Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Имаш предвид, че не е бил зацепен правилно ли? Дай повече подробности, интересно е!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Нямаше никаква центровка и ролките бяха на умиране.Сега няма нищо общо и звука на двигателя се промени.Преди вдигаше обороти,без да наема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано твоята поне да тръгне Дидко... моята я поразглобих тия дни.. свалих пак смукателите , капаците на главите... гледах с луфтомер клапаните дали са регулирани, гледах отново зацепването - както трябва си е вече не е мръднал нито един вал ... гледах инсталацията и открих пипано по нея.. общия плюс на дюзите на 1 3 и 5ти цилиндър беше пипан.. беше изолиран с нещо като болкит които миришеше на блато и един сив изолирбанд които го видях под таблото при алармата .... някои много сериозно е прецакал инсталацията на тази кола защото мерих и компресия на цилиндрите.. познайте - 17,5 бара ! Тия дни ще си правя стробоскоп с една много маняшка светкавица и ще видя как е центровката на искрата.. остава ми да замеря налягане на бензина и още нкои дреболии от които може да има значение !

А малкок като се постопли мятам и цялата инсталация да огледам .. ще намеря виновника рано или късно ... само ме е яд че си купих фто мивек а колта ми доставя много по-голямо удоволствие като го карам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагай МИВЕКА в Колта!!! Този сайт ровил ли си го www.coltuk.org.Правиш си регистрация и в секцията Projects има едно 2 суапа от ФТО на Колт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги аз няма да кажа нищо.. просто ще ви постна следната снимка направена от сервизното описание на фто-то.. потресен съм как може да го направят по този начин тези жълтури откачени ... да се чуди и мае човек.. ама нали тряя да ни е гадно !

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/p206x206/524639_4697653412812_225082591_n.jpg

Редактирано от SlowDead
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, че трябва да върнеш един зъб назад ли?

Да.. и освен това пластината със перките беше завъртяна и белега които е на самата пластина беше на положение около 180 градуса спрямо белега на шайбата... извадихме ролката и отзад има 2 чопа с шплентчета в които влиза шайбата.. само че някои "майстор" се е вдъхновил и опаля... кфоо да ви говоря .. в момента я зглобяваме ще пиша по-късно как се държи колата ! :Д

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха, значи не са за бой жълтите, а родните "майстори". В сървис мануал-а всичко си е описано точно и за всеки "майстор" би било лесно да се справи без грешки. Само трябва да има компютър, инсталиран адоуби рийдър, и да има елементарни познания по английски. Инструментариума всеки гаражен майстор го има, но ноухау-то им убягва. А японеца го е описал стъпка по стъпка и с картинки...

Радвам се, че сте излекували бегачката!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми е интересно на 170-то коня дали трябва да се дава пак зъб назад... предполагам че не но все пак да попитам ... немога да намеря сервизното за FTO GR версията.. някои ако го има моля да пише или да го прати :) 10х

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след още четене макар че ми е "леко" зле англииския с тези термини от мейнуала разбрах че се дава зъб назад за да може да се монтира лесно ремъка и тъй като е дълъг след обтягането му всички белези си идват абсолютно точно.. е че днес го върнахме на белег .. явно проблема е бил единствено в завъртяната ламаринка защото колата тръгна още по-добре и звука от мотора стана по-мек ! На изуст го научих вече фто-то :Д

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Върви доста повече да ! Сега ще поразглобя оборудването на колта ... климатиче съм му подготвил нов мокет алата балата.. време му е да го постегна "малкия"(любимата ми кола) :Д

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше някой друг можеше отдавна да се е отказал . ;) Поздравявам те за железните нерви колега, ФТО-то е Екзотика , Колта също не по-малко...

Много готини машинки , ще следя с интерес постовете свързани с тях :icon_rock:

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следващата ми задача е да премахна скоростното ограничение.. малко след 180 изключва ... мисля че знам как се прави ако се получи ще постна тук начина за изпълнение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те взех една красота ФТО 1800/126 много ми допада но съм много бос по коли искам да я карам но ми трябва информация от къде да започна!Предварително Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те взех една красота ФТО 1800/126 много ми допада но съм много бос по коли искам да я карам но ми трябва информация от къде да започна!Предварително Благодаря!

Първо ти трябва свидетелство за управление на МПС, респективно да си минал курс на обучение.Питай нещо по-конкретно, че така поне аз не разбрах какво имаш в предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо ти трябва свидетелство за управление на МПС, респективно да си минал курс на обучение.Питай нещо по-конкретно, че така поне аз не разбрах какво имаш в предвид.

 

E аз книжка имам от 96-та , но ме интересува какво е първото което да гледам във ФТО!Задължително какво да сменя и така нататък! Много съм бос!!!!!!!!!!!!

Редактирано от Емил Димитров
Първото важно нещо е да пишете грамотно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е аз книжка имам от 96 но ме интересува какво е първото което да гледам във ФТО!Задължителнно каква да сменя и така нататък!Много съм бос!!!!!!!!!!!!

Здравей,

 

погледни тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7248.От към обслужване на този двигател (филтри,масло,ремъци) ,няма нищо екзотично или различно.Ако не се лъжа се влага и в Каризма / Галант.Като цяло не очаквай да те изненада неприятно двигателя.Задължително направи едно обслужване с хубави и качествени консумативи, особенно ремъка на ангренажа, че ако се скъса - боли.(то почти при всяка кола е така).За разхода на бензин очаква 10-12 литра в града (дори и повече ако я ръчкаш), и около 7-8 извън града.Все пак зависи и от стила ти на каране и дали си с автоматик или ръчка (предполагам ръчка).Също тка има доста британски сайтове на мицубиши ентусиасти (гугъл ще ти помогне да ги намериш),където е пълно с информация за модела, защото там е доста разпространен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Засякохте ли колко ви горят колите, че при мен отива 15...може и да го минава...

Редактирано от Емил Димитров
Използвайте главни букви в началото на изреченията си.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Моята с 20 литра минава 150 километра но крака ми не е никак лекичък... често влиза в 8к оборота :)

Иначе като се прибирах от софия с кофти центровка ми даде под 10 .. незнам с както трябва центрован ремък предполагам ще падне под 8 все пак е 2 литра мотора не е 4-5 :)

Пък и доколкото знам ти я караш на много къси разстояния.. така ще гори много предвид че в студеното време загрява по-бавно и поради това налива до 5 пъти повече бензин отколкото на загрят мотор...

Натъкнах се на един сайт в които беше публикувано разхода на всичките модели фто ... даже на 3 литровия мотор.. та там за моята (200 конски сили) пише че с 1 литър при скорост 60 километра на 4-та можеш да минеш 19,5 километра.. което ще рече една идея над 5 литра на 100 при скорост 60 километра на 4-та скорост...

Като сметнем че Българския бензин е "лиля" предполагам че ще качи литър най-малко отгоре .. демек 6,5 ... но едва ли има човек които ще има нерви да кара този автомобил с 60 километра.. аз не успявам !

Редактирано от SlowDead
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Моята с 20 литра минава 150 километра но крака ми не е никак лекичък... често влиза в 8к оборота :)

Иначе като се прибирах от софия с кофти центровка ми даде под 10 .. незнам с както трябва центрован ремък предполагам ще падне под 8 все пак е 2 литра мотора не е 4-5 :)

Пък и доколкото знам ти я караш на много къси разстояния.. така ще гори много предвид че в студеното време загрява по-бавно и поради това налива до 5 пъти повече бензин отколкото на загрят мотор...

Натъкнах се на един сайт в които беше публикувано разхода на всичките модели фто ... даже на 3 литровия мотор.. та там за моята (200 конски сили) пише че с 1 литър при скорост 60 километра на 4-та можеш да минеш 19,5 километра.. което ще рече една идея над 5 литра на 100 при скорост 60 километра на 4-та скорост...

Като сметнем че Българския бензин е "лиля" предполагам че ще качи литър най-малко отгоре .. демек 6,5 ... но едва ли има човек които ще има нерви да кара този автомобил с 60 километра.. аз не успявам !

Според мен колега ако е 7,5 на 100 км.си ОК!!!!Все пак караш ФТО!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Регистрирах ФТО-то с български номера,но го спряха от движение заради фаровете. Не ме разбраха май че с лява дирекция няма такива.Май ще ходя всеки ден докато им писне и ме пуснат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...