jamano Публикувано 6 март 2007 Сподели Публикувано 6 март 2007 Новото Санта Фе е с 5-годишна гаранция, един близък го има и мога да го попитам какви неща му покрива. Дано Хюндай да прокарат "пътека" за такъв сорт гаранции, че да може и в България да си купуваме (дай боже) новите Митцута също с такава. :icon_thumbup: :rulez:Само незнам как европейските автомобили продават като щури с тази двегодишна гаранция :icon_hmm: Ако наистина влязат автомобили на реални цени с 5 годишна ще бъде страхотно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 26 март 2007 Сподели Публикувано 26 март 2007 Цената ще бъде между 30 000-40 000лв. така че Тойота да си гледат работата Към есента ще се продава от Балкан Стар!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MemphyS Публикувано 28 март 2007 Сподели Публикувано 28 март 2007 Аз чекам Evo-то, то ще е истинския звяр Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 1 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2007 Lancer Evolution X: Готов за атака! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 1 Май 2007 Сподели Публикувано 1 Май 2007 Жесток е! Нямам думи просто........ :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 3 Май 2007 Сподели Публикувано 3 Май 2007 Между другото, много форуми четох и всички казват, че интериорът на новите Лансъри е покъртителен... евтина пластмаса, грозноват (за това и аз съм съгласен), на места не пасват нещата (това е 100% вярно и за моят Space Star)... не съм никога бил фен на кожата и дървото (или имитациите му), но съм съгласен, че вътрешният комфорт е нещо, над което цялата марка може да поработи... не може да изкарваш такива перфектни двигатели и после да се излагаш с неща като лош интериор. Да взимат пример от Хонда :Р Иначе финалната версия на евото не ми харесва също особено... не знам защо нямат смелост да изкарат прототипа 1 към 1 (макар и да си казаха, че неща като колелата и решетки и т.н. са само за презентацията)... Като цяло марката върви в правилна посока, но има още много работа. Само сега с тези "моторни обединения" да не вземат да развалят и агрегатите (пепел ми на устата) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 3 Май 2007 Сподели Публикувано 3 Май 2007 Като цяло интериора на :mitsu-smiley: е доста семпъл. Наистина повече, отколкото трябва. Незнам дали материалите са евтини, аз нямам такива наблюдения, но малко изостават от тенденциите да има повече детайли и копчалъци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 3 Май 2007 Сподели Публикувано 3 Май 2007 Понеже ви чета мненията с голям интерес..да ви попитам какво точно искате от лансера...интериора му бил грозен, семпъл..с пластмаси и т.н. ...особено сравнението с хондата :mad: За мене тази кола си е много красива и вътре и отвън. :mitsu-smiley: :first:Не забравяите че все пак това не е лимозина а кола от среден клас! Особено за цената която евентуално весеки бъдещ собственик ще брои за нея,смятам, че си е много хубава! :icon_clap: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 3 Май 2007 Сподели Публикувано 3 Май 2007 За какво са ти много копчалъци и т.н., колкото е по опростено- толкова по добре!!!! А и не забравяй, че и цената се вдига, ако струва 50-60 бона колко хора ще си купят? BMW7 серия като е много натокана, заради този джойстик знаеш ли колко катастрофи има? )) Аз лично предпочитам да ми е по изчистено таблото, без излишни копчалъци, все пак е кола, а не самолет! )) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 3 Май 2007 Сподели Публикувано 3 Май 2007 И все пак не би било лошо да е малко повече като самолет. По принцип мицките се водят коли за каране. Като такива би трябвало да се обръща повече внимание на шофьора и на уредите пред него. Например в Колта много ме дразни, че няма стрелка за t на водата. Всеки е виждал шофьорското място на Саабите с невероятно много уреди, взаимствана от самолетните кабини. Затова Яриса за мен не е кола, защото отпред пред водача няма нищо, само един дисплей в центъра на таблото до стъклото. Новия Сивик пък е направо невероятен. Японските коли имат славата на машини с доста добър и сложен вътрешен вид, нещо, което не важи съвсем за :mitsu-smiley: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.