maroki Публикувано 12 април 2013 Сподели Публикувано 12 април 2013 (редакция) 1. Имаме ли право да караме постоянно с БГ номера и какви са рисковете? 2. Данъци ,такси, застраховки може ли да се плащат в България? Мисля че темата ще е интересна за много хора.Поздрави. Редактирано 12 април 2013 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 Нямаш никакви проблеми да си караш с българските номера, но ще ти трябва активна застраховка Зелена карта както и Гражданска отговорност но не знам за Техническия преглед как ще станат нещата защото за Зелена карта и Гражданска отговорност автомобила не трябва да е в България, но за Техническия преглед нямам как без автомобила Само преглед не знам как ще си изкараш а немците го изискват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 Идва се в България един път в годината и се минава преглед,застраховка,ако искаш и т.н. Иначе,ако решиш да правиш там,може и да ти излезе по-скъпа от колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 По важния момент е къде ще се кара и какъв е автомила . Много от немските градове имат зелена зона (няма нищо общо с паркинги и гаражи) . Отнася се за емисията на изгорелите газове изпускани от вашият автомобил . За това първо проверете дали там където отивате има зелена зона и дали ваяият автомобил отговаря на изискванията за нея . Ето тук има по подробна информация . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 Ако си за по-дълго време ще почнат да те гонят за такси . Заради това моя опит е - автомобила да се води на друг човек в БГ плащаш си ГО , зелена карта , преглед и данъци тук и си свиркаш . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 14 април 2013 Автор Сподели Публикувано 14 април 2013 От всякъде чувам различни мнения.. явно временно може да се кара... но не и в дългосрочен план, твърде е рисковано и има солени глоби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 14 април 2013 Сподели Публикувано 14 април 2013 Аз мога да говоря за Испания.. но предполагам, че е аналогично и за Германия... В Испания не можеш, ако имаш адресна регистрация и работиш там, си задължен да си смениш номерата! Връщаш номерата в БГ едни транзитни до там и я регистрираш наново(гражданска, каско, преглед) всичко върви накуп и се казва TODO SIGURO. Родителите ми живеят там и в момента минават през тази "фаза", също в допълнение ще кажа че има ли нещо не-стоково по колата като джанти или фолио или различни гуми, освен такива каквито са в книжката на колата от производителя, ти отказват регистрация, докато не сложиш всичко в режим "сток". Примерно за рав4-та 2008г това удоволствие се равнява на 1500 еврака. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 (редакция) Имам приятел, живее и работи от 12 год в Гърция, кара си там от 2-3 год кола с българска регистрация и застраховка и не му дреме. Нямат проблеми. п.п. всяка държава си има различни правила, без значение, че сме в "обединена европа" Как в Гърция и Италия, примерно по пазарите им на открито се продават млечни продукти, месо и риба, а тука, понеже сме в Европа не може...няма такъв смях :icon_censored: Редактирано 15 април 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 Ако е собственост на фирма няма да имате проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 15 април 2013 Сподели Публикувано 15 април 2013 От всякъде чувам различни мнения.. явно временно може да се кара... но не и в дългосрочен план, твърде е рисковано и има солени глоби.Много интересна тема. Мен също ме вълнува може ли да се кара постоянно с БГ номера навън. Разбира се, веднъж годишно обратно в БГ да се мине техн. преглед и обратно.Колеги maroki, srusev, кажете по-конкретно защо е рисковано да се кара, какви мнения чувате, защо може да има солени глоби - нали колата има застраховка + зелена карта, има преглед, платен данък и платени пътни такси (винетки)... не разбирам. А защо, ако колата е служебна (на фирма), е по-вероятно да няма проблем? Аз имам едни комшии, които от доста време живеят във Франция. Карат S-class със Софийски номера. Поне за последно, когато си идваха (преди 2-3 години), бяха софийски. Сега не знам дали са ги сменили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 16 април 2013 Автор Сподели Публикувано 16 април 2013 Става въпрос за собствена кола , а не фирмена. А след като работиш и си регистриран на адрес там има някакъв срок в който трябва да смениш с немски номера автомобила. Някой каза 30 дена, друг 6 месеца , не знам точно...След това ако се заядат може да ти стане много лошо, законите и глобите са солени. Още по-лошо е ако станеш участник в ПТП ..... и ще има брадва ама не през главата а през кръста :D Все още се събира инфо по темата, ще ни е от полза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.