Премини към съдържание

Абе тук има един Галант съм му хвърлил око...


rafaelo

Препоръчано мнение

Илийка, предните фарове от американски Галант ли са? Аз са първи път виждам точно такова изпълнение и ме притеснява да не са правени някакви интервенции. :icon_hmm:

 

Тези фарове като че ли са свалени от ВР4. По-важният въпрос не е как изглеждат, а защо са сменяни фаровете. Не мисля, че има ЕА галанти, които да излизат фабрично с такива фарове. Вторият въпрос е, че ВР- фаровете винаги са на коли с десни волани, респ. непригодни за употреба по пътищата на континента. Естествено, без да се разглобят и сменят механизмите.

Та тези фарове повдигат някои въпроси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Опасявате се да не е със сменян волан или да не е блъскана ли? Не е ли възможна смяна с цел фаца просто или нещо такова. Не знам,но разхода от 13 на 100 + ме фрапира доста! Горе долу от това което научавам от колеги и което отсях от теми от форума това е ситуацията с V6. Някой от вас кара ли V6 ръчка на газ да сподели данни? Тя моята работа стана - иска да влезе във ваната но го е страх от мехурчетата, ама все пак си е притеснително. Очаквах примерно 11-12лт./100 завишаване спрямо 2.0,но над това вече не е практично никак. Със сегашния ми Гатлинг си карам сравнително на воля като 10 на 100 combined не ми мърдат. Ако трябва да смятам 12-13 потенциално + ми става доста отблъскващо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При изправни с-ми и добри настройки на газовото това е минимумът градско. На дълго трябва да го шпориш със 150 и да изпреварваш на заварка за да глътне 13 л газ.

Всяка кола при над 10 години е в уникално само по себе си състояние. Ако произволно вземем два галанта V6 и се карат един след друг с 5 литра гориво по еднакъв начин, винаги единият ще минава повече разстояние от другия.

Средният нормално е ~9,5-10 литра бензин. На дълго 7,5 и дори по-малко ми е горяла с 90-100-110. тук-там и 140 малко да избели ауспуха. На газ който каквото и да ти разправя става поне 1 л отгоре при равни други условия. V6 е много приятен за каране - върви при всички обороти и кривите на в.м. и киловатите са се получили много добре. Няма как да слага повече мощност на пътя и да харчи колкото 2.0. Освен ако 2.0 има проблем или е поизносен.

Ако си доволен от колата си просто си я карай :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опасявате се да не е със сменян волан или да не е блъскана ли? Не е ли възможна смяна с цел фаца просто или нещо такова. Не знам,но разхода от 13 на 100 + ме фрапира доста! Горе долу от това което научавам от колеги и което отсях от теми от форума това е ситуацията с V6. Някой от вас кара ли V6 ръчка на газ да сподели данни? Тя моята работа стана - иска да влезе във ваната но го е страх от мехурчетата, ама все пак си е притеснително. Очаквах примерно 11-12лт./100 завишаване спрямо 2.0,но над това вече не е практично никак. Със сегашния ми Гатлинг си карам сравнително на воля като 10 на 100 combined не ми мърдат. Ако трябва да смятам 12-13 потенциално + ми става доста отблъскващо.

 

Фаровете са сменяни, това изглежда безспорно. Какви са причините за това е нещо, което ти като потенциален купувач ще изследваш. Дали само за красота или по друга причина, в момента тази кола е с фарове от автомобил с десен волан, тоест с неизползваеми фарове. Предполагам, че не може да изключиш автоматично вариантът, при който фаровете са сменяни, а предната броня и капак боядисвани... Затова са огледите преди, а не след покупка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Опасявате се да не е със сменян волан или да не е блъскана ли? Не е ли възможна смяна с цел фаца просто или нещо такова. Не знам,но разхода от 13 на 100 + ме фрапира доста! Горе долу от това което научавам от колеги и което отсях от теми от форума това е ситуацията с V6. Някой от вас кара ли V6 ръчка на газ да сподели данни? Тя моята работа стана - иска да влезе във ваната но го е страх от мехурчетата, ама все пак си е притеснително. Очаквах примерно 11-12лт./100 завишаване спрямо 2.0,но над това вече не е практично никак. Със сегашния ми Гатлинг си карам сравнително на воля като 10 на 100 combined не ми мърдат. Ако трябва да смятам 12-13 потенциално + ми става доста отблъскващо.

Аз карам V6 ръчка на газ от година и 2 месеца.Живея в малък град и често пътувам до Пловдив, от което ми се получава комбиниран около 60% на 40% в полза на извънградското. Карам различно-понякога доста агресивно понякога плавно и спокойно. Та при тези условия разхода на газ ми е около 12-12.5/100 км. Минимумът, който съм постигал беше 10.5/100 при пробег от 250+ километра само извън града при скорости от порядъка на 110-130 км/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Остай ти 12-13лт. /100 + 1000 други главоболия. Ще си карам 2-ката :icon_thumbup: И без друго съм я постегнал стабилно. Както казваше един приятел ирландец - "Better have a devil that you know, rather than one that you don't know...",

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...