Премини към съдържание

Не пали, а не е ясно защо


tintovs

Препоръчано мнение

Запалих последно в неделя и после .... мислих че е свършила бензина купих сложих 10-тина литра четох форума свещите работят, помпата качва бензин, стои на равно акумулатора здрав даже го изхабих веднъж и го зареждах и ... при майстор е той търси сега, но за сега не е открил.

Галант 94г 6А12 6V24 150к.с чудя се дали да пробвам с дърпане дали ще запали ама съм чувал че за такива мотори не е препоръчително.

Очаквам съвети - Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извади една или две свещи, допри ги на метална част наблизо (по двигателя) и някой да включи стартера докато гледаш дават ли искра и каква е тя. Трябва да е кратко - 3-4 сек. максимум, защото ако пръска гориво, двигателят ще получи много гориво, което после ще ти отиде в катализатора, а това не е добре. Не е добре и да я оставяш така напоена с бензин, защото ще отиде при маслото, което също е зле.

Свещите мокри ли бяха когато коленчи акумулаторът?

Бих развил трите удобни свещи и бих сипал със спринцовка по 1,5-2,0 милилитра бензин, след което пробвам дали ще "припука". Ако да, значи търсиш причината за липса/недостиг на гориво в цилиндрите. Ако не, не е лошо да видите белезите на ремъка дали къде са (да не би да е прескочил зъб).

На другата ми кола така открих, че дюзата не пръска бензин. Сега съм на вълна делко и компютър, намерил съм и двете работещи от кола, обаче няма кога да я ръчкам.

 

За всеки случай махни капачката на делкото и провери за замърсяване/износване по контактите - 6 броя. Виж и палеца дали е здрав. Имал съм случай да е прегоряла контактната пластина на палеца.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходя при майстора ми и ще го накарам да провери написаното.

Има ли вероятнос да е някаква грешка в електрониката защото наскоро след като загрее малко ми светваше (чека).?

Благодаря!!!

Редактирано от tintovs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има. Например прецакал се датчик за позиция на коляновия вал. Най-добре почни с една диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ходя при майстора ми и ще го накарам да провери написаното.

Има ли вероятнос да е някаква грешка в електрониката защото наскоро след като загрее малко ми светваше (чека).?

Благодаря!!!

.....а кой ти е майстора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Запалих последно в неделя и после .... мислих че е свършила бензина купих сложих 10-тина литра четох форума свещите работят, помпата качва бензин, стои на равно акумулатора здрав даже го изхабих веднъж и го зареждах и ... при майстор е той търси сега, но за сега не е открил.

Галант 94г 6А12 6V24 150к.с чудя се дали да пробвам с дърпане дали ще запали ама съм чувал че за такива мотори не е препоръчително.

Очаквам съвети - Благодаря предварително

 

 

Mоя както си работеше на място и угасна и после няма палене... помпата не е, мислех си за комутатор но на студен двигател би трябвало поне да опита да запали,бобина ако са 3 поне на 4 цилиндъра би трябвало да опита да работи ако е изгоряла някоя...но ако е комутатора може да съм го задавил докато съм опитвал да го запаля... По принцип имам проблем и с моторчето на празния ход,но не мисля, че той е проблема... Предложения?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Mоя както си работеше на място и угасна и после няма палене... помпата не е, мислех си за комутатор но на студен двигател би трябвало поне да опита да запали,бобина ако са 3 поне на 4 цилиндъра би трябвало да опита да работи ако е изгоряла някоя...но ако е комутатора може да съм го задавил докато съм опитвал да го запаля... По принцип имам проблем и с моторчето на празния ход,но не мисля, че той е проблема... Предложения?

 

ЕКУ-то, протекли кондензатори, датчик за положението на валовете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твърдите, че от всички тези неща колата както си работи, гасне и няма палене после? А тези датчиците на разпределителните валове колко са? Ако са два или повече според мен колата би трябвало поне на 3 цилиндъра да се опитва да работи, или поне да се опитва да запали... Поне според мен де,може и да бъркам...ако е датчик колянов вал съм съгласен вече така да издъхне... Еку-то има ли как да го проверя (след като ми обясните къде е и как да стигна до него де) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А има ли начин да го проверя? И какъв според вас е шанса да съм го задавил и съответно как да процедирам в ситуацията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм имал случай МПС да се задави при палене и на другия ден да не запали без проблеми. Мятат ли искрЪ тези свещи?

На другата ми кола имах два пъти проблем с комутатора. Точно преди да си отиде от този свят престава да пали топъл. Правех му студени компреси с вода и кърпа. Без майтап. Обаче всеки момент аха-аха да пукне и да се чудиш на кой приятел да звъннеш, който не е пил днес, на който на са му изключили телефона, колата му е в движение, книжката му не е отнета и има вЕнетка.

Без диагностика няма да минеш - бързо, лесно и не особено удобно предвид, че трябва някак да я закараш, а тя не върви сама.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес дойде комутатора, стискайте палци да запали бегача... :) само дето не пише Митсубиши пауър тр юнит но поне буксите май са еднакви...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мокри ли са свещите като я въртиш да запали? Развий една и виж. Провери ли дават ли ток?

Компютър мисля че само на диагностика може да се разбере дали работи. Може и някоя от буксите му да е загубила връзка и да иска малко наместване. Понякога и така става (лоша връзка някъде).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите не мога да ги развия защото нямам ключ...инструменти нямам никакви тук, имам в Плевен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А къде му е масата на този звяр? Гледах,гледах... А ако е скъсал ангренажа както работи на място, няма ли да изхлопа нещо..? Да издрънчи на удар..?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми така си мисля и аз, но все пак да си попитам... То мен вече истерията ме хваща, знам ли и аз какво да си мисля...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи някаква свещ от каквото и да е. Може и от резачка, храсторез ... нещо, което бръмчи, извади една лула която ти е удобна, пъхни свещта хубаво вътре да щракне, допри я на маса и приятел да гледа дали хвърля искра докато ти въртиш на стартера за кратко.

Ако ти е на сгода централния кабел от бобината, извади него и на разстояние от 1-2 мм от маса някой да върти на стартер за кратко да видиш мята ли искри. И гледай да не те разтресе тока, защото ще ти изтръпнат палците на краката ако те нацели.

Теоретично може и ремък да е прескочил.

Няма ли самодиагностика твоето камионче? Може пък да излезе някаква грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да има самодиагностика не знам как да я пусна и съответно как да я разчета... Трябва ми някой който да е имал такъв примерно или да му разбира поне... Къде му е ЕКУ-то на това чудо? Да го пробвам и него на принципа на изключването... или някой да каже някой разбирач от Варна който да може да му хвърли един поглед...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...