха тия хора и това си е .

 

Поне на Кади-то шума е в пеиемливи граници..нищо за отбелязване. За да стане ясно за какво пиша ,говоря за 2008 BMM PD140 2.0 140 к.с с 320 Nm,6 speed.

 

Ако го ръчна по педала..се изправя на задни гуми. По скоро трабва да разглеждаме нещата какво не са направили от Митсубиши.Колкото до маслата знаем ,че българина е силно склонен да е...ва майката на всяка техника .. е с Диона Супер не става :) DPF ще изреве.. :icon_angel:

:mitsu-smiley:

Шум не е само вътре, а и отвън на колата, я застани до Кадито, пални му мотора и говори по тел-а с някой........ :D :D А после запали един Галант или Грандис с бензинов мотор и ще видиш за какво говориме........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Шума не идва ли да рече ,че японците пак,отново,за коий ли път са икономисали шумоизолацията...не се научиха тия хора и това си е .

 

Поне на Кади-то шума е в пеиемливи граници..нищо за отбелязване. За да стане ясно за какво пиша ,говоря за 2008 BMM PD140 2.0 140 к.с с 320 Nm,6 speed.

 

Ако го ръчна по педала..се изправя на задни гуми. По скоро трабва да разглеждаме нещата какво не са направили от Митсубиши.Колкото до маслата знаем ,че българина е силно склонен да е...ва майката на всяка техника .. е с Диона Супер не става :) DPF ще изреве.. :icon_angel:

:mitsu-smiley:

 

- цензура - Какво са икономисали от Митсубиши бе, те трябват да сложат шумоизолация на S-class, за да не се чува този мотор. Брутално шумен, особено зимата, с огромна турбо дупка. Единствен плюс е нормален разход, приличен, но в никакъв случай нисък.

 

Ходих тази седмица на диагностика за проблем с турбото, спира по време на движение, на баири при продължително каране. Ходих на диагностика в сервиз ЮВЕ, на Симеоновско. Казаха че турбината е много зацапана и пълна с нагари или нещо подобно и не дава правилно налягане, понякога при зор пренадува и компютъра я изключва, за да не отиде тя, а понякога дава по-малко налягане и затова нямам тяга при изпреварване. Казаха че трябва да се разглоби цялата и да се почисти, което ще ми струва не малко пари. Но сервиза ми го препоръчаха като най-добрите диагностици и изглежда си разбират. В понеделник ще се прави въпросното разглобяване на турбото и ще кажа има ли разлика и какво мисля за сервиза.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което са икономисали от Митсубиши при Outlander-а преди фейса са ужасните пластмасти на ''по-невидимите'' места.

Също кофти колани, стърчат шевове... топка на скоростния лост-тотално захабена, не се чете вече коя скорост на къде е. Пластмастите в багажника също са зле.

Редактирано от Nocturne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Колега Nocturne, очевидно не си стъпвал в Кади еле па с описания мотор ,щом казваш за турбо тупка... :icon_clap: Турбо яма има при Л200 порди простия факт ,че турбинката не е VGT, и работи on-off. На Outlander-a може и турбината да не е VGT ,няам ,незнам дали е така.Затова посочих какъв е мотора и то само за сравнение.Аз си ги карам и 2 те коли с кеф и съм доволен.

Разход викаш :) Май много Ауто Билд четем и то през редовете.Аз от 4.9-5.1-5.5 (6.5 градско ), нафта на 100 км не се оплаквам.За купе тежко почти 1700 кг.

 

Аз ще кажа аман от комплексари със селски мнения, рядко отговарям на малоумни нападки междувпрочем.

Който от каквото е доволен да си го кара и да му върши работа.

 

Само за протокола DJ , говорим за дизелак, срещу бензинка :) Ясно е ,че бензинката мърка по тихо :) :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Колега Nocturne, очевидно не си стъпвал в Кади еле па с описания мотор ,щом казваш за турбо тупка... :icon_clap: Турбо яма има при Л200 порди простия факт ,че турбинката не е VGT, и работи on-off. На Outlander-a може и турбината да не е VGT ,няам ,незнам дали е така.Затова посочих какъв е мотора и то само за сравнение.Аз си ги карам и 2 те коли с кеф и съм доволен.

Разход викаш :) Май много Ауто Билд четем и то през редовете.Аз от 4.9-5.1-5.5 (6.5 градско ), нафта на 100 км не се оплаквам.За купе тежко почти 1700 кг.

 

Аз ще кажа аман от комплексари със селски мнения, рядко отговарям на малоумни нападки междувпрочем.

Който от каквото е доволен да си го кара и да му върши работа.

 

Само за протокола DJ , говорим за дизелак, срещу бензинка :) Ясно е ,че бензинката мърка по тихо :) :drinks:

 

- цензура -

 

TASSO: Колега, придържай се към приличния тон на форума, без да обиждаш останалите колеги. Всеки има свое мнение и предпочитания, така че нека ги уважаваме! Искрено се надявам да не се налага да цензурирам отново твой пост.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Колега Nocturne, очевидно не си стъпвал в Кади еле па с описания мотор ,щом казваш за турбо тупка... :icon_clap: Турбо яма има при Л200 порди простия факт ,че турбинката не е VGT, и работи on-off. На Outlander-a може и турбината да не е VGT ,няам ,незнам дали е така.Затова посочих какъв е мотора и то само за сравнение.Аз си ги карам и 2 те коли с кеф и съм доволен.

Разход викаш :) Май много Ауто Билд четем и то през редовете.Аз от 4.9-5.1-5.5 (6.5 градско ), нафта на 100 км не се оплаквам.За купе тежко почти 1700 кг.

 

Аз ще кажа аман от комплексари със селски мнения, рядко отговарям на малоумни нападки междувпрочем.

Който от каквото е доволен да си го кара и да му върши работа.

 

Само за протокола DJ , говорим за дизелак, срещу бензинка :) Ясно е ,че бензинката мърка по тихо :) :drinks:

Абе има си дупка но е по малка в сравнение с твоята, и все пак твоята е камион спрямо Кади-то........за тази дупка си има лек обаче, просто се потегля с малко повечко газ, но това пък води до повечко натоварване на двумасовия маховик, който при дизелите също е по капризен......

На Аутлендъра турбината е също VG ,така че не е там проблема........

http://media.snimka.bg/s1/1661/029566255.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/1661/029566254.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/1661/029566260.jpg?r=0

Това е VG турбина, като се натрупат сажди и нагар на пластините, и турбината спира да работи........

Проблем на тези коли е,че мощността е много малка спрямо оборотите.....това всъщност за някои не е проблем, а по скоро предпочитание.........защото при тези коли,тягата идва от 1500-1700 об./мин и стига до към 3000 об./мин и изведнъж пада рязко надолу, сякаш мотора се счупил, докато при бензиновите :mitsu-smiley: е доста по "балансирана" тягата по протежението на оборотите.......и от там вече зависят и предавателните числа на ск. кутия, дифовете и т.н......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравей колега този проблем го имах 6 месеца какви ли не глупости наслушах даже и турбото свалях за зацапана геометрия аз имам сервиз теглих им една на всички и аз се заех със проблема който се оказа елементарен ваку клапана на егр от хубави горива първо там провери клапана засяда и почва да записва грешка един път ниско един път високо налягане във турбото .За аудиото се продава аукс кабел 105лв със монтаж в БС аз такъв си монтирах

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега този проблем го имах 6 месеца какви ли не глупости наслушах даже и турбото свалях за зацапана геометрия аз имам сервиз теглих им една на всички и аз се заех със проблема който се оказа елементарен ваку клапана на егр от хубави горива първо там провери клапана засяда и почва да записва грешка един път ниско един път високо налягане във турбото .За аудиото се продава аукс кабел 105лв със монтаж в БС аз такъв си монтирах

Не знам какъв е бил пробблема, но нормалната работа на турбината е в пряка зависимост от правилната работа на ЕГР-а.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...