Премини към съдържание

Space Wagon - повдигане на задницата


Препоръчано мнение

Абе много ниско са я сложили тази резервна гума - отдолу и отзад ;) Та след поредния риболов и минаване оттам където не и е работата на тази кола (ниви, дерета...) останових че при изкачване на големи наклони яко опирам, най-вече резервната гума. Не че не го знаех но взе да ме дразни.

Та има ли вариант да се повдигне малко задницата. Когато смених предните амортесьори с някакви на KYB - офроуд уж наистина се повдигна предницата. Ако сменя и задните дали ще има такъв ефект. Или трябва и пружините да се пипнат/сменят.

Имаше навремето едни гуми за подлагане под пружините, за Лади бяха май. Тук дали ще стане с такива номера, а бат Марине?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...и понеже никой не обажда реших да сменя задните амортесьори. С такива за офроуд окачване. Да ама не мога да се ориентирам, в CAPS дават за моето автомобилче два модела - MB663466 (нормални) и MB891679 (HIGH GROUND CLEARANCE SUSP). Викам си тези последните са моите обаче за KYB ми излизат тези - 343262 Excel-G (Gas Pressure). До тук добре ама за тях пише и Without off-road Susp. А сега де? Кои са задните амортесьори за off-road?

Тези ми ги дават по 95лв. бройката, добре ли е като цена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същите проблеми с задницата,предните амортисьори са сменени а задните оригиналните. Но според мен трайно повдигане може да се направи само с нови пружини. Амортисьорите след месец два ще слегнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз затова се засилих за подлагане на старите пружини че цената на новите не е хич приятна. При мен има и една 100 килограмова бомба отзаде в колата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В това отношение корейските "Вагончета" са облагодетелствани.

Сравни окачването с това на някое Сантамо, защото всички са повдигнати.

Разстоянието между гумата и веждата на снимката от аватара ми си е нормалното на равна повърхност.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да премериш разстоянието между пътя и резервната гума? Да ги сравня с разстоянието при мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе много ниско са я сложили тази резервна гума - отдолу и отзад ;) Та след поредния риболов и минаване оттам където не и е работата на тази кола (ниви, дерета...) останових че при изкачване на големи наклони яко опирам, най-вече резервната гума. Не че не го знаех но взе да ме дразни.

Та има ли вариант да се повдигне малко задницата. Когато смених предните амортесьори с някакви на KYB - офроуд уж наистина се повдигна предницата. Ако сменя и задните дали ще има такъв ефект. Или трябва и пружините да се пипнат/сменят.

Имаше навремето едни гуми за подлагане под пружините, за Лади бяха май. Тук дали ще стане с такива номера, а бат Марине?

Задните амортисьори нямат нищо общо с височината на колата, всичко опира до пружините ..Подложките за лади ги има и сега, но няма да ти свършат работа, защото са с по малък диаметър от пружините ти ..

Има едни за Опели които са подходящи като диаметър, но те пък са прекалено дебели и ще ти се вирне много задницата ..Виж ако им намалиш дебелината наполовина, ще ти свършат работа ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ти, знаеш :)

С кой трябва да се снабдя - този (пише 3см.) http://emk-33.com/shop/product_info.php?products_id=19904

или този - http://emk-33.com/shop/product_info.php?products_id=3433

Или е друг ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата вършат работа, но ще трябва да ги преработваш .. Имай в предвид, че когато подлагаш под пружината, подложка от 3 см. повдига колата с близо 6 см ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В какво ще се състои преработването? Диаметъра ли не пасва или нещо друго трябва да се прави?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да премериш разстоянието между пътя и резервната гума? Да ги сравня с разстоянието при мен.

 

В задния край, до най-ниската част на решетката е 30 см..

В предния край съответно 20 см.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В какво ще се състои преработването? Диаметъра ли не пасва или нещо друго трябва да се прави?

Сети се сам де :) дал съм ти пример каква височина с колко повдига ..

Ако искаш 3 см. повдигане на задницата, трябва да им намалиш височината на 1.5 см.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата вършат работа, но ще трябва да ги преработваш .. Имай в предвид, че когато подлагаш под пружината, подложка от 3 см. повдига колата с близо 6 см ..:)

Ако е вярно горното твърдение, значи междуосовото разтояние е равно, на това от задното колело до задницата на автомобила. Да, ама не е. Това е геометрия от някой си клас. Има разлика, но е пренебрежимо малка за нашия автомобил.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двата вършат работа, но ще трябва да ги преработваш .. Имай в предвид, че когато подлагаш под пружината, подложка от 3 см. повдига колата с близо 6 см ..:)

Така е ама тя подложката от 3 см е каучук и след няколко месеца става сама 1,5 см от тежеста и пружината се вкопава в нея. Това го говоря от личен от старата ми кола , на нея пробвах такива от Опел, такива от Лада и такива които се слагат между навивките на пружината. Накрая трайно останах с такива като подложка ама вече забравих кои какви са, едните имат в средата 3-4 сантиметра като удължение. И след 2 години експлоатация дебелината от 3 сантиметра след деформацията е 2 см.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А от тука какво ще кажете, гледам има няколко варианта / принципа. Кой ще е най подходящия?

http://emk-33.com/shop/index.php?cPath=447_1607&sort=2a&page=1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А от тука какво ще кажете, гледам има няколко варианта / принципа. Кой ще е най подходящия?

http://emk-33.com/sh...&sort=2a&page=1

Освен последните, всичко друго не е подложка за повдигане на пружини, а подложка за по лесно счупване на пружини ...:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А от тука какво ще кажете, гледам има няколко варианта / принципа. Кой ще е най подходящия?

http://emk-33.com/sh...&sort=2a&page=1

 

Тъй като пружините имат линейна характеристика, защо не си измериш височината на пружината, когато е освободена от товар; диаметъра на тялото; дебелината и броя на витките.

А после по моргите да потърсиш някои по-дълги от твоите, да кажем с 1 витка в повече и с еднакви други размери.

А и както писах по-горе. Виж каква е разликата между Вагона и Хюндай Сантамо. Дали на Сантамото пружините не са по-дълги?

Има няколко в мобилето за части.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Оф и ние имаме проблем с тази ниска задница при това и колата е винаги натоварена на макс с три деца колички колелета и каквото се сетите.На всеки тротоар задираме .Някой успял ли е трайно да реши проблема?Гледам само предложения има :)

Редактирано от adito
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оф и ние имаме проблем с тази ниска задница при това и колата е винаги натоварена на макс с три деца колички колелета и каквото се сетите.На всеки тротоар задираме .Някой успял ли е трайно да реши проблема?Гледам само предложения има :)

Има 3 начина, и трите съм ги правил,но може би само първия начин има добър и траен ефект.........то и втория не е за пренабрегване....

1. е да се семят пружините с нови,но усилени такива, има ги по поръчка за 2-3 дни се доставят, струват около 100-115 лв./бр.

2. е да се сложат подложки под долната част на пружината,правя ги от алуминиеви заготовки, но може и от друг материал.......подложката не я правете повече от 2-3 см. тъй като в началото колата ще е много ритната отзад, а после ще пропадне и пружината може да се счупи, тъй като тя ще се свие ,а това значи че материала е уморен........

3. е да се сложат втори пружини вътре в оригиналните, до колкото си спомням ,те бяха с вътрешен диаметър от фи 108 или 98 мм. вътре сложихме пружини от някакво Пежо задни , предполагам че е 106 ,но не съм сигурен........те са по дълги сняолко см ,но стават идеално, тъй като гогато не е натоварена колата, тогава по голямата част от тежестта седи на тях,когато се натовари, тогава тежестта се поема и от основните пружини и колата не кляка така гадно........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ще се радвам някой ако е повдигнал задницата да споделии повече. Как го е направил и дали стабилноста на колата се е запазила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами дерзай, бъди първи и дай резултат.

То Вагона и без това се движи като "вагон" по релси, стабилно стъпил на пътя... особено при скоростта, с която най-често го караме.

Все пак е кола за товарене, не за юркане.

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Не си спомням с точност от къде на къде е възможно това, но си спомням че при регистрацията на моето :mitsu-smiley: ми казаха гледайки на канал задният мост нещо от сорта/не си спомням точните думи вече/: "Я, тук имаш възможност за повдигане и сваляне на задницата. В момента ти е вдигната максимално нагоре." Не знам дали моят Вагон е с по-различна конструкция/схема на окачването от зад от следващите версии, или този, който е гледал нещо не е догледал... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...