tintovs Публикувано 1 ноември 2012 Сподели Публикувано 1 ноември 2012 Запалих последно в неделя и после .... мислих че е свършила бензина купих сложих 10-тина литра четох форума свещите работят, помпата качва бензин, стои на равно акумулатора здрав даже го изхабих веднъж и го зареждах и ... при майстор е той търси сега, но за сега не е открил. Галант 94г 6А12 6V24 150к.с чудя се дали да пробвам с дърпане дали ще запали ама съм чувал че за такива мотори не е препоръчително. Очаквам съвети - Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 ноември 2012 Сподели Публикувано 2 ноември 2012 (редакция) Извади една или две свещи, допри ги на метална част наблизо (по двигателя) и някой да включи стартера докато гледаш дават ли искра и каква е тя. Трябва да е кратко - 3-4 сек. максимум, защото ако пръска гориво, двигателят ще получи много гориво, което после ще ти отиде в катализатора, а това не е добре. Не е добре и да я оставяш така напоена с бензин, защото ще отиде при маслото, което също е зле.Свещите мокри ли бяха когато коленчи акумулаторът? Бих развил трите удобни свещи и бих сипал със спринцовка по 1,5-2,0 милилитра бензин, след което пробвам дали ще "припука". Ако да, значи търсиш причината за липса/недостиг на гориво в цилиндрите. Ако не, не е лошо да видите белезите на ремъка дали къде са (да не би да е прескочил зъб).На другата ми кола така открих, че дюзата не пръска бензин. Сега съм на вълна делко и компютър, намерил съм и двете работещи от кола, обаче няма кога да я ръчкам. За всеки случай махни капачката на делкото и провери за замърсяване/износване по контактите - 6 броя. Виж и палеца дали е здрав. Имал съм случай да е прегоряла контактната пластина на палеца. Редактирано 2 ноември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tintovs Публикувано 4 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2012 (редакция) Утре ще ходя при майстора ми и ще го накарам да провери написаното. Има ли вероятнос да е някаква грешка в електрониката защото наскоро след като загрее малко ми светваше (чека).? Благодаря!!! Редактирано 4 ноември 2012 от tintovs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Има. Например прецакал се датчик за позиция на коляновия вал. Най-добре почни с една диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Утре ще ходя при майстора ми и ще го накарам да провери написаното. Има ли вероятнос да е някаква грешка в електрониката защото наскоро след като загрее малко ми светваше (чека).? Благодаря!!!.....а кой ти е майстора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Запалих последно в неделя и после .... мислих че е свършила бензина купих сложих 10-тина литра четох форума свещите работят, помпата качва бензин, стои на равно акумулатора здрав даже го изхабих веднъж и го зареждах и ... при майстор е той търси сега, но за сега не е открил. Галант 94г 6А12 6V24 150к.с чудя се дали да пробвам с дърпане дали ще запали ама съм чувал че за такива мотори не е препоръчително. Очаквам съвети - Благодаря предварително Mоя както си работеше на място и угасна и после няма палене... помпата не е, мислех си за комутатор но на студен двигател би трябвало поне да опита да запали,бобина ако са 3 поне на 4 цилиндъра би трябвало да опита да работи ако е изгоряла някоя...но ако е комутатора може да съм го задавил докато съм опитвал да го запаля... По принцип имам проблем и с моторчето на празния ход,но не мисля, че той е проблема... Предложения? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Mоя както си работеше на място и угасна и после няма палене... помпата не е, мислех си за комутатор но на студен двигател би трябвало поне да опита да запали,бобина ако са 3 поне на 4 цилиндъра би трябвало да опита да работи ако е изгоряла някоя...но ако е комутатора може да съм го задавил докато съм опитвал да го запаля... По принцип имам проблем и с моторчето на празния ход,но не мисля, че той е проблема... Предложения? ЕКУ-то, протекли кондензатори, датчик за положението на валовете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 ЕКУ-то, протекли кондензатори, датчик за положението на валовете. Подкрепям! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Твърдите, че от всички тези неща колата както си работи, гасне и няма палене после? А тези датчиците на разпределителните валове колко са? Ако са два или повече според мен колата би трябвало поне на 3 цилиндъра да се опитва да работи, или поне да се опитва да запали... Поне според мен де,може и да бъркам...ако е датчик колянов вал съм съгласен вече така да издъхне... Еку-то има ли как да го проверя (след като ми обясните къде е и как да стигна до него де) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Според вас категорично не е комутатора така ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Според вас категорично не е комутатора така ли? Може ли да пуснеш номера на рамата? Може и комутаторът да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 JMBSNE54APZ000605 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Любопитно ми е какво би ти помогнала рамата ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 А има ли начин да го проверя? И какъв според вас е шанса да съм го задавил и съответно как да процедирам в ситуацията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Досега не съм имал случай МПС да се задави при палене и на другия ден да не запали без проблеми. Мятат ли искрЪ тези свещи?На другата ми кола имах два пъти проблем с комутатора. Точно преди да си отиде от този свят престава да пали топъл. Правех му студени компреси с вода и кърпа. Без майтап. Обаче всеки момент аха-аха да пукне и да се чудиш на кой приятел да звъннеш, който не е пил днес, на който на са му изключили телефона, колата му е в движение, книжката му не е отнета и има вЕнетка.Без диагностика няма да минеш - бързо, лесно и не особено удобно предвид, че трябва някак да я закараш, а тя не върви сама. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Днес дойде комутатора, стискайте палци да запали бегача... само дето не пише Митсубиши пауър тр юнит но поне буксите май са еднакви... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Комутатора не е... Как мога да проверя еку-то или трябва проба-грешка, проба-грешка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Мокри ли са свещите като я въртиш да запали? Развий една и виж. Провери ли дават ли ток?Компютър мисля че само на диагностика може да се разбере дали работи. Може и някоя от буксите му да е загубила връзка и да иска малко наместване. Понякога и така става (лоша връзка някъде). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Свещите не мога да ги развия защото нямам ключ...инструменти нямам никакви тук, имам в Плевен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 А къде му е масата на този звяр? Гледах,гледах... А ако е скъсал ангренажа както работи на място, няма ли да изхлопа нещо..? Да издрънчи на удар..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Къв ангренаж те гони бре, паве :icon_doh: Ще издрънка я! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Еми така си мисля и аз, но все пак да си попитам... То мен вече истерията ме хваща, знам ли и аз какво да си мисля... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Вземи някаква свещ от каквото и да е. Може и от резачка, храсторез ... нещо, което бръмчи, извади една лула която ти е удобна, пъхни свещта хубаво вътре да щракне, допри я на маса и приятел да гледа дали хвърля искра докато ти въртиш на стартера за кратко. Ако ти е на сгода централния кабел от бобината, извади него и на разстояние от 1-2 мм от маса някой да върти на стартер за кратко да видиш мята ли искри. И гледай да не те разтресе тока, защото ще ти изтръпнат палците на краката ако те нацели.Теоретично може и ремък да е прескочил.Няма ли самодиагностика твоето камионче? Може пък да излезе някаква грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 И да има самодиагностика не знам как да я пусна и съответно как да я разчета... Трябва ми някой който да е имал такъв примерно или да му разбира поне... Къде му е ЕКУ-то на това чудо? Да го пробвам и него на принципа на изключването... или някой да каже някой разбирач от Варна който да може да му хвърли един поглед... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paveto Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Свещ никой няма а пък нова свещ за 5лв няма да взема при положение че имам само 2 в джоба... ;( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.