Glatzial Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Здравейте колеги, дошло му е време на съединителя ми, или поне така ми казват всички - аз много не разбирам.Модел 1.3 2001 на 105000км (реалните със сигурност са повече)От Ратола София ми предлагат да поръчат от Мицубиши за 570лв без труда. Как ви се струва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam1971 Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Здравей, колега!Аз съм също със Спейс стар 1.3, 1999г. Скоро смених съединител на 152000 км.При мен приплъзваше яко, не влизаха добре скоростите, отделяше горе, ама мноого горе. При теб така ли е? Сигурен ли си , че е за смяна?Иначе оригинален съединител струва долу- горе толкова.Аз също се обаждах в Ратола, само че в Пловдив. Като добавиш и парите за майстор, се получава сума, която поне за мен е височка.Аз поръчах комплект Aisin за 280лв., като всъщност вътре се оказа притискателен и феродов диск Valeo и аксиален лагер INA. Но засега,вече 2000 км нямам проблеми.Всъщност в нашия модел се вграждат Valeo.Asin e добра марка,но трудно се попада на оригинала.Valeo също.Така че,колега, прецени си. За предпочитане е оригинален,който са ти предложили, но е въпрос на финанси. Успех с избора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Glatzial Публикувано 23 април 2012 Автор Сподели Публикувано 23 април 2012 (редакция) Благодаря за бързия отговор.При мен скоростите добре влизат, но отделя малко под средата на педала. На мен това ми е първа кола и нямам база за сравнение, нито знам как трябва да бъде. Оня ден возих един познат, който по звука на потеглянето ми каза, че съединителя е за смяна - от Ратола преди 6 месеца ми казаха същото, но и че може да се кара още. Редактирано 23 април 2012 от Glatzial Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 април 2012 Сподели Публикувано 23 април 2012 Благодаря за бързия отговор.При мен скоростите добре влизат, но отделя малко под средата на педала. На мен това ми е първа кола и нямам база за сравнение, нито знам как трябва да бъде. Оня ден возих един познат, който по звука на потеглянето ми каза, че съединителя е за смяна - от Ратола преди 6 месеца ми казаха същото, но и че може да се кара още.Обезвъздушете първо системата, после опитайте и с регулиране на педала и чак тогава, ако не се получи да отделя на средата, мисли за съединител ..Съединителя се сменя ако има пребуксуване или някакъв шум ..Ако се окаже, че си за смяна на съединител, пиши на ЛС, ще ти направя предложение на което да не можеш да откажеш .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo bozov Публикувано 22 юни 2012 Сподели Публикувано 22 юни 2012 здравейте, аз имам същия проблем с отделянето на педала на съединителя много горе. Искам да попитам сам мога ли да си регулирам педала или трябва да отида на техник. Вече ходих при един да го погледне и той ми каза, че не е за смяна и че на мицубиши бил така. Ок ама не мога да свикна с педала и се чудех ако мога да си го регулирам,обаче не знам как. Ще съм благодарен ако някой помогне със съвет Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 22 юни 2012 Сподели Публикувано 22 юни 2012 здравейте, аз имам същия проблем с отделянето на педала на съединителя много горе. Искам да попитам сам мога ли да си регулирам педала или трябва да отида на техник. Вече ходих при един да го погледне и той ми каза, че не е за смяна и че на мицубиши бил така. Ок ама не мога да свикна с педала и се чудех ако мога да си го регулирам,обаче не знам как. Ще съм благодарен ако някой помогне със съвет Здравей колега, и аз регулирах-регулирах (връткало се от кабината над педалите) но все не бе както трябва. Добре че се разсфири нещо (аксиален лагер) и реших да сменям съединителя. Какво се оказа, че отдавна му е дошло времето. При тебе няма да е по-различно, защото купето е тежко а съединителя е колкото средно голяма чиния. Добрата новина е че ще го смениш веднъж завинаги образно казано. Сега с новият съединител пак си отделя горе сравнено с други коли, но утешението е че е нов :icon_n_king: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamesen79 Публикувано 26 юни 2012 Сподели Публикувано 26 юни 2012 Здравей колега, и аз регулирах-регулирах (връткало се от кабината над педалите) но все не бе както трябва. Добре че се разсфири нещо (аксиален лагер) и реших да сменям съединителя. Какво се оказа, че отдавна му е дошло времето. При тебе няма да е по-различно, защото купето е тежко а съединителя е колкото средно голяма чиния. Добрата новина е че ще го смениш веднъж завинаги образно казано. Сега с новият съединител пак си отделя горе сравнено с други коли, но утешението е че е нов :icon_n_king: Поздравирегулира се празния ход на педала,но положението на отделяне-не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.