Премини към съдържание

Странен звук в двигателя


Dochevv

Препоръчано мнение

Странно чукане в двигателя, смяна на хидравлични повдигачи-няма промяна в звукъ :mitsu-smiley: http://www.youtube.com/watch?v=FMgsR-7IcoY&list=HL1331408901&feature=mh_lolz[/media]

Звукът е същия като от клипа !!?? Моля помогнете има ли смисъл да стигам до буталата или е нещо друго???

Редактирано от Dochevv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Добре би било да се почне от някъде и да споделиш на колко километра пробег е автомобила, коя година е и с какво масло в момента е обслужен двигателя? Свързана ли е промяната на шума със смяната на масло?

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако стига масло до повдигачите и сте изчистили нагара в двигателя напълно, може и да не е от тях, а по някаква друга причина, може дори и извън двигателя. Може и ако е карано така прекалено дълго и шума е бил ужасен да са се "подбили" клапаните или гърбиците и дори с нов повдигач да не става. А и повдигачите трябва да се напълнят с масло и обезвъздушат, като си има процедура за обезвъздушаване след монтажа. Също така на капачето на ролката, което ляга върху повдигача има един много тънък отвор. Ако е запушен много трудно може да се обезвъздуши напълно повдигача. Преди да хвърлиш торбата с парите за повдигачи е трябвало да направиш една екскурзия до Пловдив при Milen_z да ти го оправи. Сега може и да се окаже, че парите ти са заминали напразно или майстора си е оставил ръцете.

 

P.S. Не претендирам, че съм напълно изчерпателен и че написаното е абсолютно 100% достоверно.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът 1997g. е нов внос от Германия закупих го със този проблем 200000км пробег 1-сменям маслото със 10-40 няма промяна 2-сменям пак масло със 15-50 на якоо и евентуално да уплътни смених и повдига4и звукът си остава същия,последно реших да проверявам биели бутала болтове и да връщам маслото на 10-40 (надявам се да не се окаже бутало за6тото там пак си е цифра) затова реших да се посъветвам и със вас преди да търся по на дълбоко :icon_crying::mitsu-smiley:

Редактирано от Dochevv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ти не е правилно. Трябва да е 5W30. Става с по-рядко а не с по-гъсто. Ако са биелните лагери шума ще е постоянен без значение от оборотите и при определени може да влиза в резонанс и да се усилва. На студен двигател ще е много по-силен. Със 15W50 може и изобщо да не влиза в повдигачите.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Яко хлопа......бутало е. Даже мога да ти кажа кое е. Ама и ти ще разбереш като премерите компресията, бас хващам че е на втори цилиндър. :yes3:

 

П.С. И един съвет ако може.....не я барай нека си кара така. Разбуташ ли ще излезе малко повече от цената на колата.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да си мисли, че шума е същия а да не е съвсем така. Това имам предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

като го запаля се чува единичен отчетлив звук при подаване на газ около1800 оборота се заглушава след това пак чука случва се и първите 40 сек. да няма чукане и почва отново съмнявам се 1ви цилиндър пусни все пак да 4уя какъв е звукът от бутало

Редактирано от Dochevv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да мери компресията бе много е лесно......

 

П.С. ами това дето тропа на клипа.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Владимиров, на теб ти е по-близо, прескочи до Габрово и му направи диагностика на място на човека, какво се скъпиш пък ти!

 

Колега Дочев, щом Милен казва - слушай го. Няма друг човек в Бг, който да разбира повече от него на тези двигатели

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това на клипа не е неговата кола.

 

Никъде не е казал, че е неговата!

"Звукът е същия като от клипа !!?? Моля помогнете има ли смисъл да стигам до буталата или е нещо друго???"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам премери и компресията, минимума на този двигател за да върви добре и да е икономичен е 14атм. Нормално трябва да е около 17-18атм. Сигурен съм че веднага ще ти се изясни. А с ремонта небързай, ще ти се наложи да смениш и четирите и то с нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак казвам премери и компресията, минимума на този двигател за да върви добре и да е икономичен е 14атм. Нормално трябва да е около 17-18атм. Сигурен съм че веднага ще ти се изясни. А с ремонта небързай, ще ти се наложи да смениш и четирите и то с нови.

Няма как да се разбере от компресията дали не е заминал биелен лагер ако сегментите са си здрави.

Биелния лагер звучи така - при подаване на газ се усилва тракането при връщане на оборотите намаля (все едно слушаш стар дизел).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се разбере от компресията дали не е заминал биелен лагер ако сегментите са си здрави.

Биелния лагер звучи така - при подаване на газ се усилва тракането при връщане на оборотите намаля (все едно слушаш стар дизел).

 

Ако е карана така, както казва колегата, имаш ли представа при разбит биелен лагер какво става с цилиндъра и буталото? Няма вариант да не са износени, освен, ако тракането е от вчера...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да е биелен лагер, вече е за смяна и буталото....При тези двигатели ако се появи много лек луфт(макар че там леки луфтове няма) в лагера, веднага буталото удря горе в главата... А пък слабото им място е ушите на буталните болтове........И пак опираме до едно и също.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е карана така, както казва колегата, имаш ли представа при разбит биелен лагер какво става с цилиндъра и буталото? Няма вариант да не са износени, освен, ако тракането е от вчера...

Ако е карана така доста време ....по-добрия вариант е да си търси друг двигател ...не си струва ремонта на този.

Има вариянт да се износи лагер и то доста бързо без да има поражения по цилиндъра. Реален случай на който съм бил свидетел - двигател след основен ремонт превърта на 2-ри цилиндър биелния лагер и започва да трака точно по начина който описах. Какво се е случило?...Ами задръстена маслена магистрала с парченца силикон (от качествения ремонт) и 2-ри цилиндър, по-точно 2-ри биелен лагер остава без масло ...и те така.

П.С. ...даам сега прочетох, че проблема на колегата не е от вчера ....лошо.

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То е по-ужасен и отчетлив звука от колкото на първия клип. Ходи му премери компресията и ако се потвърди - после виж в "купува продава" някой продаваше такъв двигател и има още няколко от коли на части...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То е по-ужасен и отчетлив звука от колкото на първия клип. Ходи му премери компресията и ако се потвърди - после виж в "купува продава" някой продаваше такъв двигател и има още няколко от коли на части...

 

Звука е по отчетлив предполагам защото сам махнал капака,ще проверя и компресията. Milen_z беше споменал че ще трябва да сменя и 4те бутала с нови ?????защо да не мога да сложа от друг двигател:icon_hmm:

Редактирано от Dochevv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали се сещаш, че има и износване и различни размери на буталата и лагерите за конкретния двигател. А звука е метал в метал и много силен. Прави си изводите.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е повдигач. Ако беше лагер щеше да изтропа веднага след запалване, а до колкото чувам от клипа след запалването, лопането почти го няма...пък ако е лагер ще се чува най-силно при подаване на газ ...а то не е така на клипа. Дано съм прав ...ремонта ще да е по-лек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То компресията не е в ред (още на стартер като въртиш се чува). Ама давай да видим дали ще позная за втория цилиндър. За четирите казах защото са с фабричен дефект(ако може така да се каже за нещо което се разваля на 200000км). Смениш ли само едно със старо, след 15000км ще я отваряш пак, вервай ми.

 

П.С. И мен иначе ме притеснява този звук(при моита кола), вече 75000км. Ама ще я почакам още, не ми е до нея.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...