Премини към съдържание

Продавам Галант V6 2,5 1999 година ръчни скорости


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Дойде време да се разделя с моят Галант поради покупката на ново Митсубиши. Колата е червен цвят (не е металик), комби с лети джанти и газов инжекцион BRC sequent за 6 цилиндров двигател. Радио Sony с USB и mp3 и радар детектор Кобра. Има аларма и каско против кражба. Купена е от колегата Mitsubishi от Ямбол и е поддържана единствено при Пламен (Dj Tymbi) за 5-те години които я притежавам. Ето списък на сменените от мен части:

  • всички ремъци и ролки по двигателя преди 60 000 км.
  • иридиеви свещи denso и гарнитура преди 40 000 км
  • задни дискове и накладки преди 40 000 км
  • масло скоростна кутия преди 40 000 км
  • смяна на антифриз с пълно промиване на системата преди 30 000 км
  • предни дискове и накладки преди 20 000 км
  • нова кожена топка за скоростен лост и претапициране на волана преди 20 000 км
  • предни долни и горни кормилни накрайници преди 20 000 км
  • предни криви и прави носачи (~ 15 000 км)
  • хидравлични повдигачи с нови hyundai преди 15 000 км
  • ролка на серво и климатик преди 15 000 км
  • предни и задни лагер главини (~ 15 000 км)
  • смяна лагера на компресора на климатика
  • заменяне на предната решетка с хромирана такава (пазя и оригиналната матова)
  • подмяна на задният мост (без грам ръжда) + задни носачи, тампони и регулиращи болтове (~6000 км)
  • картер (старият ръждяса и прокапа ~6000 км)
  • нов акумулатор Banner (преди 3000 км)
  • задни вежди, амортесъори и пружини преди 2000 км

Не съм включил нещата които се подразбират като редовна смяна на въздушен и маслен филтър, филтър на климатроника, чистачки и гуми Toyo каращи 2 сезон. Има визуални дефекти (4-5 деруги от шофъорската страна).

 

 

Колегите които ме познават лично знаят колко съм се грижил за колата. Цената подлежи на коментар само при махане на газова, лети джанти, радио, детектор и т.н

 

 

Телефон за връзка: 0889 495960

 

 

Снимки може да видите тук: http://www.mobile.bg/11362430203620186

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената подлежи на коментар само при махане на газова, лети джанти, радио, детектор и т.н

 

Колега,дай цена само с газовата,като може и без бутилката понеже ми е голяма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената подлежи на коментар само при махане на газова, лети джанти, радио, детектор и т.н

 

Колега,дай цена само с газовата,като може и без бутилката понеже ми е голяма

 

Е аз обаче само бутилката няма какво да я правя така че вървят заедно. Мисля че се подразбира че предпочитам да я продам цялата без да барам нищо по нея и ако така не успея ще съм по-склонен за сваляне на джанти, газова и т.н. Пиши ми на лично съобщение цената която можеш да дадеш за нея и ще видим има ли сделка или не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Изтече Гражданската отговорност, техническият преглед и каското, качил съм актуални снимки от днес във обявата тук (http://www.mobile.bg/11362430203620186)

 

Цената вече е 4100 лв.

Редактирано от silveria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изтече Гражданската отговорност, техническият преглед и каското, качил съм актуални снимки от днес във обявата тук (http://www.mobile.bg/11362430203620186)

 

Цената вече е 4100 лв.

Мъчно ми е за тази кола, като знам какво е, що е....... :icon_blush: На твое място не бих я продал........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Крайна цена 4000 лв, моля хора които смятат да се пазарят да не звънят, защото си губим взаимно времето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Крайна цена 4000 лв, моля хора които смятат да се пазарят да не звънят, защото си губим взаимно времето.

 

Колега какъв и е разхода на газ ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега какъв и е разхода на газ ?

 

При моето каране (газ спирачка в града) и 140 на автопилот на магистрали и 110-120 извънградско ми дава към 11 газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Поради липсата на интерес за цялата кола за тия пари, продавам газовият инжекцион отделно. Цената на нов е 2300 лв (http: //www. brc. bg/PRICES), очаквам предложения.

 

Цената на Галанта в такъв случай става 3000 лв. Към него получавате резервен компресор за климатроника.

 

Послепис: За колеги от форума с които се познаваме, имат мерак за Галант, но нямат парите накуп, може и на 2 вноски. Предпочитам колата да отиде при фен на марката, Бог ми е свидетел заслужила си го е, вместо да седи и събира прах в гаража.

Редактирано от silveria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поради липсата на интерес за цялата кола за тия пари, продавам газовият инжекцион отделно. Цената на нов е 2300 лв (http: //www. brc. bg/PRICES), очаквам предложения.

 

Цената на Галанта в такъв случай става 3000 лв. Към него получавате резервен компресор за климатроника.

 

Послепис: За колеги от форума с които се познаваме, имат мерак за Галант, но нямат парите накуп, може и на 2 вноски. Предпочитам колата да отиде при фен на марката, Бог ми е свидетел заслужила си го е, вместо да седи и събира прах в гаража.

 

Не мога да разбера защо из този форум се купуват камари нововнесени таралясници, а никой не вземе направена и поддържана кола от тази обява?

Всичко е наопаки в пазара на употребявани коли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо из този форум се купуват камари нововнесени таралясници, а никой не вземе направена и поддържана кола от тази обява?

Всичко е наопаки в пазара на употребявани коли...

 

Мисля,че е основно заради това,че са карани по доста време тук(България).Аз лично съм продавал доста мои коли които са били безупречни и общо взето чрез познати и т.н. и пак е много трудно, някак си хората не се доверяват на никой и за нищо .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ли смятате че ако изтрия изречението че я притежавам от 5 години и излъжа че е нов внос имам по-голям шанс (ще трябва да не споменавам за сменените части, ще минавам с номера с бабата в Неделя до църквата ..) :)))

 

Аз по-скоро имам наблюдения че хората предпочитат за втора ръка кола да си вземат такава с пълни екстри (било то шибедах, кожен салон, новото табло и т.н), защото горе долу цените са сходни (+/- 2000). Това че после ще дадат още толкоз за ремонти не го мислят много много. Така мисля аз поне ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 2 месеца ...

Финална цена : 3600 лв. Ако не замине до Нова Година, ще бъде идеален подарък за баща ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз поради същата причина дадох на баща ми моята Мазда. Перфектна, без грам нищо за смяна и трябваше да я наложа до бараки в mobile.bg за 2000лв. Е нямаше как да стане...

 

Успех с продажбата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не мога да разбера защо из този форум се купуват камари нововнесени таралясници, а никой не вземе направена и поддържана кола от тази обява?

Всичко е наопаки в пазара на употребявани коли...

 

Абсолютно! Взе ми думата от устата! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Навремето (преди 5 г.) купих моя нов внос, като аз ходих да търся, намерих и купих. Тогава ги нямаше на обяви. Имаше не повече от 6-7 коли. Помня един същия като моя - спорт едишън, виолетов, 2.5 99-та година, същия плюш и сребриста конзола, седан, новото табло, за 11500. "Влюбих" се, но нямах толкова пари за кола и 4 месеца търсех. Слави вкарваше хубави (както винаги), но ми се щеше да взема фейслифтов и зачаках.

Сега обаче има достатъчно богат избор на галанти и цените са къде на две, къде на три пъти по-ниски от тогава. Получаваш Много Кола за тази цена (около 4-5к лв). Казвам го на некаралите модела галант досега. Та, моят беше с TUV от три месеца и като го докарах и прегледах вече обстойно, щото там почти нищо не можеш да видиш реално по колата, трябваше да го захраня с една хилядарка за да си "стъпи на гумите".

Предимството на форумна кола в повечето случаи означава поддържана кола и сменени много части от проблемните възли, каквито всеки модел без значение марката има. Това е така, защото човекът Х си е направил регистрация тук във форума и участва в дискусиите, което би трябвало да значи, че колата за него не е просто средство за придвижване от точка до точка, а нещо много повече. Сигурен съм, че за 80% от нас колите са ни наистина важни и им отделяме подобаващо внимание. Не се кара докато колата стане за сериозен ремонт, а се действа навреме.

В Германия например, откъдето докарах моя автомобил, какво правят? Там рядко някой човърка по колата си. Предпочита да я закара в сервиз. Понеже там се чака и се плаща на час (а не на "парче" като тук), моментът на обслужване се отлага до възможния максимум. Моят галант е каран по 15к и повече (на 15600 има един път) от смяна до смяна на маслото например. Аз, дето съм си скъсан и много по-беден от "Ханс", го сменям на 5-6к - толкова минавам в годината и сменям на календарна дата. Единствено втората година прехвърлих 8000 км и старото масло замина за пробег за 9 месеца. Ще го чакам аз да стане на катран и да отдели налепи по двигателя и после що чукали компенсатори и пр...

В много случаи у нас търговците не разполагат с транзитни номера и колата не може да се пробва. Как да броиш примерно 10-15 бимберици за возило, като не можеш да видиш може ли да вдигне поне 80 км/ч? И какво се случва като ги вдигне. Стърчащите кабели на мястото на радиото са грозна картина, а тичащите с натоварена с 2-3 акумулатора ръчна количка търговци са достойни за скеч от "Аламинут". Вдигаш капака и гледаш вътре акумулатор Монбат ... А?!?... Дали колата е дошла от Германия или откъдето и да е с български акумулатор?! Трудно е за вярване.

Новият внос не означава нова кола или хубава кола, а просто нов внос. Това е автомобил в неясно състояние, по който предстои най-малко техническо обслужване. С купена от тук кола и то форумна, най-малко ще имаш платени освен сменените ремъци, ролки, масло, филтри и т.н., гражданска, винетка, данък, прегледи и често комплект гуми за зимата. Слабите места ще бъдат отстранени в повечето случаи. Иначе честта се пада на купувача на нововнесения автомобил.

И какво означава "не е карана в България"? Еми моята сега е в пъти по-добро състояние като ходова част в сравнение с преди 5 г. Или по колите нов внос няма "квалифицирани майсторски решения"? Преди дни тук беше пуснат линк към тема във форума на БМВ. Някакъв мъж си купил БМВ с рапидка 8 см в тампона на кардана за не клопа... Въобще от времето на докарването до момента на обявяване на колата за продажба, търговците имат предостатъчно време да осъществят всякакви намеси по новия внос автомобил и пак всичко опира до късмета.

Не знам дали съм бил убедителен, но стана дълго и спирам. По-добре да знаеш какво е сменяно и поправяно по автомобила, а търговеца това няма да го каже в никакъв случай. Естествено там колата е перфектна, уникат, няма втора като нея... и понякога наистина няма такава набутвация. Давам пример със собственик на АМГ 55, което е било с капак на АМГ и табло на АМГ. От там нататък нищо общо... Ма пък е нов внос...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за топлите думи колеги! За съжаление реалноста е друга и хората рядко разсъждават така както ние в тази тема. Реалноста е че от март месец до сега само 3-ма души са идвали да я видят на живо, масово по телефона въпроси, договорки .. проверяват ме дали помня какво съм написал в обявата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Благодаря ви за топлите думи колеги! За съжаление реалноста е друга и хората рядко разсъждават така както ние в тази тема. Реалноста е че от март месец до сега само 3-ма души са идвали да я видят на живо, масово по телефона въпроси, договорки .. проверяват ме дали помня какво съм написал в обявата...

 

Еййй,не можах да се стърпя!Мислех за по-голяма мицка-Галант,и по мускулеста,но се оказа,че имам стари задължения,които трябва да оправя до края на годината.Случайно разбрах за колата.Цвят,мощност,гориво,състояние.........както си представях.Но,НАП бдиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif. Ако успея да се оправя и този хубавец е още на витрината.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта замина преждевременно при бащата. Ако не му хареса разхода и данъците по колата (баш Габровец пусто), може и пак да излезе на пазара, но към момента вече не се продава. Благодаря на колегите за подкрепата. Живот и здраве, на следващата среща ще сме 2 мицки от моето семейство :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Галанта отново излиза в продажба, баща ми го регистрираха от ТЕЛК и според категорията си получава безплатна винетка и без данък с условието колата да е до 2000 кубика и 100 конски сили. Очевидно Галанта не спада в тая графа, така че обратно на тезгяха .. За колеги от клуба финалната цена е 3600 с такси за купувача, има подновена гражданска отговорност. Не съм пускал обяви в сайтовете за коли още. Колата е в Габрово в момента, но в края на месеца ще е в София за няколко дни.

 

P.S.: Баща ми харесва Каризмите след фейслифта, така че сме склонни и за бартер, стига да не е GDI или дизел.

Редактирано от silveria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега сложи някъде пак снимките хората да знаят за коя кола става въпрос, че в тези сайтове за автомобили постоянно изтичат обявите. Пробвай с http://postimg.org/ примерно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е продадена. Честито на новият собственик! Може да се затвори темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...