Премини към съдържание

Задължително ли е подгряването


Препоръчано мнение

колеги задължително ли е подгряването преди всяко стартиране на двигателя на Оутландер 2.0 DID майсторите твърдят, че при новите двигатели е задължително само при студен двигател, сега когато е по топло а и двигателят е сравнително топъл било ненужно ...качваш се и палиш...не чакаш подгряване и сетване на компютъра.

И още един въпрос, има ли вариант като при по старите коли /временен километраж/ да засичаш месечните километри или когато пълниш резервоара, засичаш малкият километраж и накрая на месеца или при следващо пълнене си правиш сметките. Възможно ли е настройване на подобен вариант или само моментен разход и точка А и точка В /без навигация съм/ Autlander 2008г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега ,поне от гледна точка на моят опит няма автомобил който да харесва студеният старт.Било то през лятото или през зимата.Предвид процесите които настъпват след като завъртиш ключа можем да съдим ,че е само от + да се позатопли мотора.

Предвид ръководство на Caterpiler което съм чел, с уговорката че иде реч за големи генератори и двигатели на специализирана техника са необходими 50 градуса на маслото.

За ВАГ мотора незнам L200 са прекарали отоплителната система през EGR cooler-a и изгорелите газове топлят водата ,към 31 градуса затваря (следя го с една джаджа :) ) .

 

Пък и тея майстори май са от времето на москвичите..то масово са такива.След като има процедура се спазва..гах и тия 10 секунди дето ги бързаме..

 

Тия същите ако им дадеш Мазда RX-8 са я съсипали за 6 месеца там да видиш процедури.

 

Нямаш ли А и В километражи , доста е удобно следи се временния-А може малък тотал Б и големия тотал дето си брой общо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И 10 пъти да включиш "накала", нито температурата на маслото, нито температурата на водата ще се повишат даже и със градус. "Накала" улеснява възпламеняването на впръсканото в цилиндъра гориво, особено когато е по студено. Ако пали нормално и без да задържаш, значи може. Накалните свещи остават включени секунди и след запалването, за да се стабилизира работата на двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги задължително ли е подгряването преди всяко стартиране на двигателя на Оутландер 2.0 DID майсторите твърдят, че при новите двигатели е задължително само при студен двигател, сега когато е по топло а и двигателят е сравнително топъл било ненужно ...качваш се и палиш...не чакаш подгряване и сетване на компютъра.

И още един въпрос, има ли вариант като при по старите коли /временен километраж/ да засичаш месечните километри или когато пълниш резервоара, засичаш малкият километраж и накрая на месеца или при следващо пълнене си правиш сметките. Възможно ли е настройване на подобен вариант или само моментен разход и точка А и точка В /без навигация съм/ Autlander 2008г.

На твоята кола подгрявнето е зависимо от температурите на водата на мотора и от температурата на въздуха ..........позмава се когато лампата изгасва всеки път различно,но дори и да изгасне, то свещите може да продължат да подгряват гор. камера и в частност бренера..........от опит знам ( скоро правих един такъв)че при температура от -5 градуса навън и мотор от - 7 градуса, свещите продължават да подгряват още около минута след изгасването на лампата на таблото.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

И още един въпрос, има ли вариант като при по старите коли /временен километраж/ да засичаш месечните километри или когато пълниш резервоара, засичаш малкият километраж и накрая на месеца или при следващо пълнене си правиш сметките. Възможно ли е настройване на подобен вариант или само моментен разход и точка А и точка В /без навигация съм/ Autlander 2008г.

 

Трябва да имаш два различни километража - напълно независими един от друг... :icon_dance: :icon_dance: :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На твоята кола подгрявнето е зависимо от температурите на водата на мотора и от температурата на въздуха ..........позмава се когато лампата изгасва всеки път различно,но дори и да изгасне, то свещите може да продължат да подгряват гор. камера и в частност бренера..........от опит знам ( скоро правих един такъв)

Какъв бренер, какви 5 лева при този мотор бре ? ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом са ти сложили хората лампичка да ти показва значи трябва да се изчака . Все пак това не е дизел от преди 20 г. да нагрява 30 - 40 сек. преди да ичгасне мампичката . Тук става въпрос за 3 - 4 сек.

 

И 10 пъти да включиш "накала", нито температурата на маслото, нито температурата на водата ще се повишат даже и със градус. "Накала" улеснява възпламеняването на впръсканото в цилиндъра гориво, особено когато е по студено. Ако пали нормално и без да задържаш, значи може. Накалните свещи остават включени секунди и след запалването, за да се стабилизира работата на двигателя.

 

След 10 пъти ще са ти загрели горивнатите камери след което старта ще е много по лесен . Аз на първи старт винаги го включвам по 3 пъти .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително, колега, подгряването. Желателно е. Въртиш и пробваш. Ако запали от четвърт, значи не е имало нужда, ако се замисли - връщаш ключа, даваш отново на контакт, подгряваш и тогава палиш. По принцип за двигателя е по-добре да изчакаш секундата или двете за подгряването

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом са ти сложили хората лампичка да ти показва значи трябва да се изчака . Все пак това не е дизел от преди 20 г. да нагрява 30 - 40 сек. преди да ичгасне мампичката . Тук става въпрос за 3 - 4 сек.

 

 

 

След 10 пъти ще са ти загрели горивнатите камери след което старта ще е много по лесен . Аз на първи старт винаги го включвам по 3 пъти .

 

Eми може да включваш "накала" и по пет пъти - демокрация е. Как иначе ще изгориш свещите. Хората са го написали в инструкцията за палене - "след като угасне лампата за "накала". Между другото, след първото палене през деня лампата повече не светва. Така че, може да се пали веднага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, прав е колегата че няма какво да се коментира но все пак... Сега се сещам че когато двигателя е студен, като завъртя ключа директно, без да подгравям, винаги има един период от 2 секунди в който не се случва нищо и след това си пали от раз, дори и като беше минус 20. Това не се случва като двигателят е топъл - завъртам и пали, без да изчаква. Дали няма някаква автоматична защита за да не пали без подгряване. Колата е L 200.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв бренер, какви 5 лева при този мотор бре ? ..:D

Ааа............ :icon_doh: Говорех по принцип,ама го пренесох към темата ........... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, прав е колегата че няма какво да се коментира но все пак... Сега се сещам че когато двигателя е студен, като завъртя ключа директно, без да подгравям, винаги има един период от 2 секунди в който не се случва нищо и след това си пали от раз, дори и като беше минус 20. Това не се случва като двигателят е топъл - завъртам и пали, без да изчаква. Дали няма някаква автоматична защита за да не пали без подгряване. Колата е L 200.

Ако е 2.5 след 2006 година, това зависи от ЕКУ-то ти, то решава това........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сядаш в автомобила, даваш на контакт, слагаш си колана (вече са минали 4-5 сек) и палиш - лампата за подгрев вече е изгаснала.

Аз така правя. Не знам какъв е смисъла да се коментира този въпрос толкова подробно.

Ако автомобила е наред няма смисъл от неколкократно подгряване - съсипваме и акумулатора и свещите.

не че на мен ми е проблем времето, тук питането ми беше заради двигателчето да му е добре, иначе и аз спазвам същият принцип, контакт, колан и вече всичко е готово :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...