Премини към съдържание

Компресора на климатика не се включва


Niko

Препоръчано мнение

Онзи ден реших да пробвам как е климатика.

Пускам - духа хладно. След това се усетих,

че въобще не го чувам да цъка откъм двигателя.

 

Гледах бушоните - здрави са. Поразместих няколко за всеки случай.

Може би някой куплунг не дава добре контакт ... знам ли.

 

Някой ако има идеи да сподели.

Поне времето е добро за сега.

 

Машината е Каризма 96та 1.6. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден реших да пробвам как е климатика.

Пускам - духа хладно. След това се усетих,

че въобще не го чувам да цъка откъм двигателя.

 

Гледах бушоните - здрави са. Поразместих няколко за всеки случай.

Може би някой куплунг не дава добре контакт ... знам ли.

 

Някой ако има идеи да сподели.

Поне времето е добро за сега.

 

Машината е Каризма 96та 1.6. :icon_clap:

 

Няма фреон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

 

Не допуснах този вариант защото преди две години лепих едната тръба и напълних с фреон.

Явно пак е изтекъл от някъде. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....преди две години лепих едната тръба и напълних с фреон.

А с какво я лепи ако не е тайна. :icon_hmm: Защото налягането в системата е около 13-15 бара при мах обороти на компресора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

 

Не допуснах този вариант защото преди две години лепих едната тръба и напълних с фреон.

Явно пак е изтекъл от някъде. :icon_hmm:

 

Дори при напълно изправна инсталация се налага на 2-4 г. да се дозарежда.

Климатика в автомобила не е като домашен фризер където са медни тръби и всичко е запоено.

В автомобилната система има снадки, гумички /аз патя от едни/, маркучи. Потенциални места

за "естествено" ветреене на фреона колкото искаш. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери си релето което вкючва електромагнитният съединител на компресора дали работи и дава добър контакт.Намирасе в ляво на двигатея в малка кутия.

Преди време имах този проблем/включваше компресора когато си искаше/,след смяна на релето всичко е ОК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери си релето което вкючва електромагнитният съединител на компресора дали работи и дава добър контакт.Намирасе в ляво на двигатея в малка кутия.

Преди време имах този проблем/включваше компресора когато си искаше/,след смяна на релето всичко е ОК.

 

Гледах точно вляво - има три релета еднакви (поне) при мен.

Дори разместих две от тях, уви без успех.

 

Ще ги погледна пак.

От къде се купуват тези релета?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледах точно вляво - има три релета еднакви (поне) при мен.

Дори разместих две от тях, уви без успех.

 

Ще ги погледна пак.

От къде се купуват тези релета?

 

Ако нямаш фреон /налягане/ пресостата няма да подаде сигнал и никакви релета няма да ти помогнат.

Иди на майстор да види какво има /или няма/ "вътре".

Може да видиш и сам ако натиснеш един от двата винтила на тръбите за ниско или високо налягане. Ако нищо не "фукне" работата е ясна. Ако фукне, може да има някакво налягане, но да не е достатъчно.

Майстор!!!

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иди на майстор да види какво има /или няма/ "вътре".

 

Със сигурност ще ходи на майстор.

За релетата попитах защото такива не бях виждал друг път и ми стана интересно от къде се купуват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще ходи на майстор.

За релетата попитах защото такива не бях виждал друг път и ми стана интересно от къде се купуват.

Да така е -три са.Мисля че първото включваше електромагнита на компресора,но провери пак.За тази операция ти е необходим помощник-ти отваряш капака на кутията и гледаш дали ще се включи някое от тях, когато помощника ти пусне климатика от таблото.Ако това не стане виж количеството на фреон дали е нормално/около 700 млмисля че беше/.

Моето реле ми го смениха в сервиза в Плевен на един колега от сайта-доста разбира момчето от климатици.,,Валбосс'' ми го препоръча-доволен съм много.

Успех колега че идат жеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Успех колега че идат жеги.

 

Благодаря за помощта!

Тези трите релета поне при мен изглеждат като нови.

 

Иначе климатик позлвам почти само извънградско

колата е цвят бордо и много се напича.

Градско отбягвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, понеже доста хора тук сме доволни от тези момчета - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21767 ако искаш ги посети да ти прегледат климатика. Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, понеже доста хора тук сме доволни от тези момчета - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21767 ако искаш ги посети да ти прегледат климатика. Поздрави :)

 

Благодаря.

 

Много и все добри отзиви за юнаците - явно си обичат работата. Гледам и цените са добри.

Само да видя кога ще остане време, че тез дни не мога да се обърна ... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги!

Искам да споделя следното нещо относно климатика на моята каризма 99г. 1.8GDi днес си заредих климатика под заредих имам предвид ,че ми сипаха 600гр. фреон и в момента се случва следното нещо на ниски обороти няма никакви наченки да заработи но когато оборотите станат 2500+ става зима в колата. Ако някой е имал такъв проблем да сподели мнение моля. А ако някой е наясно как да си отстраня тоя проблем ще сам безкрайно благодарен.

 

P.S. Извинявам се на колегата ,че поствам в неговата тема но не мисля че има смисъл да отварям нова тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е в компресора - износен е и не може да вдигне налягане на ниски обороти. Как се лекува - сещаш се ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок питанка относно този компресор;

1.има ли вариант за поправка

2.може ли да се вземе от друга кола

3.колко струва нов

благодаря предварително за отговорите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледа ли когато ти го сипваха? Защото може хич да не е 600гр... По принцип трябва да са 720 и общо 120гр. масло по системата. Трябва да се премерят и наляганията (в сервизното ръководство ги пише) и да се види дехидратора двете му тръби да са с еднаква температура. Ако се виждат вътре много мехурчета ти трябва още фреон, ако става на пяна значи повечето липсва и има колкото да включи компресора.

 

http://img810.imageshack.us/img810/8708/pwd.png

 

 Пише след 20 минути на MAX COOL (вътрешна циркулация), колата като е на сянка при 1000 оборота.

 

Как се ремонтира компресора - той е циклоидален и ремонта е с друг. Новия сигурно струва повече от колата. Доста модели на :mitsu-smiley: го ползват, въпроса е дали захващането е същото, че да стане.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Вчера смених радиатора на климатика на колта. За да важи гаранцията от 1 година трябваше да е в сервиз. Но в предпочитания от мен сервиз беше пълна лудница и с работа няколко дена за напред и отидох в друг. Климатика беше зареден и в дехидратора нямаше мехурчета. След смяната в друг сервиз бълбукаше доста (взели са ми от фреона :icon_doh: ) и сега си бълбука и температурата е по-висока с два-три градуса. Не бяха сложили и отдолу гумените тампони от стария, че си губих времето аз да ги слагам, вместо да стои още време при тия :icon_censored: . Трябва много да се внимава със сервизите, особено ако нямаш лични впечатления как работят.
Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледах го доста добре в интерес на истината ,първо пусна диагностика и излезе ,че има 125гр. в системата и след това настрои машината да добави 600гр и не пипа повече , което излиза че в системата трябва да има 725гр.. Утре ще се погледна този дехидратор и какво точно се случва в него че сега стана малко късно :).

Благодаря за коментара много добър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така извода е следния компресора е пътник а пари за друг няма :).Дехидратора е добре няма балончета пяна и така на татък вижда се течност гладка като масло през отвора.Благодаря за коментарите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Как се ремонтира компресора - той е циклоидален и ремонта е с друг. Новия сигурно струва повече от колата. Доста модели на :mitsu-smiley: го ползват, въпроса е дали захващането е същото, че да стане.

 

Абе,vladimirov, да не е циклоиден тоз компресор, че много ще го търси другия... А може и да не намери :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...