largo555 Публикувано 10 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2012 (редакция) Е добре де, обясни на нас незнаещите какво е предназначението на тези соларни клетки според теб.Колко вата отдават тези клетки - предполагам под 200, е ти сега обясни тези предполагаеми 200 вата какво биха помогнали на двигателя с вътрешно горене отдаващ при нормална експлоатация и установен режим около 30 000 вата. Соларните клетки в този вариант ще имат мощност под 1% от необходимата мощност, дали ще окажат влияние върху разход, динамика или каквото там се сетиш. Сигурен ли си че са соларни клетки, а не соларно стъкло например (такова, което се затъмнява при определени условия за да не ти пече на темето)?аз незнам какво. нали за това писах. не ми е ястно. писал съм какво може да е положителното или отрицателното.....със сигурност е соларна клетка. на ден ми минават около 10-15 коли които са до 5 годишни и ги карам известно разстояние. за това некои неща ми правят впеатления и питам.а за да разбера дали има разлика в горенето..... требва да измина поне 1000км за да разбера. е моето каране е много относително. понякога задръствания. понякога грам кола нема... както написаах по- назаде... просто разсъждавам на "глас". от което полуих много негативни коментари. не ми пука за колата ми. единственото което искам е да ми е наред когато ми требва и да хари (ако е възможно) по- малко. литър бензин тука ми е 1,75 евро.... Редактирано 10 юли 2012 от largo555 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 юли 2012 Сподели Публикувано 10 юли 2012 Отговора за соларния покрив - http://auto.dir.bg/news.php?id=4686704&tid=20 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 10 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2012 Отговора за соларния покрив - http://auto.dir.bg/news.php?id=4686704&tid=20браво единствено на теб за това е си се постарал да намериш инфо . само е тази кола беше ауди и не покривът, а само шшибидаха беше солар. преди около 2 седмици имаше един сеат със соларен покрив (незнам дали беше оригинално правен)а тези цени който са написали.... са около 5 пъто над нормалното Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 (редакция) Отговора за соларния покрив - http://auto.dir.bg/n...=4686704&tid=20За соларния шибидах е същия- http://www.audiusa.c...of.browser.htmlЗащо ли ако нещо ме интересува питам първо "чичко Гугъл"?Може би защото до 2 мин. съм намерил и отговора? Редактирано 11 юли 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 (редакция) Всичките ми въпроси в този пост са риторични, защото смятам че това не е вариант за постигане на каквито и да е подобрения в двигателите с вътрешно горене. А-а-а, не. Има много подобрения, които не се използват в практиката. Например впръскване на вода с горивото в цилиндрите използвано от немците през втората световна.Ефекта е като при нитрото. Използвано е при самолетите им, когато им се налагало бързо да се стрелват нагоре. Но и със същите последици, ако се използва продължително време- пагубно за моторя.А за настоящата тема, която така успешно оспамихме:Ефект от ННО газа (защото това не е точно браунов газ) има най-вече при дизелите. И то при класическите ГНП (Защо?- Размисъл за домашно...)Вчера ей така, взех, че си поиграх с таблицата на ГИ. Да видя аджеба колко добре ще се справя ECU-то с компенсиране на бедна смес...Отговора както и очаквах... никак. Не видях да ми се вдигнат инжекторните време. Стоеше си и ламбда сигнала като кардиограма на мъртвец. Права линия долу в ниското. Редактирано 11 юли 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 14 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2012 (редакция) По тази логика..... ако използваме "чичо гугъл" за всяко нещо..... защо ли пишем по тези форуми. Изобщо защо ги има тогава форумите??? Не съм съгласен с теб. Пробвай да напишеш в гугъл "кола със солар" и виж какво инфо ще ти излезне. И мисля че е по-добре да се обсъждат нещата (макар и негативно) отколкото всеки да вика "... търси в гугъл.." :icon_hmm: Редактирано 17 юли 2012 от TASSO Главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 (редакция) Написах "кола със солар". И? На първа страница, 9-та позиция излезе нещо интересно, за хора, които ги бодат вагърците (това пък какво ли е?), за алтернативни задвижвания. После и 2.2 и т.н.А и интернет вече се доближава до точката на насищане, когато за почти всичко, някъде, някой е писал нещо полезно и смислено.Въпрос е да се открие. А най-големия кеш при кого е? Който не знае да пита чичкото. :DИзвинявай, не исках да прозвучи заядливо. Иде ми сам да се тресна по носа. Редактирано 16 юли 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio_ Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Извиняваѝте ама темата захапа на другаде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 4 август 2012 Автор Сподели Публикувано 4 август 2012 Работя по проект за проектиране и внедряване на такива генератори почти 3 години имам апаратура предоставена ми от университет, който ме финансира... Участвал съм в изложба на международния панаир Пловдив. Има начин тези пари да се неутрализират при това мега елементарно срещу 1 лв... Някой ти го е спетил това на теб. Е нормално.. все пак в днешно време Сулю и пую микропроцесори създават след което "ама то ми направи беля"... Тия генератори не са работа за всеки... още повече когато ги прави някой си търговец, който си мисли че много разбира...Монтирал съм такива генератори на 4 коли.. В момента се намира в Пежо 206 2002г. 1.1 куб. Колата се движи с тази с-ма повече от 1 година.. В момента изследваме точно тези теории за развалянето на двигателя.. но ако той се развали няма да е от изпарения... Такива генератори на Браунов газ се предлагат по цял свят още от 2005г. от компании и фирми като Ocean-go - www.ogohho.com или www.HHO-PLUS.com както и много други. А няма да изброявам компании и фирми продаваща заваръчни апарати на Браунов газ, защото няма да ми стигне прозореца... Аз лично съм топил и разполовявал със пламъче излизащо от медицинска игла черно желязо, мед, алуминии, който дори се самозапалва и изпарява, стъкло, камък, тухла и за десерт за всички онези които не вярват съм разполовявал волфрамова пръчка трудно топима от тези които се изполват за заваряване с аргонов апарат... И това само с 300w/h вложена енергия. Сами си сметнете колко излиза... 1 стотинка на час... Айде купете ацетилен и кислород за 1 стотинка и срежете волфрам да ви видя.... ще срежете ама като ми цъфнат налъмите тогава.... И за всички онези които реагират с надсмешка, подигравайки се на хора като мен и ми четат лекции за КПД-та и перпетомобилета и разправят, че сме луди за връзване и си губим времето с тези генератори (с 1 дума сме ТЪПАЦИ)... ще дам малък жокер да си затворят устите и да помислят малко ако им се отдава де.... Тези генератори работят с ел. КПД от порядъка на 0,6. Да точно така! това означава, че се влага повече от колкото се получава. Да няма перпето мобиле и няма фантасмагории... НО... Икономията е доказана не от мен или от бай Иван, а от водещи фирми и компании.... Дори книги има с цена от около 30 Евро. Истината не е в енергията която се получава, тя несъмнено е по малка... а в начина на горене и начина на използване... Брауновият газ насочва цялата си енергия точно там където е необходимо... няма загуби.. или поне са нищожни.. Пример: един котлон нагрява не само съдът с вода, но и околната среда (това са загуби), докато Пламък от Браунов газ не излъчва топлина настрани... влага почти всичката си енергия върху съдът с водата.. така е и с горивото.. то изгаря много по-ефективно... и това не е само заради водорода, а заради тази смес от водород и кислород... Подчертавам КИСЛОРОД, а не ВЪЗДУХ, Който е наясно с химия и физика ще разбере, защо подчертавам КИСЛОРОД. Той е втория ключ към икономията която се получава от този газ, защото нищо не може да гори без кислород... Брауновият газ има характер по скоро на лъч отколкото пламък... "При Браун не става въпрос за горене а за трансмутация на квантово ниво /има лъчение/." и при горенето на браунов газ наистина се отделя вода "Кръговрат който никога не свършва" доказано е и че вредните емисии намаляват рязко. Ще очаквам Milen_z да ми каже какво точно включваше неговия "Kit" (комплект) и за колко време или за колко километра му се е скапала колата. Няма да е лошо и да каже с колко ампера му е работил генератора. Може да ми пишете на имейл inj.stoichev@abv.bg или да ми се обадите на тел. 0896469808. Държа да подчертая, че не съм търговец и нямам "файда" да ви лъжа мога дори да демонстрирам това което говоря, за тези които не вярват. До колкото фотоволтаичните панели... пълна смешка!... това не са 200W a 200w/p тоест 200 вата е пиковата мощност която се постига за период от няколко минути при точно определен ъгъл под който падат слънчевите лъчи и естественно при много силна ярка и ясна светлина... тоя панел няма да ти дава и 50W.... Тези панели винаги имат по-голяма инвестиция от колкото възрващаемост т.е. струват повече от колкото могат да икономисат. Демек неможеш да си избиеш парите които си инвестирал.... поне не по този начин... но това е друга тема... Няма да си правя труда да обяснявам защо... Може да ми пишете на имейл inj.stoichev@abv.bg или да ми се обадите на тел. 0896469808. Държа да подчертая, че не съм търговец и нямам "файда" да ви лъжа мога дори да демонстрирам това което говоря за тези, които не вярват....[/size]тъй като офицялно го публикува и си доста убедителен в това което пишеш. аз съм навит да монтираш такава щуротия на некоя от колите ми. но преди това искам да ми гарантираш... поне резултати некакви и то пак официялно. колкото струва... ще си го платя. не е негативно написаното от мене. аз винаги имам интерес за такива неща. но просто искам да е поне малко доказано това което се прави.... иначе успехи за на пред...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TodorPetrov Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 тъй като офицялно го публикува и си доста убедителен в това което пишеш. аз съм навит да монтираш такава щуротия на некоя от колите ми. но преди това искам да ми гарантираш... поне резултати некакви и то пак официялно. колкото струва... ще си го платя. не е негативно написаното от мене. аз винаги имам интерес за такива неща. но просто искам да е поне малко доказано това което се прави.... иначе успехи за на пред...... :icon_thumbup:На мен също ми стана интересно с този генератор на ННО газ :icon_hmm: . Би ли споделил резултатите, ако си сложиш такова нещо. Пък и в един сайт прочетох, че може да се използва и при коли на газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 7 август 2012 Сподели Публикувано 7 август 2012 тъй като офицялно го публикува и си доста убедителен в това което пишеш. аз съм навит да монтираш такава щуротия на некоя от колите ми. но преди това искам да ми гарантираш... поне резултати некакви и то пак официялно. колкото струва... ще си го платя. не е негативно написаното от мене. аз винаги имам интерес за такива неща. но просто искам да е поне малко доказано това което се прави.... иначе успехи за на пред...... :icon_thumbup: Колега, не разбра ли, че инж. Стойчев случайно е попаднал чрез търсачка на темата ти и се е почуствал обиден (или просто си търси реклама без пари) и задължен да защити търговците, които предлагат такъв продукт, преструвайки се, че защитава продукта.Затова има и само 4 мнения на една и съща дата. 3 в тази тема и едно копи-пейст от тук в подфорума за Лансер.Ако наистина се интересуваш от ННО системите посети mazeto.net Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TodorPetrov Публикувано 7 август 2012 Сподели Публикувано 7 август 2012 Колега, не разбра ли, че инж. Стойчев случайно е попаднал чрез търсачка на темата ти и се е почуствал обиден (или просто си търси реклама без пари) и задължен да защити търговците, които предлагат такъв продукт, преструвайки се, че защитава продукта.Затова има и само 4 мнения на една и съща дата. 3 в тази тема и едно копи-пейст от тук в подфорума за Лансер.Ако наистина се интересуваш от ННО системите посети mazeto.net Да интересувам се, може би е по-добрия вариант от АГУ :icon_crying: ... но може да се наложи да се разделям с моя :mitsu-smiley: Много благодааря и :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inj.stoichev Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 тъй като офицялно го публикува и си доста убедителен в това което пишеш. аз съм навит да монтираш такава щуротия на некоя от колите ми. но преди това искам да ми гарантираш... поне резултати некакви и то пак официялно. колкото струва... ще си го платя. не е негативно написаното от мене. аз винаги имам интерес за такива неща. но просто искам да е поне малко доказано това което се прави.... иначе успехи за на пред...... :icon_thumbup: 1. Немога да разбера, защо ще искаш човек като мен да ти монтира такава система? Нито съм търговец нито имам фирма нито лиценз.. нищо нямам... Явно искаш да ме изпробваш дали лъжа или по-меко казано дали съм въздух под налягане, който си браштолеви некви из форумите, за да се чуства по значителен.... ако не ми вярвате не ми пречи Искаш гаранция, но не е важно ти какво искаш, а какво може да ти се предложи или даде и ето какво е то: - Мога да покажа резултати от газ анализатор, които потвърждават, че вредните емисии намаляват с поне 50 %- да ти демонстрирам на живо, че развива голяма температура достатъчна да стопи волфрам;- че прави колата по динамична можеш и сам да усетиш... Колко гориво спестява точно не мога да коментирам... Фирмите в бранша твърдят за резултати от 10 до 30 % като 30 % са рядкост... За да гарантирам нещо трябва да съм го докарал до края и да е изпипано максимално... за момента все още експериментирам и дори съм ударил пауза, защото си имам ангажименти и проблеми по-важни от Брауновият газ... 2. Никой за нищо и в нищо не искам да убеждавам. 3. Знам, че звучи несериозно и неубедително, но смея да твърдя че съм постигал икономия от 10 до 20 %, но за момента няма как да Ви ги докажа нито да го гарантирам за други коли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inj.stoichev Публикувано 8 август 2012 Сподели Публикувано 8 август 2012 (редакция) Колега, не разбра ли, че инж. Стойчев случайно е попаднал чрез търсачка на темата ти и се е почуствал обиден (или просто си търси реклама без пари) и задължен да защити търговците, които предлагат такъв продукт, преструвайки се, че защитава продукта.Затова има и само 4 мнения на една и съща дата. 3 в тази тема и едно копи-пейст от тук в подфорума за Лансер.Ако наистина се интересуваш от ННО системите посети mazeto.net Да случайно попаднах тук. Само не разбирам за каква реклама говориш като не съм търговец.. Как да не се обидя след като зад всяка моя дума нареждате критики и изразявате съмнения. Не само че според вас лъжа, но и показвате, че ме мислите за лъжец. Тези които ви лъжат и ви крадат се возят в джипове, летят с лични самолети до Ниагара в уикендите, ходят за риба с лични яхти и кораби, живеят в жилища оценени за милиони. Те изкарват пари за сметка на вашето невежество/незнание/необразованост. На тях им вярвате и им играете по свирката, но на хора като мен работещи в мазета само и само, за да постигнат нещо хубаво и полезно, както за тях самите така и за вас не им вярвате. Наричате труда им "щуротия". И не защитавам никакви търговци, както и не се чуствам длъжен да защитавам който и да е, но смятам, че е правилно да подкрепя хората, които имат цели и се опитват да ги осъществят като дават всичко от себе си. Вие вместо да подадете ръка на тези хора и да ги подкрепите им развявате средни пръсти пред лицето - Чиста Бай Ганьовщина. Малко срам? В отношението ви се усеща злоба и завист... защо? Защото нямам кола и живея под наем в 35 кв бокс само и само да заделям пари за проучвания и материали? Последно един въпрос. След като се интересувате и искате доказателства и гаранции, защо пишете в този форум, а не ме потърсихте на личния ми номер, който съм оставил в предните постове? Защо не дойдохте на място да се убедите в думите ми? Защото май ви е страх да не се окажат верни моите твърдения, а вашите грешни... Ако накой от вас наистина се интересуваше и проявяваше интерес до сега щеше да се е срещнал с мен. Продължавайте да си драскате из форумите и да си отправяте въпроси един на друг.. Но отговорите няма да дойдат от драсканиците от задаването на въпроси. Те се крият в делата и опитите. Проба - грешка. "Дела трябват, а не думи." — до Л. Каравелов, 27.I.1872 г. Редактирано 8 август 2012 от inj.stoichev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 9 август 2012 Сподели Публикувано 9 август 2012 1. Ако накой от вас наистина се интересуваше и проявяваше интерес до сега щеше да се е срещнал с мен. 2. "Дела трябват, а не думи." — до Л. Каравелов, 27.I.1872 г. 1. Ето това буди съмнение. Защо среща? Нали затова са форумите, да се споделя на всеослушание, както автора на темата писа по-горе. В първия си пост в темата пишете., че решението за блокиране на парите е елементарно, но не споделяте какво е... Какъв извод да си направи човек? 2. От година в мазата ми отлежава сух електролизер с 24 клетки. Управлявам го с ШИМ ала Стенли Майер. Произвежда 2л/мин при 18-20А ток с 3% разтвор на КОН. Точно пäрите, които се отделят са основния недостатък и кой каквото и да казва- няма решение. Нито с каменна вата, нито с метален "Памук". Да не споменавам, че вездесъщия бъблър (страшен технически термин "балбучник") нищо не прави освен че водата вътре с течение на времето става разредена основа.Това нещо има смисъл само ако тези 2л/мин започне да ги произвежда с 0,5-1А ток.Единствената полза виждам в ШИМ-а... че мога да си чистя инжекторите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jastreb Публикувано 23 октомври 2012 Сподели Публикувано 23 октомври 2012 1. Ето това буди съмнение. Защо среща? Нали затова са форумите, да се споделя на всеослушание, както автора на темата писа по-горе. В първия си пост в темата пишете., че решението за блокиране на парите е елементарно, но не споделяте какво е... Какъв извод да си направи човек? 2. От година в мазата ми отлежава сух електролизер с 24 клетки. Управлявам го с ШИМ ала Стенли Майер. Произвежда 2л/мин при 18-20А ток с 3% разтвор на КОН. Точно пäрите, които се отделят са основния недостатък и кой каквото и да казва- няма решение. Нито с каменна вата, нито с метален "Памук". Да не споменавам, че вездесъщия бъблър (страшен технически термин "балбучник") нищо не прави освен че водата вътре с течение на времето става разредена основа.Това нещо има смисъл само ако тези 2л/мин започне да ги произвежда с 0,5-1А ток.Единствената полза виждам в ШИМ-а... че мога да си чистя инжекторите. Винаги и за всичко има решение, просто трябва да се открие. Основа се неутрализира с киселина и обратното. Ако в бълбучника се добави правилната и безобидна за двигателя киселина проблема с парите се разрешава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 31 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Темата съм е създал защото не ми е ясно. за да мога да разбера както и другите хора като мен да има стане малко от малко ясно....аз винаги съм подкрепял такива неща. но искам и да съм убеден че ще има действие което е описано. Както казах по нагоре съм готов да прежаля една кола за това. ето ти една възможност да експиремнтираш и да докажеш че има полза. пиши ми на скайпи: largo-555 и ще се оточним кога, колко и какво требва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jastreb Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Темата съм е създал защото не ми е ясно. за да мога да разбера както и другите хора като мен да има стане малко от малко ясно....аз винаги съм подкрепял такива неща. но искам и да съм убеден че ще има действие което е описано. Както казах по нагоре съм готов да прежаля една кола за това. ето ти една възможност да експиремнтираш и да докажеш че има полза. пиши ми на скайпи: largo-555 и ще се оточним кога, колко и какво требва. Ох това с действието е много болен въпрос. Миналата година с един приятел работещ в Кипър си взехме по 1 водородна система и си ги монтирахме. Неговото мицубиши с двигател 1,4 даде икономия тук в България 0,5л. бензин, като си отиде в Кипар ми се обади че там имал 1,5л. илономия. Аз мойта система я сложих на един фиат с двигател 1.8 с газов инжекцион. На бензин не съм я засичал никога и не мога да кажа резултат. На газ в началото ми даде икономия между 1 и 2 литра в зависимост от коя бензиностанция заредя, като колата стана и доста по пъргава. След като си намерих кабел за инжекциона и доста игра успях да докарам 5л. икономия,което е около 40%, като колата започна да върви както преди да сложа системата. На скоро комшията си направи и той самоделка за едно ауди с обикновена газова но според него ефекта е само в това, че колата му станала по мощна. Така че какво да ти кажа при едни ина ефект при други няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inj.stoichev Публикувано 1 декември 2012 Сподели Публикувано 1 декември 2012 Ето малко информация на световно ниво и дори от БТВ за Брауновият газ и неговите способности.Вижте нагледно как заварява и споява различни материали и сублимира волфрам Адресите ще ви напиша по-отделно: - Лекция -- БТВ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inj.stoichev Публикувано 1 декември 2012 Сподели Публикувано 1 декември 2012 ето още две http://www.youtube.com/watch?v=RR_fbtjQ3pM - Демонстрация http://www.youtube.com/watch?v=ATH_2DT3Jek инфо и демонстрация от Най-големия производител "Бест Кореа" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inj.stoichev Публикувано 1 декември 2012 Сподели Публикувано 1 декември 2012 http://www.youtube.com/watch?v=9Hf3NkBNW6c - канал 2 (US) показват как изпарява волфрам - от Eagle research интересно ми е и на това ли ще кажете, че е пълна измама и че за нищо не може да се приложи този газ Разполагам с поне още 50 таки клипа, но не виждам смисъл да Ви ги изреждам. Мисля че тези са достатъчно убедителни и добре демонстрирани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 декември 2012 Сподели Публикувано 1 декември 2012 Ох това с действието е много болен въпрос. Миналата година с един приятел работещ в Кипър си взехме по 1 водородна система и си ги монтирахме. Неговото мицубиши с двигател 1,4 даде икономия тук в България 0,5л. бензин, като си отиде в Кипар ми се обади че там имал 1,5л. илономия. Аз мойта система я сложих на един фиат с двигател 1.8 с газов инжекцион. На бензин не съм я засичал никога и не мога да кажа резултат. На газ в началото ми даде икономия между 1 и 2 литра в зависимост от коя бензиностанция заредя, като колата стана и доста по пъргава. След като си намерих кабел за инжекциона и доста игра успях да докарам 5л. икономия,което е около 40%, като колата започна да върви както преди да сложа системата. На скоро комшията си направи и той самоделка за едно ауди с обикновена газова но според него ефекта е само в това, че колата му станала по мощна. Така че какво да ти кажа при едни ина ефект при други няма. Това зависи от доста неща, но най вече как е монтирана системата и колко прецизно е настроена......аз съм постигал на Ленд Круизер 120 3.0 дизел , икономия от 2 литра на 100 км. ( според хората, които са го карали )...........но,има едно "но".........газта е вредна за алуминмиеви изделия ,както и за други материали,и след време почват проблемите...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.