Николай Калчев Публикувано 16 март 2012 Сподели Публикувано 16 март 2012 (редакция) Въпросът ми колеги е, как се разглобяват старите? Капака на самите колони ли се маха по някакъв начин или цялата кора на вратата трябва да се свали? И докато сме на темата.. някой да знае от къде мога да закупя преходни кабели от оригиналните букси на старчето към такива които да стават за масово продаваните CD/DVD Ресиивъри? Поздрави от Варна Редактирано 12 август 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 16 март 2012 Сподели Публикувано 16 март 2012 По вторият въпрос виж ТУК , с ИНТЕРЛОГИСТИКА доставката ще ти струва 5,40 лв. до врата. (с 10 % отстъпка)По въпроса за свалянето - не съм свалял моите, но до колкото знам решетките се държат на 3 зъбчета. Дали със завъртане или с изваждане нека някой който е свалял да каже. Говорителите мисля се държат на 4 винта.Успех!И пиши резултата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 17 март 2012 Сподели Публикувано 17 март 2012 По-добре свали корите, има вариянт да махнеш. Мрежите и да неможе да извадиш самите говорители. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyubo1964 Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 здрасти.когато си купих ново мп3 за мицубишито ,питах и ми казаха че трябва да се свалят корите на вратите.И аз се каня да сменям моите, защото старите ми нещо гъгнат и не чувам добре рамшаин.Даже се замислям днес дали не пробвам да сваля едната кора да видя кое как е и да си купя говорители.Размера на оригиналните е 13ки-поне така ми казаха.успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 (редакция) Какво толкова го мислите, те корите се свалят докато ги погледнеш. Няколко щипки и болтчета има едно скрито малко под огледалото. Според мен оригиналните колонки си свирят много читаво, все пак си в автомобил не в бар. Пък и ако слушаш силно може да пропуснеш някоя линейка например, по-скоро да не я пропуснеш а да я уцелиш :rolleyes:. Поздрави! Редактирано 19 март 2012 от niksun Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 Свалят се корите и тогава се демонтиран. Закрепени са на едни пластмасови фланци, които аз изхвърлих, че оригиналните колони са 13см и са малко ,,боза" и си монтирах 17см. като има изрязах от ламиниран паркет други фланци за да мога да ги закрепя за вратата. Иначе на самата врата отвора е доста голям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 19 март 2012 Сподели Публикувано 19 март 2012 +1 на колегата отговорил над мен, аз направих същото - махаш корите (не е особена сложнотия, само внимавай да не счупиш пластмасовите щипки, иначе ще трябва да се разкарваш за нови до някой магазин ), махаш найлоновия водопредпазител (трудно се сваля на едно парче, при желание с горещ силикон по-късно можеш да си направиш и залепиш нов) и правиш нови фланци - най-лесно от някаква тънка плоскост - паркет, шперплат и т.н. Няколко часа работа е всичко. Аз бих ти препоръчал да почукаш хубаво по вратите след инсталация на новите колони и да "набичиш" басите, за да видиш дали нещо не тропа/резонира - при мен имаше доста ламаринки в задните врати, които резонираха една в друга при по-силен бас и дразнеха много, така че трябваше да се позанимавам да ги уплътня с гумички (ползвах уплътнения за прозорци и пенополиуретанови парчета от разни стари кутии с техника). При желание и най-вече време (почти пълен ден работа) - изолирай вратите - има много теми по въпроса в тунинг.бг и естествено на английски/руски/прочее из целия интернет. Има решения за всеки джоб (фолиа, битумни ленти, тръбни изолации и т.н.), като дори най-евтините правят огромна разлика - нашите Звезди са сравнително шумни при високи скорости и вратите не пригодени за кой знае колко качествени колони, затова повярвай ми - изолирането на вратите (вкл. петата врата заедно с пода в багажника ако слагаш каса отзад) си заслужава - както за намаляване на шума, така и за подобряване качеството на звука (заради вибрационното обезшумяване и промяната към положително на ниските и средни честоти). Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 21 март 2012 Автор Сподели Публикувано 21 март 2012 Благодаря колеги, наистина ценни насоки! Ще се похваля след като свърша нещо, но няма да е скоро тъй като със Старчето сме в слънчева Испания. Колеги не всеки се хваля, та няма и на Вас ли.. Звездичката ми даде 3.9 - 4.0 л/100км среден разход за 3500км направо съм поразен! Аз съм и втори собственик 1.9 дизелче е колата 102 магарета и е на под 140 000км. Наистина съм поразен от пъргавия мотор и също така от икономичността!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 12 август 2012 Автор Сподели Публикувано 12 август 2012 Приключих със смяната на музиката! Благодарности на всички за съветите! Подмяната на тон-колоните беше изключително лесна, не съм правил нови фланци ами използвах оригиналните пластмасови. След малко изрязване на кората отвътре успях да събера 4 броя 17см PIONEER TS-G1722i (126лв), дупките на колоните съвпаднаха със 4-те дупки на пластмасовите фланци. Преходник от оригиналните букси към радиото поръчах от Стара Загора с доставка до Варна ми струваше 13лв. Всичко придоби смисъл когато закупих ALPINE CDE-125BT (300лв). И резултата е повече от задоволителен! Визуално няма абсолютно никаква разлика че корите са преработени или че колоните са сменени, но звука няма нищо общо. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.