hristo_bgh Публикувано 9 февруари 2013 Сподели Публикувано 9 февруари 2013 Здравейте (евентуално бъдещи) колеги Извинявам се ако пускам вече съществуваща тема (или е в неподходяща папка) но и аз да попитам :icon_angel: Оглеждам се да сменя колата и сега се оглеждам в един Лансер 2008ма бензин 18 Инвайт Какво Ви е цялостното мнение за колата ( и евентуално това ниво към което съм се насочил)Какви са и болежките и проблемите поддръжката За какво да гледам като я оглеждам Мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 Здравейте (евентуално бъдещи) колеги Извинявам се ако пускам вече съществуваща тема (или е в неподходяща папка) но и аз да попитам :icon_angel: Оглеждам се да сменя колата и сега се оглеждам в един Лансер 2008ма бензин 18 Инвайт Какво Ви е цялостното мнение за колата ( и евентуално това ниво към което съм се насочил)Какви са и болежките и проблемите поддръжката За какво да гледам като я оглеждам Мерси предварително Вдигни 130-140, натисни леко спирачката и ако притртесе волана значи е с криви дискове, т'ва като гледам форума е генерален проблем на тия коли (включително и моята) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo_bgh Публикувано 11 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2013 Вдигни 130-140, натисни леко спирачката и ако притртесе волана значи е с криви дискове, т'ва като гледам форума е генерален проблем на тия коли (включително и моята) Мерси колега Ама не ме плашат едни криви дискове ... доста повече ме плашат основните агрегати (двигател, скоростна кутия, електроника, окачване) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 А теб не те... ама аз за тях съм дал повече пари от колкото ми беше ремонта на турбото... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo_bgh Публикувано 11 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2013 А теб не те... ама аз за тях съм дал повече пари от колкото ми беше ремонта на турбото...Е, колко струват тези дискове, че започнахте да ме плашите вече ??? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Не е въпроса колко, а колко пъти ги сменяш ;)... но това зависи и от стила на каране, на моя не изкарват . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Е, колко струват тези дискове, че започнахте да ме плашите вече ??? :icon_hmm:Нямат и 200 лв. и то на ТРВ Лукас, ама колегите залитат по други екзотични марки, за това им е по скъпо от ремонта на турбината ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo_bgh Публикувано 12 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Нямат и 200 лв. и то на ТРВ Лукас, ама колегите залитат по други екзотични марки, за това им е по скъпо от ремонта на турбината ..:D Е, 200 лв ако са комплекта - нищо страшно не е , даже напротив ... а и аз принципно си карам по "класическия" канал ... а и не съм голям мародер на спирачките но ще го имам предвид като я тествам Нещо друго относно колата - съединител, скорости, двигател , окачване ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Нямат и 200 лв. и то на ТРВ Лукас, ама колегите залитат по други екзотични марки, за това им е по скъпо от ремонта на турбината ..:D Извинявай, ти имаш ли Лансър? Ако имаш с ТРВ ли го караш? Колко километра имаш изминати с тези 200лв струващи дискове? Ама не да си чул, някой да ти е казал или дошъл при теб! Айде стига, дай ми ги тея дискове, ако ти ги върна след една седмица криви за твоя сметка, ако не аз си ги плащам? Те дискове за 500лв на EBC заминават, та тея. Като само да добавя, че всъщност дисковете на EBC, мисля че бях писал че са 300лв, по последни данни и то без отстъпката за клуба. Карал съм си колата с оригиналните, сменени с нови в БС, които друг ще каже колко струват, след това такива за 180лв, след което с EBC... ПРОСТО СПИРАЧНАТА СИСТЕМА НЕ СТРУВА, колата много спира, но за сметка на това заминават дисковете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo_bgh Публикувано 12 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Извинявай, ти имаш ли Лансър? Ако имаш с ТРВ ли го караш? Колко километра имаш изминати с тези 200лв струващи дискове? Ама не да си чул, някой да ти е казал или дошъл при теб! Айде стига, дай ми ги тея дискове, ако ти ги върна след една седмица криви за твоя сметка, ако не аз си ги плащам? Те дискове за 500лв на EBC заминават, та тея. Като само да добавя, че всъщност дисковете на EBC, мисля че бях писал че са 300лв, по последни данни и то без отстъпката за клуба. Карал съм си колата с оригиналните, сменени с нови в БС, които друг ще каже колко струват, след това такива за 180лв, след което с EBC... ПРОСТО СПИРАЧНАТА СИСТЕМА НЕ СТРУВА, колата много спира, но за сметка на това заминават дисковете. Е, ок и 300лв да са ... дисковете не са маслен филтър, въпреки че си остават консуматив, на всяка кола се сменят ... По-скоро ме притесняват наистина скъпите и трудни за диагностициране възли - съединител, скорости, двигател , окачване ?Има ли някакви проблеми ... или пък другаде ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 (редакция) 90000км юнашко каране DI-D двигателя: предни амортисьори, 3х дискове предни + оригиналните = 4бр, поне 4х накладки предни, един път задни, скорости не съм пипал, съединител също, окачването разни тампончета освен споменатите амортисьори, премахнат DPF филтър - физически и софтуеърно, процедурата е ясна, излиза около 800лв. Това е ... Редактирано 12 февруари 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo_bgh Публикувано 12 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2013 90000км юнашко каране DI-D двигателя: предни амортисьори, 3х дискове предни + оригиналните = 4бр, поне 4х накладки предни, един път задни, скорости не съм пипал, съединител също, окачването разни тампончета освен споменатите амортисьори, премахнат DPF филтър - физически и софтуеърно, процедурата е ясна, излиза около 800лв. Това е ... Мерси Rangel Simov за инфото WOW ... това ми се струват супер мн неща ... и то от човек слизащ от Рено ... 8години и все още оригинални амортисьори, дискове, тампони ... Явно имат проблем и те с предницата ... какви са цените за ремонтите там (приблизително естествено) ?А някой да сподели за бензиновия двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Разрови малко този раздел, всеки е писал като е ремонтирал нещо, колко му е излязло, така че ще се ориентираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Извинявай, ти имаш ли Лансър? Ако имаш с ТРВ ли го караш? Колко километра имаш изминати с тези 200лв струващи дискове? Ама не да си чул, някой да ти е казал или дошъл при теб! Айде стига, дай ми ги тея дискове, ако ти ги върна след една седмица криви за твоя сметка, ако не аз си ги плащам? Те дискове за 500лв на EBC заминават, та тея.Не, имам галант, със същия размер дискове, но по тежък от Лансера, 156000 км. имам изминати с ТРВ-то и още не са за изхвърляне ..Дай ми и ти тези ЕБС от 500 лв., няма да чакаш седмица, след 1час ще ти ги върна готови за изхвърляне .:DКакто виждаш из форума, не си единствения изкривил ЕБС, така че не си струва инвестицията и човек който не си е поставил за цел да ги криви, спокойно може да си кара и с дискове от 90- 100 лв. бройката ..Тъй че, няма нужда да го стресираме човека с тези дискове, при Лансера ги кривите само няколко човека, с по нервни глезени ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Ми да ти кажа, просто не е измислено както трябва, имаме Санта Фе от 2007г. автомат, караме го по юнашки и от Лансъра 90000км и си е още с фабричните... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Е, колко струват тези дискове, че започнахте да ме плашите вече ??? :icon_hmm:Скоро направих справка, оригиналните предни дискове + комплект накладки 550 лв. в Ратола Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Мен много ме е яд, че изпуснах апарати от vr4 имаше, пасват едно към едно и не бяха скъпи, нещо от сорта на по 50 паунда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo_bgh Публикувано 12 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Разрови малко този раздел, всеки е писал като е ремонтирал нещо, колко му е излязло, така че ще се ориентираш. Аз поразрових още преди да пусна темата ... но не видях нещо кой знае колко страшно и затова реших да попитам А нещо друго специфично да гледам при огледа ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Аз поразрових още преди да пусна темата ... но не видях нещо кой знае колко страшно и затова реших да попитам А нещо друго специфично да гледам при огледа ?Гледай да ти хареса. :icon_n_king: Аз се убедих, че проблемите на тази кола идват първо от шофьора, после от пътищата, после от горивата, после от консумативите, после от резервните части, после от сервизите и на последно място от самия автомобил! :icon_thumbup:Ако питаш мене си вземи бензинов. Аз от CVT съм мнооого доволен, защото съм минал над 130 000км с яко каране и не е мръднало, но на всеки 75 000км даваш 500лв за подмяна на филтър и масло.Бензиновия двигател, е доста сполучлив според мене. От нова до 90 000км, издевателства на бензин, а след това та до сега на 134 000км и на газ, без последствия. Гледай обаче нивото на оборудване да е Интенз или Инстайл, защото от там надолу е кофти.Дизела на Лансер е немски БОКЛУК, който си се разваля, а освен това нафтата е гориво за селскостопански машини! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idb Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Моят Лансер е бензин 1.8 ръчна пред последното ниво на оборудване, среден разход 7.5-8/100км. Изминати 32000км, никакви забележки до този момент! Колата е на 2 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Стига го страхувайте човека с тези дискове :D За 48 000 км юнашко каране не съм пипнал нищо по колата освен масло 3-4 пъти.Предните накладки са малко под половината, дисковете са си идеални!За справка на предишната кола за толкова километра смених дискове, 3 пъти предни накладки и 1 път задни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 (редакция) На мен ми останаха още 3 вноски. В края на Май става на 5 години. Нищо не е сменяно по колата. Същият двигател и скоростна кутия като на Васко, а този модел с 1.8 бензин и CVT често ходи до 6200 оборота. При нормално каране се постига разход 6.2-6.5, а в ограничения от 50 или 60 км/ч разхода даван от компютъра е 5.3 (при 50 км/ч) - 4.8 (при 60 км/ч). Трябва да знаеш, че за Васко "яко каране" означава Асеновград-Смолян под 60 минути! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/first.gif Нормално разстоянието се взема за час и половина. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Шасито е преизчислено над 50% на огъване и усукване и се използва за производството и на Ево 10. Рангел го остави! Той е състезател и постоянно си доставя удоволствие, само дето не сподели колко пари е дал по електрони фишове в сравнение с дисковете и накладките.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gifИзвинявай Ранга, ама ти си роден за Ево! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif Редактирано 13 февруари 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Интересно само как разбра, че дизела е боклук имал ли си допир с дизеловия агрегат или само лаф да става Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Гледай да ти хареса. :icon_n_king: Аз се убедих, че проблемите на тази кола идват първо от шофьора, после от пътищата, после от горивата, после от консумативите, после от резервните части, после от сервизите и на последно място от самия автомобил! :icon_thumbup:Ако питаш мене си вземи бензинов. Аз от CVT съм мнооого доволен, защото съм минал над 130 000км с яко каране и не е мръднало, но на всеки 75 000км даваш 500лв за подмяна на филтър и масло.Бензиновия двигател, е доста сполучлив според мене. От нова до 90 000км, издевателства на бензин, а след това та до сега на 134 000км и на газ, без последствия. Гледай обаче нивото на оборудване да е Интенз или Инстайл, защото от там надолу е кофти.Дизела на Лансер е немски БОКЛУК, който си се разваля, а освен това нафтата е гориво за селскостопански машини! :icon_rock:Интересно само как разбра, че дизела е боклук имал ли си допир с такъв агрегат или само лаф да става Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Мойта е 1.8 ръчка Интенз ниво. След няколко дена става на 3г. и направо ме е срам да кажа, че е на 19000км. Нищо не е сменяно по колата освен масло и филтри. Преди седмица-две я настъпих наистина за първи път и се изненадах, как върви тая пущина! На 2ра до към 6000об. дигна 100км/ч -луда работа! Също е голям кеф като мине 4000об. като се пусне МИВЕК-а - как дърпа..... Нямам какво повече да кажа.Колегите да не ми се подиграват, ама съм луд фен и си я пазех до сега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.