Dochevv Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 (редакция) Странно чукане в двигателя, смяна на хидравлични повдигачи-няма промяна в звукъ :mitsu-smiley: http://www.youtube.com/watch?v=FMgsR-7IcoY&list=HL1331408901&feature=mh_lolz[/media]Звукът е същия като от клипа !!?? Моля помогнете има ли смисъл да стигам до буталата или е нещо друго??? Редактирано 10 март 2012 от Dochevv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Здравей колега,Добре би било да се почне от някъде и да споделиш на колко километра пробег е автомобила, коя година е и с какво масло в момента е обслужен двигателя? Свързана ли е промяната на шума със смяната на масло?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 (редакция) Ако стига масло до повдигачите и сте изчистили нагара в двигателя напълно, може и да не е от тях, а по някаква друга причина, може дори и извън двигателя. Може и ако е карано така прекалено дълго и шума е бил ужасен да са се "подбили" клапаните или гърбиците и дори с нов повдигач да не става. А и повдигачите трябва да се напълнят с масло и обезвъздушат, като си има процедура за обезвъздушаване след монтажа. Също така на капачето на ролката, което ляга върху повдигача има един много тънък отвор. Ако е запушен много трудно може да се обезвъздуши напълно повдигача. Преди да хвърлиш торбата с парите за повдигачи е трябвало да направиш една екскурзия до Пловдив при Milen_z да ти го оправи. Сега може и да се окаже, че парите ти са заминали напразно или майстора си е оставил ръцете. P.S. Не претендирам, че съм напълно изчерпателен и че написаното е абсолютно 100% достоверно. Редактирано 10 март 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dochevv Публикувано 10 март 2012 Автор Сподели Публикувано 10 март 2012 (редакция) Автомобилът 1997g. е нов внос от Германия закупих го със този проблем 200000км пробег 1-сменям маслото със 10-40 няма промяна 2-сменям пак масло със 15-50 на якоо и евентуално да уплътни смених и повдига4и звукът си остава същия,последно реших да проверявам биели бутала болтове и да връщам маслото на 10-40 (надявам се да не се окаже бутало за6тото там пак си е цифра) затова реших да се посъветвам и със вас преди да търся по на дълбоко :icon_crying::mitsu-smiley: Редактирано 10 март 2012 от Dochevv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 (редакция) Маслото ти не е правилно. Трябва да е 5W30. Става с по-рядко а не с по-гъсто. Ако са биелните лагери шума ще е постоянен без значение от оборотите и при определени може да влиза в резонанс и да се усилва. На студен двигател ще е много по-силен. Със 15W50 може и изобщо да не влиза в повдигачите. Редактирано 10 март 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 (редакция) Яко хлопа......бутало е. Даже мога да ти кажа кое е. Ама и ти ще разбереш като премерите компресията, бас хващам че е на втори цилиндър. П.С. И един съвет ако може.....не я барай нека си кара така. Разбуташ ли ще излезе малко повече от цената на колата. Редактирано 10 март 2012 от Milen_z 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Това на клипа не е неговата кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Това на клипа не е неговата кола. Ами ако искаш да ти пусна клип на моита да погледаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Може да си мисли, че шума е същия а да не е съвсем така. Това имам предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dochevv Публикувано 10 март 2012 Автор Сподели Публикувано 10 март 2012 (редакция) като го запаля се чува единичен отчетлив звук при подаване на газ около1800 оборота се заглушава след това пак чука случва се и първите 40 сек. да няма чукане и почва отново съмнявам се 1ви цилиндър пусни все пак да 4уя какъв е звукът от бутало Редактирано 10 март 2012 от Dochevv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 (редакция) Да мери компресията бе много е лесно...... П.С. ами това дето тропа на клипа. Редактирано 10 март 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Владимиров, на теб ти е по-близо, прескочи до Габрово и му направи диагностика на място на човека, какво се скъпиш пък ти! Колега Дочев, щом Милен казва - слушай го. Няма друг човек в Бг, който да разбира повече от него на тези двигатели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Това на клипа не е неговата кола. Никъде не е казал, че е неговата!"Звукът е същия като от клипа !!?? Моля помогнете има ли смисъл да стигам до буталата или е нещо друго???" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dochevv Публикувано 10 март 2012 Автор Сподели Публикувано 10 март 2012 утре ще направя клип на моя двигател и ако е сигурно според вас 4е е бутало ще се ремонтира :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 март 2012 Сподели Публикувано 10 март 2012 Пак казвам премери и компресията, минимума на този двигател за да върви добре и да е икономичен е 14атм. Нормално трябва да е около 17-18атм. Сигурен съм че веднага ще ти се изясни. А с ремонта небързай, ще ти се наложи да смениш и четирите и то с нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Пак казвам премери и компресията, минимума на този двигател за да върви добре и да е икономичен е 14атм. Нормално трябва да е около 17-18атм. Сигурен съм че веднага ще ти се изясни. А с ремонта небързай, ще ти се наложи да смениш и четирите и то с нови.Няма как да се разбере от компресията дали не е заминал биелен лагер ако сегментите са си здрави.Биелния лагер звучи така - при подаване на газ се усилва тракането при връщане на оборотите намаля (все едно слушаш стар дизел). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Няма как да се разбере от компресията дали не е заминал биелен лагер ако сегментите са си здрави.Биелния лагер звучи така - при подаване на газ се усилва тракането при връщане на оборотите намаля (все едно слушаш стар дизел). Ако е карана така, както казва колегата, имаш ли представа при разбит биелен лагер какво става с цилиндъра и буталото? Няма вариант да не са износени, освен, ако тракането е от вчера... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 (редакция) Дори и да е биелен лагер, вече е за смяна и буталото....При тези двигатели ако се появи много лек луфт(макар че там леки луфтове няма) в лагера, веднага буталото удря горе в главата... А пък слабото им място е ушите на буталните болтове........И пак опираме до едно и също. Редактирано 11 март 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 (редакция) Ако е карана така, както казва колегата, имаш ли представа при разбит биелен лагер какво става с цилиндъра и буталото? Няма вариант да не са износени, освен, ако тракането е от вчера...Ако е карана така доста време ....по-добрия вариант е да си търси друг двигател ...не си струва ремонта на този. Има вариянт да се износи лагер и то доста бързо без да има поражения по цилиндъра. Реален случай на който съм бил свидетел - двигател след основен ремонт превърта на 2-ри цилиндър биелния лагер и започва да трака точно по начина който описах. Какво се е случило?...Ами задръстена маслена магистрала с парченца силикон (от качествения ремонт) и 2-ри цилиндър, по-точно 2-ри биелен лагер остава без масло ...и те така.П.С. ...даам сега прочетох, че проблема на колегата не е от вчера ....лошо. Редактирано 11 март 2012 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dochevv Публикувано 11 март 2012 Автор Сподели Публикувано 11 март 2012 Ето пичове това е моя двигател и звукът които ме притеснява http://www.youtube.com/watch?v=SIk47jb-j1Y&feature=youtu.be Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 (редакция) То е по-ужасен и отчетлив звука от колкото на първия клип. Ходи му премери компресията и ако се потвърди - после виж в "купува продава" някой продаваше такъв двигател и има още няколко от коли на части... Редактирано 11 март 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dochevv Публикувано 11 март 2012 Автор Сподели Публикувано 11 март 2012 (редакция) То е по-ужасен и отчетлив звука от колкото на първия клип. Ходи му премери компресията и ако се потвърди - после виж в "купува продава" някой продаваше такъв двигател и има още няколко от коли на части... Звука е по отчетлив предполагам защото сам махнал капака,ще проверя и компресията. Milen_z беше споменал че ще трябва да сменя и 4те бутала с нови ?????защо да не мога да сложа от друг двигател:icon_hmm: Редактирано 11 март 2012 от Dochevv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 (редакция) Ами нали се сещаш, че има и износване и различни размери на буталата и лагерите за конкретния двигател. А звука е метал в метал и много силен. Прави си изводите. Редактирано 11 март 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Това е повдигач. Ако беше лагер щеше да изтропа веднага след запалване, а до колкото чувам от клипа след запалването, лопането почти го няма...пък ако е лагер ще се чува най-силно при подаване на газ ...а то не е така на клипа. Дано съм прав ...ремонта ще да е по-лек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 (редакция) То компресията не е в ред (още на стартер като въртиш се чува). Ама давай да видим дали ще позная за втория цилиндър. За четирите казах защото са с фабричен дефект(ако може така да се каже за нещо което се разваля на 200000км). Смениш ли само едно със старо, след 15000км ще я отваряш пак, вервай ми. П.С. И мен иначе ме притеснява този звук(при моита кола), вече 75000км. Ама ще я почакам още, не ми е до нея. Редактирано 11 март 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.