The Ram Публикувано 31 март 2012 Сподели Публикувано 31 март 2012 колеги задължително ли е подгряването преди всяко стартиране на двигателя на Оутландер 2.0 DID майсторите твърдят, че при новите двигатели е задължително само при студен двигател, сега когато е по топло а и двигателят е сравнително топъл било ненужно ...качваш се и палиш...не чакаш подгряване и сетване на компютъра.И още един въпрос, има ли вариант като при по старите коли /временен километраж/ да засичаш месечните километри или когато пълниш резервоара, засичаш малкият километраж и накрая на месеца или при следващо пълнене си правиш сметките. Възможно ли е настройване на подобен вариант или само моментен разход и точка А и точка В /без навигация съм/ Autlander 2008г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 31 март 2012 Сподели Публикувано 31 март 2012 Здрасти колега ,поне от гледна точка на моят опит няма автомобил който да харесва студеният старт.Било то през лятото или през зимата.Предвид процесите които настъпват след като завъртиш ключа можем да съдим ,че е само от + да се позатопли мотора. Предвид ръководство на Caterpiler което съм чел, с уговорката че иде реч за големи генератори и двигатели на специализирана техника са необходими 50 градуса на маслото. За ВАГ мотора незнам L200 са прекарали отоплителната система през EGR cooler-a и изгорелите газове топлят водата ,към 31 градуса затваря (следя го с една джаджа ) . Пък и тея майстори май са от времето на москвичите..то масово са такива.След като има процедура се спазва..гах и тия 10 секунди дето ги бързаме.. Тия същите ако им дадеш Мазда RX-8 са я съсипали за 6 месеца там да видиш процедури. Нямаш ли А и В километражи , доста е удобно следи се временния-А може малък тотал Б и големия тотал дето си брой общо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 31 март 2012 Сподели Публикувано 31 март 2012 И 10 пъти да включиш "накала", нито температурата на маслото, нито температурата на водата ще се повишат даже и със градус. "Накала" улеснява възпламеняването на впръсканото в цилиндъра гориво, особено когато е по студено. Ако пали нормално и без да задържаш, значи може. Накалните свещи остават включени секунди и след запалването, за да се стабилизира работата на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 март 2012 Сподели Публикувано 31 март 2012 колеги задължително ли е подгряването преди всяко стартиране на двигателя на Оутландер 2.0 DID майсторите твърдят, че при новите двигатели е задължително само при студен двигател, сега когато е по топло а и двигателят е сравнително топъл било ненужно ...качваш се и палиш...не чакаш подгряване и сетване на компютъра.И още един въпрос, има ли вариант като при по старите коли /временен километраж/ да засичаш месечните километри или когато пълниш резервоара, засичаш малкият километраж и накрая на месеца или при следващо пълнене си правиш сметките. Възможно ли е настройване на подобен вариант или само моментен разход и точка А и точка В /без навигация съм/ Autlander 2008г.На твоята кола подгрявнето е зависимо от температурите на водата на мотора и от температурата на въздуха ..........позмава се когато лампата изгасва всеки път различно,но дори и да изгасне, то свещите може да продължат да подгряват гор. камера и в частност бренера..........от опит знам ( скоро правих един такъв)че при температура от -5 градуса навън и мотор от - 7 градуса, свещите продължават да подгряват още около минута след изгасването на лампата на таблото......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 31 март 2012 Сподели Публикувано 31 март 2012 ...И още един въпрос, има ли вариант като при по старите коли /временен километраж/ да засичаш месечните километри или когато пълниш резервоара, засичаш малкият километраж и накрая на месеца или при следващо пълнене си правиш сметките. Възможно ли е настройване на подобен вариант или само моментен разход и точка А и точка В /без навигация съм/ Autlander 2008г. Трябва да имаш два различни километража - напълно независими един от друг... :icon_dance: :icon_dance: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 април 2012 Сподели Публикувано 1 април 2012 На твоята кола подгрявнето е зависимо от температурите на водата на мотора и от температурата на въздуха ..........позмава се когато лампата изгасва всеки път различно,но дори и да изгасне, то свещите може да продължат да подгряват гор. камера и в частност бренера..........от опит знам ( скоро правих един такъв)Какъв бренер, какви 5 лева при този мотор бре ? ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Щом са ти сложили хората лампичка да ти показва значи трябва да се изчака . Все пак това не е дизел от преди 20 г. да нагрява 30 - 40 сек. преди да ичгасне мампичката . Тук става въпрос за 3 - 4 сек. И 10 пъти да включиш "накала", нито температурата на маслото, нито температурата на водата ще се повишат даже и със градус. "Накала" улеснява възпламеняването на впръсканото в цилиндъра гориво, особено когато е по студено. Ако пали нормално и без да задържаш, значи може. Накалните свещи остават включени секунди и след запалването, за да се стабилизира работата на двигателя. След 10 пъти ще са ти загрели горивнатите камери след което старта ще е много по лесен . Аз на първи старт винаги го включвам по 3 пъти . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spas_Spasov Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Не е задължително, колега, подгряването. Желателно е. Въртиш и пробваш. Ако запали от четвърт, значи не е имало нужда, ако се замисли - връщаш ключа, даваш отново на контакт, подгряваш и тогава палиш. По принцип за двигателя е по-добре да изчакаш секундата или двете за подгряването Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Щом са ти сложили хората лампичка да ти показва значи трябва да се изчака . Все пак това не е дизел от преди 20 г. да нагрява 30 - 40 сек. преди да ичгасне мампичката . Тук става въпрос за 3 - 4 сек. След 10 пъти ще са ти загрели горивнатите камери след което старта ще е много по лесен . Аз на първи старт винаги го включвам по 3 пъти . Eми може да включваш "накала" и по пет пъти - демокрация е. Как иначе ще изгориш свещите. Хората са го написали в инструкцията за палене - "след като угасне лампата за "накала". Между другото, след първото палене през деня лампата повече не светва. Така че, може да се пали веднага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Amazona Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Привет, прав е колегата че няма какво да се коментира но все пак... Сега се сещам че когато двигателя е студен, като завъртя ключа директно, без да подгравям, винаги има един период от 2 секунди в който не се случва нищо и след това си пали от раз, дори и като беше минус 20. Това не се случва като двигателят е топъл - завъртам и пали, без да изчаква. Дали няма някаква автоматична защита за да не пали без подгряване. Колата е L 200. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Какъв бренер, какви 5 лева при този мотор бре ? ..:DАаа............ :icon_doh: Говорех по принцип,ама го пренесох към темата ........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 април 2012 Сподели Публикувано 2 април 2012 Привет, прав е колегата че няма какво да се коментира но все пак... Сега се сещам че когато двигателя е студен, като завъртя ключа директно, без да подгравям, винаги има един период от 2 секунди в който не се случва нищо и след това си пали от раз, дори и като беше минус 20. Това не се случва като двигателят е топъл - завъртам и пали, без да изчаква. Дали няма някаква автоматична защита за да не пали без подгряване. Колата е L 200.Ако е 2.5 след 2006 година, това зависи от ЕКУ-то ти, то решава това........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 2 април 2012 Автор Сподели Публикувано 2 април 2012 Сядаш в автомобила, даваш на контакт, слагаш си колана (вече са минали 4-5 сек) и палиш - лампата за подгрев вече е изгаснала. Аз така правя. Не знам какъв е смисъла да се коментира този въпрос толкова подробно. Ако автомобила е наред няма смисъл от неколкократно подгряване - съсипваме и акумулатора и свещите. не че на мен ми е проблем времето, тук питането ми беше заради двигателчето да му е добре, иначе и аз спазвам същият принцип, контакт, колан и вече всичко е готово Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.