Премини към съдържание

Помощ умирам от студ


tsvetozar

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Понеже идва зима и по закона на Мърфи ми отказа парното.Искам само да поясня,че маркучите отиващи към купето в радиаторчето за парното и двата са топли,вентилаторчето си духа обаче не тръгва топъл въздух :icon_hmm: .Ако някой е наясно моля да помогне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Понеже идва зима и по закона на Мърфи ми отказа парното.Искам само да поясня,че маркучите отиващи към купето в радиаторчето за парното и двата са топли,вентилаторчето си духа обаче не тръгва топъл въздух :icon_hmm: .Ако някой е наясно моля да помогне.

 

Забелязах същия проблем при мен(не съм проверявал маркучетата). Но като пусна да духа ниски градуси и се включи климатика си духа студено, тогава всичко е наред, но като променя да духа топло.. дори и на 30 градуса да го пусна, пак не започва да духа топло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потърси тема за клапата за студен/горещ въздух. Чувал съм, че от изваден маркуч (този гофрирания) към пулта на климатроника (зад центр. конзола) също може да доведе до такъв проблем. При моята като включа вентилатора и завъртя от 17,5 към 25,0 градуса чувам движение на клапи. На AUTO също се чува.

Не знам къде седеше датчика за Т и как се проверява :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо, каква е колата (ясно е че е Галант, но боб ли да хвърлим кой модел)?

И второ, ако е ЕА с климатроник, потърси за "клапа студен топъл въздух" както е споменал Анди, понеже съм 100% сигурен как Пламен описваше подробно къде е моторчето което я движи, къде е телта която е закачена за нея и как може на ръка да се провери дали проблема е това моторче или в самата клапа.

 

Ще ти дам жокер (ако говорим за ЕА Галант с климатроник) - сваля се жабката и пластмасата в краката на пътника и се вижда и моторчето и телта ниско долу на централната конзола. Може да се пробва на ръка да се мести телта докато е пуснат климатроника и ако духне топло, сваляш моторчето за възстановяване на зъбчатка ( с каноконлит и памук - примерно).

Изваден маркуч пък на управлението на климатроника - пак от там може да надникнеш да видиш дали е изваден, а като свалиш радиото мисля че може да се бръкне и да се натика обратно. Ако е изваден, климатроника няма да получава адекватна информация за реалната температура в купето, но мисля че в крайни положения (17 или 30 градуса) той не гледа този датчик и би тр. да пуска съответно макс студ, макс жега.

 

Успех.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имах преди 10-на дена. Духа си студено на 30 гр. Маркучето си беше на място.

Разглобих жабката и кората - най-отдолу е клапата с моторчето и движещия механизъм.

Разкачих и свалих механизма и моторчето. Разглобих моторчето - беше си наред . закачих го пак и всичко си тръгна...

Предполагам, че телта за клапата нещо се е била запънала.

Да предупредя - изискват се здрави нерви и тънки пръсти ако решиш да разкачаш без да сваляш централната конзола..Работи се с главата надолу http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif

Един съвет - ако разкачиш механизма от моторчето - закачи го за буксата и го пробвай така...може и да не го отваряш ако си работи.

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хиляди благодарности колеги :icon_dance: Остава да почерпя.Оправи се парното.Моторчето беше запекло и не искаше да отвори клапата,но след като използвах къса отверка и големи нерви успях да сваля моторчето и леко го напънах докато изщрака нещо вътре след което моторчето заработи,но като намаля градусите в крайно долно положение моторчето почва да прескача и се чува гадно щракане.Ако някой може да каже нещо и по този въпрос ще съм благодарен.Благодаря ви още веднъж,бяхте ми много полезни :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш износени зъби на зъбното колело, а може и ти да си ги строшил :icon_thumbup: затова щрака и не работи както трябва. Има подобна, изчерпателна тема. Търси. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изскочил маркуча (гофрирания) който влиза в пулта за управление на парно/климатик (намиращ се на централната конзола) ще духа или максимум топло или максимум студено. провери първо него .

Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз разреших проблема.. успях да го излъжа без да свалям моторчето(изглеждаше доста нервна работа).

Както и да е някъде механизмът беше запекъл при моторчето, хванах палчето което излиза от кутията с моторчето и като го разместих малко по-силно и се разхлаби и почна леко да мърда. Реших да тествам отново преди да го сваля и то взе, че тръгна.. надявам се да е било срещнало зъбче някъде, а да не е счупен зъб. Но това само времето ще покаже. Направих няколко теста и си вървеше тихо и гладко. Нямах възможност да снимам, понеже малко ненадейно реших да го разглобя на полеви условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А не смаза ли механизма,за да върви по-лесно и да не натоварва пластмасовите зъбни колелета?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А не смаза ли механизма,за да върви по-лесно и да не натоварва пластмасовите зъбни колелета?

 

Не, аз не съм стигал до самото моторче, за да ги смажа. Свалих само жабката и кората, иначе след като го размърдах си върви лекичко и тихичко. Някъде е било заяло и му е трябвало съвсем малко, за да тръгне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...