Премини към съдържание

Датчик за вътрешната температура АС


chrissman

Препоръчано мнение

На някой случвало ли му се е да са скапе датчика на климатроника/парното за вътрешната температура. При мен след около 40 минути каране явно се скапва и започва да си мисли, че вътре е 50-60 градуса. И с включен климатик и с изключен климатик духа студено. Топло духа само ако го увеличиш на мах - 33 градуса /явно тогава го игнорира този датчик/. Ситуацията е същата и при топло време и при студ навън.

 

Някой има ли представа къде е този датчик, лесно ли се сменя и какво пари струва. Според мен е от него, ама някой ако има други идеи да каже.

 

Става въпрос за Галант 2,5 V6 2002 г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж ТУК ,надявам се разбираш руски.Ако не кажи ще ти го преведа.

 

Благодаря, пич. :drinks: Ще се пробвам да го сменя ако ми е във възможностите. Ако не се оправя в кой сервиз ще го сменят най-кадърно според теб?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ти трябва спец по електроника ,който знае как се отваря таблото за да се извади управлението на климатроника.Мисля че имаше снимки как става някъде и ще потърся ,за да ти покажа.Най добре да си го свалиш ти ,ако ти се занимава и да отидеш с него да ти го сменят.А сигурен ли си че е от датчика? Прочете ли какво пише в руската статия?Ако ЦД-плеъра ти нагрява много, то той лъже датчика че е топло в купето.Пробвай с изключен плеър първо.Откога е така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако е заминал датчика трябва да изпише на дисплея на климатроника някаква грешка,като код.Датчика представлява една термодвоика,която си променя съпротивлението в зависимост от температурата.Аз имам Климатроник икогато го пусна на топло работи около 10мин. и спира да духа толо,започва да духа хладно/да върти въздуха в купето/докато не стане по-студено за да отвори клапата.Направи ми впечатление, че за 150км.пробег нито веднъж не се включи.Това е интелигентна система със софтуер които управлява целия климатроник.Ако искаш я закараи на маистор да го погледне.Според мене и няма нищо.Аз така мисля :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако е заминал датчика трябва да изпише на дисплея на климатроника някаква грешка,като код.Датчика представлява една термодвоика,която си променя съпротивлението в зависимост от температурата.Аз имам Климатроник икогато го пусна на топло работи около 10мин. и спира да духа толо,започва да духа хладно/да върти въздуха в купето/докато не стане по-студено за да отвори клапата.Направи ми впечатление, че за 150км.пробег нито веднъж не се включи.Това е интелигентна система със софтуер които управлява целия климатроник.Ако искаш я закараи на маистор да го погледне.Според мене и няма нищо.Аз така мисля :rulez:

 

Дисплея няма как да изписва други неща освен зададените, защото не е активен. Грешка може да изпише при компютърна диагностика, и да се види тогава дали има проблем в климатроника. Ако не си си пуснал климатроника на автоматичен режим,не би трябвало да е така,а температурата трябва да е постоянна и то такава каквато си настроил.Ако не е пуснат климатроника пак може да духа топло и тогава се получава това което описваш с топъл и хладен въздух,но там зависи от показанията на външния датчик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дисплея няма как да изписва други неща освен зададените, защото не е активен. Грешка може да изпише при компютърна диагностика, и да се види тогава дали има проблем в климатроника. Ако не си си пуснал климатроника на автоматичен режим,не би трябвало да е така,а температурата трябва да е постоянна и то такава каквато си настроил.Ако не е пуснат климатроника пак може да духа топло и тогава се получава това което описваш с топъл и хладен въздух,но там зависи от показанията на външния датчик.

Имам в предвид,че тази грешка може да е във вид на комбинация от звукови сигнали през определен интервал или някакъв параметър.Просто така си мисля.Сходно до управлението на една хладилна камера :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, пич. :drinks: Ще се пробвам да го сменя ако ми е във възможностите. Ако не се оправя в кой сервиз ще го сменят най-кадърно според теб?

 

Пичове, колкото повече се замислям май тая работа със CDто е вярна. Скапва се след 30-40 минути като загрее яко то. Проблема е откакто съм я взел миналото лято ама не ме е притеснявало особено щото на дълъг път ходя с Шарана. Лятото също правеше ултра много студено вътре. С Шарана нагласяш 23 градуса и пътуваш до Милано без да се сетиш повече за климатроника, няма значение зима или лято.

 

Тая седмица ще пътувам до Троян и ще пробвам с Муцито без музика. Направо не мога да повярвам японци да не го помислят. Което ми напомня за едно СОНИ, което като беше много студено през нощта и сутринта не работеше докато не се стопли в колата. Всичко му беше наред ама спойките му бяха много близко и като станеше конденз зацепва защита - пълен майтап.

 

Карах го Галанта в Балкан Стар есента, не се скапа, зеха ми 100 лв, всичко беше 6 (явно не е имало записани грешки в компютъра) и по живо, по здраво. Никой не се е сетил за това. Най ги обичам такива проблеми.

 

Ако е това ще трябва да го мислим - изолация ли, радиаторче ли? Ще ви кажа като го проверя. Мерси много за помощта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е откакто съм я взел миналото лято ама не ме е притеснявало особено щото на дълъг път ходя с Шарана. Лятото също правеше ултра много студено вътре. С Шарана нагласяш 23 градуса и пътуваш до Милано без да се сетиш повече за климатроника, няма значение зима или лято.

Аве пич, да не би да казваш че Шарана е по-конфортен от Галанта? :mad: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако е това ще трябва да го мислим - изолация ли, радиаторче ли? Ще ви кажа като го проверя. Мерси много за помощта.

 

:) В статията към която ти бях дал линк си пишеше ,че се сменя мястото на датчика и всичко се оправя.В конкретния случай го бяха преместили и пише какво се е получило. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аве пич, да не би да казваш че Шарана е по-конфортен от Галанта? :mad: :icon_hmm:

 

Ами за дълъг път с малко дете и багажите му или по работа с товар или повече от трима човека пътувам с Шарана. Галанта ми е мания от 6-7 години, но вътре е 3 пъти по-тясно от вана - факт.

 

:) В статията към която ти бях дал линк си пишеше ,че се сменя мястото на датчика и всичко се оправя.В конкретния случай го бяха преместили и пише какво се е получило. :good:

 

Мерси, като проверя дали е наистина това проблема ще се сборвам с руския, че съм го позабравил доста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На Галант този датчик си е изчислен доста добре. Проблема е в това, че CD плеъра нагрява повече от допустимото заради негов си проблем, който трябва да бъде отстранен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...