Премини към съдържание

Проблем с трансмисия


endo

Препоръчано мнение

Здравейте, наскоро реших да се хвърля на японските автомобили и си взех галант от 98 година дизеловата модификация с ръчна трансмисия. Като цяло при огледа и тестовото кръгче нямах никакви проблеми, но малко след това установих че на моменти 1 и 2 скорост влизат трудно, а по някога и неискат, чат пат докато вися на светофарите и си пойграя със скоростите, но най-вече след включване на задна предавките започват да си влизат нормално, до следващото спиране.

Някой имал ли подобен проблем (при търсене в търсачката не попаднах на подобни) и може ли да дадете някакви насоки от къде може да е проблема и евентуален начин за решението му.

Благодаря Ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло проблемно място е това, или са синхронизатори или помпи на съединителя или и двете :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло проблемно място е това, или са синхронизатори или помпи на съединителя или и двете :mitsu-smiley:

 

Като я взех моята правеше същите номера, докато на Плевен не изгубих пета скорост - намлях скоростната и до Видин на 4-та. Там смених скоростна кутия и двете помпи на съединителя. Новата скоростна я взех на 68 000 мили (кой знае колко реални) ама като видях как е ударен донора съм склонен да мисля че са реални. И в момента пак ми хъркат скоростите, слабо място им е ко да ги прайш, нали са ни слабост :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да мен също ме ориентираха към синхронизатори и помпите, но също така ми казаха и за други модели коли който под скоростният лост имали някакво подобие на ябълка която се износва и от това може да е проблемът също запознати ли сте дали Галантите имат подобно нещо за да знам при откарването и в сервиз дали няма да решат да ме врътнат с нещо което е сложно и скъпо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да мен също ме ориентираха към синхронизатори и помпите, но също така ми казаха и за други модели коли който под скоростният лост имали някакво подобие на ябълка която се износва и от това може да е проблемът също запознати ли сте дали Галантите имат подобно нещо за да знам при откарването и в сервиз дали няма да решат да ме врътнат с нещо което е сложно и скъпо.

 

Аз не съм чувал там да имат болки нашите дзверове. Щом е скоростна кутия проблема, със сигурност ще е "сложно и скъпо". Поне по моите стандарти. Смени помпите първо, пък дано минеш тънко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Включва трудно първа на място, така ли? Това не е от синхронизатор. За ІІ-ра - да, може.

Я дай повече информация колко свободен ход има педалът на съединителя, мек ли е и къде отделя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми педала на съединителя е много мек да кажем че е почти като нов (сравнявам с твърдият педал на старото возило) не се усеща да приплъзва започва да отлепя на около 2-3 сантиметра в началото. Скоростите не влизат нормално както и при работещ така и при неработещ двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема ти е при връщане на скоростите, опитай да подадеш малко гас преди превключване. При 1800-2000 оборота спокойно влиза 2-ра от 3-та. Най-вероятно проблема ти е със сихнронизаторите, аз моята кола така я взех и още си я карам така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мне проблема е и при потегляне и при го дава само на първа и втора предавка, от трета нагоре няма никакви проблеми с превключването. Просто тази седмица нямам време да я закарам на сервиз а до другата седмица се опасявам да не я скапя ако ми се налага предимно да потеглям от 3-та както вчера и в КАТ софия беше за регистрацията и

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това наистина е нещо по механизмите за превключване. Ако е така, няма да е скъпо, спокойно.

Дано Mario64 види темата или DJ Tymbi.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми надявам се че ми остана само една 1000 която да вложа по нея на този етап а страшно много ми се иска да я изкарам на по дълга разходка, но за сега не искам да рискувам даже ако не ми се налага седи в паркинга за да не я натоварвам излишно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е щом не може и на изгасен двигател да включиш първа по-добре не я карай. И прати много поздрави на ония разбирачи, дето са ти казали че е от синхронизаторите :icon_doh:

Няма гаранция че са здрави, особено този на втора предавка, но останалото са врели-некипели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми педала на съединителя е много мек да кажем че е почти като нов (сравнявам с твърдият педал на старото возило) не се усеща да приплъзва започва да отлепя на около 2-3 сантиметра в началото.

Иди да ти обезвъздушат помпите и да ти регулират педала да отделя малко преди средата на хода му, а също и планката с жилата на скоростите и се моли да се оправят с това нещата, че иначе отиваш на смяна на синхронизатори, а там работата става дебела ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, вече имам някакви по сериозни насоки за проблемът ми със скоростите и съответно въпрос, възможно ли проблемът да идва от липсващо масло в скоростната кутия. Снощи с един познат я пробвахме и при потегляне или увеличаване на скороста се чува едно виене (леко стържене), което го наведе на тази мисъл.

Когато колата е на Свободна го няма или когато си върви на обороти или вече е набрала скорост.

Въпросът е малко ритуричен като цяло за идният Уйкенд ще се свържа с @DJ Tymbi да я погледне, но да знам и за какво да го насочвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Въпросът е малко ритуричен като цяло за идният Уйкенд ще се свържа с @DJ Tymbi да я погледне, но да знам и за какво да го насочвам.

Мислиш ли, че има нужда ти да го насочваш ? ..:D

Отивай да ти види колата и той ще те насочи, ама и с този шум май вървиш към ремонт на кутията ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, че има нужда ти да го насочваш ? ..:D

Отивай да ти види колата и той ще те насочи, ама и с този шум май вървиш към ремонт на кутията ..

 

И да ни държиш в течение какво става, калпазанин :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви държим в течение на нещата,но .............сравнително често, периодично източвам от ръчна ск. кутия АТФ масло...........т.е. маслото е за автоматик, а не за ръчна кутия и това означава че генерално се е скапала кутията.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...