Niko Публикувано 12 април 2012 Сподели Публикувано 12 април 2012 Онзи ден реших да пробвам как е климатика.Пускам - духа хладно. След това се усетих, че въобще не го чувам да цъка откъм двигателя. Гледах бушоните - здрави са. Поразместих няколко за всеки случай.Може би някой куплунг не дава добре контакт ... знам ли. Някой ако има идеи да сподели.Поне времето е добро за сега. Машината е Каризма 96та 1.6. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 12 април 2012 Сподели Публикувано 12 април 2012 Онзи ден реших да пробвам как е климатика.Пускам - духа хладно. След това се усетих, че въобще не го чувам да цъка откъм двигателя. Гледах бушоните - здрави са. Поразместих няколко за всеки случай.Може би някой куплунг не дава добре контакт ... знам ли. Някой ако има идеи да сподели.Поне времето е добро за сега. Машината е Каризма 96та 1.6. :icon_clap: Няма фреон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 12 април 2012 Сподели Публикувано 12 април 2012 Ако няма фреон, както казва колегата, компресорът не включва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 13 април 2012 Автор Сподели Публикувано 13 април 2012 Благодаря. Не допуснах този вариант защото преди две години лепих едната тръба и напълних с фреон.Явно пак е изтекъл от някъде. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrata Публикувано 13 април 2012 Сподели Публикувано 13 април 2012 ....преди две години лепих едната тръба и напълних с фреон. А с какво я лепи ако не е тайна. :icon_hmm: Защото налягането в системата е около 13-15 бара при мах обороти на компресора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 април 2012 Сподели Публикувано 13 април 2012 Благодаря. Не допуснах този вариант защото преди две години лепих едната тръба и напълних с фреон.Явно пак е изтекъл от някъде. :icon_hmm: Дори при напълно изправна инсталация се налага на 2-4 г. да се дозарежда.Климатика в автомобила не е като домашен фризер където са медни тръби и всичко е запоено.В автомобилната система има снадки, гумички /аз патя от едни/, маркучи. Потенциални местаза "естествено" ветреене на фреона колкото искаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 15 април 2012 Сподели Публикувано 15 април 2012 Колега, провери си релето което вкючва електромагнитният съединител на компресора дали работи и дава добър контакт.Намирасе в ляво на двигатея в малка кутия.Преди време имах този проблем/включваше компресора когато си искаше/,след смяна на релето всичко е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 16 април 2012 Автор Сподели Публикувано 16 април 2012 Колега, провери си релето което вкючва електромагнитният съединител на компресора дали работи и дава добър контакт.Намирасе в ляво на двигатея в малка кутия.Преди време имах този проблем/включваше компресора когато си искаше/,след смяна на релето всичко е ОК. Гледах точно вляво - има три релета еднакви (поне) при мен.Дори разместих две от тях, уви без успех. Ще ги погледна пак. От къде се купуват тези релета? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 16 април 2012 Сподели Публикувано 16 април 2012 (редакция) Гледах точно вляво - има три релета еднакви (поне) при мен.Дори разместих две от тях, уви без успех. Ще ги погледна пак. От къде се купуват тези релета? Ако нямаш фреон /налягане/ пресостата няма да подаде сигнал и никакви релета няма да ти помогнат.Иди на майстор да види какво има /или няма/ "вътре".Може да видиш и сам ако натиснеш един от двата винтила на тръбите за ниско или високо налягане. Ако нищо не "фукне" работата е ясна. Ако фукне, може да има някакво налягане, но да не е достатъчно. Майстор!!! Редактирано 16 април 2012 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 16 април 2012 Автор Сподели Публикувано 16 април 2012 Иди на майстор да види какво има /или няма/ "вътре". Със сигурност ще ходи на майстор.За релетата попитах защото такива не бях виждал друг път и ми стана интересно от къде се купуват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 Със сигурност ще ходи на майстор.За релетата попитах защото такива не бях виждал друг път и ми стана интересно от къде се купуват.Да така е -три са.Мисля че първото включваше електромагнита на компресора,но провери пак.За тази операция ти е необходим помощник-ти отваряш капака на кутията и гледаш дали ще се включи някое от тях, когато помощника ти пусне климатика от таблото.Ако това не стане виж количеството на фреон дали е нормално/около 700 млмисля че беше/.Моето реле ми го смениха в сервиза в Плевен на един колега от сайта-доста разбира момчето от климатици.,,Валбосс'' ми го препоръча-доволен съм много.Успех колега че идат жеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 19 април 2012 Автор Сподели Публикувано 19 април 2012 ... Успех колега че идат жеги. Благодаря за помощта!Тези трите релета поне при мен изглеждат като нови. Иначе климатик позлвам почти само извънградскоколата е цвят бордо и много се напича.Градско отбягвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ELECTED Публикувано 19 април 2012 Сподели Публикувано 19 април 2012 Колега, понеже доста хора тук сме доволни от тези момчета - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21767 ако искаш ги посети да ти прегледат климатика. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 19 април 2012 Автор Сподели Публикувано 19 април 2012 Колега, понеже доста хора тук сме доволни от тези момчета - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21767 ако искаш ги посети да ти прегледат климатика. Поздрави Благодаря. Много и все добри отзиви за юнаците - явно си обичат работата. Гледам и цените са добри.Само да видя кога ще остане време, че тез дни не мога да се обърна ... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ELECTED Публикувано 28 април 2012 Сподели Публикувано 28 април 2012 Кажи после какво е станало и доволен ли си от момчетата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanGP Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Здравейте колеги!Искам да споделя следното нещо относно климатика на моята каризма 99г. 1.8GDi днес си заредих климатика под заредих имам предвид ,че ми сипаха 600гр. фреон и в момента се случва следното нещо на ниски обороти няма никакви наченки да заработи но когато оборотите станат 2500+ става зима в колата. Ако някой е имал такъв проблем да сподели мнение моля. А ако някой е наясно как да си отстраня тоя проблем ще сам безкрайно благодарен. P.S. Извинявам се на колегата ,че поствам в неговата тема но не мисля че има смисъл да отварям нова тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Проблема ти е в компресора - износен е и не може да вдигне налягане на ниски обороти. Как се лекува - сещаш се ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanGP Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Ееее не така с лошо ,благодаря за отговора се пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanGP Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Ок питанка относно този компресор;1.има ли вариант за поправка2.може ли да се вземе от друга кола3.колко струва нов благодаря предварително за отговорите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 (редакция) Гледа ли когато ти го сипваха? Защото може хич да не е 600гр... По принцип трябва да са 720 и общо 120гр. масло по системата. Трябва да се премерят и наляганията (в сервизното ръководство ги пише) и да се види дехидратора двете му тръби да са с еднаква температура. Ако се виждат вътре много мехурчета ти трябва още фреон, ако става на пяна значи повечето липсва и има колкото да включи компресора. http://img810.imageshack.us/img810/8708/pwd.png Пише след 20 минути на MAX COOL (вътрешна циркулация), колата като е на сянка при 1000 оборота. Как се ремонтира компресора - той е циклоидален и ремонта е с друг. Новия сигурно струва повече от колата. Доста модели на :mitsu-smiley: го ползват, въпроса е дали захващането е същото, че да стане. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifВчера смених радиатора на климатика на колта. За да важи гаранцията от 1 година трябваше да е в сервиз. Но в предпочитания от мен сервиз беше пълна лудница и с работа няколко дена за напред и отидох в друг. Климатика беше зареден и в дехидратора нямаше мехурчета. След смяната в друг сервиз бълбукаше доста (взели са ми от фреона :icon_doh: ) и сега си бълбука и температурата е по-висока с два-три градуса. Не бяха сложили и отдолу гумените тампони от стария, че си губих времето аз да ги слагам, вместо да стои още време при тия :icon_censored: . Трябва много да се внимава със сервизите, особено ако нямаш лични впечатления как работят. Редактирано 14 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanGP Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Гледах го доста добре в интерес на истината ,първо пусна диагностика и излезе ,че има 125гр. в системата и след това настрои машината да добави 600гр и не пипа повече , което излиза че в системата трябва да има 725гр.. Утре ще се погледна този дехидратор и какво точно се случва в него че сега стана малко късно .Благодаря за коментара много добър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanGP Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 Така извода е следния компресора е пътник а пари за друг няма .Дехидратора е добре няма балончета пяна и така на татък вижда се течност гладка като масло през отвора.Благодаря за коментарите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 16 юни 2012 Сподели Публикувано 16 юни 2012 ...Как се ремонтира компресора - той е циклоидален и ремонта е с друг. Новия сигурно струва повече от колата. Доста модели на :mitsu-smiley: го ползват, въпроса е дали захващането е същото, че да стане. Абе,vladimirov, да не е циклоиден тоз компресор, че много ще го търси другия... А може и да не намери Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 юни 2012 Сподели Публикувано 16 юни 2012 Ами ремонтирай му го тогава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.