Премини към съдържание

Гаранция ?


Yavor Genchev

Препоръчано мнение

:drive:Реших и аз да се включа в тази спорна тема.Значи казвам набързо,имам тригодишен ЛанДЗВер 1.8 бензин.В България дори и с 98 и икономично каране не ми е показвал по малко от 7/100.Прибирах се от Гърция с цялото семейство,натоварен с куфар и багажи при 140 километра в час и пуснат климатик и нещеш ли ми отчете 5/100.Обаче уловката е,че заредих 95 от Бритиш Петролеум.Та думата ми е,колата си гори колкото си трябва,лошото е,че ни ебават в качеството и цените и какво ли още не........Абе някои да е видял в Гърция да карат на фарове,че и това вдига разхода,а ние викаме колата гори много :drive:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата пак се измести!

Дизел, та дизел и какво за дизела? Какво сравнявате Турбо дизел с бензин без турбо?

Хайде да го сравним с един бензинов двигател с турбо! То дори не може да се каже, че е някакъв страшен мотор, а по скоро базик на инженерите. Става дума за еднолитровия трицилиндров турбо двигател на Форд със скромните 200+ коня.

http://www.topgear.c...gine-2012-09-04

 

http://www.ford.bg/v...ext.php?id=3521

 

П.П. Колега aga, догодина ако идваш до България с бавареца и минеш по новия мост на Дунав при Видин-Калафат, се обади да те опътя от къде да минеш, за да не се наложи да се връщаш с друг превоз. Освен това ще ти дам няколко безплатни съвета, от къде да не зареждаш, защото после може да хвърлиш едни 5000 Евро в сервиз за нови дюзи и ремонт. Едно L200 вече е 20 000 лв. по-скъпо след ДВА ремонта, заради "качествена" нафта.

 

Точно това имах предвид. Двигателите на Форд са последните рекламирани в случая. Но това не е новост. Почти всеки европейски производител в момента предлага такива бензинови мотори. И двигателят на Форд не е най-малкият. Това е 0,9 кубиковия турбо двигател на Фиат, двуцилиндров, с мощност от 90 к.с. Определено се работи усилено в тази насока. Дотогава, докато все още ползваме преимуществено двигатели с вътрешно горене и изчерпаеми източници на енергия - бъдещето на бензиновия двигател изглежда много по-бляскаво от това на дизела. И напълно основателно.

Редактирано от dino355
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята гаранция изтича този месец.

Ще направя следното. Въздужния филтър и филтър купе си ги купувам и ги сменям сам. Твърде лесно е, за да го направят в сервиз и да ми вземат пари за труда.

Маслото ще го сменя в Ратола, просто нямам условия сам да си го сменя. Ако в Ратола благоволят да ми ударят печат в книжката за смяна на масло ще е хубаво, ако не, здраве да е.

 

А относно профилактичния преглед преди да изтече гаранцията ще ти направят в Балкан Стар безплатно. Аз ходих преди около 2 седмици. Също така би трябвало да получиш писмо за този преглет, в което ще те оферират и за удължаване на гаранцията, естествено срещу съответната сума и задължително обслужване САМО в Балкан Стар следващите две години.

Във Варна трафика е ужас.Наистина светофарите са през 200м.От както я имам колата ми е с такъв разхода.CVT...Вие мислите ли че компютъра показва точно ?Извин градско не я жаля и разхода е 10-11.Баща ми го прави 9л/100км.

Кажете ми за последната смяна на комсумативи?Дали си струва да сменя всичко в Балкан Стар само за да пише в сервизната книжка че колата е била обслужвана от оторизиран сервиз когато я продавам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята гаранция изтича този месец.

Ще направя следното. Въздужния филтър и филтър купе си ги купувам и ги сменям сам. Твърде лесно е, за да го направят в сервиз и да ми вземат пари за труда.

Маслото ще го сменя в Ратола, просто нямам условия сам да си го сменя. Ако в Ратола благоволят да ми ударят печат в книжката за смяна на масло ще е хубаво, ако не, здраве да е.

 

А относно профилактичния преглед преди да изтече гаранцията ще ти направят в Балкан Стар безплатно. Аз ходих преди около 2 седмици. Също така би трябвало да получиш писмо за този преглет, в което ще те оферират и за удължаване на гаранцията, естествено срещу съответната сума и задължително обслужване САМО в Балкан Стар следващите две години.

 

Профилактичния преглед не е панацея! Обзалагам се, че всичко ще ти е ОК, дори и да не е. Не разчитай на него! Минал съм по този път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама недай така бе човек, според потребителите в този форум Италианци и Французи не могат да правят двигатели.

Същите тези Италянци имат и дизели около малко под 2000куб.см фабрично монтирани в серийни автомобили доближаващи 200к.с и най-интересното е че не се "трошат", чак толкова бързо както някои твърдят.

Не "чак толкова бързо". Истината е, че в сравнение с който и да е производител на дизелови агрегати с що годе някакви традиции, техните двигатели в момента са просто най-надеждните! И много трудно е да убедиш някого в това, на фона на една от най-масовите заблуди, според мен, на пазара на автомобили като цяло. Почти същото се отнася и за бензиновите им двигатели. В моето Мицубиши например, модел 2009, произведено 2010г., не работи нито една система, изобретена през последното десетилетие. В една Giulietta например, се сещам за най-малко 3, при това много сериозни, като системата Multiair за електронно командвана работа на повдигачите на клапаните и без дроселова клапа. Тя е първата, за която се сещам - патентована през 2010г. Не иска споменаване факта, че Alfa Romeo 156 е първият в света автомобил с дизел Common Rail - патентована от Fiat Powertrain Technologies през далечната 1996г. Има ли смисъл да коментираме допотопните DPF филтри, монтирани от VW групата и от PSA в колите им допреди няколко години. Защо всичко наред се задръстваше през 10 хил.км. ако си късметлия, а DPF на Алфите и Фиатите най-много през 50 хил. И интервалът се удължава с още толкова с едно елементарно почистване. Отговорът е, защото принципът на работа е различен - просто по-добър. Надеждността и качеството на изработката не само на двигателя, а на всичко по колата, при последните Фиати и Алфи - новото Bravo, по-старите вече като модели 159 и Brera и новата Giulietta, е на абсолютно недостижими за по-голямата част от конкуренцията нива. Но, остави... Това е ерес и не очаквам съгласие по тези въпроси. Уча се от опита си и не слушам празни приказки. Истината очевидно е, че между качество на продукта и продажби, има огромна разлика, а последното зависи от маркетинга и рекламата много повече отколкото от качеството. Пазарът обаче, който най-много цени качеството, е американският и съм сигурен, че много скоро това ще се види по отношение на Фиат и Алфа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии и моя пост е точно в тази посока. Просто много хора говорят общи приказки без никакви реални данни, на които да стъпят. Именно дизеловите common-rail двигатели на Фиат визирам, че са изключително надежни, не са капризни към горива и са просто устроени и не на последно място имат по-добри показатели от много прехвалени разработки на другите фирми. Между другото такъв е и двигателя на Рено ползван при по-новите Каризма и всички Спейс Стар и той има проблеми, но те не са чак толкова срещани и наистина двигателя е добър за времето си. Просто много малко хора се сещат, че всъщност дизеловия двигател ползван от доста фирми всъщност е Фиат с променен пластмасов капак. Сега не трябва да се изпада и в другата крайност, защото и тези двигатели си имат минуси, както има и доста добри и надежни двигатели на други производители. Относно продажбите, проблема не е във ФИАТ, а в представителя му за България. Няма друга страна в Европа с толко нисък пазарен дял на автомобили от групата на ФИАТ

 

Прав си напълно за представителството на Фиат и Алфа. Но... ако трябва да бъдем реалисти, продажбите на Алфа в целия свят не са никак задоволителни. Изобщо не мога да си представя как човек със здрав разум и нормален интелект, който е решил да похарчи 45 - 50 хиляди лева за нова кола в класа на комфортните седани в С сегмента, предпочита да си купи Авенсис пред Алфа 159. То е все едно да сравняваш хвърчило със самолет в абсолютно всяко отношение. И нелогичното е, че Фиат и Алфа върнаха в пълен обем високото качеството на продуктите си преди шестнадесет години, още с излизането на пазара на Алфа 156 и след нея нещата само вървят от качествено и надеждно към по-качествено, надеждно и иновативно. А продажбите стоят на нивата отпреди това. Автомобилният пазар е много консервативен - факт, но шестнадесет години са напълно достатъчни, за да се види поне тенденция към подобряване на продажбите, каквато липсва при Алфа. При Фиат действително не е така. В световен мащаб продават добре, но могат много по-добре. Ето защо казвам, че най-вероятно причината е в лоша рекламна и маркетингова политика, каквато всъщност аз досега не съм забелязал при тях...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В алфа 159 2,4 мисля беше дизела пропътувах около 500км на задната седалка, хубава е колата, това, което не ми хареса е твърдата возия, която за България като цяло си е проблем, всеки знае защо :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...