dragorip Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 Момчета я кажете защо 1ва и задна скорост на колата ми не влизат както трябва.До колкото разбрах колата е с хидравличен съединител.Възможно ли е да се настройва нещо или не.Проблема е там ,че като реша да включа задна скорост в 99% от случаите тя хърка.Хванах и чалъма да не хърка като сложа първа ,натисна спирачката и отпусна леко съединителя ,оборотите падат и тогава не хърка.Също така ,понякога не иска да влиза и първа.Като дам 2ра скорост ,след това първа си влиза лесно.Дали е заминал съединителя или какво? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 Здрасти колега, това е хронична болест на тези колтове, даже и нов от дилъра да вземеш може трудно да включва първа, а за задна хъркането е признак за износен съединител. Ако колата е над 80000км и е карана предимно градско много вероятно е да си е заминал съединителя или да е доста поизносен. Педалът му не се регулира и ако твърдо се натиска и отделя супер високо + хъркането на задна вече се знае че предстои съединител, въпреки че и така може още дълго да изкара. За включването на първа един трик: като си натиснал съединителя и се мъчиш с лоста да вкараш първа отпусни спирачката за да може колата да помръдне 5см напред или назад и първа влиза веднага, нямат синхронизатори на първа и задна ако не се бъркам и това е причината за трудното избиране. Интересното, е че колко е стара колата или на колко км е няма значение, просто при едни коли първа влиза по-лесно при други малко по-трудно. Опитай този трик и ползвай трикът който вече знаеш с 2 ра предавка. Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragorip Публикувано 12 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Благодаря за отговора колега.колата е на 95000 и е карана предимно градско.И педала наистина е твърд за хидравличен.Поне имам късмет представителството на мицубиши да ми е през оградата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Браво, бързо открихме проблема. Аз съм сменял на колт на 80000км и казвам ти педалът стана мек като перце и супер лесно и приятно за каране. Само си пресметни къде ще бъде по-изгодно за смяна в официален сервиз или при доверен майстор. Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Момчета я кажете защо 1ва и задна скорост на колата ми не влизат както трябва.До колкото разбрах колата е с хидравличен съединител.Възможно ли е да се настройва нещо или не.Проблема е там ,че като реша да включа задна скорост в 99% от случаите тя хърка.Хванах и чалъма да не хърка като сложа първа ,натисна спирачката и отпусна леко съединителя ,оборотите падат и тогава не хърка.Също така ,понякога не иска да влиза и първа.Като дам 2ра скорост ,след това първа си влиза лесно.Дали е заминал съединителя или какво? Прилича на заминал. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24403 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragorip Публикувано 16 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2013 Още един въпрос ,който не ме притеснява ,но все пак .При закупуването на колата в обявата пишеше ,че има анти блокираща система или там някаква си система против поднасяне(второто май е по вярно).Като дам на контакт на таблото си светва някакъв чек на тази система, но при каране и като я карам да буксува(в снега най вече)нищо не светва , нищо не се включва и колата си буксува яко.Дали е изключено от някъде или го няма като екстра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 16 февруари 2013 Сподели Публикувано 16 февруари 2013 Здрасти колега, АБС има със сигурност, но за програма за стабилност или против поднасяне не съм сигурен, най-добре вземай книжката на колата и гледай за символите и какво означават за всяка лампа по таблото, аз лично много рядко съм срещал и то на Смарт за 4 лампата беше знак за внимание по средата на таблото и при боксуване мигаше и се опитваше да не боксува. То 1.1 моделите мисля нямат стандартно тази екстра. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 5 март 2013 Сподели Публикувано 5 март 2013 Със закъснение,но все пак....Това,което светва не е система за стабилност,а жълта лампа с надпис EPS или просто казано,колата си чеква електрическият усилвател на волана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Здрасти колега, АБС има със сигурност, но за програма за стабилност или против поднасяне не съм сигурен, най-добре вземай книжката на колата и гледай за символите и какво означават за всяка лампа по таблото, аз лично много рядко съм срещал и то на Смарт за 4 лампата беше знак за внимание по средата на таблото и при боксуване мигаше и се опитваше да не боксува. То 1.1 моделите мисля нямат стандартно тази екстра. :mitsu-smiley: Имат, моят е 1.1 и има ESP (уж...). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 7 Май 2013 Сподели Публикувано 7 Май 2013 Моя няма ESP, а е 1,5 Di-D. Мисля че наличието и зависи от нивото на оборудване.Иначе относно скоростите и моята е така. Също така , ако колата е в движение (колкото и бавно да се движи)пак задната отказва да влезе и стърже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.