curna_zvezda Публикувано 28 март 2014 Сподели Публикувано 28 март 2014 Темата е стара,но актуална.Моя проблем е идентичен с този на колегата по горе,само че след адаптацията на оборотите с махането на клемата на аку-то резултата е същия-т.е. когато колата е студена си държи перфектно оборотите от 1500 да речем и си падат правопропорционално с нарастване на температурата.Но когато стрелката стигне средата на скалата и автомобила се движи на свободна по инерция ,оборотите падат почти до 0 и аха да угасне,като спра след 5-6 сек да речем,оборотите се нормализират.От къде да почвам-чистене на моторчето,чистене на дроселовата клапа или? Здравей, След адаптацията на празен ход двигателя все още не работеше добре (високи обороти около 1500 когато колата е по инерция, макр че оборотите й бяха стабилни) и ходих в сервиза при Пламен (DJ Tymbi) , той върза колата на комп и после нещо й прави, но не разбрах точно както. Спомена че вероятно поради карането на кратки разстояния е била подпушена. Сега колата докато е студена държи високи 1500 оборота по инерция, но когато загрее си работи нормално и моментално почна да ми пада разхода на горивото, което беше над 11,5л/100. Свържи се с него за повече насоки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 28 март 2014 Сподели Публикувано 28 март 2014 (редакция) На мен разход,вървене и въобще всичко е о.к. ,само оборотите когато се движа по инерция са много ниски,щом спре автомобила на място се нормализират след около 5-6 сек.Ще сваля дроселовата клапа да я почистя,нищо не губя,само да си купя гарнитурка първо и да намеря време. Редактирано 28 март 2014 от willow75bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 29 март 2014 Сподели Публикувано 29 март 2014 Извинявам се за отклонението от темата, но на никой ли не му прави впечатление, че има грешка в заглавието? И в частност - АкумУлатора! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 9 Май 2014 Сподели Публикувано 9 Май 2014 Да докладвам,проблема се оказа мнооого леко спукан маркуч на вакума.Едвам го хванах. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavchev Публикувано 14 Май 2014 Сподели Публикувано 14 Май 2014 Колега, ако нещата са аналогични с тези при по- старото поколение :mitsu-smiley:, би трябвало да оставиш колата да загрее и да включи перките за охлаждане на радиатора. Тогава компа отчита "нещо си" и мотора влиза в нормален режим на работа. Не рови излишно. При мене след същата манипулация се получи точно твоя проблем и се оправи, когато се включиха перките. Аз от дълги години карам и друга японска марка, там пък винаги при откачане на акумулатора се получава падане на оборотите на празен ход, и пак се оправя след задействане на перките за охлаждане т.е. след достигане на оптималната температура.Колега благодаря за съвета.При мен километража не отчита вярно и един колега ме посъветва да откача клемата(не се получи). Но от оттогава имам точно този проблем с ниските обороти т.е.падат!Веднага щом се прибера и ще направя тази процедура!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 20 юни 2014 Сподели Публикувано 20 юни 2014 Макар, че DJ Tymbi "пипна" и се подобри положението с оборотите, сега лятото като пусна климатика и колата държи над 2000 оборота докато е студена. Аз не бях доволен от това и записах час в Балкан Стар за диагностика. Оказа се, че дросела е имал нагар, който беше почистен, след което са направили обучение/адаптация на оборотите. Попитах за адаптацията, която тук е описана и ми казаха, че зависело от положението на някакъв "винт". Тъй като не съм на ТИ с колите нямам и идея за какво иде реч, но сега колата върви къде къде по-добре. Надявам се и разхода да ми падне особенно сега в топлите дни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.