charislav Публикувано 19 декември 2012 Сподели Публикувано 19 декември 2012 Имаш предвид, че не е бил зацепен правилно ли? Дай повече подробности, интересно е!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d1dko Публикувано 20 декември 2012 Сподели Публикувано 20 декември 2012 Нямаше никаква центровка и ролките бяха на умиране.Сега няма нищо общо и звука на двигателя се промени.Преди вдигаше обороти,без да наема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 22 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2012 Дано твоята поне да тръгне Дидко... моята я поразглобих тия дни.. свалих пак смукателите , капаците на главите... гледах с луфтомер клапаните дали са регулирани, гледах отново зацепването - както трябва си е вече не е мръднал нито един вал ... гледах инсталацията и открих пипано по нея.. общия плюс на дюзите на 1 3 и 5ти цилиндър беше пипан.. беше изолиран с нещо като болкит които миришеше на блато и един сив изолирбанд които го видях под таблото при алармата .... някои много сериозно е прецакал инсталацията на тази кола защото мерих и компресия на цилиндрите.. познайте - 17,5 бара ! Тия дни ще си правя стробоскоп с една много маняшка светкавица и ще видя как е центровката на искрата.. остава ми да замеря налягане на бензина и още нкои дреболии от които може да има значение !А малкок като се постопли мятам и цялата инсталация да огледам .. ще намеря виновника рано или късно ... само ме е яд че си купих фто мивек а колта ми доставя много по-голямо удоволствие като го карам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 23 декември 2012 Сподели Публикувано 23 декември 2012 Слагай МИВЕКА в Колта!!! Този сайт ровил ли си го www.coltuk.org.Правиш си регистрация и в секцията Projects има едно 2 суапа от ФТО на Колт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 1 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 1 януари 2013 (редакция) Колеги аз няма да кажа нищо.. просто ще ви постна следната снимка направена от сервизното описание на фто-то.. потресен съм как може да го направят по този начин тези жълтури откачени ... да се чуди и мае човек.. ама нали тряя да ни е гадно !http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/p206x206/524639_4697653412812_225082591_n.jpg Редактирано 1 януари 2013 от SlowDead Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 януари 2013 Сподели Публикувано 2 януари 2013 Това, че трябва да върнеш един зъб назад ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 2 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2013 Това, че трябва да върнеш един зъб назад ли?Да.. и освен това пластината със перките беше завъртяна и белега които е на самата пластина беше на положение около 180 градуса спрямо белега на шайбата... извадихме ролката и отзад има 2 чопа с шплентчета в които влиза шайбата.. само че някои "майстор" се е вдъхновил и опаля... кфоо да ви говоря .. в момента я зглобяваме ще пиша по-късно как се държи колата ! :Д Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 2 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2013 Колата е ЧУК ! :Д Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 Поздравления :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 3 януари 2013 Сподели Публикувано 3 януари 2013 Ха, значи не са за бой жълтите, а родните "майстори". В сървис мануал-а всичко си е описано точно и за всеки "майстор" би било лесно да се справи без грешки. Само трябва да има компютър, инсталиран адоуби рийдър, и да има елементарни познания по английски. Инструментариума всеки гаражен майстор го има, но ноухау-то им убягва. А японеца го е описал стъпка по стъпка и с картинки...Радвам се, че сте излекували бегачката!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 3 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2013 Сега ми е интересно на 170-то коня дали трябва да се дава пак зъб назад... предполагам че не но все пак да попитам ... немога да намеря сервизното за FTO GR версията.. някои ако го има моля да пише или да го прати 10х Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 5 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2013 Колеги след още четене макар че ми е "леко" зле англииския с тези термини от мейнуала разбрах че се дава зъб назад за да може да се монтира лесно ремъка и тъй като е дълъг след обтягането му всички белези си идват абсолютно точно.. е че днес го върнахме на белег .. явно проблема е бил единствено в завъртяната ламаринка защото колата тръгна още по-добре и звука от мотора стана по-мек ! На изуст го научих вече фто-то :Д Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 януари 2013 Сподели Публикувано 6 януари 2013 И в крайна сметка, върви ли вече повече от колта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 6 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2013 Върви доста повече да ! Сега ще поразглобя оборудването на колта ... климатиче съм му подготвил нов мокет алата балата.. време му е да го постегна "малкия"(любимата ми кола) :Д Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 6 януари 2013 Сподели Публикувано 6 януари 2013 Ако беше някой друг можеше отдавна да се е отказал . ;) Поздравявам те за железните нерви колега, ФТО-то е Екзотика , Колта също не по-малко... Много готини машинки , ще следя с интерес постовете свързани с тях :icon_rock: поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 9 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2013 Следващата ми задача е да премахна скоростното ограничение.. малко след 180 изключва ... мисля че знам как се прави ако се получи ще постна тук начина за изпълнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icho77 Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Здравей аз вчера взех едно ФТО но съм много бос дай малко инфо какво е 1 неща което да гледам и части от къде оТ БГ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icho77 Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Здравей те взех една красота ФТО 1800/126 много ми допада но съм много бос по коли искам да я карам но ми трябва информация от къде да започна!Предварително Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Здравей те взех една красота ФТО 1800/126 много ми допада но съм много бос по коли искам да я карам но ми трябва информация от къде да започна!Предварително Благодаря!Първо ти трябва свидетелство за управление на МПС, респективно да си минал курс на обучение.Питай нещо по-конкретно, че така поне аз не разбрах какво имаш в предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icho77 Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 (редакция) Първо ти трябва свидетелство за управление на МПС, респективно да си минал курс на обучение.Питай нещо по-конкретно, че така поне аз не разбрах какво имаш в предвид. E аз книжка имам от 96-та , но ме интересува какво е първото което да гледам във ФТО!Задължително какво да сменя и така нататък! Много съм бос!!!!!!!!!!!! Редактирано 12 януари 2013 от Емил Димитров Първото важно нещо е да пишете грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 е аз книжка имам от 96 но ме интересува какво е първото което да гледам във ФТО!Задължителнно каква да сменя и така нататък!Много съм бос!!!!!!!!!!!!Здравей, погледни тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7248.От към обслужване на този двигател (филтри,масло,ремъци) ,няма нищо екзотично или различно.Ако не се лъжа се влага и в Каризма / Галант.Като цяло не очаквай да те изненада неприятно двигателя.Задължително направи едно обслужване с хубави и качествени консумативи, особенно ремъка на ангренажа, че ако се скъса - боли.(то почти при всяка кола е така).За разхода на бензин очаква 10-12 литра в града (дори и повече ако я ръчкаш), и около 7-8 извън града.Все пак зависи и от стила ти на каране и дали си с автоматик или ръчка (предполагам ръчка).Също тка има доста британски сайтове на мицубиши ентусиасти (гугъл ще ти помогне да ги намериш),където е пълно с информация за модела, защото там е доста разпространен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d1dko Публикувано 3 февруари 2013 Сподели Публикувано 3 февруари 2013 (редакция) Засякохте ли колко ви горят колите, че при мен отива 15...може и да го минава... Редактирано 4 февруари 2013 от Емил Димитров Използвайте главни букви в началото на изреченията си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 14 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2013 (редакция) Моята с 20 литра минава 150 километра но крака ми не е никак лекичък... често влиза в 8к оборота Иначе като се прибирах от софия с кофти центровка ми даде под 10 .. незнам с както трябва центрован ремък предполагам ще падне под 8 все пак е 2 литра мотора не е 4-5 Пък и доколкото знам ти я караш на много къси разстояния.. така ще гори много предвид че в студеното време загрява по-бавно и поради това налива до 5 пъти повече бензин отколкото на загрят мотор...Натъкнах се на един сайт в които беше публикувано разхода на всичките модели фто ... даже на 3 литровия мотор.. та там за моята (200 конски сили) пише че с 1 литър при скорост 60 километра на 4-та можеш да минеш 19,5 километра.. което ще рече една идея над 5 литра на 100 при скорост 60 километра на 4-та скорост...Като сметнем че Българския бензин е "лиля" предполагам че ще качи литър най-малко отгоре .. демек 6,5 ... но едва ли има човек които ще има нерви да кара този автомобил с 60 километра.. аз не успявам ! Редактирано 14 февруари 2013 от SlowDead Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icho77 Публикувано 26 февруари 2013 Сподели Публикувано 26 февруари 2013 Моята с 20 литра минава 150 километра но крака ми не е никак лекичък... често влиза в 8к оборота Иначе като се прибирах от софия с кофти центровка ми даде под 10 .. незнам с както трябва центрован ремък предполагам ще падне под 8 все пак е 2 литра мотора не е 4-5 Пък и доколкото знам ти я караш на много къси разстояния.. така ще гори много предвид че в студеното време загрява по-бавно и поради това налива до 5 пъти повече бензин отколкото на загрят мотор...Натъкнах се на един сайт в които беше публикувано разхода на всичките модели фто ... даже на 3 литровия мотор.. та там за моята (200 конски сили) пише че с 1 литър при скорост 60 километра на 4-та можеш да минеш 19,5 километра.. което ще рече една идея над 5 литра на 100 при скорост 60 километра на 4-та скорост...Като сметнем че Българския бензин е "лиля" предполагам че ще качи литър най-малко отгоре .. демек 6,5 ... но едва ли има човек които ще има нерви да кара този автомобил с 60 километра.. аз не успявам !Според мен колега ако е 7,5 на 100 км.си ОК!!!!Все пак караш ФТО! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d1dko Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 Регистрирах ФТО-то с български номера,но го спряха от движение заради фаровете. Не ме разбраха май че с лява дирекция няма такива.Май ще ходя всеки ден докато им писне и ме пуснат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.