endo Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Здравейте, наскоро реших да се хвърля на японските автомобили и си взех галант от 98 година дизеловата модификация с ръчна трансмисия. Като цяло при огледа и тестовото кръгче нямах никакви проблеми, но малко след това установих че на моменти 1 и 2 скорост влизат трудно, а по някога и неискат, чат пат докато вися на светофарите и си пойграя със скоростите, но най-вече след включване на задна предавките започват да си влизат нормално, до следващото спиране. Някой имал ли подобен проблем (при търсене в търсачката не попаднах на подобни) и може ли да дадете някакви насоки от къде може да е проблема и евентуален начин за решението му.Благодаря Ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovo Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Има по запознати колеги ,но аз мисля че се касае за синхронизатори. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Като цяло проблемно място е това, или са синхронизатори или помпи на съединителя или и двете :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Като цяло проблемно място е това, или са синхронизатори или помпи на съединителя или и двете :mitsu-smiley: Като я взех моята правеше същите номера, докато на Плевен не изгубих пета скорост - намлях скоростната и до Видин на 4-та. Там смених скоростна кутия и двете помпи на съединителя. Новата скоростна я взех на 68 000 мили (кой знае колко реални) ама като видях как е ударен донора съм склонен да мисля че са реални. И в момента пак ми хъркат скоростите, слабо място им е ко да ги прайш, нали са ни слабост :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endo Публикувано 9 март 2012 Автор Сподели Публикувано 9 март 2012 Да мен също ме ориентираха към синхронизатори и помпите, но също така ми казаха и за други модели коли който под скоростният лост имали някакво подобие на ябълка която се износва и от това може да е проблемът също запознати ли сте дали Галантите имат подобно нещо за да знам при откарването и в сервиз дали няма да решат да ме врътнат с нещо което е сложно и скъпо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Да мен също ме ориентираха към синхронизатори и помпите, но също така ми казаха и за други модели коли който под скоростният лост имали някакво подобие на ябълка която се износва и от това може да е проблемът също запознати ли сте дали Галантите имат подобно нещо за да знам при откарването и в сервиз дали няма да решат да ме врътнат с нещо което е сложно и скъпо. Аз не съм чувал там да имат болки нашите дзверове. Щом е скоростна кутия проблема, със сигурност ще е "сложно и скъпо". Поне по моите стандарти. Смени помпите първо, пък дано минеш тънко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Включва трудно първа на място, така ли? Това не е от синхронизатор. За ІІ-ра - да, може. Я дай повече информация колко свободен ход има педалът на съединителя, мек ли е и къде отделя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Нямат ябълка на ск. лост Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endo Публикувано 9 март 2012 Автор Сподели Публикувано 9 март 2012 Ми педала на съединителя е много мек да кажем че е почти като нов (сравнявам с твърдият педал на старото возило) не се усеща да приплъзва започва да отлепя на около 2-3 сантиметра в началото. Скоростите не влизат нормално както и при работещ така и при неработещ двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Ако проблема ти е при връщане на скоростите, опитай да подадеш малко гас преди превключване. При 1800-2000 оборота спокойно влиза 2-ра от 3-та. Най-вероятно проблема ти е със сихнронизаторите, аз моята кола така я взех и още си я карам така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endo Публикувано 9 март 2012 Автор Сподели Публикувано 9 март 2012 Мне проблема е и при потегляне и при го дава само на първа и втора предавка, от трета нагоре няма никакви проблеми с превключването. Просто тази седмица нямам време да я закарам на сервиз а до другата седмица се опасявам да не я скапя ако ми се налага предимно да потеглям от 3-та както вчера и в КАТ софия беше за регистрацията и Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Това наистина е нещо по механизмите за превключване. Ако е така, няма да е скъпо, спокойно.Дано Mario64 види темата или DJ Tymbi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endo Публикувано 9 март 2012 Автор Сподели Публикувано 9 март 2012 Ми надявам се че ми остана само една 1000 която да вложа по нея на този етап а страшно много ми се иска да я изкарам на по дълга разходка, но за сега не искам да рискувам даже ако не ми се налага седи в паркинга за да не я натоварвам излишно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Е щом не може и на изгасен двигател да включиш първа по-добре не я карай. И прати много поздрави на ония разбирачи, дето са ти казали че е от синхронизаторите :icon_doh: Няма гаранция че са здрави, особено този на втора предавка, но останалото са врели-некипели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Ми педала на съединителя е много мек да кажем че е почти като нов (сравнявам с твърдият педал на старото возило) не се усеща да приплъзва започва да отлепя на около 2-3 сантиметра в началото. Иди да ти обезвъздушат помпите и да ти регулират педала да отделя малко преди средата на хода му, а също и планката с жилата на скоростите и се моли да се оправят с това нещата, че иначе отиваш на смяна на синхронизатори, а там работата става дебела .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endo Публикувано 11 март 2012 Автор Сподели Публикувано 11 март 2012 Здравейте отново, вече имам някакви по сериозни насоки за проблемът ми със скоростите и съответно въпрос, възможно ли проблемът да идва от липсващо масло в скоростната кутия. Снощи с един познат я пробвахме и при потегляне или увеличаване на скороста се чува едно виене (леко стържене), което го наведе на тази мисъл. Когато колата е на Свободна го няма или когато си върви на обороти или вече е набрала скорост.Въпросът е малко ритуричен като цяло за идният Уйкенд ще се свържа с @DJ Tymbi да я погледне, но да знам и за какво да го насочвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 март 2012 Сподели Публикувано 11 март 2012 Въпросът е малко ритуричен като цяло за идният Уйкенд ще се свържа с @DJ Tymbi да я погледне, но да знам и за какво да го насочвам.Мислиш ли, че има нужда ти да го насочваш ? ..:DОтивай да ти види колата и той ще те насочи, ама и с този шум май вървиш към ремонт на кутията .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 Мислиш ли, че има нужда ти да го насочваш ? ..:DОтивай да ти види колата и той ще те насочи, ама и с този шум май вървиш към ремонт на кутията .. И да ни държиш в течение какво става, калпазанин :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 март 2012 Сподели Публикувано 15 март 2012 Ще ви държим в течение на нещата,но .............сравнително често, периодично източвам от ръчна ск. кутия АТФ масло...........т.е. маслото е за автоматик, а не за ръчна кутия и това означава че генерално се е скапала кутията....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.