SLX Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Илийка, предните фарове от американски Галант ли са? Аз са първи път виждам точно такова изпълнение и ме притеснява да не са правени някакви интервенции. :icon_hmm: Тези фарове като че ли са свалени от ВР4. По-важният въпрос не е как изглеждат, а защо са сменяни фаровете. Не мисля, че има ЕА галанти, които да излизат фабрично с такива фарове. Вторият въпрос е, че ВР- фаровете винаги са на коли с десни волани, респ. непригодни за употреба по пътищата на континента. Естествено, без да се разглобят и сменят механизмите.Та тези фарове повдигат някои въпроси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Опасявате се да не е със сменян волан или да не е блъскана ли? Не е ли възможна смяна с цел фаца просто или нещо такова. Не знам,но разхода от 13 на 100 + ме фрапира доста! Горе долу от това което научавам от колеги и което отсях от теми от форума това е ситуацията с V6. Някой от вас кара ли V6 ръчка на газ да сподели данни? Тя моята работа стана - иска да влезе във ваната но го е страх от мехурчетата, ама все пак си е притеснително. Очаквах примерно 11-12лт./100 завишаване спрямо 2.0,но над това вече не е практично никак. Със сегашния ми Гатлинг си карам сравнително на воля като 10 на 100 combined не ми мърдат. Ако трябва да смятам 12-13 потенциално + ми става доста отблъскващо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 При изправни с-ми и добри настройки на газовото това е минимумът градско. На дълго трябва да го шпориш със 150 и да изпреварваш на заварка за да глътне 13 л газ.Всяка кола при над 10 години е в уникално само по себе си състояние. Ако произволно вземем два галанта V6 и се карат един след друг с 5 литра гориво по еднакъв начин, винаги единият ще минава повече разстояние от другия.Средният нормално е ~9,5-10 литра бензин. На дълго 7,5 и дори по-малко ми е горяла с 90-100-110. тук-там и 140 малко да избели ауспуха. На газ който каквото и да ти разправя става поне 1 л отгоре при равни други условия. V6 е много приятен за каране - върви при всички обороти и кривите на в.м. и киловатите са се получили много добре. Няма как да слага повече мощност на пътя и да харчи колкото 2.0. Освен ако 2.0 има проблем или е поизносен.Ако си доволен от колата си просто си я карай :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Опасявате се да не е със сменян волан или да не е блъскана ли? Не е ли възможна смяна с цел фаца просто или нещо такова. Не знам,но разхода от 13 на 100 + ме фрапира доста! Горе долу от това което научавам от колеги и което отсях от теми от форума това е ситуацията с V6. Някой от вас кара ли V6 ръчка на газ да сподели данни? Тя моята работа стана - иска да влезе във ваната но го е страх от мехурчетата, ама все пак си е притеснително. Очаквах примерно 11-12лт./100 завишаване спрямо 2.0,но над това вече не е практично никак. Със сегашния ми Гатлинг си карам сравнително на воля като 10 на 100 combined не ми мърдат. Ако трябва да смятам 12-13 потенциално + ми става доста отблъскващо. Фаровете са сменяни, това изглежда безспорно. Какви са причините за това е нещо, което ти като потенциален купувач ще изследваш. Дали само за красота или по друга причина, в момента тази кола е с фарове от автомобил с десен волан, тоест с неизползваеми фарове. Предполагам, че не може да изключиш автоматично вариантът, при който фаровете са сменяни, а предната броня и капак боядисвани... Затова са огледите преди, а не след покупка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Опасявате се да не е със сменян волан или да не е блъскана ли? Не е ли възможна смяна с цел фаца просто или нещо такова. Не знам,но разхода от 13 на 100 + ме фрапира доста! Горе долу от това което научавам от колеги и което отсях от теми от форума това е ситуацията с V6. Някой от вас кара ли V6 ръчка на газ да сподели данни? Тя моята работа стана - иска да влезе във ваната но го е страх от мехурчетата, ама все пак си е притеснително. Очаквах примерно 11-12лт./100 завишаване спрямо 2.0,но над това вече не е практично никак. Със сегашния ми Гатлинг си карам сравнително на воля като 10 на 100 combined не ми мърдат. Ако трябва да смятам 12-13 потенциално + ми става доста отблъскващо.Аз карам V6 ръчка на газ от година и 2 месеца.Живея в малък град и често пътувам до Пловдив, от което ми се получава комбиниран около 60% на 40% в полза на извънградското. Карам различно-понякога доста агресивно понякога плавно и спокойно. Та при тези условия разхода на газ ми е около 12-12.5/100 км. Минимумът, който съм постигал беше 10.5/100 при пробег от 250+ километра само извън града при скорости от порядъка на 110-130 км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Остай ти 12-13лт. /100 + 1000 други главоболия. Ще си карам 2-ката :icon_thumbup: И без друго съм я постегнал стабилно. Както казваше един приятел ирландец - "Better have a devil that you know, rather than one that you don't know...", Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.