Balistik92 Публикувано 26 ноември 2012 Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Здравейте колеги.Отдавна не бях имал проблеми с японката..Колт Cj 1.3 '97. Но от скоро има много нестабилни обороти на празен ход.. Ту ниски-ту високи. Преди няма и година сменях TPS поради друга причина.Сега при диагностика не ми вади никаква грешка.Мислех,че е от стъпковото моторче(ел. клапана за ниските) - смених го.Свалих дросела и колектора-изчистих ги,смених гарнитурите.И прогрес никакъв! Не мисля,чи влиза въздух от някъде.. Моля ако някой има идея да сподели. Също така ме интересува ако реша мога ли да сменя целия колектор с такъв от 1.6? Имат ли дебитомер 1.6-иците? Възможна ли е изобщо подобна интервенция? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 ноември 2012 Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Да имат дебитомер 1.6 моторите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 26 ноември 2012 Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Можеш да вземеш един спрей, carburetor cleaner например, и да пръскаш там, където те съмнява че влиза въздух и да следиш дали се променят оборотите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 26 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Ами именно,че никъде не ме съмнява да влиза въздух.. Не знам и аз вече какво да правя.. Дали не е от бензина.. Горе-долу се появи проблема откакто Лукойл смениха Е98 с 98 ecto.. А винаги съм я карал на 98. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 26 ноември 2012 Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Ами именно,че никъде не ме съмнява да влиза въздух.. Не знам и аз вече какво да правя.. Дали не е от бензина.. Горе-долу се появи проблема откакто Лукойл смениха Е98 с 98 ecto.. А винаги съм я карал на 98.Колектор не знам дали можеш да сложиш, но има един клега от Кюстендил с дросел от 1.6.Ако имаш такъв пробвай, въпреки, че ме съмнява от това да е проблема.По скоро ми клони на МПХ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 26 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Ами да ама първо почистих моето моторче,после го смених и същата работа.. Дросела също изчистих доста старателно.. И гарнитурата му смених. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Провери си някой от запалителните кабели да не е,при мен имаше такъв момент,беше прегоряла графитната жилка към лулата на от 2 кабелите ,и от там менеше оборотите!Ако ти се занимава трябва да извадиш самите лули,и тогава ше имаш поглед в/у нещата,играчка е малко но при мен се получи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 27 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Ок,още в събота ще ги прегледам.. Благодаря за идеята. Има смисъл,защото снощи й бутнах малко центровката като за 95 и опънах жилото на газта и малко се промени..Не върви хубаво,но сякаш по-ги държи тея обороти.. Или бензина е кофти или нещо по искрата не е на ред.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 ... Има смисъл,защото снощи й бутнах малко центровката като за 95 и опънах жилото на газта и малко се промени.. ?? Kолега тия двигатели имат детонационен датчик, на базата на чиито данни сами си местят ъгъла на подаване на искрата според различния октан на бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Ок,още в събота ще ги прегледам.. Благодаря за идеята. Има смисъл,защото снощи й бутнах малко центровката като за 95 и опънах жилото на газта и малко се промени..Не върви хубаво,но сякаш по-ги държи тея обороти.. Или бензина е кофти или нещо по искрата не е на ред.. Ем шашнал си му напълно компа....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 27 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Как да си измени ъгъла на предварение,като не е с комутатор,а е с делко..?А относно компа-не ми показва грешка И все пак ще му разкача акомулатора за 2 мин да "изтрезнее" компа.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 27 ноември 2012 Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Ъгъла на предварение на тези двигатели не е предвидено да се променя....Делкото се центрова и не се бара повече. За предварението има само един октан коректор за гориво с нисък и висок октан.....Поради факта че в делкото са датчиците за колянов и разпределителен вал, въртенето му общо взето осира целия пеизаж, а това не е редно.И последно със светодиодче работите нестават, загуба на време........ Грешка се записва ако има проблем и той се задържи постоянен в течение на 6сек, но пък щеше да светне Чека, т.е. дори и да има дерт не е задължително да се запише като грешка. Май диагностиката остава най-адекватната проверка.....но неговоря за това да се закачи на компютър и да се четат грешките........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 27 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2012 Благодаря за експертното мнение..До тук добре,но в този малък град няма кой да има MUI.. Трудна работа за диагностиката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.