Премини към съдържание

Оставащо гориво


Препоръчано мнение

Здравейтее, колеги! Имам следния проблем - информацията за оставащия пробег с наличното в резервоара гориво (върху дисплея) е грешна. Някой знае ли на какво се дължи това? Предварително благодаря. Сетих се нещо друго. Лесен и безопасен ли е достъпът до дроселовата клапа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейтее, колеги! Имам следния проблем - информацията за оставащия пробег с наличното в резервоара гориво (върху дисплея) е грешна. Някой знае ли на какво се дължи това? Предварително благодаря. Сетих се нещо друго. Лесен и безопасен ли е достъпът до дроселовата клапа?

 

Здравей колега. Би ли споделил по-подробно какво точно те притеснява, а също така от колко време имаш Мицку, бордовия компютър зануляван ли е скоро и други неща свързани с инфото гориво-километри.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Би ли споделил по-подробно какво точно те притеснява, а също така от колко време имаш Мицку, бордовия компютър зануляван ли е скоро и други неща свързани с инфото гориво-километри.

Поздрави

 

Колата я имам от около 2 г. Винаги когато зареждам бензин занулявам отчитането на разхода и средната скорост на движение. Инфото гориво-километри не се нулира, поне при мен. То си бачка по някаква грешна инфоормация. Примерно, имам гориво за 200 км, а то ми показва цифра различна от реалната. Това е, братле. Иначе съм адски доволен от колата. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Примерно, имам гориво за 200 км, а то ми показва цифра различна от реалната.

 

Здравей. За да не гадаем би ли дал практически пример. Зареждал ли си резервоара до горе, колко километра ти е показвал борд.компютър че можеш да минеш и колко реално си минал?

 

Казвам ти при мен:

До горе, показание 670 км, пробег 645 км до светване на резервата.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен нещо не е наред но немога да разбера какво.

Като ми светне лампата - зареждам "догоре", и пак като светне - "догоре". На второто изключване на пистолета. Но досега резервоара не е събрал повече от 38-40 л. А резервоара по книга е 55 л. Не мога да разбера кой лъже ?

:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Резервата" е 10-12 литра

 

Да ама компа ми показва че остават още 45-50 км което е нормално, а не 200 км.

 

:icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. За да не гадаем би ли дал практически пример. Зареждал ли си резервоара до горе, колко километра ти е показвал борд.компютър че можеш да минеш и колко реално си минал?

 

Казвам ти при мен:

До горе, показание 670 км, пробег 645 км до светване на резервата.

Поздрави

 

Ето пример. Дисплея показва, че в резервоара имам гориво за 60 км. Да ама аз зная, че в резервоара имам 20 л. бензин, т.е. за около 290 км. градско. Бензиномера показва вярно. Разхода се показва вярно. Иди, че разбери защо показва 60 км. Би следвало информацията от поплавъка в резервоара да постъпва една и съща, както към уреда на таблото, така и към компа. Проблемът не е фатален, но ме дразни определено, когато след оставащи според компа 50 км. започне да ме предупреждава, а аз зная, че това не е вярно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето пример. Дисплея показва, че в резервоара имам гориво за 60 км. Да ама аз зная, че в резервоара имам 20 л. бензин, т.е. за около 290 км. градско. Бензиномера показва вярно. Разхода се показва вярно. Иди, че разбери защо показва 60 км. Би следвало информацията от поплавъка в резервоара да постъпва една и съща, както към уреда на таблото, така и към компа. Проблемът не е фатален, но ме дразни определено, когато след оставащи според компа 50 км. започне да ме предупреждава, а аз зная, че това не е вярно.

 

Той и моя компютър си прави каквото иска. Пише едно, като покараш малко и веднага преизчислява. При положение, че на всяка крачка в града, а и извън града има бензиностанции под път и над път, а и уреда на таблото си работи изрядно, лично аз си държа показанието за среден разход.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Мицубиши Спейс Стар 1,8 GDI- лично изпитано:

Винаги съм вярвала на компютъра си, много пъти съм засичала показанията му като верни, но днес вече прекалих с опитите...:icon_blush:Прибрах се от дълъг път с оставащо по компа от резервата гориво за 19 км. Реших, че мога да отида на следващия ден да заредя, но...Точно запалих, потутках се малко, включих климатика на макс, изкарах на улицата и... дотам. Не бях мъчила Мици досега чак така. Е, угасна си и не поиска да запали, въпреки моите оптимистични 19 км.:) След сипани 5 литра от туба, помпата прицъка на контакт няколко секунди и колата си запали без никакви проблеми. Та извод: на 78км ме предупреди за първи път и компютъра и лампата, на 50км максимум ще карам ама много бързичко вече до бензиностанцията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши Спейс Стар 1,8 GDI- лично изпитано:

Винаги съм вярвала на компютъра си, много пъти съм засичала показанията му като верни, но днес вече прекалих с опитите...:icon_blush:Прибрах се от дълъг път с оставащо по компа от резервата гориво за 19 км. Реших, че мога да отида на следващия ден да заредя, но...Точно запалих, потутках се малко, включих климатика на макс, изкарах на улицата и... дотам. Не бях мъчила Мици досега чак така. Е, угасна си и не поиска да запали, въпреки моите оптимистични 19 км.:) След сипани 5 литра от туба, помпата прицъка на контакт няколко секунди и колата си запали без никакви проблеми. Та извод: на 78км ме предупреди за първи път и компютъра и лампата, на 50км максимум ще карам ама много бързичко вече до бензиностанцията.

 

Тези експерименти се правят с предварително приготвена тубичка с гориво в багажника,Светле! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши Спейс Стар 1,8 GDI- лично изпитано:

Винаги съм вярвала на компютъра си, много пъти съм засичала показанията му като верни, но днес вече прекалих с опитите...:icon_blush:Прибрах се от дълъг път с оставащо по компа от резервата гориво за 19 км. Реших, че мога да отида на следващия ден да заредя, но...Точно запалих, потутках се малко, включих климатика на макс, изкарах на улицата и... дотам. Не бях мъчила Мици досега чак така. Е, угасна си и не поиска да запали, въпреки моите оптимистични 19 км.:) След сипани 5 литра от туба, помпата прицъка на контакт няколко секунди и колата си запали без никакви проблеми. Та извод: на 78км ме предупреди за първи път и компютъра и лампата, на 50км максимум ще карам ама много бързичко вече до бензиностанцията.

Колежке, ти определено ме развесели. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от моя борд компютър съм много доволен, от както я карам колата нито веднъж до сега не ме е подвел и каквото си показва на дисплея е 1:1 с реалното. Колата е 1.9 DID, лампата на таблото като ми светне на компа показва около 100 км. пробег с оставащо гориво. Единственното което понякога се получава е при зареждане на по малки количества нафта да не ги отчита (под 10 литра).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега mitaka_1, и аз му вярваХ на моя комп, че каквото си показва на дисплея е 1:1 с реалното, знаеш ли колко много бенциностанции има около мен в радиус 19 километра :D. Защо не пробваш и ти доверието си? Ала при дизела съм чула, че боли повече, ако дръпне остатъците от дънцето на резервоара :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема за неправилното показване на борд компютъра е най вероятно пълен с боклуци резервоар и по точно замърсен нивомер. Принципът на действие на борд компютъра е:

1. да пресметне количеството гориво в резервоара (данните ги преобразува в електронен вид от нивомера който е един и същ с показанието на таблото)

2. да измери изходящото гориво от резервоара

3. да измери входящото (обратното гориво)

4. да пресметне разликата (изгореното гориво) и да я покаже данните на дисплея. Щом се налага често да се обикаля с тубата около колата значи, че и стрелката не показва вярно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде видя неправилно показване на борд- компютър в мнението ми? Теорията я знаеме и ние. Просто исках да споделя с колегите, че оставащи за изминаване с наличното гориво в резервоара 19 километра, при тия жеги и включени консуматори и малко бавене не стават...Затова по теорията ти, защо не пробваш с твоя правилно показващ компютър да пренощуваш с изписан такъв оставащ пробег и после да споделиш тук.:icon_hmm:

 

P.S. Резервоарът ми е перфектно чист, отваряно е скоро и съм чистила филтъра на помпата, така че нямам пълен с боклуци резервоар, нито замърсен нивомер.

Редактирано от Светла
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

P.S. Резервоарът ми е перфектно чист, отваряно е скоро и съм чистила филтъра на помпата, така че нямам пълен с боклуци резервоар, нито замърсен нивомер.

Здравейте, и аз да споделя опит. Миналата година го занулих на оставащи километри и си стигнах до бензиностанция и влязоха рекордните 47 литра. По принцип винаги зареждам до горе обикновено около 42 - 43 литра, пък уж събирала 55 л. И спокойно си карах до нула че и подминах, а въобще не се сетих че може да има боклуци вътре :icon_crying:. Вече не бих повторил опита :icon_doh:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нивомера в резервоара е краино неточно отчитащо средство....Но за съжаление от там само се взима информацията за наличното гориво. А оставащия пробег се смята на база количеството гориво и средния разход които е отчел компютъра. Понякога се получават големи разминавания в очакванията ни, ама какво да го правиш компютър е.....при оставащи 10л и среден разход (този които се показва на дисплея) 10/100 е ясно че колата ще мине 100км, само че едно кратковременно "изрязване" значително съкращава количеството гориво и пробега, ама времето за преизчисляване е дълго и ето ти го разминаването.

 

Та Светле затова си закъсала, ако предния ден връщайки се от морето беше продължила още 19км до бензиностанцията щеше да ги минеш без проблем. Но при студения старт на двигателя на другия ден с натоварване и мотане си ги изгорила на място за нула време, защото е нямало време да ти се преизчисли средния разход.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал с показания на дисплея 0 км и не съм закъсвал до сега. Подкрепям мнението на Milen_z ,че ако ти показва примерно оставащ пробег 19км това значи грубо, че имаш 1.50 литра в резервоара и при различно каране на колата това гориво можеш да го издухаш за 2км и компютъра не може да преизчисли тази разлика и се стига до тубата. niksun в резервоара и аз не съм успявал да сложа 55 литра но 50 съм наливал (с туби) не на бензиностанция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А при мен е обратно показанията на дисплея показват 250км а лапата ми свети.Дайте си мненията какво да правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Давам мнение http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif- нулирай по-често стойностите и ако можеш сипвай повечко, за да успява да си преизчисли по-верни показания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...