rbka Публикувано 26 февруари 2013 Сподели Публикувано 26 февруари 2013 :icon_rock: Здравейте изправен съм със следния проблем След сваляне на акумулатора и почистване на дроселната клапа колата на празен ход държи постоянно високи обороти между 1300 и 1500 :mitsu-smiley:как да оправя нещата!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2013 Сподели Публикувано 26 февруари 2013 :icon_rock: Здравейте изправен съм със следния проблем След сваляне на акумолатора и почистване на дроселната клапа колата на празен ход държи постоянно високи обороти между 1300 и 1500 :mitsu-smiley:как да оправя нещата!!Сервиз ви трябва вече........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbka Публикувано 26 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2013 Сервиз ви трябва вече........А можели и някаква коннкретика по случея!!!благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2013 Сподели Публикувано 26 февруари 2013 А можели и някаква коннкретика по случея!!!благодаряМки много са...........от задържащо жило, до проблем с МПХ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbka Публикувано 28 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2013 Грешката която дава е Р0505 :icon_box: :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 февруари 2013 Сподели Публикувано 28 февруари 2013 Грешката която дава е Р0505 :icon_box: :icon_box:То хубаво че я дава и не е нищо необичайно, когато имаш проблем с празния ход, винаги ще ви дава такава грешка, въпроса е от тук нататък какво да правиш...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbka Публикувано 1 март 2013 Автор Сподели Публикувано 1 март 2013 То хубаво че я дава и не е нищо необичайно, когато имаш проблем с празния ход, винаги ще ви дава такава грешка, въпроса е от тук нататък какво да правиш......Ми надявам се някой които разбира; :mitsu-smiley: разбира се да ми помогне!ps. ще си платя разбира се :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 март 2013 Сподели Публикувано 1 март 2013 Ми надявам се някой които разбира; :mitsu-smiley: разбира се да ми помогне!ps. ще си платя разбира се :icon_clap:Еми за да ти помогне някой, трябва да е в час с тези системи,а не само да ти прочете грешката и готово.......тази грешка се опражда от няколко неща: или МПХ не работи,или Смуче въздух от някъде другаде, къде не трябва, или има проблем с ЕКУ-то или пък съвкупност от няколко неща, също така може да има проблем с Айдъл позишъна на празен ход да дава че е изкл. а не вкл. и от там се ебава цялата система на ПХ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAPPA Публикувано 2 март 2013 Сподели Публикувано 2 март 2013 (редакция) ...След сваляне на акумолатора и почистване на дроселната клапа колата на празен ход държи постоянно високи обороти между 1300 и 1500 ... Колега, ако нещата са аналогични с тези при по- старото поколение :mitsu-smiley:, би трябвало да оставиш колата да загрее и да включи перките за охлаждане на радиатора. Тогава компа отчита "нещо си" и мотора влиза в нормален режим на работа. Не рови излишно. При мене след същата манипулация се получи точно твоя проблем и се оправи, когато се включиха перките. Аз от дълги години карам и друга японска марка, там пък винаги при откачане на акумулатора се получава падане на оборотите на празен ход, и пак се оправя след задействане на перките за охлаждане т.е. след достигане на оптималната температура. Редактирано 2 март 2013 от ZAPPA Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbka Публикувано 3 март 2013 Автор Сподели Публикувано 3 март 2013 Колега, ако нещата са аналогични с тези при по- старото поколение :mitsu-smiley:, би трябвало да оставиш колата да загрее и да включи перките за охлаждане на радиатора. Тогава компа отчита "нещо си" и мотора влиза в нормален режим на работа. Не рови излишно. При мене след същата манипулация се получи точно твоя проблем и се оправи, когато се включиха перките. Аз от дълги години карам и друга японска марка, там пък винаги при откачане на акумулатора се получава падане на оборотите на празен ход, и пак се оправя след задействане на перките за охлаждане т.е. след достигане на оптималната температура. :mitsu-smiley: благодаря за идейте :icon_rock: .....оказа се един пластмасов винт на дросела за предварително смесване на горивото с свъздуха който беше развит до край .........твьрдо държа на това че предишният собственик не е заслужавал тази кола! :mitsu-smiley: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAT TAZ Публикувано 3 март 2013 Сподели Публикувано 3 март 2013 :mitsu-smiley: благодаря за идейте :icon_rock: .....оказа се един пластмасов винт на дросела за предварително смесване на горивото с свъздуха който беше развит до край .........твьрдо държа на това че предишният собственик не е заслужавал тази кола! :mitsu-smiley: :icon_hmm:кой е този винт и къде точно се намира.Ако може и снимка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 март 2013 Сподели Публикувано 3 март 2013 кой е този винт и къде точно се намира.Ако може и снимка.Винта е байпасния пластмасов, който управлява байпасния канал за регулиране на оборотите(т.е. регулираш въздуха който постъпва в мотора ), чрез него се настройват базовите обороти,както и диапазона, в който ще работи МПХ........намира се отгоре, леко встрани на дросела, и над ТПС-а.......при вас е трудно да се види, тъй като мотора е заврян навътре и част от колекторите му седи под чистачките и предното стъкло, то там и отверка нормална не може да навреш ,за тва се ползва камък кръстачка отверка и малкото удължение или тресчотката на малкото гедоре.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbka Публикувано 4 март 2013 Автор Сподели Публикувано 4 март 2013 Винта е байпасния пластмасов, който управлява байпасния канал за регулиране на оборотите(т.е. регулираш въздуха който постъпва в мотора ), чрез него се настройват базовите обороти,както и диапазона, в който ще работи МПХ........намира се отгоре, леко встрани на дросела, и над ТПС-а.......при вас е трудно да се види, тъй като мотора е заврян навътре и част от колекторите му седи под чистачките и предното стъкло, то там и отверка нормална не може да навреш ,за тва се ползва камък кръстачка отверка и малкото удължение или тресчотката на малкото гедоре.......... В МОМЕНТА ПРИ МЕН Е НАВИТ ДО КРАЙ СЛЕД КОЕТО СЕ ОТЧУПИ ОТ КЪМ ГЛАВАТА ЗА ОТВЕРКАТА !!!! ТОВА ПРОБЛЕМ ЛИЕ ЧЕ Е НАВИТ ДО КРАЙ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 март 2013 Сподели Публикувано 4 март 2013 В МОМЕНТА ПРИ МЕН Е НАВИТ ДО КРАЙ СЛЕД КОЕТО СЕ ОТЧУПИ ОТ КЪМ ГЛАВАТА ЗА ОТВЕРКАТА !!!! ТОВА ПРОБЛЕМ ЛИЕ ЧЕ Е НАВИТ ДО КРАЙДа проблем е,това значи че смуче въздух от някъде и трябва да се види...... той трябва да бъде горе долу на 40-50% .........т.е. на половината завит...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAT TAZ Публикувано 4 март 2013 Сподели Публикувано 4 март 2013 Да проблем е,това значи че смуче въздух от някъде и трябва да се види...... той трябва да бъде горе долу на 40-50% .........т.е. на половината завит......хммм странно,но и при мен също е завит докрай и също е отчупено отгоре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 10 септември 2013 Сподели Публикувано 10 септември 2013 И при мен се качиха оборотите на празния ход до 1300. Прегледах набързо маркучетата за вакум, но не открих нищо. Явно и аз "влизам в този филм". Лошото е, че в Русе няма специалисти по диагностика на Мицку. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasimir nikolov Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 (редакция) Колега dj tymbi правилно ли съм те разбрал че от този пласмасов винт могат да се регилират оборотите на ПХ без намесата на МПХ и в смисъл на студен мотор оборотите или на топъл,защото при мен на студен двигател държи 1700-1800 не са ли малко множко а като позагрее оборотите си падат на 800-850 ,тази тема с тия обороти май е неразгадаема Редактирано 14 септември 2013 от krasimir nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 Колега dj tymbi правилно ли съм те разбрал че от този пласмасов винт могат да се регилират оборотите на ПХ без намесата на МПХ и в смисъл на студен мотор оборотите или на топъл,защото при мен на студен двигател държи 1700-1800 не са ли малко множко а като позагрее оборотите си падат на 800-850 ,тази тема с тия обороти май е неразгадаемаНяма как да регулираш оборотите на ПХ без намесата на МПХ ,тъй като системата е така направена че когато мръднат об.на ПХ от нормалната за тази кола ( 750 об./мин.) то ЕКУ-то реагира и гледа да ги компенсира чрез МПХ....т.е. ти въртиш БИС болта но оборотите се компенсират от МПХ ако то работи,или пък ако всичко от системата работи......проблем може да има и когато параметъра Айдъл позишън е ОФФ а не ОН, тогава пак няма да работи системата правилно, тъй като този параметър участва във правилното управление на системата......За това изчакай да загрее колата, ако нямаш тестер ,то направете следното: Започнете да товарите мотора с ел. консуматори.......те.. последователно вкл. фаровете, после дългите, после реотаните на зад. стъкло и т.н. без климатика........и през това време гледайте оборотомера и оборотите на пр. ход...те трябва при всеки вкл. консуматор леко да паднат и след малко да се компенсират до обичайните 750 об.........ако не се компенсират и об. почнат да падат все повече с вкл. на всеки консуматор, тогава МПХ не работи и няма какво да компенсира оборотите....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasimir nikolov Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 Мисълта ми е има ли начин да се регилира максималната граница на оборотите на ПХ на студен мотор защото мойте ми се виждат много високи или са добре според теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 Мисълта ми е има ли начин да се регилира максималната граница на оборотите на ПХ на студен мотор защото мойте ми се виждат много високи или са добре според теб.Има начин ,но трябва апаратура........може да си поиграеш с БИС болта,като на топъл мотор вдигнеш малко об. на пр. ход ( около 1100-1200 ) и да изчакаш тя сама да си ги намали ( за около 2-3 мин.) и като повече неще, да ги върнеш на 750 об........по този начин ще принудиш ЕКУ-то да си адаптира МПХ на 0 стъпки,а после като ги върнеш с БИС-а тя ще си ги настрои до към 6-10 стъпки , тоюно там, където трябва да седи на ПХ......Сутрин се задейства и още една система, наречена термоскопична.....тя служи за дообогатяване на въздуха необходим за вдигането на об. на ПХ когато времето е много студено, тъй като МПХ има все пак някакви граници , в които то може да работи....тази система ако е задържала отворена ,и не се затваря, то ще имате винаги проблеми с ПХ на мотора......намира се отдолу, под МПХ на дросела, в нея влизат и излизат два маркуча по които минава вода от мотора....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasimir nikolov Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 Благодаря ще поогледам,но няма да бързам да пипам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 14 септември 2013 Сподели Публикувано 14 септември 2013 Сега си мисля, че причината да има много повредени моторчета за празен ход е, че при неработещ автоматичен термичен обогатител или адъл позишън МПХ се опитва да омпенсира тяхната липса и работи в "краен" режим. Както каза Туби на 10 позиция от 10 възможни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasimir nikolov Публикувано 16 септември 2013 Сподели Публикувано 16 септември 2013 Колега сега като казваш какъв е този айдъл позишън ,какво прави и каде се намира не съм запознат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 септември 2013 Сподели Публикувано 16 септември 2013 Спейс Стар-овете нямат "Айдъл Позишън". TPS-a е само с три извода, или с четири но се ползват 3.....Регулирането на оборотите става по друг алгоритъм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasimir nikolov Публикувано 16 септември 2013 Сподели Публикувано 16 септември 2013 (редакция) Хахаха за TPS ми е ясно какво прави просто колегата спомена айдъл позишъна затова попитах за него, но ми е интересно, че много хора се оплакват от различни проблеми с оборотите на автомобилите си. Редактирано 16 септември 2013 от krasimir nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.