kesten Публикувано 18 април 2012 Сподели Публикувано 18 април 2012 Здравейте!С всеки изминат километър по ”първокласните” ни пътища, се приближавам до тази неприятна процедура. Появи се потропване. Дали е шарнир, носач или накрайник ще кажат специалистите. Интересуват ме цените (ако някой знае), за да се подготвя психически. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 април 2012 Сподели Публикувано 18 април 2012 Може и амортесьор да е! В темата за цените на техническите профилактики и в извън гаранционното обслужване има цени на всичко, което някой е сменял. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 :mitsu-smiley: Здравейте колеги, неискам да отварям нова тема, а ми се иска да получа малко повече информация относно возията (меко ли вози и седалките меки ли са) на Лансер 2008-> по-специално говоря за варянт спортбек 1.5 двигател с 16" джанти, и има ли разлика м/у твърдостта на окачването спрямо различните двигатели, 1.5 , 1.8 и 2.0 д,? Поздрави! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 20 април 2012 Сподели Публикувано 20 април 2012 (редакция) До колкото знам колата е със спортно окачване(еднакво при различните мотори), което предполага возията да е по-твърда от на кола с обикновено окачване. Наскоро возих един приятел, който има Волво S60 и каза че лансъра возел много по-меко от неговата, което доста ме учуди. На мен лично ми харесва как вози, а на баща ми не му харесва, но той иска колата да е като лодка, както при старите Ситроени. Най-добре направи test-drive за да си направиш извод за себе си, защото всеки има различни предпочитания. Редактирано 20 април 2012 от UNNAMED Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 20 април 2012 Сподели Публикувано 20 април 2012 До колкото знам колата е със спортно окачване(еднакво при различните мотори), което предполага возията да е по-твърда от на кола с обикновено окачване. Наскоро возих един приятел, който има Волво S60 и каза че лансъра возел много по-меко от неговата, което доста ме учуди. На мен лично ми харесва как вози, а на баща ми не му харесва, но той иска колата да е като лодка, както при старите Ситроени. Най-добре направи test-drive за да си направиш извод за себе си, защото всеки има различни предпочитания. Има разлика в окачването при различните нива на оборудване, поне според спецификациите http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=price&mid=31 INTENSE (в допълнение към оборудване INVITE) -> Спортно окачване Поне за мен Лансера вози по-твърдо от френски еквиваленти , но и в завои не се лашка.. особенно с 18-ките :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 20 април 2012 Сподели Публикувано 20 април 2012 Благодаря на колегите! :drinks: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nekro Публикувано 21 април 2012 Сподели Публикувано 21 април 2012 И предните седалки са различни в Intense. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.