Премини към съдържание

Съединител


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

дошло му е време на съединителя ми, или поне така ми казват всички - аз много не разбирам.

Модел 1.3 2001 на 105000км (реалните със сигурност са повече)

От Ратола София ми предлагат да поръчат от Мицубиши за 570лв без труда. Как ви се струва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

Аз съм също със Спейс стар 1.3, 1999г. Скоро смених съединител на 152000 км.При мен приплъзваше яко, не влизаха добре скоростите, отделяше горе, ама мноого горе. При теб така ли е? Сигурен ли си , че е за смяна?

Иначе оригинален съединител струва долу- горе толкова.Аз също се обаждах в Ратола, само че в Пловдив.

Като добавиш и парите за майстор, се получава сума, която поне за мен е височка.

Аз поръчах комплект Aisin за 280лв., като всъщност вътре се оказа притискателен и феродов диск Valeo и аксиален лагер INA. Но засега,вече 2000 км нямам проблеми.Всъщност в нашия модел се вграждат Valeo.

Asin e добра марка,но трудно се попада на оригинала.Valeo също.Така че,колега, прецени си. За предпочитане е оригинален,който са ти предложили, но е въпрос на финанси. Успех с избора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.

При мен скоростите добре влизат, но отделя малко под средата на педала. На мен това ми е първа кола и нямам база за сравнение, нито знам как трябва да бъде. Оня ден возих един познат, който по звука на потеглянето ми каза, че съединителя е за смяна - от Ратола преди 6 месеца ми казаха същото, но и че може да се кара още.

Редактирано от Glatzial
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.

При мен скоростите добре влизат, но отделя малко под средата на педала. На мен това ми е първа кола и нямам база за сравнение, нито знам как трябва да бъде. Оня ден возих един познат, който по звука на потеглянето ми каза, че съединителя е за смяна - от Ратола преди 6 месеца ми казаха същото, но и че може да се кара още.

Обезвъздушете първо системата, после опитайте и с регулиране на педала и чак тогава, ако не се получи да отделя на средата, мисли за съединител ..

Съединителя се сменя ако има пребуксуване или някакъв шум ..

Ако се окаже, че си за смяна на съединител, пиши на ЛС, ще ти направя предложение на което да не можеш да откажеш ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

здравейте, аз имам същия проблем с отделянето на педала на съединителя много горе. Искам да попитам сам мога ли да си регулирам педала или трябва да отида на техник. Вече ходих при един да го погледне и той ми каза, че не е за смяна и че на мицубиши бил така. Ок ама не мога да свикна с педала и се чудех ако мога да си го регулирам,обаче не знам как. Ще съм благодарен ако някой помогне със съвет

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, аз имам същия проблем с отделянето на педала на съединителя много горе. Искам да попитам сам мога ли да си регулирам педала или трябва да отида на техник. Вече ходих при един да го погледне и той ми каза, че не е за смяна и че на мицубиши бил така. Ок ама не мога да свикна с педала и се чудех ако мога да си го регулирам,обаче не знам как. Ще съм благодарен ако някой помогне със съвет

 

Здравей колега, и аз регулирах-регулирах (връткало се от кабината над педалите) но все не бе както трябва. Добре че се разсфири нещо (аксиален лагер) и реших да сменям съединителя. Какво се оказа, че отдавна му е дошло времето. При тебе няма да е по-различно, защото купето е тежко а съединителя е колкото средно голяма чиния. Добрата новина е че ще го смениш веднъж завинаги образно казано. Сега с новият съединител пак си отделя горе сравнено с други коли, но утешението е че е нов :icon_n_king:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз регулирах-регулирах (връткало се от кабината над педалите) но все не бе както трябва. Добре че се разсфири нещо (аксиален лагер) и реших да сменям съединителя. Какво се оказа, че отдавна му е дошло времето. При тебе няма да е по-различно, защото купето е тежко а съединителя е колкото средно голяма чиния. Добрата новина е че ще го смениш веднъж завинаги образно казано. Сега с новият съединител пак си отделя горе сравнено с други коли, но утешението е че е нов :icon_n_king:

Поздрави

регулира се празния ход на педала,но положението на отделяне-не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...